Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EKR Creative Commons License 2003.07.31 0 0 9690
Tali: szeretném bejelenteni, s letenni bizonytalanságomat... ködösödik a hétvégém.. lécci mindenféleképpen szóljatok a pontos időpontról... és lehetőleg ne aznap!!!

Thx: EKR

ui.: és nem DAcia TLX :))) s főképp nem eBuzuki GLX :-)))

LEX Creative Commons License 2003.07.31 0 0 9689
mi lenne, ha ez eredeti felvetés szerint a talit összekötnénk a veterános bulival?
Asszem az szeptember elején esedékes, és akkor többnyire már mindenki visszajött nyaralásból...
candle Creative Commons License 2003.07.31 0 0 9688
részemről rendben, de most az egyszer én tényleg nem szeretnék belefolyni, mert most egyenlőre el vagyok havazva
Előzmény: HooK (9687)
HooK Creative Commons License 2003.07.31 0 0 9687
Ha már most ennyire macerás egy talit megszervezni, mert nagyon sokan nem érnek rá, illetve aki ráér, az is két vagy több részletben, nem lenne érdemes a nyári szétszaladás utánra tenni? Én is szívesen találkoznék azokkal is, akik a másik hétvégére tudnak csak jönni, vagy egyáltalán nem is érnek most rá.

Hook

Előzmény: candle (9686)
candle Creative Commons License 2003.07.31 0 0 9686
urak, nem nagyon van időm szervezni a dolgokat a talival kapcsolatban, elégg besűrűsödtek a munkáim.

igazából azt sem tudom, hogy a jöv héten, vagy az azutánin el tudok-e szabadulni hétvégén

CSF Creative Commons License 2003.07.31 0 0 9685
Üdv. mindenkinek!

HooK: én is keresem az említett lökhárítódarabot, tekintve, hogy csak a 280-asokra (kupé és limó), és valamelyik évtől ('79?) kezdve a kisebbik kupéra (230) is szerelték, elég ritkán lehet találkozni vele(talán bő 200e db, ha készült belőle).
Az enyém rozsdás egy kicsit, azért szeretném kicserélni. A szentendrei bontóban láttam két garnitúrát is, de négyzetméteres lyukak tátongtak rajta, és főleg a sarkoknál rohad, ott megy tele sárral (az ára 4e körül volt kompletten). Nem baj, nem adjuk fel: kasztnis ismerős meg tudja foltozni, ezután fémcsiszolóssal fel kell polírozni, majd jöhet a krómozás. Ez a műveletsor kb. 15-20e ft egy komlett lökösre nézve, cserébe úgy néz ki mint az új.
Egyébként a kárpát utcában azt mondták, hogy csak a sarok ára darabonként 49 ezer forint +áfa, ezek után a nagy középső részt meg se mertem kérdezni.
EKR: azért a nem kárpátos árra kivácsi lennék.

Üdv. CSF

Előzmény: HooK (9671)
bcsocsan Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9683
Ja és még egy előny: végre megszűnik az örökös felni-vita...

Üdv,

bcsocsan

Előzmény: bcsocsan (9682)
bcsocsan Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9682
Hali,

apropó Maybach! A DC elég hamar belátta, hogy a Prémium-osztály koncepcióját mindeddig nem vitték tökéletesen véghez. Még hiányzott az a szükséges plusz, ami egyértelműen és a szó szoros értelmében a világon gyártott összes automobil felé emeli a Maybach-ot:-))






dv,

bcsocsan

Előzmény: EKR (9670)
cdl1 Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9681
szelepdekni leszerel,meg kell nezni,hogy hany fokot nyult,8 utan illik cserelni.a gellenk egy talpas,nem szilent ha elol nyoszorog,90%,hogy az a baja..
Előzmény: Törölt nick (9652)
LEX Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9680
klassz hobbid van :-)))
OFF
amcsi vasakból mi?
ON
esetleg Mercedes? :-)
Előzmény: Törölt nick (9678)
HooK Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9679
richie35

Adlerok??? Több is? Én úgy tudom, hogy elég ritka autó, nehéz jó állapotút szerezni. Asszem Budaörsön van az Adler vendéglő, akinek a tulaja ezekbe szerelmes és több is van neki. Ott láttam plakátot róla, volt belőle limuzin, kupé, kabrio és !KUPÉ-KABRIO! is. Persze lehet, hogy rosszul tudom és majd minden bokorban van kettő is. De azért klasszak.

Előzmény: Törölt nick (9678)
HooK Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9677
Úgy látom, van még hová nyúlni (magamon kívül :-))). Akkor pucolás ezerrel mindent. No csá

Hook

Előzmény: Mr. Cool (9676)
Mr. Cool Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9676
Ha bátortalan vagy, az injektorral kapcsolatban, akkor löttyints a benzinhez injektortisztítót, az sem haszontalaan. meg ha nem volt kicserélve az üzemanyagszűrô, egy új csodákat tud tenni. Ja, én még a tankot is kimosnám, biztos ami biztos alapon. A múlt héten pucoltuk ki az öcskösét, hát ami abban volt....
Előzmény: HooK (9675)
HooK Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9675
A motor nem lett megbontva, tehát tényleg ráférne egy alapos pucoválás. A befecskendező fúvókákat meg fogom tisztítani, de az injektor szétszedésére nem vállalkoznék. Ha van benne olyan alkatrész, ami be van állítva valahogy, és szétszedés után nem tudom visszaállítani, az elég gáz lenne. Emellett akkor a gyújtást is átnézem. Köszi.

Hook

Előzmény: Mr. Cool (9674)
Mr. Cool Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9674
Vedd ki a krumplit a kipuffból! :-)
Na most komolyan. mennyire volt szétdöntve a moci? semennyire? Mert szerintem egy keverék és gyújtás beállítás után, meg új gyertyákkal biztos megjavul, szerintem nem a kipuff okozza. A helyedben, hogy késôbb ne okozzon gondot kivenném a befecskendezô fúvókákat, megtisztítanám ôket, és frankón körbetömítva tenném vissza ôket. ha elég bátor vagy, és tudsz egy ultrahangos mosót, akkor akár az injektorfejet is leveheted, és kipucolhatod. persze, nem kell teljesen szétdönteni, de a szabályzódugattyút nyugodtan kiszedheted belôle, így frankón ki lehet tisztítani. az én fúvókáim, meg injektorom is ki lett tisztítva rezgômosóval, sosem árt neki.
Előzmény: HooK (9671)
Mr. Cool Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9673
és ennek is lejjebb van a jobbelsô ajtaja...
télleg megnézte valaki?
Előzmény: Mr. Cool (9672)
Mr. Cool Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9672
Mert kombi, mi? :-)

Előzmény: LEX (9669)
HooK Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9671
Sziasztok!

Egy szerelési kérdésem lenne a nagyérdeműhöz. A Fantom (123CE230), mióta fent van az új kipufogó rendszer, azóta fullad gázadásra, az alapjárat is akadozik, bedadog. Kipufogó nélkül ugyan hangosan, de egyenletesen járt a motor. Mi lehet a baj? Viszem a szerelőhöz, csak kiváncsiság miatt, és hogy én is esetleg a jövőben ne csak nézzek, hanem lássak és tudjak is valamit.

EKR!
Megnéznéd nekem a következő cikkszámot?
123 880 04 71
Ez a hátsó lökhárító jobb sarka, ugyanis a többi rész hibátlan, csak ez nincs meg. Hátha megérné megvenni, mert gyanítom, hogy bontóban csak komplett van. Bár lehet, hogy bontva a komplett is olcsóbb, de ehhez tudni kell mindkettő árát.

Köszi és üdv

Hook

EKR Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9670
LEX: nagyon keresed mostanában az ideális családi autót?! Tudod mit, megkérdezem, hogy a MAybach 62-ből készítenének-e neked egy kombit :DDD

Azt bevállalnád?

LEX Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9669
Ja, a mai gondolatébresztő:


300SEL 6.3
"The first of Stuttgart's dragster limos, it's a rubber-burner with the look of a Beirut taxi" - Classic&Sports Car :-)))


300SE 6.3, 5 (!) sebességes váltóval '66-ból by AMG


300SEL 6.3 kombi kasztnival, az ideális családi autó :-)))

LEX Creative Commons License 2003.07.30 0 0 9668
Mijez a folymatos deutschul való sprächelés, mi???

Richie,
millen vasaid is vannak? amiről írtad, hogy régiek... :-)

EKR Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9666
azért a gyári motorhoz gyári difi való :)))
Előzmény: Törölt nick (9665)
EKR Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9664
Nem az én képem... nem tudom, de sima 200D-vel is meg lehet csinálni... Csak feineinstellung kérdése :)
Előzmény: Törölt nick (9663)
EKR Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9661
utólagos upgrade... de még nem műxik... viszont már be van építve... nem úgy mint egyeseknek :-)))
Előzmény: Törölt nick (9660)
EKR Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9659
W123 200D akció közben :-)))
Előzmény: LEX (9658)
LEX Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9658
W116 450 6.9 akció közben :-)))

LEX Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9657
Vagy egy W140 kombit, brrr :-)))
EKR Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9656
akkor még mellé kéne venni egy W126 560STEL (mármint valódi kombit!)
Mr. Cool Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9655
Egy ilyen? valaki? :-)

Mr. Cool Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9654
26-os tulajok!
Most jutott eszembe egy észrevételem amit meg kell osztanom veletek. Nem tudom, hogy a mopf utáni modellekre is vonatkozik-e, de minden általam ismert mopf elôtti 26-os limónak a jobb elsô ajtaja egy hangyaf@sznyival alacsonyabban van mint kellene. a nagy német minôség....
Észrevettétek már? nem futnak az élek tökéletesen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!