Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hooli75 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130032

Nem kék a füst. Levegőszűrő cserénél a szerelő megnézte a turbócsövet, tiszta volt, nem volt olajos. Attól még lehet turbó?

Előzmény: krisz164 (130031)
krisz164 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130031

Helo!

 

Kék a füst?Nem lehet hogy a turbo szarakszik?

Előzmény: Hooli75 (130030)
Hooli75 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130030

Sziasztok!

Egy újabb jelenség a kocsimnál /1.4t-jet 120-chipelve/. Alapjáraton NÉHA elkezdi ontani magából a füstöt, de mint egy vulkán.

Heti 2x-3x használom csak jelenleg /inkább cégest nyúzom/. Lehet oka?

Gázadásra nem füstöl, menet közben nem füstöl. Bár....még a nyáron volt egy olyan vele, hogy menet közben megtorpant, gázra nem reagált, dadogott a motor, és irgalmatlan füstfelhőt eregetett, de pár száz méter szenvedés után ment tovább és azóta sem volt ilyen vele.

A füst viszont vissza-vissza tér alapjáraton.

Van ötlet mi lehet a gond? Szerviz katalizátor tisztulásával magyarázza, de nekem ez egy kicsit sántit.

Köszi és Üdv. 

bajan122 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130029

Ez a válasz már csak azért is mókás hisz pl az enyémnek semmi baja, tehát nem mindegyik rossz.

 

Leginkább csak nem akarnak vele foglalkozni.

Előzmény: t04cdb (130028)
t04cdb Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130028

Ma egyéb dolog miatt kénytelenek voltunk meglátogatni a szervízt, és rákérdeztünk az óra dologra. Azt mondták tudnak róla, többen panaszkodtak már rá, nincs mit tenni vele, ez van.

bajan122 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130027

Mert a kocsid 5 éves és 100 kw :-D

 

Tudod, ixy is mindig bajban volt a 79 kw-os puntóval :-)

 

Előzmény: Mewo (130025)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130026

Bravoban is bal oldalt van. 

 

Részemről hőfokkijelzés passz!

 

 

Előzmény: zgi521 (130024)
Mewo Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130025

Sziasztok!

 

Van esetleg valaki közöttünk, aki online kötötte át idén a Casco-ját?Egyszerűen nem találok olyan online felületet, ahol egy 6 éves modell összes motorválasztéka bent lenne.Sehol nem ismeri a rendszer a 88 kW-os Bravót.Az eszem megáll.Idén még szeretném megkötni,aztán már nem éri meg. 

zgi521 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130024

nálunk a 2 GP -n a családban /én állítom be az órákat :) / a tavaszi-téli állításokra mindig 5-6 perc lesz a lemaradás.. a Bravo-n ezt nem tapasztalom..

ha már a kijelzőknél tartunk..  a kinti hőmérsékletet két helyen lelhetem fel, a műszaerfalon ill. a klíma kijelzőn.. ezzel kapcs.ban kérdezném, hogy a klímás ext. nem állitható int. -re?

másik kérdés, az OBD csatlakozó hol van a Bravo/GP -ben? a PII ben a bal oldalt a bizti táblánál volt -ha jól emlékszem..

 

Előzmény: bajan122 (130023)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130023

Csak gondolatai síkon háta segít.

 

Némely quarz óránál az elem gyengülését jelzi ha elkezd késni, ilyen például a motorom, ahol az óra a kijelző szerves része (amit ugye az akksi táplál) mégis egy külön elem működteti és ha már nagyon késik akkor elem csere (ami ráadásul forrasztva van benne, hogy egyem az eszét a tervezőnek).

 

Előzmény: t04cdb (130018)
dirige Creative Commons License 2012.11.28 0 0 130022

Nekem be sincs állítva, két okból: 1. nem tudom, hogyan kell, 2. nem látom, mert túl kicsi a szám:-(( Ez egy nagy hiba a Bravoban....

Előzmény: mcI_2.0 (130021)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130021

Elég régóta itt vagyok a fórumon, de ilyen hibát talán még soha senki nem írt be... Nem tudok rá mit mondani.

Előzmény: t04cdb (130018)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130020

Én márkaszervizbe viszem, van egy szerelő, akiben megbízok (ha ott állok mellette :-)).

Előzmény: giuliettafan (130017)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130019

;-)

Azért van olyan dízel, melyet nem rossz vezetni... Pl.: volt szerencsém v8 350 paci, 650 Nm-hez, az nem ment rosszul (plusz nem kellett váltogatni). :-D

Előzmény: zgi521 (130007)
t04cdb Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130018

Sziasztok!

 

Az alábbi problémánk van a mostani Bravonkkal. Óraátállítás óta 5-6percet késik az órája. Májusban vettük újonan, korábban havi 1-1 percet szokott csak késni (időnként korrigálva lett beállítással), de most ezalatt a rövid időszak alatt sikerült ennyi késést összeszednie. Volt másnál is hasonló jelenség? Közrejátszhat az, hogy mostanában kevesebbett használjuk?

giuliettafan Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130017

 

Persze,hogy sok 80....

Nekem SKF pumpával,Gates szijakkal,2 óra munkadijjal 51 e ft volt.Természetesen Fiat szervizbe a gari után nem tettem be a lábam :-) /UNIX service,gyári célszerszámokkal dolgoznak/

Előzmény: mcI_2.0 (130005)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130016

Nekem amúgy nincs bajom a dízel autókkal, negatív tapasztalatom sem, pedig volt pár évig egy Regatta Turbo DS Weekend járgányom,amit imádtam. A Bravonál tényleg furcsa,hogy mennyire nem vállalják fel döntésüket a gázolajosok.

Előzmény: zgi521 (130014)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130015

 

Ez kemény volt de magas igazságtartalommal.Valóban a szivóbenyások és a dizelesek nem fórumoznak nem lelkesednek/nincs is okuk rá :-) / az autójukért láthatóan a mindennapokban sem.Valószinű tényleg bánják a Tjet kihagyását :-)

Előzmény: vinjo (130013)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130014

említettem Neked mikor találkoztunk, h az előző autóm -mivoltából adódóan- inkább dízel kellett volna legyen.. de az én éves futásom sem éri el a beruházott költséget, szervízdíjat, pedig ha megyek az napi 110km. száraz tény, h a 9 és fél év alatt költöttam annyit az autóra, mint az ellentábor egy-két évente.

had idézzek egy szervízes kartárstól:

 

uhuhu  válasz | megnéz  2011.12.10 23:32:11 © (16534)

 

az örök harc lesz hogy melyik a jobb a diesel vagy a benzines....

 

 

 

aki még nem szivott diesel autóval annak a diesel, aki már szivott, vagy látott szivni  valakit annak a benzines....

 

 

 

A diesel sokkal jobban megérné, a fogyasztás miatt, a menetteljesitmény miatt. -  ha nem romlana el, max annyiszor

 

ahányszor a benzines.

 

De sajnos sokkal többször.

 

 

 

az 1.9 diesel - az 1,7 dieselek generátora, AGr szelepe, részecskeszürője, a részecskeszürő csöve, a lendkereke, az

 

ékszijtárcsája, váltója, befecskendezői, izzitógyertyái - hengerfeje, örvényszelepe hajlamosak a meghibásodásra...  ez

 

amit itt felsoroltam 1.500.000 Ft simán.

 

 

 

a benzinesnél meg a trafóhid, oszt ennyi....  van még egy pár olyan alkatrész ami néha néha beszarik, de az vagy 20.000

 

Ft vagy max 200.000 Ft.

 

és ennyi.

 

 

 

amikor én megvettem a Vectrát, akkor 87.000 km volt benne, és 2 oldalnyi javitási előélete volt az autónak.

 

Hát kell ez nekem? nem...  el is adtam :)

 

 

 

szóval amennyi előnye van a diesel zafirának, képes 3x annyi hátrányt kovácsolni belőle sajnos.

 

 

 

Akit én tudok lebeszélek a diesel autókról....

 

 

 

a benzines fogyaszt 2 literrel többet, de biztosan beindul minden reggel, és ha baj van akkor is képes önerőből elmenni

 

a szervizig :)

 

 

Előzmény: vinjo (130013)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130013

Én már nemrég kifejtettem némi szarkazmussal, hogy a dízel Bravosok szégyellik a választásukat, ezért csak suttyomban olvasgatják a fórumot és irigykednek a turbós benyásokra.

:-))

Előzmény: zgi521 (130009)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130012

Mondom, dobj egy mailt...:-)

Előzmény: mcI_2.0 (130005)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130011

Ezt inkább mailben.

Előzmény: mcI_2.0 (130003)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130010

Nekem számít a fogyasztás, de a dízel megtérüléshez keveset megyek.

 

Szakami ártalom, hogy mindent kiszámolok (mi a gazdaságosabb). Így lett benzines autóm és 2T motorom (ott is van ami vita 2t vs 4t, kb mint a benzin vs dízel).

Előzmény: zgi521 (130009)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130009

sejtem! :) sajnos minden márka topikjában téma a benzin vs. dizel. itt kevésbé érzni a dízel jelenlétet, pedig azt sejtem több is lehet forgalomban az mjet-ből. a sértődés sztem gyerekes dolog, mindenkinek szubjektív döntése mire költi a pénzét.. nekem a fogyasztás nem minden, nagyon nem!

 

említettem talán, hogy anno a nejemnek azért nem lett mjet a GP, mert egyszerűen nem fűt be télen a rövid utakon, amire használja.

 

Előzmény: bajan122 (130008)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130008

Korábben ilyesmiből komoly viták és mély sértődések születtek.

Előzmény: zgi521 (130007)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130007

..én élményt vettem, nem dízelt! :-)

Előzmény: mcI_2.0 (130002)
piros madááár Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130006
Nekem ugy hogy mindent a szerviz adott munkaval egyutt volt 350€ es ebbol leszamoltak 20% afat;-)
Előzmény: mcI_2.0 (130005)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130005
Nos, 80 körüli összeg azért kicsit sok lenne vezérlés cserére, még vízpumpával együtt is... Ez egy teljesen normál autó, gondolom az anyag nem lehet több 40-45-nél, de lehet, sokat mondtam. ;-)
Előzmény: bajan122 (130004)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130004
Vinjo is nagyjabol azt irta le (szerintem minusz 20 vagy 25 az oehez kepest)
Előzmény: mcI_2.0 (130003)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130003
Nekem 3-4 hónap múlva esedékes vezérlés csere... Csak azt cseréltetek akkor, kb. mennyi lehet az anyag? Mi a normaidő? :-)
Előzmény: vinjo (129993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!