Azért van olyan dízel, melyet nem rossz vezetni... Pl.: volt szerencsém v8 350 paci, 650 Nm-hez, az nem ment rosszul (plusz nem kellett váltogatni). :-D
Az alábbi problémánk van a mostani Bravonkkal. Óraátállítás óta 5-6percet késik az órája. Májusban vettük újonan, korábban havi 1-1 percet szokott csak késni (időnként korrigálva lett beállítással), de most ezalatt a rövid időszak alatt sikerült ennyi késést összeszednie. Volt másnál is hasonló jelenség? Közrejátszhat az, hogy mostanában kevesebbett használjuk?
Nekem SKF pumpával,Gates szijakkal,2 óra munkadijjal 51 e ft volt.Természetesen Fiat szervizbe a gari után nem tettem be a lábam :-) /UNIX service,gyári célszerszámokkal dolgoznak/
Nekem amúgy nincs bajom a dízel autókkal, negatív tapasztalatom sem, pedig volt pár évig egy Regatta Turbo DS Weekend járgányom,amit imádtam. A Bravonál tényleg furcsa,hogy mennyire nem vállalják fel döntésüket a gázolajosok.
Ez kemény volt de magas igazságtartalommal.Valóban a szivóbenyások és a dizelesek nem fórumoznak nem lelkesednek/nincs is okuk rá :-) / az autójukért láthatóan a mindennapokban sem.Valószinű tényleg bánják a Tjet kihagyását :-)
említettem Neked mikor találkoztunk, h az előző autóm -mivoltából adódóan- inkább dízel kellett volna legyen.. de az én éves futásom sem éri el a beruházott költséget, szervízdíjat, pedig ha megyek az napi 110km. száraz tény, h a 9 és fél év alatt költöttam annyit az autóra, mint az ellentábor egy-két évente.
Én már nemrég kifejtettem némi szarkazmussal, hogy a dízel Bravosok szégyellik a választásukat, ezért csak suttyomban olvasgatják a fórumot és irigykednek a turbós benyásokra.
Nekem számít a fogyasztás, de a dízel megtérüléshez keveset megyek.
Szakami ártalom, hogy mindent kiszámolok (mi a gazdaságosabb). Így lett benzines autóm és 2T motorom (ott is van ami vita 2t vs 4t, kb mint a benzin vs dízel).
sejtem! :) sajnos minden márka topikjában téma a benzin vs. dizel. itt kevésbé érzni a dízel jelenlétet, pedig azt sejtem több is lehet forgalomban az mjet-ből. a sértődés sztem gyerekes dolog, mindenkinek szubjektív döntése mire költi a pénzét.. nekem a fogyasztás nem minden, nagyon nem!
említettem talán, hogy anno a nejemnek azért nem lett mjet a GP, mert egyszerűen nem fűt be télen a rövid utakon, amire használja.
Nos, 80 körüli összeg azért kicsit sok lenne vezérlés cserére, még vízpumpával együtt is... Ez egy teljesen normál autó, gondolom az anyag nem lehet több 40-45-nél, de lehet, sokat mondtam. ;-)
Gyorsan belopod magad sok ember szívébe ezzel a megállapítással. ;-)
Egyébként, én anno a Hyundai i30 1.6 htp (vagy milyen) dízelt vezettem, vmi 122 ló, vagy mennyi volt, de az botrányosan szarul ment annyi pacihoz... Tehát ezek a 4 hengeres, kis köbcentis dízelek vicc kategóriák menetteljesítmény terén. Persze, nyilván fel lehet húzni őket a használható kategóriáig, de alapból mondjuk 120 lóval nem nagy durranás. Normál embereknek lehet jó választás. ;-) Én inkább vennék egy 80 lovas, vvt benzines kisautót. :-D
Szabóék ajándék +1év garija alatt -2 hónappal a lejárta előtt- jött ki a klíma gebasz, aminek rendbetétele így nekem ingyenes lett.
Fizetős meghibásodásom még nem volt az íly módon 3 év gari leteltével, bár ezt le kell kopogni.
Most viszont vastagon költöttem a szervizre, 102e ft volt a vezérműszíj+feszítőcsapágy, hosszbordásszíj+feszítőcsapágy, vízpumpa, váltóolaj, fékfolyadék, motorolaj+olajszűrő+légszűrő cseréje, valamint 1 liter fagyálló.Természetesen néztek hibatárolót, valamint nullázták a szervizintervallum számlálót (Ez anyag+munkadíj cuzammen)
A logan legalább olcsóbb volt. Nekem a kia-val az a bajom, hogy nem olscóbb mint a többi és az előző generációk szépnek se voltal nevezhetők.
A 7 év gari nem rossz mert én így is úgy is márkaszervizbe járok, már ha grátisz a hét év.
Anno nekem a fiathoz nem járt (nem alkudtam bele) + 2 év garanciát. Megvenni lehetett voltna és itt többször beszéltünk is róla, hogy megérte volna vagy nem. Az autóm nemrég múlt 4 éves és elmondható, hogy csak a klíma baja volt ami 60 kröül állt meg (pontosan már nem emlékszem), ami a + 2 év gari árának a fele (akció esetén 75%).