nem tudjátok a 196-ost meghosszabbítják-e, mert katasztrófa ami ott megy főleg amikor 3 busz egymás seggében mondjuk nem csodálom ez a 3-4 percenkénti indulás csúcsidőben ... aszfaltmetró. :D
Tényleg, miért hoztak vissza kb. 10 SL-t 'Fehérvárról, lehet köze a metrópótláshoz, elképzelhető, hogy vannak tervek velük? Esetleg lehet tudni, pontosan melyek ezek? Kívülről nem látszik, csak pár.
És MHU-837 mit keres az Andorban, hátul, lassan két hónapja? Valamint a két sötétkék Localo (020, 038?), szintén ott, esetleg donor lenne?
Na az jó. Én elvagyok velük, Localloval is jó dolgozni, már megbarátkoztam velük.
A többi KXM, KLN, KOE, KPN az Fehérváron van helyi járaton, vagy védik az aszfalt oda lent? Ugyan ez a kérdés lenne a Dán Volvokra, hogy azokból is mind selejt lett? Szerencse azokból kimaradtam, illetve a botváltós MAN-ból.
C(+Localo): jövő év tavaszáig(?), de valószínűleg még évvel tovább, mert nem fognak megint elengedni ennyi ap-nak számító kocsit Hát még a metrópótlás előtt.
Hát ja. de a 36-ostól, teljesen megszabadulhatna az Andor utca.. az a vonal a áh.... főleg amikor 909-ről oda kell átszerelni.
7-esért, meg a 139-ért kár lesz. 139-esen már voltam hétvégén NCA-505-el nem rossz vonal. 53/154 se kár. De ez a cseréket nem értem, hogy most a 141 hétköznap lesz ON, hétvégén meg OFF... 114 meg jó lesz így, főleg hogy már a Fehérvári utat szépen megcsinálták.
Apropó.... a C1-eseknek meddig van szerződésük? Mert nagyon jó, hogy mindig a 382 jut a 941-esre, inkább Localo jobb lenne állandóba, ha már a vezénylésen az van, pl a 034-es.
Köszi, hát akkor lesznek cserélgetések. Lesz olyan vonal amiért nem kár. 141-est miért cserélték meg a hétköznappal? 35 meg a 36 ezekszerint megint OFF lesz vasárnap.
114-esen nem volt MAN szombaton, C1 illetve Localloval járunk oda.
Nem csak a tisztaságban van különbség a VT vezérek 90-95 % újra ajtót nyit a futó utasnak,fűt,és légkondit használ (ezért is szembetűnő ha a renitens 5-10 %-ba tartozó sofőrt fogsz ki). Ez az arány a BKV-nál 50-60 % körül mozog.
Egy baj van a VT-vel ez a belsőkijelző, ha az egyszer elromlik, akkor úgy marad, (NAY-314 minimum 1 éve) nem tudom mi lehet az oka,nincs rá szakember,vagy annyira drága megcsinálni.
Inkább a látszatra mennek. Lehet, hogy úgy csillog-villog kívülről, hogy a tekinteted is megcsúszik rajta, de belül a sarkokban már nem várt meglepetésekkel találkozhatsz...
Van benne igazság. De a belső tisztasággal már az On topiknál is vannak gondok. Azon a téren egyedül a Törökverős MAN-ekbe nem lehet belekötni, rajtuk látszik, hogy rendszeresen, normálisan takarítva vannak, meglepő módon az eldugottabb helyeken sem áll vastagon a por, míg az NAY-esken, hát ja, meg lehet nézni, még az ablakkeretek is porosak. Sajnos még mindig itt tartunk, 3 szolgáltatóból 1 (bár ott sem teljesen igaz, mert mentem igencsak retkes Volvo-val a 169E-n) üti meg lécet.