Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130077

értem, köszi. :)

Előzmény: dirige (130076)
dirige Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130076

Kétfajta 150-es van, ez, a harmadik a nem-sport. A sportnak papíron 15-20Nm-el több, tán 232. Ennek nincs sportgomja. Tudtommal már nincs is ilyen.

Előzmény: zgi521 (130066)
zgi521 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130075

köszönöm a görbéket, megdöbbentő  -picit! :)

bajan122 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130074
bajan122 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130073

Erre szokták mondani, hogy nem releváns. Tekintve, hogy nem 0 fordulattól kezded el mérést és idő kell a töltőnyomás felépüléséhez, így nagyjából 1700-1800-as tartománytól van értelme nézni szerintem a grafikont.

Előzmény: zgi521 (130069)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130072

Én is az érdi látogatást választanám.

 

Mivel az akksit kizártuk, szerintem is gyújtásnál van gond (én csak kókány, internet szakember vagyok, bár mostanság sokat szerelek motorokat).

 

Következő amit én néznék, ha az én autómról lenne szó, a gyertya. Ha úgy okádta nyáron a füstöt, az simán bekormolhatta a gyertyát, ami eredményezhet nehezebb indítást és egyéb anomáliákat. A kopogás alatt nem tudom mit értesz, de pl lehet hogy az egyik henger nem megy, vagy néha kihagy. Ez lehet gyertya probléma (bár az inkább az okozat szokott lenni), de lehet gyújtó trafó stb.. És persze lehet a chip is (szerintem nem valószínű, mert az már a többi autónál is jelentkezett volna és én pl lecsavartam vele már vagy 35000km-et).

 

Viszont ha olyan nagyon rossz a kocsi hangja én nem futnék egy kört a Szabinál, mert minden megtett kilométer árthat a motornak. Irány a Szabóék és jó eséllyel már a hibakódból megmondják, hogy mi a gond.

 

Viszont kérlek majd írd meg hogy mi volt mert kíváncsi vagyok.

Előzmény: Hooli75 (130060)
seewer Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130071

Üdv. Itt a mérési görbe:

Előzmény: vinjo (130068)
vinjo Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130070

Ahogy a grafikont nézem olyan 1300f/p alatt, illetve 5700f/p felett.

Előzmény: zgi521 (130069)
zgi521 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130069

a 100NM alatti érték az honnan érkezik?

Előzmény: vinjo (130067)
vinjo Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130068

Seewernek megvan az összes mérési eredmény-valahol nekem is, de nem azen a gépen- ő a sport adatait is tudja prezentálni.

A nyomatékban nem volt egyértelmű különbség a sport javára. Vannak olyan tartományok, ahol a 120-as a nyomatékosabb.

Magasabb fordulaton-nagyobb sebességen, ahol már a LE számít- húz el a SPORT. (Erre utalt Dirige-nagyon helyesen.)

Előzmény: zgi521 (130066)
vinjo Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130067

Nézd csak, egy chip előtti mérés, igaz, fagyponthoz közeli volt a mérésnél a hőmérséklet. (Vagyis ez egy 120-as stock mérés)

 

Előzmény: zgi521 (130066)
zgi521 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130066

a 12o és 15o között mi lehet a valós nyomaték különbség? a user man. mindekettőre 206 NM-t hoz.. :(

 

Előzmény: dirige (130065)
dirige Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130065

80%-ban nem a teljesítményt, hanem a nyomatékot használod. Régi téves nézet, hogy az a kérdés, hogy "hány lóerős?" A lóerő a végsebesség eléréséhez kell, a nyomaték meg a többihez. Én már jó ideje, ha tehetem, nézek nyomatékgörbét, mert az az igazi. A kisdízelek ma olyanok mint régebben a sportkocsik: hegyes, kis tartományban adnak le magas nyomatgékot, ergo nem is iagzán dízelek a szó hagyományos értelmében. Úgy gondolom, a Sportnál sem a 150 paci az igazi lényeg, hanem a 23x nyomaték.

Előzmény: mcI_2.0 (130002)
Hooli75 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130064

Azaz K.Szabi rakja vissza az eredeti beállításokat, magyarul chiptuning ki gyári vissza?

 

Előzmény: giuliettafan (130063)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130063

 

A helyedben visszaállittatnám amig nem lesz késő. a gyári előgyújtás és bef. jellegmezőket,hogy ne legyen dugó,hajtókar esetleg motorcsere a buliból.

Előzmény: giuliettafan (130062)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130062

A helyedben visszaállittatnámamig nem lesz morő a gyári előgyújtás és bef. jellegmezőket,hogy ne legyen motorcsere a buliból.

Előzmény: Hooli75 (130060)
vinjo Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130061

Ez rosszul hangzik. :-((

Jelezd, hogy mi a gond...!

Előzmény: Hooli75 (130060)
Hooli75 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130060

Remek, most már a motor is "kerepel" mint egy diesel. Ebből Fiat Szabó látogatás lesz. /Azután meg piac:)/

 

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130059
Vicces, de terheli a motort. A kipuffom is jóval hangosabb alapjáraton, ha megy a fűtés, vagy klíma. De nem füstöl. ;-)
Előzmény: czollnerg (130055)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130058
0 hiba, hmmm... Az végül is nem probléma, h nem megy.
:-D
Előzmény: Realtukko (130053)
denil Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130057

Remélem én is elégedett leszek vele amikor elviszem.

Megnyitom a Sport Tjet chiptuning kört:)

 

btw: Nemsokára foglak keresni alkatrész ügyben. Csak a szokásos olajcseréhez való dolgok fognak kelleni plusz hátsó fékbetét és tárcsa.

Előzmény: vinjo (130054)
Hooli75 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130056

Köszi, ezt is megnézem.

Előzmény: czollnerg (130055)
czollnerg Creative Commons License 2012.11.30 0 0 130055

 

 

igen, itt a fórumon pár embernek ő írta a programját..
én egyszer rájöttem, hogy mitől füstölt alapjáraton, hidegen, be volt kapcsolva a fütés valami 22-23fokra és közepes ventillátor álláson, meg is ilyedtem, hogy kiálltam a garázsból és okádta a füstöt, azóta mindig ki van kapcsolva, csak akkor kapcsolom be, ha a vízhőfok kezd már melegedni, addig fagyoskodok inkább :)

Előzmény: Hooli75 (130048)
vinjo Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130054

Én is elégedett vagyok a munkájával.

Előzmény: Realtukko (130053)
Realtukko Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130053

Na meg a Kollár Szabolcs név nem éppen a kontárság szinonímája tuningügyben...

Nekem 45.000 km óta chipes a T-jet, 0 hibával.

Előzmény: bajan122 (130050)
Hooli75 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130052

Feltöltöm, megpróbálom. Köszi!

Előzmény: bajan122 (130050)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130051

Na igen, ismerős. Volt, hogy háromszor szedtem szét egymás után a karbit mire meg lett a hiba.

Előzmény: dirige (130049)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130050

Az a tuning van itt párunk autóján, de senkinek nem füstöl. Persze ez még nem zárja ki, de jelentősen csökkenti azt hogy a chip az oka.

 

Azért írtam az aksit, mert annak ellenőrzése két perc és feltölteni sem kerül semmibe. Szerintem töltsd fel és próbáld meg, veszteni nem vesztesz vele.

Előzmény: Hooli75 (130048)
dirige Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130049

Karbis autóim néha a sírba tudnak kergetni ilyen problémákkal.

Előzmény: bajan122 (130042)
Hooli75 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 130048

Köszi a válaszokat!

 

""Bár....még a nyáron volt egy olyan vele, hogy menet közben megtorpant, gázra nem reagált, dadogott a motor, és irgalmatlan füstfelhőt eregetett, de pár száz méter szenvedés után ment tovább és azóta sem volt ilyen vele.""

-------Ez még a chiptuning előtt volt!

Az alapjárati füst viszont már utána. Akkumulátor gyenge lehet mert sokat áll. Ez is befolyásolná?

A chiptuningot Kollár Szabolcs csinálta. Megy mint skuló, menet közben nem füstöl, nem dadog...csak az alapjárati vulkáni mennyiségű füst ne lenne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!