Én egyébként a nehezn idíthatóságnál valami nedvességre gondolok. Egyfelől azért mert párás időben inkább előjön, másfelöl mert nem minden bravonál van, ami nálam arra utal hogy nem konstrukciós hiba, hanem valamelyik alaktrész beszállító terméke nem megfelelő és az egyik bravoban az jó van a másikban meg a rossz.
Harmadrészt mert a nagyobb keverés arányú etanol megoldja a dolgot.
Olvasom a Kia ceed tesztet és meg kell állapítanom, hogy egy szót sem szólhatunk a Bravora...
Cserélni kellett:
40e km-nél stabpálca
komplett fejegység
kuplung kinyomócsapágy
akkumulátor (2 évesen, ráadásul erre nem szólt már a gari)
"sok kopásnyom nincs, leszámítva a rádió egyik tekerőgombját. Akad kis zörgés, de csak nagyon rossz úton, a bőrkormány fényes, és ahol a kormányzár lenni szokott, ki is kezdte kicsit."
"hátsó ablakmosó spricni a harmadik féklámpában elrepesztette a burát, mert belefagyott a nyári ablakmosó" (Ez mondjuk részben a júzer sara, de szerintem a konstrukciót is minősíti)
És a lényeg szerintem a fogyasztási adatok, amin meglepődtem, pedig egy kollégám is nagyon hasonlóakról számolt be az ötajtósával kapcsolatban:
"Ami a fogyasztást illeti, az országúti 7 litertől a városi 9,5-10,5 literig terjed Árpád tapasztalatai szerint, a köztes érték autópályán a 8-9 liter. Ez nem kevés, de mindig klímával értendő, automata módban ugyanis a klíma állandóan megy, Árpád nem szokta kikapcsolni. Az 1,4-esek sem extrém takarékosak, sőt, a rövid váltó miatt a motor állandóan pörög, szinte ugyanezeket az értékeket kapjuk..."
Na ez szerintem nagyon sok. Ezek után tényleg nem nagyon vágom, miért is van az általános újságírói ájulat a Ceed-ek kapcsán.
Az enyem 120as es csinalja nem mindig,de ha véletlen kint alszik akkor hideg paras idoben altalaban..Benzin szinttől függetlenül. Eddig nekem is az etanol segitett, de csak atmeneti a javulas mert a jelenseg vissza ter mindig.A gyújtás ráadása utáni várakozást már én is probáltam mintha az tényleg segítene...
Udv.
Nos penteken elhoztam a bravomat, az alfa termosztatja hulyul. Es van problemam a fityoval.
Gazadasra(padlogazra) 3,4,5,6 fokozatban mindegyikben torpan az auto, rangat kb 2x,3x betorpan de csak 120 km/o ig.utana mar nemnagyon.
Otlet?
nemtom látta a vki az év versenyét, a spíkerek szerint talán az F1 történetének versenye is volt..
egy szösszenet: :-)
"Azért csúsztam le a pályáról az 52. körben, mert nem láttam ki a sisakból, piszkos volt és bepárásodott - mesélte a történetet a finn. - Ahol kimentem, arra vissza lehet jutni a pályára a betétversenydepón keresztül, csakhogy át kell menni egy kapun. Tudtam, mit csinálok, mert megtettem ugyanezt 2001-ben, és akkor nyitva volt a kapu. Most valaki bezárta. Jövőre teszek róla, hogy nyitva legyen."
Nos, akkor próbálj meg elsőre egy kis alkoholt tenni a benyába. (Azért 20%-nál többet ne, bár van olyan Fiatos barátom, ako stabilan megy több, mint 3 éve 50% körüli alkoholtartalmú benyával-eddig bőven 100e km-t ment így panaszmentesen.)
Mármint, nehezen indul? Elindulás után nincs vele gond, ugye?
Bajan már leírta a gyógyszert, nekem is az vált be, ha volt ilyen nem indulós periódus. Az enyém sport.
Köszi!Kb 2hete már nekem se csinálja!Miután rárakom a gyújtást és elalszik a lámpa,meg az ac,várok vele kb 25mp és indul!Próbáld már ki lécci te is!Kiváncsi vagyok,hogy lesz e javulás!!
Enyem 120as es csinalja. Altalaban hideg paras idoben ha 1/8 alatt van a benzin szint. Eddig nekem az etanol valt be, de csak atmeneti a javulas mert a jelenseg vissza ter. Tobb benzinnel nincs ilyen.
Sziasztok!Még új vagyok itt a fórumon és lenne egy kérdésem!Kinek van 150le-a?Az enyém inditásnál(nem mindig)néha dadog,rángat,!Ez csak a 150 csinálja vagy a többi is!Szervizbe már gyertyacsere is volt,de semmi javulás!Állitólag kijött at új szoftver,de arról lebeszéltek!!
A linea ajtaját le kellett cserélni a múltkori beletolatós parkolás után. Nem lett volna szép a a lakatolás így cserés lett. Ajtó csere + fényezés (a teljes ajtó kívül belül mert más színű bontott volt) 75 000.
Innen is köszönöm annak aki ott hagyta betét lap nélkül (megnyugodhat jövőre sem kell évi 2000 forinttal többet fizetnie kötelezőre).
A Tag Heuer-hirdetések között is vannak érdekesek...
Egyébként nálam azért tűnik kevesebbnek siker esélye, mivel a doboza is a kezében volt, mert abban tartotta M az elkopott ezüstékszereit. Az ezüst kellett, a doboz nem, tehát szerintem hordja - vagy valamelyik tesvíre......
Ami azért durva szerintem, hogy még a képes motoron is simán hirdetnek lopott motorokat... A hatóságunk nem áll a helyzet magaslatán, pedig forrás anyag lenne bőven.