Feltűnt hogy a FOKÁ-nál minden vontató száma háromszázassal kezdődött ?? Százasok voltak a kotrók , kétszázasok az elevátorok , négy-ötszázasok az uszályok , hatszázasok a tanyahajók , hétszázasok az önjárók és a tankok .
Lehet, hogy neked is feltűnt, a hajók oldalán-hátulján csupa NAGYBETŰVEL írják a hajó nevét. Ez természetesen nem helyesírási szabály, hanem hagyomány. Amúgy meg praktikus, nem keverendő össze Baross Gábor a vastminiszter a róla elnevezett BAROSS GÁBOR komphajóval. Szokás még főként folyó szövegben az idézőjelek használata is pl. "Baross Gábor" vagy típusjelöléssel ms "Baross", m/s "Baross".
Biztos orosz, mert a Csepelnek nem volt ilyen hhajtóműve és üllése sem. Az első sárhányó meg eggyel nagyobb méretű és a kerékre lett hajtva a távtartóba meg egy "s" :-)
A kép igen keveset ad a hajóbol. Ilyen képek nekem is vannak de sokkal több részlettel.Sárga szin mintha lenne a hajón.Ez szükiti a kört. leginkább a bicigli kezelőit lenne érdemes megkérdezni....