A kép igen keveset ad a hajóbol. Ilyen képek nekem is vannak de sokkal több részlettel.Sárga szin mintha lenne a hajón.Ez szükiti a kört. leginkább a bicigli kezelőit lenne érdemes megkérdezni....
Nos, ha így van, akkor részemről a szerencse, hogy azért itt voltam (sajnos amit kitöröltek arról lemaradtam)
Még annyit jegyeznék meg, hogy sajnos a Tatabánya miatt keveredtem ide :-( Nincs semmi közöm a hajózáshoz, de mindíg kinyílik a bicska a zsebemben, amikor ilyen történeteket hallok.
Szert tettem egy Pannónia motorra, azt is mindenféle nepper "urak" már a méhtelepre szántak (persze előtte minden értékesebb dolgot leárultak róla)
Manapság az a gondolkodás mód, hogy mennyire vágjuk össze a "vasat", hogy beférjen a kohóba.
Hehe, ez így igaz, csak nem tudtam, sikerül-e másnap elkapni az "ojjektumot". A minőségért elnézést kérek, csak folyton mozgott, lecsapni meg nem volt szívem. :D
Itt Németország van gyártási helynek megjelölve, és megmondom őszintén, a regiszternek jobban hiszek mint a Passnave-nak, de érdemes tudni róla, hogy kering az éterben egy ilyen verzió is.
A IX.-est átépítették, a szalont az orr felé meghosszabbították, ezért van plusz ablak jobb és bal oldalon. Így ép lehet a IX is, még átépítés előtt, de lehet a VIII. is, amit viszont nem:
Azért írtam "legénykorában"-t, mert úgy látom, hogy idővel átalakultak.
Nevezetesen a helyzetlámpa és a fényszóró valahogy hátrább került, illetve a talpig-csőkorlát, térdig-lemezzé változott minhármon. Ellenben a kérdéses kép környezete biztosít arról, hogy csak jégtörő lehet a képen. Na de melyik?
Az pedig, hogy minden hajó NŐ, nem zárja ki azt, hogy az egyik legény legyen, sőt rövidesen kötelező is lesz. Lehet, hogy már az új HSz is említi majd. Ha nem, akkor majd a lyogvédők tesznek róla.