Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6326
Igen, köszi a gyártás évét,hetét tudom hogy rajta van, csak példaként hoztam fel hogy valami hasonló módon szerepel-e a gyártás helye is.
Előzmény: G.Gambino (6318)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6325

Még valami Jani. Milyen külső hőmérsékleti tartományban üzemképes? Pl. 5 celsius foktól 15 celsius fokig? 

Előzmény: G.Gambino (6323)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6324

Nyilván nem használható az akku megállapítására, de ha nem kielégítő a mérleg az energiaháztartásban, akkor bekapcsolást követően azonnal, vagy hamarosan kikapcsol a rendszer.

Előzmény: G.Gambino (6323)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6323

Köszönöm a kielégítő választ Uram. :) 

Megnyugtatott, hogy nem fogja megenni az akksit. Ezek szerint az akkumulátor állapotáról a REST funkció bekapcsolásával is meggyőződhetünk? Ha nagyon haldoklik akkor a REST sem üzemképes?

 

Október 28.-a körül hívlak, nagy valószínűséggel addigra megoldjuk Danival a kábelezést és a beépítést.

Előzmény: maszibmw (6320)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6322
Lektorálod őket? És kiadom nyomtatásban.
Előzmény: G.Gambino (6321)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6321

OK, én voltam a figyelmetlen fasz. ;) Egyébként mostanában sokat publikálsz, úgyhogy nemsokára akár kötelező olvasmány is lehetsz. :)

Előzmény: Bazsa 525d (6319)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6320

A Restwärme funkció a gyújtás levételétől számított 15 percig működőképes, a bekapcsolás feltételei közé tartozik az akku számított állapota, a külső hőmérséklet, valamint a hűtővíz hőmérséklete. Ha minden feltétel teljesül, bekapcsolható a dolog. Otthagyni nem fog a kocsi, mert rég ki fogja kapcsolni magát a rendszer, ha az akku állapota nem megfelelő.

 

Jani

Előzmény: G.Gambino (6313)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6319
Kötelező olvasmány lettem?
Nem írtam, hogy minden esetben EU-van rajta, de nagyon sokszor! ;-)
Előzmény: G.Gambino (6317)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6318

Fel van tüntetve rajta. Egy négyszámjegyű összeget keress egy elipszishez hasonlító kb. 2 cm széles, 1 cm magas alakzatban a gumi oldalfalán. Ha pl. 1208 szám szerepel az elipszisben, akkor az azt jelenti, hogy 2008.12. hetében gyártották a gumit.

Előzmény: dorog.zultan (6314)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6317
Szerintem ennek fuss neki újból, vagy maradj a testehezálló pukizós, álló szellőztetés témádnál. Csak, hogy megértsd: Ha minden esetben EU lenne írva, nem hoztam volna fel példákat.
Előzmény: Bazsa 525d (6315)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6316
Megnézem, bár nem emlékszem, hogy láttam volna rajta, de persze attól még ott lehet...
Előzmény: Bazsa 525d (6315)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6315
egyszerűen rajta van, hogy made in észak... de mondjuk egy made in EU-ból nehéz kinyomozni
Előzmény: dorog.zultan (6314)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6314
szia

Vásárlásnál miből derül ki, hogy hol gyártották a gumit?
Van rajta valami jelölés mint pl. a gyártási év+hét?

üdv
dz
Előzmény: G.Gambino (6313)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6313

oz!

 

 

A Restwärme funkció elindítása hány celsius foktól történhet? Illetve hány percig tartja melegen az autót? Gondolom, hogy az utóbbi időtartományt a külső hőmérséklet is befolyásolja. Illetve még valami: Az akksi szereti, ha ez a Restwärme funkciót gyakran üzemelteti a júzer? Az útjaim során 2-3 óránként megállok 15 percekre pihizni az Alpokban, aztán nem szeretném, ha ez a pihenő az örökkévalóságig tartana. :)

 

Gumi ügyben én felelőtlen vagyok, ezt már sokszor megbeszéltük. Én a kényelemre helyezem a hangsúlyt, ezért nem pártolom az RF-et. Illetve délen és Magyarországon valóban nagyon kevés ember tudja ésszel szerelni ezt az abroncsot, 2 garnitúrát emiatt is kellett kidobnom 1-1 év használat után. Északon merőben más a helyzet, más mentalitás, mások az utak, ott bevállalnám az RF-et. Szerintem működhet a normál gumi. Kizárólag arra kell vigyázni a kurrens gumigyárak termékeinél is, hogy azok ne cseh, lengyel, szlovák stb. országok gyártósorairól származzanak. A 245/40/18-as Conti Sportcontactjaim a cseh származásuknak köszönhetően bírták 1,5 évig, majd a gumik belső felén szépen körben elszakadtak. Ugyanennek a guminak a német testvérei, melyek hátul voltak, 3 évig bírták. Egyébként azonos évjáratú volt mind a 4 gumi. Szóval ha jó a márka és jó a származási hely, nem valószínű a durrdefekt. Persze ettől még beüthet a krach. RF-el és RF nélkül is ésszel kell vezetni. 

Előzmény: Törölt nick (6312)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6312
Állófűtés hasznos lehet, de az állószellőztetés??? Amíg magára haszom a szekeret, ki pukizik bele, hogy szellőztetni kelljen?

Hôségben baromi hasznos, ha otthagyod pl valahol a kocsit egy idôre. Strandolásnál ha kijössz a vízbôl, csak rányomsz a távkapocsra (vagy elôre beállítod, ha nem elég a hatótáv), és mire megszárítkozol és a kocsinál vagy, szellôztetett autó vár, nem kell megrohadni a beszállásnál.

Nekem csak a szegény ember állófûtése van, az IHKA-ban a Restwärme funkció :)
Kúton télen pl mindig belövöm, addig a 15 percig míg bent vagyok, fûti a kocsit. Elôre fûtött / hûtött kocsiba beszállni nem egy kellemetlen dolog.
Előzmény: Bazsa 525d (6294)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6311
Feláras az USB. Bár szerintem elôbb-utóbb széria lesz, mert ma már a jóformán a kutyáknak és a macskáknak is van iPod-juk.
Előzmény: Bazsa 525d (6305)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6310
Runflatre van méretezve a futómû. Ezért is tilos pl E39re rakni.
Előzmény: dzsémsz (6300)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6309
még annyit ebben a témában, hogy sokan azt írták, hogy a RF engedi a légnyomást, igaz ez? Bár én 1 év alatt nem tapasztaltam

Nem tudok róla. Nekem sem a nyárival (Continental SC2), sem a télivel (Goodyear GW3) nem volt ilyen gondom. 3-4 havonta ellenôrzöm, 1 max 2 tizedet kell rátölteni, szerintem ez normális. Említette valaki az egyenetlen kopást, és nekem is úgy tûnt a nyomvályúkban érzésre hogy el van kopva, de megnézettem és semmi különös. A gumis majdnem megszivatott, hogy elkoptak már, de utánamérettem egy másik helyen és teljesen jók. 30.000km van a kocsiban, most van rajtuk 5mm körül (igaz, ebbôl lejön a téli használat, de akkor nem sokat megyek).

Azt tudom elképzelni, hogy azért eresztheti némelyik runflat a levegôt, mert állat módon rakták fel és sérülés van a perem környékén. Tényleg nem láttam még élôben ilyen esetet, de írnak ide szervizesek többen is, gondolom szólnak, ha létezik a jelenség.
Előzmény: Bazsa 525d (6293)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6308
A runflatnek is vannak persze hátrányai, a már említett extra tömeg, hogy drágább, hogy nem mindenki tudja felrakni, nem olyan komfortos és a nyomvályúk is megvezetik. Bár megmondom ôszintén, hogy a városi nyomvályús utak hidegen hagynak, mert 50-60nál gond nélkül megállok, az autópályán 180-200nál már kevésbé, ott ki kell tudni térni fékezés közben. A BMW pedig az autópályára való, nem dísznek vannak benne ekkora teljesítményû motorok. (Meglepne, ha valaki arra venne egy 525d-t, hogy aztán motorizált bevásárlókocsinak használja.)

Egyébként azt gondolom, hogy a topikot felnôtt emberek olvassák, akik képesek az igényeik, lehetôségeik, elônyök, hátrányok, és kockázatok alapján mérlegelve meghozni azt a döntést, hogy nekik milyen gumira van szükségük - nyilván, ha 90%ban az asszony hurcolássza az oviba a kölköket az E61-gyel, 16os ballonokon (mármint az E60én, az E90 16os mérete más), ott a runflatnek semmi de semmi értelme. Ellenben ha valaki sokat autópályázik és pl 245/40R18as abroncsai vannak, ott szerintem meg csak a runflatnek van értelme. Mindennek megvan a maga helye és értelmes felhasználása, de hogy megfelelô döntést hozz, ahhoz az kell, hogy ne nagyvárosi legendákból tájékozódj.

Képletesen szólva, az égvilágon semmi baj nincs azzal, aki Suzukit vesz - a gond ott kezdôdik, amikor valaki Suzukit vesz, de feszt meg van gyôzôdve róla, hogy Merciben ül.
Előzmény: Bazsa 525d (6293)
Laciboy Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6307
Szia,
Köszönöm a választ, nekem 3 gombos van (MODE,ON,OFF) két led van rajta, a zöld folyamatosan világít ha megnyomom a MODE gombot. Aztán az OFF vagy ON megnyomására a piros villogni kezd 1-2 másodpercig.

De amit leírtál az alapján nem történik semmi. És ez itt a baj, mert idáig akármit próbáltam nem ment. Próbáltam ezek kombinációját:
1. távirányítóval ZÁR majd NYIT
2. kulcs BE majd KI vagy másik eset kulcs be és GYÚJTÁS majd GYÚJTÁS KI 5 másodpercen belül
3. OFF gomb folyamatos nyomása mellett ON gomb háromszor vagy másik eset OFF gomb 2 másodpercig majd rögtön 3x ON gomb vagy harmadik eset MODE gomb folyamatos nyomása mellett 3x ON, vagy negyedik eset MODE gomb folyamatos nyomása mellett 3x OFF
4. Nem történik semmi, azaz nincs visszaigazolás az autó részéről (nincs nyitás zárás) és nem kapcsolódik a távirányítóval az állófűtés.

Egyéb ötlet?

Üdv
L
Előzmény: Steeef (6289)
bmwkk Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6306
este ellenőrzöm:) köszi!
Előzmény: Bazsa 525d (6305)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6305
Nem tudom, nekem benne van, de az is lehet, hogy extra volt, és külön fizetős. De ha van, akkor ott találod van egy aux és egy USB. Az I-drive-val meg tudsz választani, hogy FM/CD/USB
Előzmény: bmwkk (6304)
bmwkk Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6304
2006.11 havinál is??? Ha igen, akkor bocs, megyek égni:)
Előzmény: Bazsa 525d (6303)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6303
a könyöktámaszban van USB csatlakozó
Előzmény: bmwkk (6302)
bmwkk Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6302
utólagosan gyári megoldás van-e arra, hogy usb-ről hallgassak mp3-akat? Olvastam a fórumon, hogy csatlakoztatni lehet pár dolgot, de az egyszerű usb-ről még nem volt szó.
Gugu_m Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6301
Ezeket már ezekre tervezték, kétlem hogy komolyabb problémát okozna. Persze magyar utakon elképzelhető, hogy vmivel hamarabb mennek tönkre a lengőkar szilentek, vagy pár gömbfej, de a korábbi tipusokhoz képest ezek amúgyis tartósabbak a mi tapasztalataink szerint.
Előzmény: dzsémsz (6300)
dzsémsz Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6300
ozapft, én arra lennék kíváncsi, hogy ugye ezek a runflat gumik jóval nehezebbek, és hogy a futómű mennyire bírja ezt az extra terhelést (e91), hosszú távon várható-e hamarabb amortizációja ezeknek az alkatrészeknek a runflat gumik miatt? köszi
Előzmény: Törölt nick (6284)
dzsémsz Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6299
Szia Zoli, leírnád, hogy mit csinált Jani neked (váltó, lámpa stb)? én is tervezem, hogy meglátogatom valamikor, és kíváncsi lennék, miket állított be neked... köszi
Előzmény: Dice&Clay (6286)
535jocika Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6298

Köszi. állófűtéssel vettem ,de lehet akkor ottmaradt:-)

 

lehet fűtőtt volt a garázsa..

 

 

Előzmény: Steeef (6297)
Steeef Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6297

Szia.A kezelési kézikönyved egy általános E60 könyv.Azért mert ott írja még nem kell lennie a Te autódban.Ez egy opció amit nem vásároltak meg a járművel így nem tudja!!!! Utólag kiépíthető de a kályha maga 3-400.000Huf.Üdv.

 

Előzmény: 535jocika (6291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!