Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130005
Nos, 80 körüli összeg azért kicsit sok lenne vezérlés cserére, még vízpumpával együtt is... Ez egy teljesen normál autó, gondolom az anyag nem lehet több 40-45-nél, de lehet, sokat mondtam. ;-)
Előzmény: bajan122 (130004)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130004
Vinjo is nagyjabol azt irta le (szerintem minusz 20 vagy 25 az oehez kepest)
Előzmény: mcI_2.0 (130003)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130003
Nekem 3-4 hónap múlva esedékes vezérlés csere... Csak azt cseréltetek akkor, kb. mennyi lehet az anyag? Mi a normaidő? :-)
Előzmény: vinjo (129993)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130002
"én nem veszek dízelt."

Gyorsan belopod magad sok ember szívébe ezzel a megállapítással. ;-)
Egyébként, én anno a Hyundai i30 1.6 htp (vagy milyen) dízelt vezettem, vmi 122 ló, vagy mennyi volt, de az botrányosan szarul ment annyi pacihoz... Tehát ezek a 4 hengeres, kis köbcentis dízelek vicc kategóriák menetteljesítmény terén. Persze, nyilván fel lehet húzni őket a használható kategóriáig, de alapból mondjuk 120 lóval nem nagy durranás. Normál embereknek lehet jó választás. ;-) Én inkább vennék egy 80 lovas, vvt benzines kisautót. :-D
Előzmény: zgi521 (129989)
Realtukko Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130001

Nekem is csak párás idöben csinálja!De nem izgat!Akkor is szeretem!!:)Imádom!Pedig ha tudnátok honnan jöttem!

 

Most már tudjuk. :))

Előzmény: Hezo79 (130000)
Hezo79 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130000

Nekem is csak párás idöben csinálja!De nem izgat!Akkor is szeretem!!:)Imádom!Pedig ha tudnátok honnan jöttem!

vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129999

Akkor inkább jövő hét lesz a dologból...

Előzmény: bajan122 (129998)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129998
Mailben lemaradt hogy nem surgos a dolog :-)
Előzmény: vinjo (129997)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129997

Ment válasz is. Árakat majd az alvázszám ismeretében tudok írni.

Előzmény: bajan122 (129995)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129996

Jahogyja! Nem figyeltem fel a hangsúlyra az éves szerviz árán.

Előzmény: vinjo (129992)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129995

Én olyan 130 e körül fizettem (ha jól rémlik) ugyan ezért + műszaki + fékbetét csere (anyaggal amit te hoztál).

 

Ja megint kérek majd a lineához dolgokat. Majd küldök mail-t.

Előzmény: vinjo (129993)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129994

erre céloztam, a markáns szervízdíjra..

a gari miatt itt alkudozni sem lehet, mint bajan122 esetében, aki gari után is márkaszervízbe jár és azt és azért fizet, amit kér.

Előzmény: vinjo (129992)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129993

Akkor nekem tényleg szerencsém volt.

Szabóék ajándék +1év garija alatt -2 hónappal a lejárta előtt- jött ki a klíma gebasz, aminek rendbetétele így nekem ingyenes lett.

Fizetős meghibásodásom még nem volt az íly módon 3 év gari leteltével, bár ezt le kell kopogni.

Most viszont vastagon költöttem a szervizre, 102e ft volt a vezérműszíj+feszítőcsapágy, hosszbordásszíj+feszítőcsapágy, vízpumpa, váltóolaj, fékfolyadék, motorolaj+olajszűrő+légszűrő cseréje, valamint 1 liter fagyálló.Természetesen néztek hibatárolót, valamint nullázták a szervizintervallum számlálót (Ez anyag+munkadíj cuzammen)

Előzmény: bajan122 (129991)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129992

A 7éves gari tényleg jó ,de előfeltétele az éves szervizek végrehajtása, ami nem túl baráti áron megy.

Előzmény: bajan122 (129991)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129991

A logan legalább olcsóbb volt. Nekem a kia-val az a bajom, hogy nem olscóbb mint a többi és az előző generációk szépnek se voltal nevezhetők.

 

A 7 év gari nem rossz mert én így is úgy is márkaszervizbe járok, már ha grátisz a hét év.

 

Anno nekem a fiathoz nem járt (nem alkudtam bele) + 2 év garanciát. Megvenni lehetett voltna és itt többször beszéltünk is róla, hogy megérte volna vagy nem. Az autóm nemrég múlt 4 éves és elmondható, hogy csak a klíma baja volt ami 60 kröül állt meg (pontosan már nem emlékszem), ami a + 2 év gari árának a fele (akció esetén 75%). 

Előzmény: zgi521 (129989)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129990

Igen, ez a tesztelt példány is közel 4,5 milla...

A kollégám is 4,3-ért vette az ötajtós aranymetálját,vagyis ugynannyiért, mint én egy hónappal később a sportcsomis kis T-jetet...

Előzmény: zgi521 (129989)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129989

én próbáltam anno az 1.4 benzin és 1.6 dízel kombi változatokat. az 1.4 gyenge, az 1.6 használható volt. de én nem veszek dízelt.

ráadásul, ha válogatsz 1-2 extrát, már eléggé drága is.  a 7 év garihoz tartozó évenkénti szervíz sem olcsó ám! :)

 

az újságírók a logan-t is ajnározzák, képesek voltak a zafira konkurenciának jelölni, hát mit mondjak dőltem.. :)

Előzmény: vinjo (129984)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129988

Ájulat azért van, mert megnézik a ceed előtti modelleket és ahhoz képest fényéveket lépett előre a kia. A fiatnál megnézik az előd modelleket (nem a stilora gondolok, hanem az elmúlt 80 évre) és csupa jó autót találnak.

 

Amúgy most néztem hogy a sebváltógombom kezd hólyagosodni. Érdekes mert a kormány nem, pedig azt többet fogom. Lehet hogy süti a nap (a kormányt én is mindig takarom mint te)?!

Előzmény: vinjo (129984)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129987

Én egyébként a nehezn idíthatóságnál valami nedvességre gondolok. Egyfelől azért mert párás időben inkább előjön, másfelöl mert nem minden bravonál van, ami nálam arra utal hogy nem konstrukciós hiba, hanem valamelyik alaktrész beszállító terméke nem megfelelő és az egyik bravoban az jó van a másikban meg a rossz.

 Harmadrészt mert a nagyobb keverés arányú etanol megoldja a dolgot.

Előzmény: vinjo (129985)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129986

Na ja, nehogy már a kocsi egye meg a jó kis cefrét! :-)

Előzmény: piros madááár (129983)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129985

Pedig egyáltalán nem az ördögtől való dolog, az esetlegesen évek alatt felhalmozódó nedvességet is száműzheted vele az üzemanyagrendszerből.

Előzmény: piros madááár (129983)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129984

FÉLOFF

 

Olvasom a Kia ceed tesztet és meg kell állapítanom, hogy egy szót sem szólhatunk a Bravora...

Cserélni kellett:

40e km-nél stabpálca

komplett fejegység

kuplung kinyomócsapágy

akkumulátor (2 évesen, ráadásul erre nem szólt már a gari)

 

"sok kopásnyom nincs, leszámítva a rádió egyik tekerőgombját. Akad kis zörgés, de csak nagyon rossz úton, a bőrkormány fényes, és ahol a kormányzár lenni szokott, ki is kezdte kicsit."

 

"hátsó ablakmosó spricni a harmadik féklámpában elrepesztette a burát, mert belefagyott a nyári ablakmosó"  (Ez mondjuk részben a júzer sara, de szerintem a konstrukciót is minősíti)

 

És a lényeg szerintem a fogyasztási adatok, amin meglepődtem, pedig egy kollégám is nagyon hasonlóakról számolt be az ötajtósával kapcsolatban:

 

"Ami a fogyasztást illeti, az országúti 7 litertől a városi 9,5-10,5 literig terjed Árpád tapasztalatai szerint, a köztes érték autópályán a 8-9 liter. Ez nem kevés, de mindig klímával értendő, automata módban ugyanis a klíma állandóan megy, Árpád nem szokta kikapcsolni. Az 1,4-esek sem extrém takarékosak, sőt, a rövid váltó miatt a motor állandóan pörög, szinte ugyanezeket az értékeket kapjuk..."

 

Na ez szerintem nagyon sok. Ezek után tényleg nem nagyon vágom, miért is van az általános újságírói ájulat a Ceed-ek kapcsán.

piros madááár Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129983

OK, koszi,megprobalom aztan majd kiderul, etanol nincs nalunk es nem is szeretnem keverni.;-)

Előzmény: giuliettafan (129981)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129982

 

Ecetes oldatba mártott véső és kalapács segitségével. D

Sorry....

Szét lehet szedni,de ez nem egyszerű felhasználó szintű meló...

Előzmény: Norberto8821 (129980)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129981

 

Megtalalálod a motortérben :-) de csak diagnosztika játszik itt.

Lehet,egyszerűen koszos vmi. a rendszerben,vagy pl. ennyi km nél tiszta kosz a fojtószelepház.Én 30 e ként pucolom és rendszerint van mit....

Fogod lehúzod róla a csövet,féktisztitó és rongy segitségével fémtisztára :-) törlöd és kész no problemo...

Azonkivül üres tanknál félig etanol félig benzin mix javallott tisztitás okán.

Előzmény: piros madááár (129979)
Norberto8821 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129980

Valaki szedte-e már szét az első fényszórókat? Vagy hogy lehetne a projektort kitakaritani??

piros madááár Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129979
Esetleg en megtalalom ezt:-)?erdekes amugy csak ha omw benzint tankolok az a 99 akkor nemprodukalja,a tobbivel igen.
Előzmény: giuliettafan (129977)
Norberto8821 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129978

Az enyem 120as es csinalja nem mindig,de ha véletlen kint alszik akkor hideg paras idoben altalaban..Benzin szinttől függetlenül. Eddig nekem is az etanol segitett, de csak atmeneti a javulas mert a jelenseg vissza ter mindig.A gyújtás ráadása utáni várakozást már én is probáltam mintha az tényleg segítene...

Előzmény: Hezo79 (129965)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129977

 

 

Légmenyiségmérő?

Előzmény: piros madááár (129976)
piros madááár Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129976
Udv.
Nos penteken elhoztam a bravomat, az alfa termosztatja hulyul. Es van problemam a fityoval.
Gazadasra(padlogazra) 3,4,5,6 fokozatban mindegyikben torpan az auto, rangat kb 2x,3x betorpan de csak 120 km/o ig.utana mar nemnagyon.
Otlet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!