Keresés

Részletes keresés

Humber Barge Creative Commons License 2011.12.05 0 0 103038

Jól látom , hogy az a csúnya bácsi éppen ócskavasba szeleteli a lángvágóval azt a jobb sorsra érdemes bárkát ??? Szomorú :-(

Megint eggyel kevesebb. Bezzeg újépítésekről nem hallani.

Előzmény: Kurdeejay (103012)
edesviz Creative Commons License 2011.12.05 0 0 103037

Ne haragudj, de talán bőven kifejtenéd Illés és a 4. metro kapcsolatát? És ennek mi köte van a hajózáshoz?

Előzmény: BMK-130M (103036)
BMK-130M Creative Commons License 2011.12.05 0 0 103036

1. Én az Illés államtitkárhoz , Deutsch ex-alelnökhöz hasonló döntéshozó-közeli "zöldekre" gondoltam , akiknek igenis szerepe lehet abban , hogy ilyen állapotban vannak a hazai vízi munkálatok .

2. A 4-es metró egy vicc , csak egy példa a sok panama közül .

3. Nem emlékszem rá hogy én bárkit is lehülyéztem volna az itt írók közül . Nem várom mástól sem .

Előzmény: gigabursch (103024)
pppi Creative Commons License 2011.12.05 0 0 103035

 A hajó Regele Carol. 1930. Egy elég kis utleirásos könyvbe olvasom a hajó tiszti személyzetéből négy ergélyi magyar volt. De az utlevelek beirását a román tiszt képtelen volt megoldani./analfabéta/

Az erdélyi tisztek még mind Fiume iskoláját végezték. A Dardanellák mentén utaztak az utasok akkor az irás szerint. Nagyon részletesen

leirja a szerző az utazás helyszineit.

StarsnStripes Creative Commons License 2011.12.05 0 0 103034

A youtubeon talaltam, (de ha volt mar ide felteve korabban akkor elnezest)

 

Előzmény: tehtube (103033)
tehtube Creative Commons License 2011.12.05 0 0 103033

Csatlakozom a hozzászólásod hozzászólásának méltatásához.

Az áram a falból jön. Ezt megjegyeztem! :-)))

Előzmény: gigabursch (103024)
Volopisti Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103032

Tökigazadvan.:-))

A komment pedig annyira ütősre sikeredett, hogy nem is jött rá válasz.

Előzmény: gigabursch (103024)
saros5727 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103031

Tévedtem, akadt még három......

remélem az éjjel betojik a masinája a piszoknak...

most kezdte este22:17 kor

 

Előzmény: saros5727 (103030)
saros5727 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103030

JEK!

 

Bizony jól!

Mindenesetre, talán már megfékezték a garázdát, mivel az utóbbi pár órában nem kaptam mélt!

 

Előzmény: Ramsau83 (103029)
Ramsau83 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103029

Ilset már kaptam én is többször! De nem volt bátorságom kinyitni! Ill. Kattintani! Ezekszerint jól tettem!

Előzmény: saros5727 (103028)
saros5727 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103028

JEK!

 

A zömét már töröltem, de ma egész délutánt ezzel töltöttem.......

 

Előzmény: saros5727 (103027)
saros5727 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103027

JEK!

 

OFF 

 

Csak hogy eelkerűljétek a bajt!

 

Ez egy vad email.......mint látjátok egyszerű szoveggel.

Felis töltötte az éjszaka folyamán a levelező rendszeremet majdnem.

Tehát ha ilyen levelet kapnátok, a linkre kattintást nagyon kerüljétek!

Nem vírus, hanem mint a kép jobb szélén látható--automata progi.

Aki a linkre kattint, az óhatatlanul közzé teszi az ismerősei email címét......

Kap is majd szegény sokk levelet.....

Engem ma a rendszerem kitiltott már egyszer a leveleim közül.túlzott adatforgalom miatt.

Én minden idegen tartalmú levelet azonnal törölni szoktam.de valaki az ismerőseim közül tovább küldte körlevélként a "drága" gy dőlnek a mailok.és ezzel az "anettkával, meg a bulijával nagyontele van már a hócipőm....

 

ÍME a Kép, persze email címek nélkül......

Olvassátok át, és ovatosan az ilyen típusú levelekkel.........:-)))))

 

On

 

Ferrolux Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103026

A komment nagyon jó! :-)

Előzmény: gigabursch (103024)
smith Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103025

Miket meg nem tud az ember egy szakportálról...

Képaláírás:

A kompmedence és a behajózóhíd. Mivel a kikötőben a balatonival ellentétben többféle típusú komp is megfordul, a rámpának mozgathatónak kell lennie, hogy a különféle hajókhoz alkalmazkodva lehetővé tegye a járművek ki- és behajózását. A csepeli kikötőből az esztergomi Suzuki-gyár szállít többé-kevésbé rendszeresen

 

LOL!

 

gigabursch Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103024

Azt csak halkan jegyzem meg, hogy épp OV és tettestársai azok, akik épp az ilyen fiszem-faszom ökoterroristák fölösleges pénzbeli támogatását megvonták.

 

De nyugodtan szídhatod a rendszert, csak nem ártana először körülnézni - példának okáért.

(http://greenfo.hu/hirek/2011/10/08/legszomj-a-levego-munkacsoportnal)

 

 

 

Az, meg hogy épp a HSP nem tud hidat építeni, az is nyilván OV hibája, meg persze az ezt megelőző x év politikusainak, akiknek egy 4-es metró fontosabb volt, mint 10 Duna híd, me 10 Tisza híd, de mindez ne zavarjon.

De ne érts félre. Nem rajongok érte, de a hülyeség hőbőrgési szintjétől azért falra tudok mászni.

 

 

 

Amúgy a HSP munkalekötésének java széles Duna mentén értelmezhető, szóval nyugodtan pályázhatnak ám máshol is hídépítésre, miként ezt tették már nem egyszer.

Előzmény: BMK-130M (102945)
gumidani Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103023

Érdekes lehet az az újságriport is. Rácul tudók segíthetnének!

Előzmény: tehtube (103011)
riversea Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103022

Dejan barátunk biztosan szívesen lefordítja az egész cikket, ha elküldöd neki a linket...

 

Egyébként ha Sibenikben volt a bázisa, akkor valószínűleg a Prokljan See-n (Proklanjsko Jezero) szolgált. Sibenik maga is védett tengeröbölben fekszik, de innen nyílik a Krka által táplált fenti tórendszer, amelyik gyakorlatilag édesvízű és csak egy szűk csatornán közelíthető meg a tenger felől. Az I. Vh-ban ide menekítették az osztrák-magyar kereskedelmi flotta nagy részét, köztük több Adria Rt hajót is.  

Előzmény: Enzo (103017)
riversea Creative Commons License 2011.12.04 0 0 103021

Ez kinek a keze munkáját dícséri?

 

Mr. Cooper, egy igazi fanatikus...:-)

Előzmény: scossa (102928)
tehtube Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103020

130km nem olyan nagy távolság. De érdekes történet.

Ha jól veszem ki, 68-ig Újvidéken volt.

Aztán levitték a Krka duzzasztott tavára?

Na itt már bizonytalanabb hogy hol és minek volt, főleg meddig?

Mert valahogy csak kikerült a kiszikkadt tengerpartra.

Előzmény: HG. (103015)
Mwin Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103019

A kis keretes írás jobb oldalt: (  Преко Пречe)

 

 Преко Прече Од Београда до Шибеника voденим путем има тачно 3447 километара.. Хидробус какав је "Шабац", mose да развије брзину од 18 километара на час  на мору, и 20-30 километара на час niz Дунав. Под претпоставком  да иде просечном  брзином 15 километара на час, ( збор евентуалног vремена из задрзавана у лукама),  хидробус би могао  да стигне у матичну луку за 10 дана!

 

Kb:


 Belgrádból  Sibenik a vízen pontosan 3447 km ..  A "Sabac" vízibusz mehetne arra, a sebessége 18 kilométer per óra a tengerenés 20-30 kilométer per óra lefelé a DunánFeltételezve, hogy az átlagos sebessége 15 kilométer per óra, (az esetleges szerelési időt beszámítva a kikötőkben), a vízibusz menetideje az anyakikötőjébe 10 nap!

 

 

Előzmény: tehtube (103014)
Mwin Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103018

ÓÓÓÓÓjeeee.

az Inforádió után az Indexen is  itt van, ugyanaz a hülyeség, ugyanúgy:

 

200 teherhajó akadt el a szerb Dunán

Az apadó folyó miatt a horvátok is uszálystopot hirdettek. A bolgár szakaszon válságos a helyzet. Tovább »

forrás: Index.hu

 

kedvencem a  "Bezdám". Az vajon hol van?

 

Nyilván szabadnaposak a szerkesztők, vagy csak ctrl+c, ctrl+v, oszt jónapot.

Előzmény: smith (103016)
Enzo Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103017

Sibeniktől északra, a Krka vízesések fölött találtam egy édesvízű tavat, ami angol szövegekben green lake-ként van említve.

 

Előzmény: tehtube (103014)
smith Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103016

...és az ilyen mondatok a legveszélyesebbek, amik félretájékoztató hatásukkal fals alaptudást állítanak fel

 

Egen. Meg a merő lustaságból leírt félinformációk.

Hogyaszongya:

a szakemberek szerint a vízállási rekord mégsem fog idén megdőlni.

 

Na most hány kattintás lecsekkolni a hydroinfón, hogy több mércén is alulmúlta önmagát a Duna?

 

Meg hogy a Duna magyarországi szakaszán a legsekélyebb gázló 1,4 méteres, ezt Dunaújvárosnál mérték.

 

Jól van, ügyesen átváltotta a 14 decimétert, csak a város nevét közben már nem sikerült megjegyezni, mert az legjobb esetben is Földvár.

:-)

Előzmény: viking star (103007)
HG. Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103015

A harmadik képre az van írva hogy

SABAC vízibusz szárazföldi szállítása Belgrádból Sibenikbe.

Ami ugye horvát tengerpart.

 

De!

 

Ez egyrészt 130 km a jelenlegi roncstól. Ami jelentheti azt is akár, hogy tengerjártak vele.

 

Másrésztz a Sabac-ról a regiszter egyéb dolgokat is tudni vél:

 

196x-ŠABAC, Közlekedési Vállalat, Novi Sad, YU
197x-eladva,
1989-felújítás, főgépcsere

Előzmény: tehtube (103011)
tehtube Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103014

Azt írják, ott a teljes történet. Csakhogy az újságcikk kép és nem betű, még a guglifordítóval sem lehet így konyhaian lefordíttatni. Az előtte lévő megjegyzésekből azt vettem ki hogy a hetvenes években valamilyen zöld tavon ment? Amit lecsapoltak. Na erre varrjak gombot.

Hátha valaki viszont el tudja olvasni, megérti és megérteti velünk? :-)

Előzmény: Enzo (103013)
Enzo Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103013

Az hiszem, megvan az Adria-parti vízibusz relytélye, kár hogy az ékes cirill betűs szerb nyelvű cikkből egy mukkot nem értek.

Előzmény: tehtube (103011)
Kurdeejay Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103012

Váci helyzetjelentés:

tehtube Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103011

Érdekes dolgok találhatók még az oldalon:

Pl. szárazföldi busz. Ez off vagy on? :-)

 

http://www.politikin-zabavnik.rs/pz/content/beograd-koga-vise-nema?page=2932

Előzmény: tehtube (103008)
gepesz Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103010

Nem igazán háborít fel a laikusok írása. Már ha nincs benne szándékos félre magyarázás a hajózás, vagy maga a Duna ellen. Értem itt szabályozás, kövezés, vízlépcső, stb. Sötétzöld akciók ezek ellen.

Aki tanulni akar az más forrásra megy.

Az előbb olvastam másik fórumon egy sóhajtást a kulcsi vízállás és Bős összefüggéséről.

Elősször javítani akartam a gondolatmenetben rejlő "tévedéseket", de inkább nem. Rossz szándék nem volt benne. Abban a körben belefért. Itt mondana valaki ekkora ökörséget felhorgadnék, de ott minek?

Szóval így vagyok az újságcikkekkel is.

Előzmény: viking star (103007)
jakyg Creative Commons License 2011.12.03 0 0 103009

Mennyivel jobban állt a Jégvirágoknak a tégi kerékállásm meg az a szép árbóc.

 

Előzmény: bhevuwhu (102954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!