Úgy néz ki, hogy egy kollégám holnap bejön a munkahelyemre a felesége GS-ével amiben van pótkerék és megnézem de nagyon köszönöm a felajánlást és a fotókat.
Úgy döntöttem, hogy összerakok egy pótkereket, mivel kompletten nem nagyon kapok.
Mostanában milyen gumit célszerű a pótr felrakatni?
Tud valaki bontót Budapesten, ahonnan érdemes a felnit beszerezni?
Segítsetek. Egy baleset miatt a lámpám rögzítőfülei eltörtek, de ahogy látom a hátsó részeiről hiányoznak darabok pontosabban ha szétszedem. Kérdés hol és milyen áron lehet kapni használtan gyári szenonos lámpát?
Elgondolkoztam, hogy egy nem szenonost szerzek és kiszedem a belsjét, ha tudom és átrakom, de félek, hogy a két lámpabúra nem kompatibilis.
Hat,megint kiegett mind a ket tetves tompitottam...
Ebbol mar tenyleg rohadtul elegem van,nem csak az izzok ara,hanem megint ki kell szednem az akksit meg mindent,hogy hozzaferjek.
Nem tudtok valami egyszeru megoldast a cserere?
A jobboldalit meg csak-csak megoldom,de a baloldali az terdre imahoz...
Most mar karteritest fogok kerni a RH-tol.
Kirohognenek,mi?
Udv,
En
Ma beszéltem Develooper mesterrel és már mondta is a diagnozist azt mondta huzzam le a csatit amit megtettem.Most a navigácio mutatja mennyivel megyek és majd ballagás után viszem.Ja beszéltem B.csabai renaultam mondtam hogy mi járatba vagyok rögtön mondta hogy van szabad hely ötven plusz áfa .Én meg mondtam a kollegával szeretnék beszélni de nem adta igy udvariasan elköszöntem és gondoltam oda se kell mennem soha.
Köszönöm.az aksival a mulkor volt gondom nem indult de ujra formáztam az aksit és mogint indult.De a üzemanyag led is halványult ugy valszeg mégiscsak kijelzö lesz lehet.Azt mondod ha egyszer elsötétül huzzam le valahogy a csatit és vagy Develoopernek vagy csaba nem tom mennyire megbizhato mégegyszer köszönöm a tanácsot.De mint mondtam most egy kicsit huzom mert ballagásra készülök köszi.
Az óra nullázódását táp probléma okozza. Az elvileg előfordulhat, hogy az indítás annyira megviseli az akksit, hogy miután beindította a motort, a feszültsége leesik, és az nullázza az idő órát. Ilyet már láttam, de ott azért volt egy csomó más jelenség is, a leeső feszültség miatt jött sorban egy csomó üzenet, a kéziféktől a befecskendezésig mindent teleírt. Az akksi ellenőrzése azonban ingyen van, tehát első lépésnek megfelelő.
Mivel Renault-ról van szó :-) egy ilyen nullázódás tulajdonképpen belefér. Lehet, hogy azóta megjavult. Ezt a jelenséget minden modern Renault tulaja ismeri szerintem :-)
Ha újra csinálja, vagy a km óra kezd el megbolondulni, akkor viszont érdemes azonnal lépni, és leválasztani a műszeregységet az autó elektromos rendszeréről. Ettől az autó még működőképes marad.
A békéscsabai Renault-ban van egy műszerész srác, akiről tudjuk, hogy meg tudja javítani a kijelzőket, de régóta nem hallottunk róla, nincs friss info. Szerintem hívd fel a szervizt, és kérdezd meg.
Az is elképzelhető, hogy Develoopernek elküldöd a kiszerelt panelt. Mivel a súlya feltehetően egy kiló alatt van, a Vaterafutár egy ezres alatt elviszi címre. (A Vaterafutárt bárki használhatja, nem kell hozzá még vaterás regisztráció sem.)
kb.mennyi idöm van mig meg hal mert a gyerek most ballag és az lehuz.Nem tom a B.csabai nekem itt volna nem tud valaki elérhetöséget ill. vélemény rola. KÖSZI
Enyhén szólva nagyobb élmény "kijelzővel" vezetni, mint teljesen vakon lenni!
Igaz nekem már eléggé kakukkos volt a kijelzőm.
Tápstekker lehúzva, IGO mutatta a tempót, kanyarodás után indexkar ellenőríz, hogy visszaugrott-e a helyére, mert az index klattyogás hiánya volt a legkellemetlenebb.
Igen,tényleg gyönyörű,ezért nem tudjuk megunni 25 év óta.Már szinte hazajárunk Cirtisoarába.Aug. 7-14-ig a Csiki medencében leszünk a Gyimesi szorosban,valahol féluton találkozhatunk.14-20-ig leszünk a transzfogarason az emlitett faluban.Székelyvarságig még mindig nincs teljesen kész az aszfalt út?Ha gondolod irj priviben:lacikalocsa@citromail.hu
Na lehet elért a kijekzö jav. 2004 1.5 dci az orám lenullázodott már mint a rendes orám.Nem km. szerintetek csabám is rendesen javitják vagy még várjak.