1. Én az Illés államtitkárhoz , Deutsch ex-alelnökhöz hasonló döntéshozó-közeli "zöldekre" gondoltam , akiknek igenis szerepe lehet abban , hogy ilyen állapotban vannak a hazai vízi munkálatok .
2. A 4-es metró egy vicc , csak egy példa a sok panama közül .
3. Nem emlékszem rá hogy én bárkit is lehülyéztem volna az itt írók közül . Nem várom mástól sem .
A hajó Regele Carol. 1930. Egy elég kis utleirásos könyvbe olvasom a hajó tiszti személyzetéből négy ergélyi magyar volt. De az utlevelek beirását a román tiszt képtelen volt megoldani./analfabéta/
Az erdélyi tisztek még mind Fiume iskoláját végezték. A Dardanellák mentén utaztak az utasok akkor az irás szerint. Nagyon részletesen
Ez egy vad email.......mint látjátok egyszerű szoveggel.
Felis töltötte az éjszaka folyamán a levelező rendszeremet majdnem.
Tehát ha ilyen levelet kapnátok, a linkre kattintást nagyon kerüljétek!
Nem vírus, hanem mint a kép jobb szélén látható--automata progi.
Aki a linkre kattint, az óhatatlanul közzé teszi az ismerősei email címét......
Kap is majd szegény sokk levelet.....
Engem ma a rendszerem kitiltott már egyszer a leveleim közül.túlzott adatforgalom miatt.
Én minden idegen tartalmú levelet azonnal törölni szoktam.de valaki az ismerőseim közül tovább küldte körlevélként a "drága" gy dőlnek a mailok.és ezzel az "anettkával, meg a bulijával nagyontele van már a hócipőm....
ÍME a Kép, persze email címek nélkül......
Olvassátok át, és ovatosan az ilyen típusú levelekkel.........:-)))))
A kompmedence és a behajózóhíd. Mivel a kikötőben a balatonival ellentétben többféle típusú komp is megfordul, a rámpának mozgathatónak kell lennie, hogy a különféle hajókhoz alkalmazkodva lehetővé tegye a járművek ki- és behajózását. A csepeli kikötőből az esztergomi Suzuki-gyár szállít többé-kevésbé rendszeresen
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy épp OV és tettestársai azok, akik épp az ilyen fiszem-faszom ökoterroristák fölösleges pénzbeli támogatását megvonták.
De nyugodtan szídhatod a rendszert, csak nem ártana először körülnézni - példának okáért.
Az, meg hogy épp a HSP nem tud hidat építeni, az is nyilván OV hibája, meg persze az ezt megelőző x év politikusainak, akiknek egy 4-es metró fontosabb volt, mint 10 Duna híd, me 10 Tisza híd, de mindez ne zavarjon.
De ne érts félre. Nem rajongok érte, de a hülyeség hőbőrgési szintjétől azért falra tudok mászni.
Amúgy a HSP munkalekötésének java széles Duna mentén értelmezhető, szóval nyugodtan pályázhatnak ám máshol is hídépítésre, miként ezt tették már nem egyszer.
Dejan barátunk biztosan szívesen lefordítja az egész cikket, ha elküldöd neki a linket...
Egyébként ha Sibenikben volt a bázisa, akkor valószínűleg a Prokljan See-n (Proklanjsko Jezero) szolgált. Sibenik maga is védett tengeröbölben fekszik, de innen nyílik a Krka által táplált fenti tórendszer, amelyik gyakorlatilag édesvízű és csak egy szűk csatornán közelíthető meg a tenger felől. Az I. Vh-ban ide menekítették az osztrák-magyar kereskedelmi flotta nagy részét, köztük több Adria Rt hajót is.
Преко Прече Од Београда до Шибеника voденим путем има тачно 3447 километара.. Хидробус какав је "Шабац", mose да развије брзину од 18 километара на час на мору, и 20-30 километара на час niz Дунав. Под претпоставком да иде просечном брзином 15 километара на час, ( збор евентуалног vремена из задрзавана у лукама), хидробус би могао да стигне у матичну луку за 10 дана!
Kb:
BelgrádbólSibenika vízenpontosan3447km.. A "Sabac" vízibusz mehetne arra, a sebessége18 kilométer peróraa tengeren, és 20-30 kilométer per óralefelé a Dunán. Feltételezve, hogyaz átlagos sebessége15 kilométer peróra,(az esetleges szerelési időt beszámítva a kikötőkben), a vízibusz menetideje az anyakikötőjébe10 nap!
Azt írják, ott a teljes történet. Csakhogy az újságcikk kép és nem betű, még a guglifordítóval sem lehet így konyhaian lefordíttatni. Az előtte lévő megjegyzésekből azt vettem ki hogy a hetvenes években valamilyen zöld tavon ment? Amit lecsapoltak. Na erre varrjak gombot.
Hátha valaki viszont el tudja olvasni, megérti és megérteti velünk? :-)
Nem igazán háborít fel a laikusok írása. Már ha nincs benne szándékos félre magyarázás a hajózás, vagy maga a Duna ellen. Értem itt szabályozás, kövezés, vízlépcső, stb. Sötétzöld akciók ezek ellen.
Aki tanulni akar az más forrásra megy.
Az előbb olvastam másik fórumon egy sóhajtást a kulcsi vízállás és Bős összefüggéséről.
Elősször javítani akartam a gondolatmenetben rejlő "tévedéseket", de inkább nem. Rossz szándék nem volt benne. Abban a körben belefért. Itt mondana valaki ekkora ökörséget felhorgadnék, de ott minek?