Keresés

Részletes keresés

mestska Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1643

nincs esetleg belinkelhető rajzod?

 

na olyan nincs.

Előzmény: Törölt nick (1641)
mestska Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1642

A párhuzamos szakaszok egymáshoz való forgalmának viszonya reggel:

 

 

Előzmény: RadiX (1639)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1641

Kösz.

amúgy ezeket honnan tudod? nincs esetleg belinkelhető rajzod?

 

(ez a nyomi nart nem erőlteti meg magát nyomvonalrajz tekintetében. sőt, egyáltalán nem erőlteti meg magát. Már 3hete átadták az M6-t, de a "2006ban átadásra kerülő"-ből még mindig nem rakták át a "2006-ban átadott" szekcióba.

http://www.nart.hu/projektek.php

Előzmény: mestska (1637)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1640

használják páran a pályát, ők is korábban a 6-oson mentek

 

Kiváncsi lennék a forgalmi adatokra...

Ez a fő probléma az apdíjjal: az autósok jelentős része nem fizeti meg, inkább megy a régi úton és onnan nézi a csilivili pályát (különösen, ha olyan jól lehet haladni rajta, mint a 6oson)

 

érdi elkerülő harmadik szakasza - ami tehermentesítené az érintett utat - tényleg hiányzik.

 

Ez a szakasz már a 97-es atlaszomban is épülőként volt megjelölve (gondolom az érdi emelkedő alján lévő 90fokos kanyartól a nagy lapályon át a város irányába vezető szakaszról van szó)

Előzmény: Fricy (1638)
RadiX Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1639
Arra a reszre szerintem felesleges lenne egy M31-el parhuzamos elkerulo szakaszt epiteni. ehelyett kiagazhatna az M31-bol a terulet delnyugati szelen, es onnan kerulhetne a varost delrol es keletrol.
Előzmény: mestska (1637)
Fricy Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1638
Ez az érdi politikusok kisded játéka. Nem nőtt a forgalom egyáltalán, alig használják páran a pályát, ők is korábban a 6-oson mentek. Az viszont igaz, hogy az érdi elkerülő harmadik szakasza - ami tehermentesítené az érintett utat - tényleg hiányzik.
Előzmény: cyber.greg (1634)
mestska Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1637

De ez valahogy nem klappol:

Az M3(Miskolc felől)->M31 és M31->M3(Miskolc felé) csp-i ágak keresztezik a meglévő csp. fel- és lehajtó ágait....

Vagy ezeket a meglévő csp. ágakat átteszik a csp-i felüljáró túloldalára??

 

A meglevő csomóponti ágak meg fognak szűnni. Budapest felől Gödöllőre az M31-es vonalából Gödöllőre haladó -ábrázolt- ágon keresztül, Gödöllőről Budapestre szintén a Gödöllőről az M31 felé irányuló ábrázolt ágon (aza annak plusz sávján) keresztül lehet majd haladni.

Az M3-at keresztező felüljáró északi végén is körforgalom lesz , ide fogbecsatlakozni a Miskolcról Gödöllőre haladó forgalom ága. (a negyedik, északi ága pedig a szadai útba való új bekötés lesz)

 

A gödöllői elkerülőről nem sok mindent tudni, a jelenleg készülő közlekedésfejlesztési tervben szereplő forgalmi modellezés bebizonytotta, hogy az elkerülőre mindenképp szükség van, a legkisebb forgalom azonban pontosan az általad linkelt ábrán látható szakaszon fg kialakulni, az M3 és a 3-as út között, köszönhetően, hogy az M31 állítólag ingyenes lesz....

Előzmény: Törölt nick (1631)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1636

Nem lehet, hogy az M7-től is átvett némi forgalmat??

 

Előzmény: cyber.greg (1634)
cyber.greg Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1635
cyber.greg Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1634

Mostanában több helyen hírként szerepelt, hogy az M6 elejének hiánya miatt mindenki Érden megy keresztül, ezért elviselhetetlen a forgalom, és sürgetik a félpályát legalább.

 

Nade én most azt kérdezem, hogy a régi 6-oson kifelé tartó forgalom eddig is arra ment, nem? A forgalom ugyanakkora maradt, csak a dombtetőn mennek másfelé.

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1633

Ámen.

 

És Gödöllő déli elkerülés ügyében mi a helyzet?

(Nem az M31, hanem a 3as út déli elkerülője!)

Előzmény: _roadrunner_ (1632)
_roadrunner_ Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1632

M31:

Szerintem a rajz alapján, amit mutattál, mind a négy csomóponti irány kijön.

 

Az előző két M0-szakasz árai a vártnál kedvezőbben alakulnak, így belefér az EU támogatási-keretbe az M31 is, csak el kell előbb fogadtatni.

M31-ről itt a hivatalos válasz NA Zrt. szóvívőjétől:
"Az M31 előkészítése kb. 5-6 hónappal követi a keleti szektort, ahol már elkezdődött az építés. Ennek oka, hogy az M31-es megépítését az EU forrásból, Brüsszellel is jóvá kellett hagyatni. Kb.  2008 tavaszára lehet kész, ha a szükséges területszerzést időben lebonyolíthatjuk."

 

M0 déli szektorról ugyanonnan:

Az M0 déli szektor bővítését és az 51-es út M5 közti új M0 (amely csatlakozik az  újonnan átadott M0-szakaszhoz) építésének megkezdését 2007 tavaszára, befejezését 2008 végére ígérik; közbeszerzése 2006 nyár végén, ősszel lesz.

 

Meglátjuk.

 

Előzmény: Törölt nick (1631)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1631

#1622 Elkerülőügyben senki nem nyilatkozik?

 

A Gödöllői elkerülőről tudtok valamit?

Mert ez már hosszú évek óta napirenden van, azt olvastam, hogy idén már tényleg tényleg elkezdik, de a kozut.hu lévő státuszriportban (a pontos linket nem találom) nem szerepel.

(mostakkor Épül, vagy nem épül?)

 

 

Találtam egy rajzot az M31 gödöllői bekötéséről:

http://www.raktarkozpont.hu/hu/elhelyezkedes.html

 

De ez valahogy nem klappol:

Az M3(Miskolc felől)->M31 és M31->M3(Miskolc felé) csp-i ágak keresztezik a meglévő csp. fel- és lehajtó ágait....

Vagy ezeket a meglévő csp. ágakat átteszik a csp-i felüljáró túloldalára??

(csak ezt elfelejtették berajzolni??)

Nick Nolte Creative Commons License 2006.06.27 0 0 1630
Vámospércs és Hajdúsámsom között lehetne egy út később, az nem érintené a Debrecentől közvetlenül Kre lévő részeket, de jó lenne tranzit útvonalnak, ha később az M35-öst is elérné (persze nem lenne olcsó)
Előzmény: mestska (1606)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.27 0 0 1629
Biztos igazad van, de ennek nem szabadna ennyire érződnie. Egyébként a Hozzászólásokban Mutant is ugyanazt tapasztalta, mint én. Úgyhogy nem az én autómban van a hiba:-)
Előzmény: elemes (1626)
Fricy Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1628
Kiviteli hiba lehet. Tervekben nem nagyon menne át ilyen.
Hivatalos neve: túlemelés kifuttatás.
Előzmény: elemes (1626)
Fricy Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1627
Üdv a topikon! :)
Előzmény: Törölt nick (1625)
elemes Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1626
Matyinkó,

Nem mentem még az M6-oson, de amikor 2002 őszén elkészült az M3 fabony-polgár szakasz, 140 körüli tempóval egyenletesen autózva nekem is volt olyan érzésem, mintha száz-százötven méterenként egy finom domb lenne. Mostanában nincs ilyen érzésem, egyáltalán. Azt gondolom, hogy hallucináltam (ucináltam, mintha hallanék valamit :-) de talán mégsem, és valójában lapul a pálya....?

A jobb-bal dőlésváltásnak minden bizonnyal nagyon nyomós oka van. Ez a nyomós ok általában olyan balkanyar, ami elég éles ahhoz, hogy a normálisan kifele dőlő pályatestet a középső elválasztó felé kelljen dönteni (a fordítva döntött szakaszokon a pálya közepe felé folyó esővizet a szalagkorlát alatt betoncsatorna gyűjti össze, és pár tíz méterenként kivezetik a pályatest alatt a jobb oldali rézsűre). Aztán a kanyar után vissza.

Az ilyen döntésváltást a pályatesten kb 50 méter hosszan rézsútosan haladó gerinc mentén csinálják, ha ügyesek, akkor az a gerinc egy lágy átmenet, de meg nem mondom miért, néhol kifejezetten éles, már-már döccen. Hmmm...?
Előzmény: Törölt nick (1625)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1625
Üdv,
Ott, ahol billegett az autó még egy darab kanyar sem volt, nyíl egyenes az út...
A lengéscsillapító meg rendben van - még mielőtt esetleg valaki azt hinné, hogy egy ronccsal mentem végig...:-)
Előzmény: elemes (1617)
Fricy Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1624
Zajvédelem.
Előzmény: Törölt nick (1621)
cyber.greg Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1623

Egy komment:

"a sok körforgalom (plusz az érdi tesco-s 2 sávos, amit senki se tud használni)"

 

Ugye? Nem csak engem hülyít be az a körforgalom.

 

Előzmény: Fricy (1615)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1622

Az elkerülőkkel kapcsolatban:

arról tudtok valamit, hogy milyen szempontok szerint döntenek egy elkerülő megépítéséről?

Tehát van-e valami objektív (szem)pontrendszer, ahol figyelembe veszik az átkelési szakasz hosszát, abszolút/relatív terheltségét, a település lélekszámát, stb.

vagyis a legjobb ktsg/haszon mutatójú projekteket teszik-e a sor elejére, vagy inkább politikai szempontok szerint döntenek???

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1621

és az M0-nál (a 3as környékén) miért kell az a 14m-es süllyesztés??

Előzmény: Törölt nick (1611)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1620
Lehet, hogy a lengéscsillapítót is érdemes lenne megnézetnie... :-)
Előzmény: elemes (1617)
elemes Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1619
Gibraltáron azért érthető, nincs túl sok hely...
Előzmény: Törölt nick (1618)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1618

még az aluljárós megoldás is necces (reptérbitonság szempontjából), de ez a szintbeli nagyon durva...

Előzmény: attus germanicus (1614)
elemes Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1617

A nagyobb baj viszont, hogy több helyen is az autó billeg. Hirtelen jobb-, majd a baloldalára

 

Nem lehet, hogy a balra kanyarodások előtti pályatest-bedöntés váltást vette észre? Ezt finomabb átmenettel is meg szokták tudni oldani, az M3-on mindkettőre van példa (az élesre és a finomra is.)

Előzmény: Fricy (1615)
elemes Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1616

Ejha.

Előzmény: attus germanicus (1614)
Fricy Creative Commons License 2006.06.25 0 0 1615
attus germanicus Creative Commons License 2006.06.25 0 0 1614
http://www.strangedangers.com/images/content/109803.jpg

http://srahn.typepad.com/weblog/images/gibraltar.jpg

http://www.strangedangers.com/content/item/109802.html
Előzmény: attus germanicus (1613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!