Keresés

Részletes keresés

_roadrunner_ Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19286
Nem, ami kell, az nagy részben megvan. Biztos van jónéhány hézag, de teljes sosem lesz. Nektek ajánlottam programot arra, ha komplett site-oket akartok letölteni akár az extra bezárása miatt, akár bármi más okból.
Előzmény: Roger Preed (19284)
v_peti Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19285
"a kevésbé szar meg a védővám lenne, ami csak az importot drágítaná..."
Sajnos még a meglévőket is lerombolják, meg protekcionizmusról sivalkodnak. :((( De innentől kezdve nagyon OFF lenne itt a dolog...

Előzmény: Béla6 (19265)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19284
Vadászol még a különféle anyagokra?
Előzmény: _roadrunner_ (19283)
_roadrunner_ Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19283
Kösz az aggódást, elérhető lesz március 31. után is. Még van idő addig bőven. Ha le akartok menteni más extra-s site-okat, akkor a WebZip nevű programot ajánlom.
Előzmény: hotrod25 (19279)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19282
"Persze, mindig a vasút a probléma..."

Na ja. :-)

Nem lehet, hogy ez az "ideális" magasság a vasútnak is pont ideális volt, aztán úgy száz évvel megelőzte a közutat? Csak kérdem. :-)
Előzmény: hotrod25 (19278)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19281

de most komolyan, ha valaha is lesz Mende elkerülés, csak az északi nyomvonalat látom kivitelezhetőnek.

 

 

nemfeltétlen:

 

mende előtt szépen fel lehetne vinni az utat egy DK irányú völgyben, és mende-sülysápot egymenetbe meg lehetne kerülni az ottani "felvidéken"... :-)

(persze ittis problemmás a vasútkeresztezés, ráadásul 2x is...)

 

továbbá ez a nyomvonal elég lyó kapcsolatot adna a jelenleg eléggé elzárt felsőfarkasd és úri településeknek...

 

persze a hivatalos elképzelés a kék nyomvonal, aminek hátránya, hogy 2 mély völgyet is keresztez...

 

 

a szmkáta-nagykáta elkerülést pedig ilyen huszárvágással kellene megoldani...

nagy előnye ennek, hogy a nyomvonal javarésze meglévő földúton menne, így kisajtolni se nagyon kellene...

Előzmény: hotrod25 (19278)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.09 0 0 19280

mencsük le! :-)

Előzmény: hotrod25 (19279)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19279
Tudja valaki mi lesz a http://roads.extra.hu/ -al márc 31 után? Sajnálnám, ha elveszne.
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19278
Persze, mindig a vasút a probléma... , ha alatta/ felette sem túl frankó, akkor mégsem lehet csak úgy átmenni a dombocskán, tehát ezzel a hsz-eddel is az alagutas megoldás helyességét bizonyítottad :) Ha mondjuk 160m körül kezdődne az alagút, és a kék nyomvonal alatt pár méterrel lépne ki, akkor mehetne a vasút alatt, gond nélkül. Különben is JÁR egy alagút a mendeieknek is :), de most komolyan, ha valaha is lesz Mende elkerülés, csak az északi nyomvonalat látom kivitelezhetőnek.
Előzmény: Béla6 (19277)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19277

Szép kis káosz lesz itt a következő hónapokban. 

 

 

az biztos.

kerűjjön, ki merre tud... :-)

 

 

amúgy nem olyan vészes az a dombocska, csak vaczak 20m, lazán át lehet rajta menni...

 

nemis az ott a problemma, hanem a vasút: pont keresztbetesz az ideális magassági vonalvezetésnek...

 

úgyhogy vagy alatta mész, vagy felette, de egyikse túl frankó...

 

Előzmény: hotrod25 (19272)
Jared- Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19276
Ezért irtam hogy "egy kis tulzással". De alapvetöen igazad van, nem baj hogy megépült, biztos jó lesz még valamire...
(csak rácsodálkoztam amikor arra jártam, erre a nagy, üres, 2x2 sávos monstrumra a puszta közepén, amin csupán én is Mari néni feszitettünk épp akkor -aki valószinü a zöldségeshez bicajozott át a Kisapostagból, Apostogba :))
Előzmény: cssz74 (19275)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19275
Azért ez most nem lesz teljesen igaz, mert legalább kapcsolódik az M6-hoz, így bizonyos viszonylatokon, mondjuk Baranya és Pest megye keleti (akár Délpest)irányokban, vagy akár Dél-Duna-Tisza köze és Fehérvár, Győr vonatkozásában, bár itt, ha nagyon dél, akkor már jobb az M9-es Szekszárdi híd.
Előzmény: Jared- (19260)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19274
Ennyire titkos lenne? :) Ez itten egy Mende elkerülő kb 800m alagúttal. 31 mellett élőknek is jár 1 alagút, és itt a domborzati viszonyok még indokolnák is.
Előzmény: cssz74 (19273)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19273
és mi az a titkos anyag? :)
Előzmény: hotrod25 (19272)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19272

Apropó első kapavágás: elkezdték a 31-es út M0-Mende közötti szélesítését. 40-es seb. korlátozás, előzni tilos táblák kikerültek, a felújítással kapcsolatos jelek aszfaltra feljújását végezték ma. Szép kis káosz lesz itt a következő hónapokban. 

 

Amúgy rájöttem miért csak a Mende tábláig készül a szélesítés. Birtokomba került egy titkos anyag :)

 

 

Előzmény: hotrod25 (19271)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19271

Ez a legújabb, bár nem tudom hány lépés kell még az első kapavágásig, de itt az áll, hogy 2011. 10. 31-re mindkettő készen lesz.

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:65131-2010:TEXT:HU:HTML

Előzmény: Jared- (19244)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19270

namaszontam, hogy mindet kamionon viszik, csak azt, hogy egyre gyakoribb a kamionos szállítás...

Előzmény: Roger Preed (19269)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19269
"az autónál egyre kevésbé, inkább kamionon viszik aztis ajrópaszerte..."

Érdekes, hogy akkor miért szállít sokat mind az Audi mind a Suzuki?
És tudtommal a Mercedes is épít ki magának iparvágányt, gondolom pusztán úri mókából.
Előzmény: Béla6 (19267)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19268

100misi körül van 1km pálya területigényének kisajátítási kőtsége az agglóban...

 

 

kb. 1 nagyságrenddel lőtté fölé, de tőled ezt mán mexotam... :-))

Előzmény: ghosty9 (19263)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19267

Nem csoda, hogy a legnagyobb vasúti szállítók között van az olajipar, a mezőgazdaság, az autóipar, egyéb ömlesztett árúk, stb.

 

 

az autónál egyre kevésbé, inkább kamionon viszik aztis ajrópaszerte...

 

feltételezésem szerint azé, mert a sok választható extra miatt egyedi megrendelésre készülnek az autók, és a gyárból csomagküldő szolgálat jelleggel viszik a kamionok a márkaereskedésekbe az egyedi verdákat...

 

vége van már a merkúrtelepi időknek, amikor a jóelőre kifizetett verdát soksokév várakozás után lehetett átvenni.

a választék meg kimerült a köll, vagy nemköll lehetőségekben...

Előzmény: Roger Preed (19251)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19266

Szerintem nem ennyire rossz a helyzet, Kaposvárra pl. lehet, hogy 2x3 sávos, végig kivilágított sztráda fog épülni. :))

 

 

lyalya, az frankó lenne, már csak azé is, mert paksnak állandó problemmát lyelent, hogy hova tegye az iccakai felesleget...

 

ezzel ez a problemma is megódódna... :-))

Előzmény: mzdude (19248)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19265

Még valami az útdíj mellett, de erről már írtam: A filléres termékeket jobban megérné az EU-ban előállítani, mint Kínából idecipelni! Ez meg a gazdaságot is fellendítené. Persze az értékesebb termékeket továbbra is lehetne Kínában gyártani.

 

 

a mindent elárasztó kínai ócsóáru valóban komoly problemma, de erre nincs lyó megoldás, csak szar, meg szarabb.

 

az únión belüli fuvarozást is drágító ED a szarabbak közül való...

 

a kevésbé szar meg a védővám lenne, ami csak az importot drágítaná...

Előzmény: v_peti (19243)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19264

Mivel főleg a 86-oson utazom ezért eléggé idegesít a sok kamion. Főleg, amikor majdnem leszorítottak az árokba!

 

jesszumpepi, hátez igazi asztapaszta... :-))

 

most te komolyan egy anomáliából (speciel pont az idióta ED miatt), jutsz ilyen következtetésekre??

 

émmeg képzeld az M0K-n járok és jól elférek a kamionokkal.

 

1-1  :-))

 


Köztudott, hogy a kamion nem súlyarányosan, hanem jóval nagyobb mértékben rongálja az utat, mint a személyautó.

 

 

ez egy orbitális marhaság.

a kamion ugyanis csak azt az utat rongálja, amelyik alul van méretezve.

 

amelyikbe van lyó sokk beton, azt qrvára nem.

 

Előzmény: v_peti (19242)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19263
Megkockáztatom, a telekárak (meg az agglomerációba kötelező kétkm-enkénti lehajtók) miatt abban a vonalban összekötni az M1-est az M5-tel kábé annyiba kerül, mint Győrtől elindulni és Kecskemétnél "célba érni".

Innentől meg azért nézőpont kérdése, melyik is megalomán. :-)
Előzmény: Béla6 (19262)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19262

Ha rövidlátók leszünk, akkor ezt majd egy Százhalombatta vonalában (=M0 alatt egy hajszállal) tervezett ívvel akarjuk tehermentesíteni -- de hátha nem.

 

 

éppenhogy ez lenne az ésszerű, nem az ostoba, megalomán M8...

Előzmény: ghosty9 (19261)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19261
"be kell kötni normálisan az M7-M5 közé"

Sőt, leginkább M1-M5.

Az M0D-t úgyis seccperc be fogja lakni az agglós forgalom, aztán megint jön a sírás-rívás. Ha rövidlátók leszünk, akkor ezt majd egy Százhalombatta vonalában (=M0 alatt egy hajszállal) tervezett ívvel akarjuk tehermentesíteni -- de hátha nem.
Előzmény: cssz74 (19258)
Jared- Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19260

Na igen, és pont ez a baj szerintem, hogy az M8 egy darabig nem fog megvalósulni mert egyáltalán nem igényli a forgalom. Főleg miután elkészül az M0 szélesitése délen. Tehát szegény egy jó darabig ott fog állni kihasználatlanul, egy kis tulzással a semmit összekötve a semmivel. Ergo nem kellett volna megépiteni, hanem hasznosabb projekteket finanszirozni belöle. És pont ebben reménykedem, hogy ez a fajta vizfejüség megszünik az új kormánnyal. De az is lehet persze hogy elképesztő naiv vagyok :)

Előzmény: cssz74 (19258)
Fricy Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19259
cssz74 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19258
Természetesen igazad van, be kell kötni normálisan az M7-M5 közé, hogy szerepe lehessen.
Előzmény: Jared- (19257)
Jared- Creative Commons License 2010.03.08 0 0 19257
Konkrét adatokat nem tudok. De amikor majdnem 1 évvel ezelött átautóztam rajta, én voltam az egyetlen a hidon. A kialakitásával nincs semmi bajom. Minden bizonnyal az M6-os alagutjai is fognak tetszeni, ha a kialakitást vesszük. Az a bajom hogy feleslegesek (ez a Megyeri hidra természetesen NEM vonatkozik). A Pentele hid mellett ott van a Dunaföldvári hid néhány kilóméterre.

Vagy akkor felőlem épitsék meg legalább a hozzátartozó autópályát (M8), legalább M7 és M5 között, hogy ne a semmiben lógjon má az a szerencsétlen hid.

Előzmény: cssz74 (19256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!