Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

denil Creative Commons License 2012.12.03 0 0 130106

Én úgy szoktam tölteni, hogy még a betöltő nyak is tökig tele van és semmi baj. Nem szabad eresztenie mert a betöltő nyak egy gumis szigeteléssel csatlakozik a tankhoz. Egyébként ki lehet szedni és megnézheted,h nem szakadt e gumi. Jól ki kell rángatni a nyakat és visszafelé ajánlom a WD40-et sikosításként különben nem nagyon fogod tudni visszarakni:)

Előzmény: zgi521 (130105)
zgi521 Creative Commons License 2012.12.03 0 0 130105

tegnap töltöttem (először) az abalakmosót.. még a gyári lötty lehet benne és tartottam attól, hogy jönnek a hidegebb napok és befagyhat.

később konstatálom, hogy csepereg az autó alatt. :(  bár már szkeptilkus vagyok a user manual adataival most néztem hogy 3 liter az űrtartalom,

utólag és sztem egy litert sem tölthettem rá..

benézek a motortérbe és látom, hogy a betöltő nyak, ahol csatlakozik a tartályhoz ott bugyborékol..

ezek eszeritn túltöltöttem? mozgattam a csövet , nekem úgy tűnt a helyén van..

 

a másik, ami feltűnt mikor alánéztem , hogy libeg ott egy csati(?) nem a ködlámpa, mert az a helyén van.

bajan122 Creative Commons License 2012.12.03 0 0 130104

Köszi és szívesen meghallgatnom majd élőben is az Alpine-t.

 

Az autónepperes műsorban nem tudom láttad e azokat a részeket ahol azt is megmutatják mi lett a kocsival később. Hát nem egy már egy hónapon belül igényelt komolyabb felújítást az általad is említett mester után. 

 

A színvilágnál pedig két féle létezik náluk, vagy valami rikitó giccses  borzalom, vagy a szürke-fekete.

 

Mondjuk azt is el kell ismernem, hogy néha nagyon jó praktikák is ellehetők egy magamfajtának belőle.

Előzmény: dirige (130103)
dirige Creative Commons License 2012.12.03 0 0 130103

Az olaszokban - többek között - az az utánozhatatlan, ahogy a színeket össze tudják válogatni. Kék, barnával.. Mindenhol máshol: jájjj, de a digóknak ez nagyon megy.

Múltkoriban néztem a világ legjobb ótószerelőjét, edcsájnát (csupa kisbetűvel...) a tv-ben, épp egy legendás Fiat Dino coupe 2400-at "újított fel". Csak mondom: Ferrari Dino motor van benne, ami a Lancia Stratost is hajtotta. És egyszer csak azt mondja a furcsán ősz mester, hogy "ezt a dinosárga padlószőnyeget pedig kidobjuk és teszünk bele szürkét". Én meg mondtam: azt a Tigris-tankon felnőtt germán jó édesanyádat!!...

Előzmény: -carcass- (130102)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130102

És kimondottan jó állapotban is volt.Valami sárgás színű bőr belső volt benne, ha jól láttam.

Ja és a felirat rajta - 128 sport...

Előzmény: dirige (130083)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130101

Jól tudod, igyekszünk - azt hiszem szólhatok mindkettőnk nevében - amennyire tőlünk telik..:-)

Remélem egészségedre vált az anyag és nem volt annyira másnap.;-)

Előzmény: vinjo (130082)
dirige Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130100

A hangja franciától nem vártan goromba, gyárilag. Nincs első dob sem..... Remélem, személyesen is bemutathatom:-)

Előzmény: bajan122 (130099)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130099
A leirtak alapjan igazabol csak a hangolas ami idoigenyes lesz nem, mert a tobbi az nem veszes?!
Nagyon kivancsi vagyok mar a hangjara (gondolom lesz szokasos dirige elhuz a kamera elott video).
Előzmény: dirige (130097)
Mewo Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130098

Az mit jelent pontosan, hogy füstöt ereget?

 

Előzmény: Hooli75 (130085)
dirige Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130097

Megvan a gond, kikopott a tűszelep, ömlik a benya. Rossz fajta gyertya van benne. Stabrúd fordítva lett beszerelve:-(((( Fordszámmérő rosszat mutat. Hővédő pajzs feltétele a kipuffra, kifúj a kipufftömítés, így nem megy elég nyomás a turbora. Ilyenek. Semmi komoly, de sok van. Egyetlen reményem, hogy a srác alpine-specialista és azt mondta, hogy geyébként maga technika kiváló. Állítólag a hétvégén az enyém lesz....

Előzmény: bajan122 (130095)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130096

Természetesen az Alpine-ra gondoltam.

Előzmény: bajan122 (130095)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130095

Megkerestem, mert rémlett hogy valami más van rajta:

http://karotta.blog.hu/2012/10/24/hangyasz_hetfo_36_hat_moho_torok_es_egy_ajult_tulajdonos

 

Ezt sem lehet egyszerű összehozni :-)

 

A délelőtti darab egy Keihin (de ugye ez egy 2t motor).

 

 

Az alipne-nal mi a gond (pontosabb mik a tünetek)? Mert ha jól értem a gond nincs meg.

 

Amúgy sosem gondoltam míg nem szereltem, hogy ezek a karbik micsoda egy összetett műremekek.

Előzmény: dirige (130094)
dirige Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130094

Én sem tudom fejből, mi van a Hangyászon, de a Datsun használt Webert (és Hitachi SU-t). A Toyota kevésbé, inkább Aisant. Ez is dupla, az van mind a négy Toyota motoromon.

Előzmény: bajan122 (130092)
denil Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130093

Én halásztelki vagyok sport Tjet de még nincs chip ( még ) :)

Előzmény: Hooli75 (130089)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130092
Pont ezen filoztam. A totalcaros hangyasz ugrott be a 6 hengerrel (bar azon talan nem weber van, most nem remlik). Persze azokon alltalaban nem a magamfajta karbi analfabetak ugykodnek, mert nekem ezt a szimpla karbit is eleg beloni az elfogadhato szintre.
Előzmény: dirige (130091)
dirige Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130091

Gondold el egy olyan hathengeres motornál, amelyiket 3 dupla-weber etet:-))))

Előzmény: bajan122 (130088)
dirige Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130090

Nekem épp azért nincs most Alpine-om, mert a karbi nem teszi rendesen a dolgát...

Egyébként a fúvókázás sem játék, különösen, ha idegen motorra rakod fel.

Előzmény: bajan122 (130088)
Hooli75 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130089

Nincs itt közöttünk olyan user aki esetleg csepeli lakos és 1.4t-jet-je van? Neadjisten még chipelve is lenne?:)

bajan122 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130088

Na, ma délelőtt is karbi szerelés volt. Szerencsére "csak" beállítási gondok voltak. Mondjuk a kismillió variáció kapcsán ez sem volt egyszerű, de most elvileg jó.

Előzmény: dirige (130049)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130087

Remélem tényleg ilyen viszonylag sima a gond.

 

A chip kapcsán azért megjegyzem az enyém (eddig) sosem füstölt.

 

Amúgy köszi a helyzetjelentést :-)

Előzmény: Hooli75 (130085)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130086
Jaja, nehogy már csak 160-170 felett menjen jobban ez a "hájas" (a gp-hez képest az). ;-)
Előzmény: Realtukko (130081)
Hooli75 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 130085

Gyors helyzetjelentés. Tegnap beugrottam Szabóékhoz és hát...eléggé Szombati feeling volt náluk, valahogy senki sem szeretett volna dolgozni.

Munkafelvevő kijött, meghallgatta a motort, alapjáraton nem hallott semmi rendellenességet /hozzáteszem én sem/, de némi gázadásnál mert fel"kerregett" benne valami. Gyors fülmeresztés, hallgatózás, majd jött a diagnózis: szerinte a vezérlés felöl jön hang, valszeg valamelyik görgő.

Konklúzió: ha autószerelőnek készülsz legyen abszolút hallásod.

Mindegy, nincs lefutva, bejelentem egy komolyabb vizsgálatra mert a tegnapi az egy vicc volt. Beszéltem egy ismerőssel is aki ott dolgozik és szintén chipelve van a kocsija, nála is szokott füstöt eregetni héba-hóba. Ő a dús keverék képzésre gyanaszik.

Úgyhogy per-pillanat az a helyzet ,hogy a füstölést a chipelés okozza, a kerregést pedig valamelyik görgő. Félig meg is nyugottam, hogy nem turbó és nem hidrotőke.

Majd jelzem ha kicseréltem a vezérlést, hogy megoldotta-e.

 

Ja, írtátok a gyertya és trafó okozhatta hibát is, de azt kizártuk /friss olajcsere, gyertyacsere, stb./ Tehát marad a vezérlés.

gambl-R Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130084

Kosz!

A Te egeszsegedre (is)! :)

Előzmény: vinjo (130082)
dirige Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130083

Szép, és régen Magyarországon van....

Előzmény: -carcass- (130080)
vinjo Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130082

Off

Carcass,Gambler

Mivel tudom,hogy ti alapvetően nem vetitek meg a boritalt, ma sok kupával ürítettem egészségetekre! Holnap máás nap lesz,de nagyon,pedig melóba kell menni reggel...

Realtukko Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130081

Hát igen.

 

Én is ilyeneket írnék, ha frusztrált lennék amiatt, hogy a sportommal még egy kis t-jetet sem tudok megverni... :D

Előzmény: mcI_2.0 (130058)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130080

Nem csak Dirigének (sajnos későn vettem észre):

zgi521 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130079

ok. köszönöm

Előzmény: bajan122 (130078)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130078

az általam linkelt görbékhez litániát lehetne írni kiegészítésnek, hogy hol mi nem volt jó, vagy mi nem volt olyan mint kéne. Ha érdekel 2010.nov.28-nál és utána megtallálsz mindent.

 

A 150-es sport mindenhol lényegesen erősebb a 120-asnál. A régi chipek meg nem mérvadóak, mert azóta szerintem ezek közül már egyiket sem használja senki.

Előzmény: zgi521 (130075)
zgi521 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 130077

értem, köszi. :)

Előzmény: dirige (130076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!