Én felhívtam ma a DPD-t, külön rákérdeztem a biztosításra, mert kis méretű, de aránylag drága cuccokat küldenék. Azt mondták, 500 euróig automatikusan biztosítottak a csomagjaik. Rákérdeztem, hogy az értékét rá kell írni, vagy honnan tudják utólag? A válasz: A biztosítás automatikus, de fizetni csak hivatalos áfás kereskedelmi számlával bizonyított esetben tudnak, e-bay-es, pay-pal-os dokumentumokat NEM FOGADNAK EL bizonyítékként. Tehát, ha elkeveredne a csomag, nem fizetik a kárt, csak ha bizonyíthatóan a benne lévő termékről van számlám, úgy nem működik, mint a postai értékbiztosított küldeményeknél, ahol csak az a lényeg, hogy rajta legyen az értéknyilvánítás. Azt mondták, ezért is kedvezőbbek az áraik a konkurenciánál.
valoban zarolja a paypal a penzt viszont, ha refundolni akar az eladod, akkor az a zarolt osszegbol megy (de azt hiszem, csak full refundra van lehetoseg ilyenkor)
Dispute-nál holdba teszi a Paypal az eladó számláján a termék árát?
alkudozok egy eladóval, és azt mondja addig nem tudja újraküldeni a terméket, amíg holdban van a termék ára (azt állítja nincs a számlájukon).
Leellenőríztem a tranzakciót és azt látom hogy továbbra is kivan fizetve a termék, továbbá nem is jött pénz se a paypaltól meg nem is látom sehol hogy holdban lenne a pénz... Lehet hogy csak trükközik? Holnap lejár a dispute, ugyhogy ma claimmá alakitom mindenképp, amíg nincs meg a termék nem hagyom veszni a dolgot :)
Üdv. Egy kérdésem lenne, most keztem el az ebay használatát (nagyon kezdő vagyok e téren), a német oldalon regisztráltam. Megnyertem a licitet egy alkatrészre 44,5 euróért. Jött az e-mail, rámentem a Jetzt Bezahlen linkre, de ott a következőt dobta ki: "Ihre Anforderung kann derzeit nicht verarbeitet werden. Es tut uns leid. Die Kaufabwicklung für diesen Artikel ist abgeschlossen."
Nem vagyok annyira otthon a német nyelvben, ez most akkor azt jelenti, hogy nem fogadta el az eladó az árat? Vagy mi a túró van?
Totál másnak küldték, a Paypal fogja kivizsgálni ki tehet róla, az eladó v. a dhl. Bármelyik is, szerintem simán visszakapod a vételárat + a szállítási ktsg-et. Ha jól is címzett a feladó, neki kell reklamálni hogy nem jó helyre ment a csomag, így az esetedben nem tett meg tőle minden elvárhatót, hogy segítsen megoldani a problémádat.
Még esetleg próbálj meg itt érdeklődni: http://www.dhl.hu/publish/hu/hu.high.html Érdekes, ha ide írom a nyomkövető számod, akkor azt írja ki, hogy nincs a rendszerben. Mintha nem Mo-ra lett volna címezve.
Nem érdemes tovább várnod, megnyithatod a claim-et, ha a dispute-ra nem reagál. Úgy is bekérik tőle a tracking nr-t, és látják, hogy nem hozzád ment a csomag. Különben sokat számít milyen "specialistát" fogsz majd ki, nekem is van egy claim-em folyamatban, már 3 hete ülnek rajta...
Még mindig nem jött meg a csomagom a német emberkétől.De ami DHL traking számot küldött az már azt mutatja hogy kézbesítve de nem az én nevemre hanem más nevet ír.Még jó hogy megnyitottam a disput ablakot de arra se reagált semmit.Szerintetek állítsam át calimá vagy várjak még vele? Remélem hogy vissza kapom a lóvét.Mert 40 rongy az azért nem kevés pénz.
Nemtom, anno nekiálltam, hogy jobban utánanézek, írtam nekik, azt ígérték, hogy visszahívnak, de nem, úgyhogy félbemaradt. Az árakat nézve előfordulhat. Szólj, ha tudsz valamit. :)
Tud valaki nekem adni olyan linket, ami az angol postaköltségeket mutatja? Azt szeretném megnézni, hogy mennyibe kerül Angliából Magyarországra, illetve Németországba leveleket küldeni. Előre is köszönöm!
Szia, semmi köze a 3 visszajelzéséhez egyszerűen figyelmetlenség volt. Illetve elkapkodtam a vételt. Sajnos amiket árul ingeket nem "eredetiek" hanem mindegyik egyforma.. csak a logók mások. Ez IS az oka meg más is, de az nem ide tartozik. Egyébként már van 1db pozitív feedbackem :) ma kaptam valahol el kell kezdeni. Eddig boltokból vásároltam nem ebayről soha nem volt ilyen visszalépésem se másmilyen gondom senkivel..