Én úgy szoktam tölteni, hogy még a betöltő nyak is tökig tele van és semmi baj. Nem szabad eresztenie mert a betöltő nyak egy gumis szigeteléssel csatlakozik a tankhoz. Egyébként ki lehet szedni és megnézheted,h nem szakadt e gumi. Jól ki kell rángatni a nyakat és visszafelé ajánlom a WD40-et sikosításként különben nem nagyon fogod tudni visszarakni:)
Köszi és szívesen meghallgatnom majd élőben is az Alpine-t.
Az autónepperes műsorban nem tudom láttad e azokat a részeket ahol azt is megmutatják mi lett a kocsival később. Hát nem egy már egy hónapon belül igényelt komolyabb felújítást az általad is említett mester után.
A színvilágnál pedig két féle létezik náluk, vagy valami rikitó giccses borzalom, vagy a szürke-fekete.
Mondjuk azt is el kell ismernem, hogy néha nagyon jó praktikák is ellehetők egy magamfajtának belőle.
Az olaszokban - többek között - az az utánozhatatlan, ahogy a színeket össze tudják válogatni. Kék, barnával.. Mindenhol máshol: jájjj, de a digóknak ez nagyon megy.
Múltkoriban néztem a világ legjobb ótószerelőjét, edcsájnát (csupa kisbetűvel...) a tv-ben, épp egy legendás Fiat Dino coupe 2400-at "újított fel". Csak mondom: Ferrari Dino motor van benne, ami a Lancia Stratost is hajtotta. És egyszer csak azt mondja a furcsán ősz mester, hogy "ezt a dinosárga padlószőnyeget pedig kidobjuk és teszünk bele szürkét". Én meg mondtam: azt a Tigris-tankon felnőtt germán jó édesanyádat!!...
A leirtak alapjan igazabol csak a hangolas ami idoigenyes lesz nem, mert a tobbi az nem veszes?!
Nagyon kivancsi vagyok mar a hangjara (gondolom lesz szokasos dirige elhuz a kamera elott video).
Megvan a gond, kikopott a tűszelep, ömlik a benya. Rossz fajta gyertya van benne. Stabrúd fordítva lett beszerelve:-(((( Fordszámmérő rosszat mutat. Hővédő pajzs feltétele a kipuffra, kifúj a kipufftömítés, így nem megy elég nyomás a turbora. Ilyenek. Semmi komoly, de sok van. Egyetlen reményem, hogy a srác alpine-specialista és azt mondta, hogy geyébként maga technika kiváló. Állítólag a hétvégén az enyém lesz....
Én sem tudom fejből, mi van a Hangyászon, de a Datsun használt Webert (és Hitachi SU-t). A Toyota kevésbé, inkább Aisant. Ez is dupla, az van mind a négy Toyota motoromon.
Pont ezen filoztam. A totalcaros hangyasz ugrott be a 6 hengerrel (bar azon talan nem weber van, most nem remlik). Persze azokon alltalaban nem a magamfajta karbi analfabetak ugykodnek, mert nekem ezt a szimpla karbit is eleg beloni az elfogadhato szintre.
Na, ma délelőtt is karbi szerelés volt. Szerencsére "csak" beállítási gondok voltak. Mondjuk a kismillió variáció kapcsán ez sem volt egyszerű, de most elvileg jó.
Gyors helyzetjelentés. Tegnap beugrottam Szabóékhoz és hát...eléggé Szombati feeling volt náluk, valahogy senki sem szeretett volna dolgozni.
Munkafelvevő kijött, meghallgatta a motort, alapjáraton nem hallott semmi rendellenességet /hozzáteszem én sem/, de némi gázadásnál mert fel"kerregett" benne valami. Gyors fülmeresztés, hallgatózás, majd jött a diagnózis: szerinte a vezérlés felöl jön hang, valszeg valamelyik görgő.
Konklúzió: ha autószerelőnek készülsz legyen abszolút hallásod.
Mindegy, nincs lefutva, bejelentem egy komolyabb vizsgálatra mert a tegnapi az egy vicc volt. Beszéltem egy ismerőssel is aki ott dolgozik és szintén chipelve van a kocsija, nála is szokott füstöt eregetni héba-hóba. Ő a dús keverék képzésre gyanaszik.
Úgyhogy per-pillanat az a helyzet ,hogy a füstölést a chipelés okozza, a kerregést pedig valamelyik görgő. Félig meg is nyugottam, hogy nem turbó és nem hidrotőke.
Majd jelzem ha kicseréltem a vezérlést, hogy megoldotta-e.
Ja, írtátok a gyertya és trafó okozhatta hibát is, de azt kizártuk /friss olajcsere, gyertyacsere, stb./ Tehát marad a vezérlés.
Mivel tudom,hogy ti alapvetően nem vetitek meg a boritalt, ma sok kupával ürítettem egészségetekre! Holnap máás nap lesz,de nagyon,pedig melóba kell menni reggel...
az általam linkelt görbékhez litániát lehetne írni kiegészítésnek, hogy hol mi nem volt jó, vagy mi nem volt olyan mint kéne. Ha érdekel 2010.nov.28-nál és utána megtallálsz mindent.
A 150-es sport mindenhol lényegesen erősebb a 120-asnál. A régi chipek meg nem mérvadóak, mert azóta szerintem ezek közül már egyiket sem használja senki.