Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csempesz 605 SRTI Creative Commons License 2009.01.01 0 0 268

Ők vannak Palotán? Amikor még megvolt az 1,6-os Feliciám, jártam náluk és rendes csapatnak tűnnek. Na meg is mondom a kollégámnak, hogy nézzen utánuk és köszönöm a válaszokat!

 

B.Ú.É.K. minden Skoda tulajnak!

Előzmény: Dulifuli (266)
Csiga50 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 267
SZia Dulifuli Teljesen igazad van abban hogy ezek a szervizek nyiltszini rablást folytatnak. Csak azért ajánlottam mert úgy sejtem (tudom) hogy ez a meghibásodás komolyabb felszereltséget igényel. Nem hiszem hogy elég a sufni tuning mert ebben az esetben lehet hogy az a drágább. BUÉK



CSIGA







Előzmény: Dulifuli (266)
Dulifuli Creative Commons License 2008.12.31 0 0 266
Nem tudom, mit nevezel szakszerviznek, de szerintem jobban teszi, ha nem a márkakereskedőkhöz viszi szervizeltetni, mert akkor a gatyáját is ráfizetheti. Én (most már, némi saját tapasztalat után) inkább keresnék a neten valami szervizt, ami viszonylag közel van. Persze, telefonálni is lehet, én a KoBé tuningot hívnám fel először, mert ott már voltam, és tudom, hogy rendesek, nem forgatják ki az embert minden vagyonából a legkisebb hiba esetén is. Könnyen megtalálhatók a neten.
Előzmény: Csiga50 (265)
Csiga50 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 265
SZIASZTOK SKODÁSOK . Nem akarom elkeseríteni az ismerősödet de szerintem a baj n em pici . Nekem a CHEVIMMEL volt ilyen probléma szerencsére még garancia időn belül igy nem nekem kellet állni a költségeket. Azt tanácsolom hogy sürgősen nézesse meg a szakszervízzel mert a baj csak nagyobb lessz. BUÉK.


CSIGA
Előzmény: Csempesz 605 SRTI (263)
ctvi Creative Commons License 2008.12.28 0 0 264

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

 

Szeretnék megosztani egy-két tapasztalatot az új FABIA II Combi 1,4 16V (BXW motor).

A hátsó tolatólámpával takarékosan bántak, csak az egyik oldalon van, a fénye pedig a kispolskik lámpafényével vetekszik. (gyenge, nem világít rendesen). Az új autónál érdemes megcsinálni otthon a 0 revíziót, mert ezt nemigen csinálják meg mindenhol. Eddig 3 olyan új fabia kombival találkoztam, amin bizonyíthatóan nem volt megcsinálva ( 3 különböző kereskedés). (gyártás után jelentkező hibák 0 km-nél, amik teljesen normálisak, ezeket a 0 revíziónál kellene kitöröli a hibatárolóból VAS műszerrel) Érdekes, de az új elejű SUPERB-n sem csinálták meg egy cseh ismerősömnek Csehországban.

A téligumiknál nem szabad 195/55-15-öt felrakni a hólánc miatt, a váltóméretnél a sebességmérő 1-2%-al el fog térni!!!!!

A gyári riasztót egyszerűen be tudtam szerelni otton, a riasztó gyártója segítőkész!

Az autó fogyasztása nem rossz 120-130-nál 7 literen belül van, úgy, hogy rendesen lett bejáratva, ez nagyon fontos!!!!! Nem eszi az olajat. Nem szabad az első 1500 (5000) km-en megküldeni, megpakolni!!!!! íérdemes sárfogó "gumikra" (műanyagok) beruházni, mert nem lesz csupa sár az autó, de azért így is le kell gyakran mosni...

Érdemes, aki újat kíván venni, ASR-t kb 8000 Ft-os extra (esetleg ESP ez tartalmazza a kipörgésgátlót (ASR) is, de 100000 Ft kb), fűthető ablakmosófúvókát (5000 Ft-os extra), gyári riasztót emelésérzékelővel, valamint távirányítós központi záras modellt választani. A sima központizárast, utólagos gyári riasztóval (távirányítós) lehet vezérelni, de szereléssel többe fog kerülni.. Aki szereti a zenét érdemes 8 hangszórós előkészítéssel rendelni, mert a négyhangszórós kivitelnél utólag kell hátra hangszórót venni, és vezetékezni. Nekem Fresh kivitelű van, de érdemes gondolkozni az ambiente felszereltségűn, mert ezekhez adnak ködlámpát, tetőlécet, komolyabb műszerfalat, fűthető tükröt stb-t is.

Ha valaki tervez mostanság ilyen autót venni, szívesen adok tanácsot a választáshoz!

 

Összességében nemvolt rossz választás, kényelmes normális autót kaptam. De mint mindegyik autó, ez is törődést, odafigyelést kíván!

 

Üdvözlettel: Jani

Csempesz 605 SRTI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 263

Sziasztok!

Először is kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

Bocsi, hogy így betörök a fórumotokra, nekem sajna csak volt Skodám, de egy kollégám bajban van a Fábiájával. Világít neki a motordiagnosztikai lámpája folyamatosan, de az autó semmi féle hibajelenséget nem produkál. Tudni kell róla, hogy nagyon nagyon keveset használja a verdát. 3 éves és futott 9e. km.-t. Tudtok segíteni, hogy mi lehet a baj, volt esetleg valakinek ilyen hibája?

( 1,4 Ambiente 100Le kombi )

 

Előre is köszönöm a segítséget, ötleteket! 

blazseidr Creative Commons License 2008.12.02 0 0 262
Egy kis kiegészítés:
Sziasztok!

A járgány természetesen Skoda, mégpedig Fabia 1.4 68LE, most lesz decemberben 6 éves, bordó szinű. Felraktam arra a helyre ahol a hasznaltauto -kat hirdetik, meg egy népszerű hirdetős újság honlapjára is. 1.350.000,-

blazseidr@hotmail.com
blazseidr Creative Commons License 2008.12.02 0 0 261
Sziasztok!

Elutazok 4 évre külföldre, olyan helyre, ahova autóval nem lehet menni, ezért szomorúan bár, de rendszeresen karbantartott kis családi kombinkat eladom külszolgálat miatt. Friss műszaki és 60.000-es szerviz, ahol a járgányt pöpec állapotúnak találták. 2007 áprilisában vettem márkakereskedőtől használtan, azóta kb. 25.000-t tettem bele, nov. 30-án léptem át az 58.000 km-t. Jár hozzá téli (Firestone 1 éves) és nyári (Bridgestone 1.5 éves) gumi garnitúra, csomagtartó tálca, puha kutyacsomagtartó-hely és kutyarács. 2 kisgyerekhez + 1 kutyához pont elegendő a csomagtér. Biztosítása még Budapesten sem túl drága, a legszükségesebb felszerelésekkel (2 légzsák, légkondi, centrálzár és néhány egyéb) el van látva. 120 körül megpakolva 6-6.5 a fogyasztás, kb fele arányban használtuk városban és autópályán, az átlag 7-7.5 l/100 km (dombon lakunk :-). Megtekinthető Budapest II. ker.

blazseidr@hotmail.com
Dulifuli Creative Commons License 2008.11.24 0 0 260
tarejos Creative Commons License 2008.11.09 0 0 259
Ha jól emlékszem, a sof.hu műhelytitkok rovatába valaki betette a megoldást.
Sajnos a ventillátor a pollenszűrő előtt van, ezért kerülhet oda falevél.
Előzmény: ragazzo (257)
Dave87 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 258
Skoda Fabia Combi 1:24-es modellautók eladóak!!!! (19 cm hosszúak)
Nagyon szép minőségű, mindene nyitható, többféle színben van, most olcsóbban, mint eddig: 4500 Ft/db. E-mailben küldök képet!
ragazzo Creative Commons License 2008.11.04 0 0 257

 

Ide is beírom, hátha... :

 

Úgy tűnik, falevél került a Fabia szellőzőrendszerébe, ciripelő hang, mintha

a ventillátorlapáthoz érne valami...

 

A ventillátor tökéletesen működik, csak alacsony fokozaton idegesítő ez a ciripelés,

hogy lehetne megszüntetni? Okozhat ez nagyobb gondot? Van valami ötletetek?

 

Előre is köszönöm!

Csiga50 Creative Commons License 2008.11.04 0 0 256
SZiasztok Skodások Az ÚJ FÁBIA KOMBI ra mivel ahosztartó gyárilag rajta van szeretnék keresztcsomagtartót tenni .Nézegettem a neten , katalógusokban , kereskedésekben , de megmondom őszintén hogy sokallom 30 - 40 ezer forintot azért a két darab vasért . Ha valamelyőtök talált jó de olcsóbb megoldást kérem irja meg , előre is köszönöm . Barkácsáruházakban láttam valami hasonlókat de bizonytalan vagyok abban hogy erre a tipusra passzol és ha igen mennyire tartós .ebben is kérem tanácsotokat . Szisztok .
blazseidr Creative Commons License 2008.10.27 0 0 255

Sziasztok!

 

Már rég nem olvasgattam a fórumot, köszönöm azoknak, akik a gumivásárlásban segítettek. A fogyasztással kapcsolatosan írnám a következőket, előre bocsátva, hogy a járgányom egy 2002. decemberi 1.4MPI 68LE, 57e KM van benne, most másfél éve hajtom, amikor vettem kb. 34e volt benne, egy kőművesé volt, látszott is, de 1.5-ért szerintem nem volt rossz vétel, ő roosterre váltott. Van benne légkondi, 2 légzsák, de más extra (elektromos ablak, ködlámpa, tempomat stb) nincs. Van viszont vonóhorog, ahogy elnéztem majd mindegyik kombin van vonóhorog, 1-2x már jól jött J Ja meg kaptunk kutyasulis barátainktól nászajándékba egy kutyarácsot a csomagtartó és az utasfülke közé.

 

Az adatok kapcsán kénytelen vagyok a fedélzeti számlálórendszerre támaszkodni a már említett benzintank anomáliák miatt, én általában 33-37 litereket tankolok és 520-570 km a megtett út. A gép szerint 7.5 körüli a fogyasztás. A Törökvészi út végén lakunk Budapesten, tehát „hegyen” ez biztos dob a dolgon, ugyan lefelé persze ki lehet használni, de valahogy sose sikerül annyival kevesebbet fogyasztani lefelé, mint amennyivel többet felfelé (néha 28-34 liter a gép szerint).

 

Általában egyszer egy hónapban Hódmezővásárhelyre megyünk rokonlátogatóba, majdnem végig autópálya (kivéve persze a Budapesti kimenetelt péntek 2-3 körül…), vissza vasárnap délután egész tűrhető, bár tegnap az Üllőin 2 sávot is lezártak, volt is dudálás, meg bevágás…

 

Családunk 4 tagú, + kutya, ez kb. 160 kg összesen, csemetéink még picikék. Gyerekülésileg, 3 ülés biztos hogy nem fér be, egy hozzászóló kérdezte, ha jól emlékszem, ellenben a roomstert tesztvezettem, és mivel abban 3 egymástól független szék van hátul, szerintem ott meg lehet próbálni. Hál Istennek munkába járásra nem kell használnom, BKV-zok, 20 percet, a buszsávban gyorsabban leér a „nagy kék autó”.

 

Ha már lent voltunk elmentünk a piacra, szóval visszafelé majd mindig jól meg van durrantva a verda, krumpli, alma, hagyma, répa télire, kisgyerek bölcsője stb. Kipróbálás céljából majdnem végig tartottam a 130-at, a fordulatszámmérő olyan 3700 körül volt, a pillanatnyi fogyasztás 6.5-7.5 között. Ha lelassult egy kicsit, vagy emelkedő volt, akkor is igyekeztem tartani a 130-at, de akkor már rögtön felment a számláló 9-11 literre, de aztán fél perc múlva visszaállt. Háztól-házig végül 6.8-as értéket produkált, a táv kb. 210 km, átlagsebesség 97Km/h.

 

Ezen túlmenően főleg feleségem használja „skotkodát”, avagy a „Csodaautót” (kisfiam még nem tudta kimondani egy időben az S betűt, CS-t mondott mindig helyette, de azt kimondani, hogy cskodaautó lehetetlen, meg nincs is értelme szerinte :-) Lemegy az erdőbe, kb 1 km kutyázni, de ha nem is 45 fokos az emelkedő, de majdnem, szóval ott megy a 34 lityis fogyasztás. Utána meg földút jön, ott meg max 2-esbe megy, akkor megy 15-18 liter, nem tudom miért, el tudjátok képzelni, mennyit dob ez az átlagon… Igaz kipróbáltam egyszer, hogy 1-esbe teszem és leveszem a lábam a gázról, úgy picit lassabb a verda, de megy és ezen a sebességen már nem liter/km, hanem liter/óra adatot ír ki és az majdnem annyi mintha alapjáraton álldogálnék, azaz 0.9-1.2. Úgy vettem észre a légkondi 1-1.5 literrel dobja meg, de aki már próbált eljutni a Fő utcán a külügytől az Erzsébet hídig péntek délután 36 fokban, az egyetért velem, hogy leszarja a fogyasztást, és bizony bekapcsolja, mivel 1km/ órás sebességnél menetszél biza nincs, ha meg van az jó büdös. A pici gyereke meg örülnek és nem bömbölnek, hogy nem rohadnak meg a melegtől. Persze nem csutka hidegre állítom, hogy azért ne feltétlenül kapjanak tüdőgyuszit. Érdekesség: tök mindegy, hogy milyen hőfokra csavarom, azzal, hogy bekapcsolom a kondit megugrik a fogyasztás, függetlenül a hőfoktól.

 

Végül vannak a hétvégi bevásárlások, ott azért annyira nincs nagy dugó, de ezek az utak olyan 15-20 km-esek 8 liter körüli fogyasztással.

 

A mikor a kutyakiállítás volt pár hete hétvégén, a gyerkőcöt el kellett vinni az ügyeletre a Heim Pálba az üllőin, de a kiállítás miatt be volt dugulva a város, így 11 liter lett a fogyasztás, a visszaút már lazább volt, akkor a hazameneteli hegymenet segített rá, így lett összesen a kb 22 km 9.5 liter.

 

Szóval én kevesebb fogyasztásra számítottam, igyekszem a ma már szinte valamennyi újságban olvasható „hogyan vezessünk takarékosan” pontokat betartani, autópályán nem nagyon száguldozok, piros lámpánál se feltétlen én akarok az első lenni. Persze azt se mondom hogy én vagyok az utolsó ;-)

 

Ami még gond volt az eltelt 1.5 évben:

-          ahogy kijöttem a kereskedésből és elhagytam a Szeged táblát amikor megvettem elkezdett égni a motorelektromosság hibát jelző lámpa, visszavittem rádugták a számítógépre: lambdaszonda (bezzeg előtte 1 órával a második próbautamon még semmi nem volt…) Szerviz már bezárt, de nagy eszemmel kialkudtam, hogy az amúgy járó weltauto garancia prémium legyen, azaz ne csak náluk, hanem Magyarország bármely weltauto szervizében érvényesíthessem az 1 éves garanciát. Ez volt életem egyik legokosabb döntése J A Porsche Pestnél megjavították, kb 80e Ft lett volna ha saját zsebből kellett volna, legalábbis ez szerepelt a munkalapon. A korábbi B-s vectrám csinálta minden karácsony előtt ugyanezt, úgyhogy nagyon el voltam keseredve. Aztán valahol olvastam, hogy a városi tili-toli után az autó igényli, hogy egy kicsit „megpörgessék”, nem tudom ez mennyire igaz a mai modern vezérlésű verdáknál, de minden egyes autópálya úton 4-esbe kihuzatom a piros csíkig kb fél-1 percig és reménykedek, hogy soha többet nem fog égni az a lámpa.

-          A kezembe maradt a vezető oldali karfa az ajtóról, amikor megpróbáltam becsukni.

-          Az anyósülésnél fura módon kisebb a hely, pedig ott nincsenek pedálok.

-          A hátsó ablakmosó csak csorgatja a vizet, pedig a szervizben kitisztították

-          Már a 3. ablaktörlőt fogyasztom, de mindegyiknél az a bajom, hogy a vezető oldalon amikor a bal oldali lapát visszajön, akkor csíkot húz, odafelé gyönyörűen tisztít.

-          Nyilvánvaló, hogy ezzel a motorral nem egy ferrari, de kicsit pörgetősebb stílusba azért be lehet illeszkedni még a „dimanikus” pesti forgalomba is.

 

Még egy-két tapasztalat:

-          nagyságrendi különbségek árban a szakszervizek között. Ezzel kapcsolatos a kérdésem, decemberben jár le a műszakija, mivel most 57e van benne, javasolták, hogy az én autóm esetében amúgy 54-e-re eső következő szervizt csináltassam meg most (a 60.000-es nagy szervizt). Több hivatalos szerelőt felhívtam az árak 60000-140000 között mozogtak a műszaki vizsgával együtt (zöldkártya már tavasszal megvolt)! Igaz ez utóbbinál rákérdeztek, hogy hogy állnak a fékek, mondtam adják hozzá azt is biztos, ami biztos.

-          Roomster 1.2-es tesztvezetés – lassabban gyorsult, mint az én 1.4 MPI-m, gondolom a picit kisebb motor és a nagyobb légellenállás miatt (tudtátok, hogy a kombinak az összes régi fábia közül a legjobb a légellenállása?!!!). De belülről sokkal komfortosabb és nagyobbnak tapasztaltam, bár a csomagtere rövidebbnek tűnt, igaz magasabbra lehet benne pakolni. Asszem azonban, amíg a skodának nem lesz egy zafira szerű járgánya, kénytelen leszek átpártolni, mert a nagyszülőket így a 2 gyereküléssel nem tudom fuvarozni L

 

 

Most látom, kicsit hosszú lettem, de remélem azért tudtam segíteni!

 

Csaó

 

B

Csiga50 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 254
Nem a garázskapu távirányitó van útban hanem az autórádióé .Azért tolatok mindig be mindenhova mert a kijövetelkor nem tudhatom mi vár rám Egyébként az sem jobb ha az esti orralbeállás után hajnalban sötétben kell kitolatni. Azt hiszem a jó megoldás egy mozgásérzékelős lámpa lessz az általad ajánlott időkapcsolóval. Persze az lett volna az igazi ha ezt problémát már a gyár megoldja .Szia.
Előzmény: Dulifuli (253)
Dulifuli Creative Commons License 2008.10.21 0 0 253
Mondjuk, azt én sem vágom, hogy egy ekkora lámpaburába miért nem fér bele mindkét oldalon a ködlámpa és a tolatólámpa is. De ha már úgyis van távirányítód, akkor beköthetnéd úgy is, hogy amikor nyitod a garázst, akkor kapcsolja fel a világítást is. Sőt, az igazán profi az lenne, ha még egy időkapcsoló is lenne benne, ami pár perc után kikapcsolja.
Viszont azt nem tudom, hogy miért nem lehet orral beállni a garázsba. Én mindig úgy szoktam. Úgy még a csomagtartóhoz is gond nélkül hozzá lehet férni.
Előzmény: Csiga50 (252)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.21 0 0 252
Igazad van .nekem sem a kormány takarja a kapcsolót hanem a rádió távirányitó. Kérdeztem a szervizt az égőcseréről de nem megy mert a nagyobb WATT számú tönkre teheti a búrát. A bajt én inkább abban látom hogy csak egyoldalon van lámpa és az is alul méretezett. Sokat járok későn haza és kb 15 métert kell tolatnom igy aztán először ki kell világitanom a garázst hogy gond nélkül beáljak. A gond viszont ott van ahol semmilyen világitás nincs, olyankor a hátsó ködlámpát hivom segitségül Az is valami.Talán a garancia lejárta után bevetek valami házilagos megoldást a Magyar SZerelő kreativ. Irjál SZIA .
Előzmény: Dulifuli (251)
Dulifuli Creative Commons License 2008.10.20 0 0 251
A fényszóró magasságállítás gombja tényleg lehetne egy kicsit könnyebben kezelhető, de nálam nem takarja el a kormány. A tolatólámpával nekem eddig semmi bajom nem volt. Esetleg nézd meg, milyen izzó van benne, és nem lehetne-e egy kicsit erősebbre cserélni!
Előzmény: Csiga50 (248)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.18 0 0 250
Úgy látom igazi kritikus vagy és ez jó hiszen te használod is azt amiről beszélsz ellentétben egy kereskedővel. Az észrevételeiddel én is eggyet értek és abban is hogy a PEUGEOT nál sokkal jobb legfeljebb annyit hogy még sok nagy márkét is megver . Azt kérném tőled mivel én később kaptam meg az autót hogyha van a klímával kacsolatban tapasztalatod azt osszad meg velem . Én éppen csak bekapcsoltam de az időjárás miatt igazán nem tudtam tesztelni.Irjál. SZIA .
Előzmény: ctvi (249)
ctvi Creative Commons License 2008.10.17 0 0 249

Szia!

"Okos elhelyezések", és egyéb "csodák":

- Jól elhelyezett, könnyen cserélhető relék

- Illesztések Tűzfal környékén a szélső gumik

- üléshuzat "egyszerű felrakása" (ülések ki) elöl

- hátsó üléstámla nem dönthető előre viszintes állásba

- alsó burkolat (mert ez (is) műanyag)

- vonóhorog feltevéséhez hátsó lökhárítót fűrészelni kell, Sablon kell hozzá ár kb 40 000 Ft. Alapesetben egyszer használod.

- A küszöbökbe befúlyt habcseppek alul

-A műszerfalról hiányzó vízhőfokmérő (egyéni nyűg)

-Torx csavarok, (legalább lesz torx készlete sok embernek...:-)))))

-Sok műanyag csavar

 

De azért megérte, csak lehet, hogy degec-en születtem, és degeci vagyok....:-))))))))

 

Tipikus tömeggyártás, de a peugeot-oknál nagyságrenddekkel jobb az összerakása..... (peugeot Partner)

 

Üdv: Jani

Előzmény: Csiga50 (248)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.17 0 0 248
Engem már az is zavart hogy az autóhoz kapott útmutatóban a ta ürtartalmát KB 45 literben határozták meg. MIaz hogy KB. A mai technika mellett ezt nem lehet pontosan meghatározni ? MÁS. Néhány észrevételt szeretnék veled megosztani kérlek reagálj majd rá . A fényszóró magasság állitás gombját valami nagyon " nyomi " mérnök szerkeszthette , és valószinüleg édes testvére lehet a tolatófény megalkotójának .A kapcsolót kormánytól alig lehet látni és kapcsolni sem könnyü. A tolatólámpa fényereje pedig katasztrófálisan gyenge .Na persze csak sötétben . Egyellőre ennyi .irjál te is a jó és rossz tapasztalataidról Szia.nk
ctvi Creative Commons License 2008.10.15 0 0 247

Szia Csiga50!

Az 1500 a leírásban van, de ez már megvolt, de így is csak max 120-ig közlekedek a pályán kb. 5000-ig. Az első kattanás tankolásnál kb. 42-nél van, de van benne kb. 7 literes (tartalék), és mivel a tankoknál előfordul egy pár liter eltérés, valamint a kutaknál is előfordulhat-(igaz ennek nem szabadna így lennie), így simán belement átvételkor 55l, a 2.-nál 43 liter (első kattanásig), a harmadiknál 42-nél kattant, de 53-at bele lehetett tenni. Autópálya, főutak, kevés város kb. 6l körül van a fogyasztása.

Üdv: Jani

Előzmény: Csiga50 (245)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 246
Mint irtam csak kevés kilómétert mentem az autóval és ennek egyharmada város volt . A CHEVROLET után egy kicsit tanulni kell a SKODA vezetését hiszen teljesen más a motor dinamikája, ezért nem sokallom a 7-8 litert egyellőre .Természetesen ennek a késöbbiekben drasztikusan csökkennie kell . Azt elfelejtettem megirni hogy ez egy 86 lovas 1,4 es motor.
Előzmény: Dulifuli (242)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 245
Milyen autód van mert az enyémnek csak 45 L a tankja ? Én szerelő vagyok de nem néztem aszerelhetőségi szempontokat mert hiszen egy jó darabig úgysem nyúlhatok hozzá (nem is akarok) később meg majd lessz valahogy . Te se piszkáld csak élvezd az újj autódat . A bejáratással kapcsolatban maximálisan egyet értünk, talán annyit hogy én azt az 1500 at jobban kitolnám mondjuk 5000 re.
Előzmény: ctvi (243)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 244
Mint irtam csak kevés kilómétert mentem az autóval és ennek egyharmada város volt . A CHEVROLET után egy kicsit tanulni kell a SKODA vezetését hiszen teljesen más a motor dinamikája, ezért nem sokallom a 7-8 litert egyellőre .Természetesen ennek a késöbbiekben drasztikusan csökkennie kell . Azt elfelejtettem megirni hogy ez egy 86 lovas 1,4 es motor.
Előzmény: Dulifuli (242)
ctvi Creative Commons License 2008.10.08 0 0 243

Üdv!

Átvételkor 55 liter ment bele, majd 810km után 45l-er tettem tele,90 körül mentem vele, kevés Bp.-volt benne.(Benzin 1,4 BXW motor) Ár értékarányban szerintem jó autó.  Ami nem tetszik: Minden csavar torx, és a érdekesen lehet egy-két dologhoz hozzáférni. Meg a csomagtér rdőnye... Az első 1500 km-en nem szerencsés nagyon 3000-es fordulat felett járatni.

Előzmény: Csiga50 (241)
Dulifuli Creative Commons License 2008.10.08 0 0 242
A 7-8, az liter? Nagyvárosban? Mert ha nem, akkor (nem) kicsit sok!
Előzmény: Csiga50 (241)
Csiga50 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 241
SZisztok Skodások . Végre megkaptam az ÚJ FÁBIA KOMBIT . Capuccinó metal szinü ambient felszereltségű és kiegészitve néhány általam kért extrával . Hatszáz kilóméter megtétele után csak jót mondhatok róla . A fogyasztás egyelőre 7-8 között de ez később biztos hogy változik Egy Lacettiből szálltam ki ami egy árnyalattal halkabb és kényelmesebb volt de úgy érzem megérte cserélni. Többen irtátok hogy a régihez képest elqrták a külsejét .Higyétek el hogy ez nem igy van csak ti az öreget jobban megszerettétek Több kritikus ismerősöm is akkor döbbent meg hogy milyen szép és jó kis autó amikor közelről meg nézték , beleültek , kipróbálták. Várom reakcioitokat ebben és más SKODÁVAL kapcsolatos témában HAJRÁ SKODA
bigjohni Creative Commons License 2008.09.22 0 0 240
beszúrás? (a végén)
Előzmény: S Te fene sügér vagy (239)
S Te fene sügér vagy Creative Commons License 2008.09.22 0 0 239
Vmiért nem sikerül a képet felrakni!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!