Egy újabb jelenség a kocsimnál /1.4t-jet 120-chipelve/. Alapjáraton NÉHA elkezdi ontani magából a füstöt, de mint egy vulkán.
Heti 2x-3x használom csak jelenleg /inkább cégest nyúzom/. Lehet oka?
Gázadásra nem füstöl, menet közben nem füstöl. Bár....még a nyáron volt egy olyan vele, hogy menet közben megtorpant, gázra nem reagált, dadogott a motor, és irgalmatlan füstfelhőt eregetett, de pár száz méter szenvedés után ment tovább és azóta sem volt ilyen vele.
A füst viszont vissza-vissza tér alapjáraton.
Van ötlet mi lehet a gond? Szerviz katalizátor tisztulásával magyarázza, de nekem ez egy kicsit sántit.
Ma egyéb dolog miatt kénytelenek voltunk meglátogatni a szervízt, és rákérdeztünk az óra dologra. Azt mondták tudnak róla, többen panaszkodtak már rá, nincs mit tenni vele, ez van.
Van esetleg valaki közöttünk, aki online kötötte át idén a Casco-ját?Egyszerűen nem találok olyan online felületet, ahol egy 6 éves modell összes motorválasztéka bent lenne.Sehol nem ismeri a rendszer a 88 kW-os Bravót.Az eszem megáll.Idén még szeretném megkötni,aztán már nem éri meg.
nálunk a 2 GP -n a családban /én állítom be az órákat :) / a tavaszi-téli állításokra mindig 5-6 perc lesz a lemaradás.. a Bravo-n ezt nem tapasztalom..
ha már a kijelzőknél tartunk.. a kinti hőmérsékletet két helyen lelhetem fel, a műszaerfalon ill. a klíma kijelzőn.. ezzel kapcs.ban kérdezném, hogy a klímás ext. nem állitható int. -re?
másik kérdés, az OBD csatlakozó hol van a Bravo/GP -ben? a PII ben a bal oldalt a bizti táblánál volt -ha jól emlékszem..
Némely quarz óránál az elem gyengülését jelzi ha elkezd késni, ilyen például a motorom, ahol az óra a kijelző szerves része (amit ugye az akksi táplál) mégis egy külön elem működteti és ha már nagyon késik akkor elem csere (ami ráadásul forrasztva van benne, hogy egyem az eszét a tervezőnek).
Azért van olyan dízel, melyet nem rossz vezetni... Pl.: volt szerencsém v8 350 paci, 650 Nm-hez, az nem ment rosszul (plusz nem kellett váltogatni). :-D
Az alábbi problémánk van a mostani Bravonkkal. Óraátállítás óta 5-6percet késik az órája. Májusban vettük újonan, korábban havi 1-1 percet szokott csak késni (időnként korrigálva lett beállítással), de most ezalatt a rövid időszak alatt sikerült ennyi késést összeszednie. Volt másnál is hasonló jelenség? Közrejátszhat az, hogy mostanában kevesebbett használjuk?
Nekem SKF pumpával,Gates szijakkal,2 óra munkadijjal 51 e ft volt.Természetesen Fiat szervizbe a gari után nem tettem be a lábam :-) /UNIX service,gyári célszerszámokkal dolgoznak/
Nekem amúgy nincs bajom a dízel autókkal, negatív tapasztalatom sem, pedig volt pár évig egy Regatta Turbo DS Weekend járgányom,amit imádtam. A Bravonál tényleg furcsa,hogy mennyire nem vállalják fel döntésüket a gázolajosok.
Ez kemény volt de magas igazságtartalommal.Valóban a szivóbenyások és a dizelesek nem fórumoznak nem lelkesednek/nincs is okuk rá :-) / az autójukért láthatóan a mindennapokban sem.Valószinű tényleg bánják a Tjet kihagyását :-)
említettem Neked mikor találkoztunk, h az előző autóm -mivoltából adódóan- inkább dízel kellett volna legyen.. de az én éves futásom sem éri el a beruházott költséget, szervízdíjat, pedig ha megyek az napi 110km. száraz tény, h a 9 és fél év alatt költöttam annyit az autóra, mint az ellentábor egy-két évente.
Én már nemrég kifejtettem némi szarkazmussal, hogy a dízel Bravosok szégyellik a választásukat, ezért csak suttyomban olvasgatják a fórumot és irigykednek a turbós benyásokra.
Nekem számít a fogyasztás, de a dízel megtérüléshez keveset megyek.
Szakami ártalom, hogy mindent kiszámolok (mi a gazdaságosabb). Így lett benzines autóm és 2T motorom (ott is van ami vita 2t vs 4t, kb mint a benzin vs dízel).
sejtem! :) sajnos minden márka topikjában téma a benzin vs. dizel. itt kevésbé érzni a dízel jelenlétet, pedig azt sejtem több is lehet forgalomban az mjet-ből. a sértődés sztem gyerekes dolog, mindenkinek szubjektív döntése mire költi a pénzét.. nekem a fogyasztás nem minden, nagyon nem!
említettem talán, hogy anno a nejemnek azért nem lett mjet a GP, mert egyszerűen nem fűt be télen a rövid utakon, amire használja.
Nos, 80 körüli összeg azért kicsit sok lenne vezérlés cserére, még vízpumpával együtt is... Ez egy teljesen normál autó, gondolom az anyag nem lehet több 40-45-nél, de lehet, sokat mondtam. ;-)