Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GeryV8 Creative Commons License 2003.06.05 0 0 8654

" őket tán gery ismeri, én csak hallottam róla "

Ja, vásároltam már elég sokat náluk.

Előzmény: candle (8615)
GeryV8 Creative Commons License 2003.06.05 0 0 8653

" A zöld 500SE-t asszem már én is láttam, Pomázon. "

Ott énis láttam egy zöld 26ost a műltkor. Honnan tudod, hogy 500? nem volt ráírva semmi. asszem.

Előzmény: LEX (8570)
GeryV8 Creative Commons License 2003.06.05 0 0 8652
Nem rossz, de asszem kihagyom. az igazit is.
Előzmény: LEX (8594)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8651
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Édes éjszakát mindenkinek!

EKR

candle Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8650
bcsocsannak talán még megvannak, szuperolcsó áron a becker-ei:-)))
Előzmény: EKR (8647)
Stern_ Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8649
EKR,

nekem a Sárgán, amikor megvettem, a szelepfedélen az olajbetöltő nyíláson egy cápa BMW-s sapka volt. Micsoda szégyen! Természetesen azóta kicseréltem.

Mit lehet tudni a W116-ról? Mekkora motoros, milyen felszereltésgű, színű?

Vagy szupertitkos a project?

Előzmény: EKR (8647)
Ronin_ Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8648
Szevasz TDT!
Akkor te az Axiálnak dolgozol ugye?
Néha én is bedolgozom nekik mellékállásban.
Előzmény: W123300TDT (8598)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8647
Mindenkinek! Hpg kollega részére gyűjtést kezdeményezek, mert mint kiderült, a 33 éves W116-osba - más híjján - egy BMW - ismétlem, nem elírás Bayerische Motoren Werke - márkájú autórádiót szerelet bé! Gyüjtés végcélja egy Becker rádió beszerzése!!! Várom a nagyérdeműt, hogy támogatja-e a projhektet.
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8646
Hpg: szerzek digit gépet, és csinálunk pikcsört a bólogatós kalaptartó kutyádról... :-))))

Hogy megy a BDi-s "DINNYE"???

Előzmény: Hpg (8644)
Hpg Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8644
Extra kis méret a modemesek kedvéért...

Kösz.

Be legalább valami jó kis krómcsoda lenne...

Előzmény: EKR (8641)
W123300TDT Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8643
Az új CLK nekem is bejön, de azért ha nyernék egy CL-t, azt sem cserélném be 25-30 db Suzuki Swiftre! :)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8642
de ez legalább V12-es 600-as... LEX-nek csak "holmi" kisköbcentis V8-asra tellett.... :-)))))
Előzmény: EKR (8641)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8641
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Extra kis méret a modemesek kedvéért...
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8640
LEX: nekem nagyon tetszik... meg az új CLK is :)
LEX Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8639
candle
Megnéztem, ja. Azt látom, hogy a linkek végre felkerültek :-)
Viszont az azonosítómhoz még nem fértem hozzá, mert mint korábban írtam, szaraxik az otthoni mélem. Elküldenéd a cuccost a céges mélcímre? (mindjárt nyomok neked egy levelet, pls reply :-)

Ez meg ÁLLAT, nna

Előzmény: candle (8638)
candle Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8638
LEX

megnézted már a honlapot?

candle Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8637
johnnie írja azt írja, nem szeretné ő kapni a linkeket, úgyhogy a kéréséem az lenne, NEKEM küldjétek a javasolt linkeket. átnézem és felteszem őket.

Danke Schön

candle Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8636
"OFF
asszem 600M körül van a főnyeremény, abból csak kijön 1-2 db...
ON "

hirdetés szerint már 1MRD:-))

"CL500-at látok a pesti utcákon"

nekem is gyanús:-)

Előzmény: LEX (8635)
LEX Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8635
OFF
asszem 600M körül van a főnyeremény, abból csak kijön 1-2 db...
ON

Mostanában egyre több CL500-at látok a pesti utcákon... wazze, lehjet, hogy ezek is lottóztak?

Előzmény: EKR (8634)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8634
LEX: van eg yolyan sanda gyanúm, hogy nem lenne rá elég... na majd valamilyen egyéb utat kitalálunk, hogyan lehetne 2 SLR-t birtokolni :)))
Előzmény: LEX (8633)
LEX Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8633
Aggyonisten

kicsit hosszűra nyúlt az éjszaka, tenderírás mián :-(
Ráadásul besz*rt az otthoni netem, talán péntekre használható lesz, szóval jó a kedvem :-(

Közös lottózás SLR vásárlása céljából? :-)))

EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8632
alapító okirat scannelését vállalom :)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8631
az R107-es mellé bevállalnád az egyik prototípus te is mi? - enyém a másik; stipistopi :-))))
Előzmény: candle (8630)
candle Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8630
"ami 1955-ben az összes versenyen méltón, és tiszteletparancsolóan elsőként ért a célba: Mille Miglia, Targa Florio, Tourist Trophy, Eifelrennen és a Svéd Grand Prix. "

valamint az ebből épített w198-assal f1 vb-okok lettek mind egyéniben,mind csapatban

hogy 1954 második félélvétmár ne is említsük:-)

"mivel a csillagos márka 1955-ben visszavonult az autóversenyzésből."

a le mans-i, asszem 88 halálos áldozatot követelő 24 órás verseny miatt:-(

Előzmény: EKR (8627)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8629
CANDLE: bocs az elhúzódó válaszokért, én is csak egy nyamvadt modemes vagyok, ráadásul apámat próbálom felkészíteni ECDL vizsgára…
A behozatali dolgokat onnan tudom, hogy miután nagyon okos vagyok, egyszerűen mindent tudok… ;-)
Illetve amit mégsem, arról felcsipegetem az info morzsákat (figyelek nagyon, mert hoztunk be jó néhány autót eddig is, arról nem is beszélve, hogy jövőre össze kellene hozni valahogy azt a 600SEC-et…) Volt az elmúlt időszakban több cikk is a sajtóban, illetve felhívtam az EU info vonalat (bár ők talán még annyit sem tudtak, mint én…). A környezetvédelmi szigorítás az egyetlen, amit csak tippelek (beleillik az általános kormányzati hozzáállás alapján kialakult képbe), a többi biztosnak tekinthető. Ne legyen igazam!

Az előző autómon (W123 230E) én is cseréltem pikk-pakk ékszíjat, de azért az más téma volt. Volt vagy 3 kerék összesen háromszög alakban – ha jól emlékszem. Feltettem, megfeszítettem és kész. Mentem Pestre az M7-esen, Esso kút után 100m-re durr leszakadt. Visszatolattam a leállósávban, kaptam ékszíjat a kútnál (!), a nálam lévő gagyi szerszámkészlettel 10 perc alatt feltettem és mentem tovább. A 26-oson soha nem találtam volna ki én sem a sorrendet, de azért a márkaszerviznek illett volna.

Halasi és fiai a Lőrinci úton vannak, nem tom hányadik ker.

Találkozóra jó lenne menni, gyakran járok Pesten áruért, este 5-6 óra után már szabad vagyok. Családdal nehezebb, két pici gyerek…

EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8628
Bocsi, hogy egy kicsit szétcsúszott, de elküldöm Jhonnie-nak is, s majd felteszi a page-ra a többi érdekességgel együtt... Azért megjegyezném, hogy 55, s már GDI-s motor... és ezt tudták akkor, most azóta eltelt 50 év, még kívülállók is látják, hogy hatalmasat fejlődött az autóipar, s kíváncsi leszek, hogy valójában mit is fog tudni az új SLR...

candle: említetted, hogy azért "úzzák most meg" a F1-et, mert jön ki új típus. Szerintem az SLR-t is ezért dobják összel piacra :)

EKR

Előzmény: EKR (8627)
EKR Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8627

Mítosz SLR: Mercedes-Benz újáéleszti a sportautó legendát



Juan Manuel Fangio, Stirling Moss, Karl Kling – férfiak, akik autósport történelmet írtak. Az ötvenes évek közepén a világ egyik legsikeresebb versenyautójának a volánja mögött ültek: ez volt a Mercedes-Benz 300SLR


Nyolc henger, 2982 köbcentiméteres lökettérfogat, egészen 310 LE és 300 km/h-t meghaladó végsebesség; így szól néhány jellemzője annak az ezüstnyílnak, ami 1955-ben az összes versenyen méltón, és tiszteletparancsolóan elsőként ért a célba: Mille Miglia, Targa Florio, Tourist Trophy, Eifelrennen és a Svéd Grand Prix.


Ezen versenyeutó alapjaira épített Rudolf Uhlenhaut (1906-1989), az akkori személyautó kísérleti osztály és versenyautó fejlesztés főnöke. Így született a 300SLR Coupé – szakértők között jobban ismert az “Uhlenhaut-Coupé” néven. 1955-ben hatalmas figyelmet keltett az utakon.


A karosszéria lendületes a hosszú, nyújtott hűtőjével; markánsak a nagyvolumenű oldalsó kipufogóvégek, a szellőző nyílások és a küllős kerekei; elegáns a vezetőkabin a lekrekített panoráma szélvédőüvegével: A “gyors utazóautó”, ahogyan Rudolf Uhlenhaut a saját fejlesztését nevezte, teljes mértékkel megszolgálta a nevét: 1117 kilogrammot gyorsított a 310 LE, az “Uhlenhaut-Coupé” a tesztvezetések során rendszeresen 290 km/h-s maximális sebességeket értel (gyári adat: 284 km/h). Ezzel idejének leggyorsabb kétüléses gépjárműve volt, amit közúti forgalomba lehett használni – és “a legizgalmasabb autó, amit Mercedes-Benz valaha is épített”, ahogyan Karl Ludvigsen a motorsport szakértőja mondta.


A gyors SLR-Coupé sohasem élte meg a sorozatgyártást. Az idő még nem volt megfelelő a stuttgarti gépjárműépítő szerit az ötvenes évek közepén egy ilyen komoly Gran Turismo számára, így feledésbe merült, mivel a csillagos márka 1955-ben visszavonult az autóversenyzésből.


A csodagép erőből és eleganziából, amit csak két prototípus képvisel, viszont legendává vált.



Mercedes-Benz 300 SLR versenyautó-prototípus („Uhlenhaut-Coupé“,1955)


Motor

Hengerszám/-Elrendezés
 

8/Sorban

Lökettérfogat

cm3

2982

Furat x Löket

Mm

78 x 78

Max. Teljesítmény

kW/LE

228/310 (7400/min-nál)

Tartós Teljesítmény

kW/LE

203/276

Maximális forgatónyomaték

Nm

(317 5950/min-nál)

Legmagasabb fordulatszám

1/min

7800

Sűrítési arány
 

9,0 : 1

Keverékképzés
 

Mechanikusan szabályozott közvetlen benzinbefecskendelés (Gdi J
)


Erőátvitel

Váltó
 

5-sebességes-kézi

Kupplung

cm3

Egytárcsás – száraz

Áttételek

Difi

1. Gang

2. Gang

3. Gang

4. Gang

5. Gang

2,41 vagy 2,62 vagy 2.31

2,67

1,75

1,43

1,07

0,83


Futómű

Első tengely

Dupla lengőkar, csavarrugó, teleskoplengéscsillapító

Hátsó tengely

Egylengős-Pendeltengely, hosszirányú csavarrugó, teleszkóplengéscsillapító

Fékek

Hydraulikus kétkörös fékberendezés, Duplex-dobfékek elől (350mm átmérővel) és hátul (275mm átmérővel); mindenhol turbohűtéses Alfindobokkal

Kormányzás

Csigakormáynmű

Kerekek

elől: 6,0 x 16; hátul 7,0 x 16


Méretek és Tömegek:

Tengelytáv

Mm

2370

Nyomtáv elől/hátul

Mm

1330/1380

Össz – hossz

Mm

4350

Össz – szélesség

Mm

1750

Össt – magasság

Mm

1210

Menetkész tömeg

Kg

1117

Tank

L

155


Menetteljesítmények és adatok

Végsebesség

km/h

284

Üzemanyagfogyasztás

l/100 km

Ca. 30


 

johnnie_w Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8626
Üdv!

Modemes vagyok és boldogtalan... :-(

J.

LEX Creative Commons License 2003.06.04 0 0 8625
Hali,

Ha nem windisgréc a kérdés, akkor milyen motor van most a gépben? Illetve miért akarod átkendácsolni?

Előzmény: Törölt nick (8624)
EKR Creative Commons License 2003.06.03 0 0 8623
LEX kedvéért holnap átkonvertálom a 8megás jpg-t bmp-be és őrá hivatkozva felteszem (img src="...)-al!!!
Előzmény: LEX (8622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!