Sokunk gyermekkorát idézik ezek a képek, melyeket sokan szívesen nézegetünk: milyen is volt akkor a vasút, amikor még komoly teherforgalom volt, a járműpark a jelenleginél sokkal színesebb és nagyobb darabszámú volt. Az Interneten - és a fórumokban is - szinte vadászni kell ezekre a képekre, ez a fórum az ilyan képek gyűjtóhelye lehet.
Az 1955.10.07.-i csapodi balesetben a GySEV BCmot 12 motorkocsi és a C98 személykocsi kivételével nem sérült meg senki sem. A 213 sz. vonat két pótkocsit vontató traktorral ütközött.
Szeretnék két, a topic címéhez igazodó képet feltenni. Az első 1957.05.26-án készült Kőbánya-Kispest vasútállomáson. A képen a 424,100 p.sz. gép tehervonattal jön le Ferencváros felől. (Tényleg tehervonattal. Az első kocsi megtévesztő.)
A második képen a 22,015 p.sz gép visz egy személyvonatot 1956.08.15-én valahol Keszthely környékén.
A képek minősége elég gyenge köszönhetően a kis box gépnek, amellyel készültek. (Pesze a szkennelés is belejátszott.)
Kösz az infót! Engem minden fotó érdekel a a 79-ben megszüntetett Fertőszentmiklós-Celldömölk vonalról. A vönöcki baleset meg azért is mivel nagyanyám rajt volt a Celldömölk felöl érkező vonaton.
Egyébként az 1955-ös csapodi balesetről nem készült kép?
A motorkocsikon is végeztek átalakítást. Ha megnézed A MAGYARORSZÁG MOZDONYAI című könyvben ott látható,hogy a 701-es elején a középső ablak még kicsi volt a 702-es oldalán a két lépcsőközött is volt burkolat.