Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130019

;-)

Azért van olyan dízel, melyet nem rossz vezetni... Pl.: volt szerencsém v8 350 paci, 650 Nm-hez, az nem ment rosszul (plusz nem kellett váltogatni). :-D

Előzmény: zgi521 (130007)
t04cdb Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130018

Sziasztok!

 

Az alábbi problémánk van a mostani Bravonkkal. Óraátállítás óta 5-6percet késik az órája. Májusban vettük újonan, korábban havi 1-1 percet szokott csak késni (időnként korrigálva lett beállítással), de most ezalatt a rövid időszak alatt sikerült ennyi késést összeszednie. Volt másnál is hasonló jelenség? Közrejátszhat az, hogy mostanában kevesebbett használjuk?

giuliettafan Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130017

 

Persze,hogy sok 80....

Nekem SKF pumpával,Gates szijakkal,2 óra munkadijjal 51 e ft volt.Természetesen Fiat szervizbe a gari után nem tettem be a lábam :-) /UNIX service,gyári célszerszámokkal dolgoznak/

Előzmény: mcI_2.0 (130005)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130016

Nekem amúgy nincs bajom a dízel autókkal, negatív tapasztalatom sem, pedig volt pár évig egy Regatta Turbo DS Weekend járgányom,amit imádtam. A Bravonál tényleg furcsa,hogy mennyire nem vállalják fel döntésüket a gázolajosok.

Előzmény: zgi521 (130014)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130015

 

Ez kemény volt de magas igazságtartalommal.Valóban a szivóbenyások és a dizelesek nem fórumoznak nem lelkesednek/nincs is okuk rá :-) / az autójukért láthatóan a mindennapokban sem.Valószinű tényleg bánják a Tjet kihagyását :-)

Előzmény: vinjo (130013)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130014

említettem Neked mikor találkoztunk, h az előző autóm -mivoltából adódóan- inkább dízel kellett volna legyen.. de az én éves futásom sem éri el a beruházott költséget, szervízdíjat, pedig ha megyek az napi 110km. száraz tény, h a 9 és fél év alatt költöttam annyit az autóra, mint az ellentábor egy-két évente.

had idézzek egy szervízes kartárstól:

 

uhuhu  válasz | megnéz  2011.12.10 23:32:11 © (16534)

 

az örök harc lesz hogy melyik a jobb a diesel vagy a benzines....

 

 

 

aki még nem szivott diesel autóval annak a diesel, aki már szivott, vagy látott szivni  valakit annak a benzines....

 

 

 

A diesel sokkal jobban megérné, a fogyasztás miatt, a menetteljesitmény miatt. -  ha nem romlana el, max annyiszor

 

ahányszor a benzines.

 

De sajnos sokkal többször.

 

 

 

az 1.9 diesel - az 1,7 dieselek generátora, AGr szelepe, részecskeszürője, a részecskeszürő csöve, a lendkereke, az

 

ékszijtárcsája, váltója, befecskendezői, izzitógyertyái - hengerfeje, örvényszelepe hajlamosak a meghibásodásra...  ez

 

amit itt felsoroltam 1.500.000 Ft simán.

 

 

 

a benzinesnél meg a trafóhid, oszt ennyi....  van még egy pár olyan alkatrész ami néha néha beszarik, de az vagy 20.000

 

Ft vagy max 200.000 Ft.

 

és ennyi.

 

 

 

amikor én megvettem a Vectrát, akkor 87.000 km volt benne, és 2 oldalnyi javitási előélete volt az autónak.

 

Hát kell ez nekem? nem...  el is adtam :)

 

 

 

szóval amennyi előnye van a diesel zafirának, képes 3x annyi hátrányt kovácsolni belőle sajnos.

 

 

 

Akit én tudok lebeszélek a diesel autókról....

 

 

 

a benzines fogyaszt 2 literrel többet, de biztosan beindul minden reggel, és ha baj van akkor is képes önerőből elmenni

 

a szervizig :)

 

 

Előzmény: vinjo (130013)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130013

Én már nemrég kifejtettem némi szarkazmussal, hogy a dízel Bravosok szégyellik a választásukat, ezért csak suttyomban olvasgatják a fórumot és irigykednek a turbós benyásokra.

:-))

Előzmény: zgi521 (130009)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130012

Mondom, dobj egy mailt...:-)

Előzmény: mcI_2.0 (130005)
vinjo Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130011

Ezt inkább mailben.

Előzmény: mcI_2.0 (130003)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130010

Nekem számít a fogyasztás, de a dízel megtérüléshez keveset megyek.

 

Szakami ártalom, hogy mindent kiszámolok (mi a gazdaságosabb). Így lett benzines autóm és 2T motorom (ott is van ami vita 2t vs 4t, kb mint a benzin vs dízel).

Előzmény: zgi521 (130009)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130009

sejtem! :) sajnos minden márka topikjában téma a benzin vs. dizel. itt kevésbé érzni a dízel jelenlétet, pedig azt sejtem több is lehet forgalomban az mjet-ből. a sértődés sztem gyerekes dolog, mindenkinek szubjektív döntése mire költi a pénzét.. nekem a fogyasztás nem minden, nagyon nem!

 

említettem talán, hogy anno a nejemnek azért nem lett mjet a GP, mert egyszerűen nem fűt be télen a rövid utakon, amire használja.

 

Előzmény: bajan122 (130008)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130008

Korábben ilyesmiből komoly viták és mély sértődések születtek.

Előzmény: zgi521 (130007)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130007

..én élményt vettem, nem dízelt! :-)

Előzmény: mcI_2.0 (130002)
piros madááár Creative Commons License 2012.11.27 0 0 130006
Nekem ugy hogy mindent a szerviz adott munkaval egyutt volt 350€ es ebbol leszamoltak 20% afat;-)
Előzmény: mcI_2.0 (130005)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130005
Nos, 80 körüli összeg azért kicsit sok lenne vezérlés cserére, még vízpumpával együtt is... Ez egy teljesen normál autó, gondolom az anyag nem lehet több 40-45-nél, de lehet, sokat mondtam. ;-)
Előzmény: bajan122 (130004)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130004
Vinjo is nagyjabol azt irta le (szerintem minusz 20 vagy 25 az oehez kepest)
Előzmény: mcI_2.0 (130003)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130003
Nekem 3-4 hónap múlva esedékes vezérlés csere... Csak azt cseréltetek akkor, kb. mennyi lehet az anyag? Mi a normaidő? :-)
Előzmény: vinjo (129993)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130002
"én nem veszek dízelt."

Gyorsan belopod magad sok ember szívébe ezzel a megállapítással. ;-)
Egyébként, én anno a Hyundai i30 1.6 htp (vagy milyen) dízelt vezettem, vmi 122 ló, vagy mennyi volt, de az botrányosan szarul ment annyi pacihoz... Tehát ezek a 4 hengeres, kis köbcentis dízelek vicc kategóriák menetteljesítmény terén. Persze, nyilván fel lehet húzni őket a használható kategóriáig, de alapból mondjuk 120 lóval nem nagy durranás. Normál embereknek lehet jó választás. ;-) Én inkább vennék egy 80 lovas, vvt benzines kisautót. :-D
Előzmény: zgi521 (129989)
Realtukko Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130001

Nekem is csak párás idöben csinálja!De nem izgat!Akkor is szeretem!!:)Imádom!Pedig ha tudnátok honnan jöttem!

 

Most már tudjuk. :))

Előzmény: Hezo79 (130000)
Hezo79 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 130000

Nekem is csak párás idöben csinálja!De nem izgat!Akkor is szeretem!!:)Imádom!Pedig ha tudnátok honnan jöttem!

vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129999

Akkor inkább jövő hét lesz a dologból...

Előzmény: bajan122 (129998)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129998
Mailben lemaradt hogy nem surgos a dolog :-)
Előzmény: vinjo (129997)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129997

Ment válasz is. Árakat majd az alvázszám ismeretében tudok írni.

Előzmény: bajan122 (129995)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129996

Jahogyja! Nem figyeltem fel a hangsúlyra az éves szerviz árán.

Előzmény: vinjo (129992)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129995

Én olyan 130 e körül fizettem (ha jól rémlik) ugyan ezért + műszaki + fékbetét csere (anyaggal amit te hoztál).

 

Ja megint kérek majd a lineához dolgokat. Majd küldök mail-t.

Előzmény: vinjo (129993)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129994

erre céloztam, a markáns szervízdíjra..

a gari miatt itt alkudozni sem lehet, mint bajan122 esetében, aki gari után is márkaszervízbe jár és azt és azért fizet, amit kér.

Előzmény: vinjo (129992)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129993

Akkor nekem tényleg szerencsém volt.

Szabóék ajándék +1év garija alatt -2 hónappal a lejárta előtt- jött ki a klíma gebasz, aminek rendbetétele így nekem ingyenes lett.

Fizetős meghibásodásom még nem volt az íly módon 3 év gari leteltével, bár ezt le kell kopogni.

Most viszont vastagon költöttem a szervizre, 102e ft volt a vezérműszíj+feszítőcsapágy, hosszbordásszíj+feszítőcsapágy, vízpumpa, váltóolaj, fékfolyadék, motorolaj+olajszűrő+légszűrő cseréje, valamint 1 liter fagyálló.Természetesen néztek hibatárolót, valamint nullázták a szervizintervallum számlálót (Ez anyag+munkadíj cuzammen)

Előzmény: bajan122 (129991)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129992

A 7éves gari tényleg jó ,de előfeltétele az éves szervizek végrehajtása, ami nem túl baráti áron megy.

Előzmény: bajan122 (129991)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129991

A logan legalább olcsóbb volt. Nekem a kia-val az a bajom, hogy nem olscóbb mint a többi és az előző generációk szépnek se voltal nevezhetők.

 

A 7 év gari nem rossz mert én így is úgy is márkaszervizbe járok, már ha grátisz a hét év.

 

Anno nekem a fiathoz nem járt (nem alkudtam bele) + 2 év garanciát. Megvenni lehetett voltna és itt többször beszéltünk is róla, hogy megérte volna vagy nem. Az autóm nemrég múlt 4 éves és elmondható, hogy csak a klíma baja volt ami 60 kröül állt meg (pontosan már nem emlékszem), ami a + 2 év gari árának a fele (akció esetén 75%). 

Előzmény: zgi521 (129989)
vinjo Creative Commons License 2012.11.26 0 0 129990

Igen, ez a tesztelt példány is közel 4,5 milla...

A kollégám is 4,3-ért vette az ötajtós aranymetálját,vagyis ugynannyiért, mint én egy hónappal később a sportcsomis kis T-jetet...

Előzmény: zgi521 (129989)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!