Tali: szeretném bejelenteni, s letenni bizonytalanságomat... ködösödik a hétvégém.. lécci mindenféleképpen szóljatok a pontos időpontról... és lehetőleg ne aznap!!!
Thx: EKR
ui.: és nem DAcia TLX :))) s főképp nem eBuzuki GLX :-)))
mi lenne, ha ez eredeti felvetés szerint a talit összekötnénk a veterános bulival?
Asszem az szeptember elején esedékes, és akkor többnyire már mindenki visszajött nyaralásból...
Ha már most ennyire macerás egy talit megszervezni, mert nagyon sokan nem érnek rá, illetve aki ráér, az is két vagy több részletben, nem lenne érdemes a nyári szétszaladás utánra tenni? Én is szívesen találkoznék azokkal is, akik a másik hétvégére tudnak csak jönni, vagy egyáltalán nem is érnek most rá.
HooK: én is keresem az említett lökhárítódarabot, tekintve, hogy csak a 280-asokra (kupé és limó), és valamelyik évtől ('79?) kezdve a kisebbik kupéra (230) is szerelték, elég ritkán lehet találkozni vele(talán bő 200e db, ha készült belőle).
Az enyém rozsdás egy kicsit, azért szeretném kicserélni. A szentendrei bontóban láttam két garnitúrát is, de négyzetméteres lyukak tátongtak rajta, és főleg a sarkoknál rohad, ott megy tele sárral (az ára 4e körül volt kompletten). Nem baj, nem adjuk fel: kasztnis ismerős meg tudja foltozni, ezután fémcsiszolóssal fel kell polírozni, majd jöhet a krómozás. Ez a műveletsor kb. 15-20e ft egy komlett lökösre nézve, cserébe úgy néz ki mint az új.
Egyébként a kárpát utcában azt mondták, hogy csak a sarok ára darabonként 49 ezer forint +áfa, ezek után a nagy középső részt meg se mertem kérdezni.
EKR: azért a nem kárpátos árra kivácsi lennék.
apropó Maybach! A DC elég hamar belátta, hogy a Prémium-osztály koncepcióját mindeddig nem vitték tökéletesen véghez. Még hiányzott az a szükséges plusz, ami egyértelműen és a szó szoros értelmében a világon gyártott összes automobil felé emeli a Maybach-ot:-))
szelepdekni leszerel,meg kell nezni,hogy hany fokot nyult,8 utan illik cserelni.a gellenk egy talpas,nem szilent ha elol nyoszorog,90%,hogy az a baja..
Adlerok??? Több is? Én úgy tudom, hogy elég ritka autó, nehéz jó állapotút szerezni. Asszem Budaörsön van az Adler vendéglő, akinek a tulaja ezekbe szerelmes és több is van neki. Ott láttam plakátot róla, volt belőle limuzin, kupé, kabrio és !KUPÉ-KABRIO! is. Persze lehet, hogy rosszul tudom és majd minden bokorban van kettő is. De azért klasszak.
Ha bátortalan vagy, az injektorral kapcsolatban, akkor löttyints a benzinhez injektortisztítót, az sem haszontalaan. meg ha nem volt kicserélve az üzemanyagszűrô, egy új csodákat tud tenni. Ja, én még a tankot is kimosnám, biztos ami biztos alapon. A múlt héten pucoltuk ki az öcskösét, hát ami abban volt....
A motor nem lett megbontva, tehát tényleg ráférne egy alapos pucoválás. A befecskendező fúvókákat meg fogom tisztítani, de az injektor szétszedésére nem vállalkoznék. Ha van benne olyan alkatrész, ami be van állítva valahogy, és szétszedés után nem tudom visszaállítani, az elég gáz lenne. Emellett akkor a gyújtást is átnézem. Köszi.
Vedd ki a krumplit a kipuffból! :-)
Na most komolyan. mennyire volt szétdöntve a moci? semennyire? Mert szerintem egy keverék és gyújtás beállítás után, meg új gyertyákkal biztos megjavul, szerintem nem a kipuff okozza. A helyedben, hogy késôbb ne okozzon gondot kivenném a befecskendezô fúvókákat, megtisztítanám ôket, és frankón körbetömítva tenném vissza ôket. ha elég bátor vagy, és tudsz egy ultrahangos mosót, akkor akár az injektorfejet is leveheted, és kipucolhatod. persze, nem kell teljesen szétdönteni, de a szabályzódugattyút nyugodtan kiszedheted belôle, így frankón ki lehet tisztítani. az én fúvókáim, meg injektorom is ki lett tisztítva rezgômosóval, sosem árt neki.
Egy szerelési kérdésem lenne a nagyérdeműhöz. A Fantom (123CE230), mióta fent van az új kipufogó rendszer, azóta fullad gázadásra, az alapjárat is akadozik, bedadog. Kipufogó nélkül ugyan hangosan, de egyenletesen járt a motor. Mi lehet a baj? Viszem a szerelőhöz, csak kiváncsiság miatt, és hogy én is esetleg a jövőben ne csak nézzek, hanem lássak és tudjak is valamit.
EKR!
Megnéznéd nekem a következő cikkszámot?
123 880 04 71
Ez a hátsó lökhárító jobb sarka, ugyanis a többi rész hibátlan, csak ez nincs meg. Hátha megérné megvenni, mert gyanítom, hogy bontóban csak komplett van. Bár lehet, hogy bontva a komplett is olcsóbb, de ehhez tudni kell mindkettő árát.
26-os tulajok!
Most jutott eszembe egy észrevételem amit meg kell osztanom veletek. Nem tudom, hogy a mopf utáni modellekre is vonatkozik-e, de minden általam ismert mopf elôtti 26-os limónak a jobb elsô ajtaja egy hangyaf@sznyival alacsonyabban van mint kellene. a nagy német minôség....
Észrevettétek már? nem futnak az élek tökéletesen.