Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

candle Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10650
"Az elnök úrnak adtam le. Rajta kell keresni"

ez nagyon szar duma:-)))))

kéred a sörödet, és közben aszondod másnak odaadtad, ehhe:-)))

Előzmény: johnnie_w (10635)
HooK Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10649
EKR: Igértél egy bekötési rajzot a 23-as vákumos fényszórómagasságállításáról. Ha tudnád küldeni, megköszönném. Persze mástól is szívesen fogadok infót ebben a témában. Köszi

Hook

altefnegy Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10648
Nekem mondod? :))

Amúgy szinte ugyanaz a helyzet. A márkaszervizek csillagos árakkal dolgoznak, de szinte ('86-os 500 SEC-be csak gyári telefonkonzol volt...) mindent meg lehet kapni emberi árakon, és vannak jó szerelők is. A kategóriákban összevethető árak szinte csak minimálisan térnek el egymástól (OK, az MB drágább ~5-10%-kal).

Előzmény: Sanya_ (10647)
Sanya_ Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10647
Nem csak Volvoból áll a világ... :-)

Te viszont lehet, hogy tudsz arra válaszolni, hogy az MB alkatrészárak hogy viszonyulnak általában a Volvoéhoz. Szóval?

Előzmény: altefnegy (10645)
altefnegy Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10646
Szia!

Ha '86-os lenne, '97 óta Mo.-on, akkor azt hinném, hogy a miénket nézted! Milyen színű? :)) Sajnos a megbízhatóság itt már csak, és kizárólag az előző tulaj(ok)tól függ. Azért én városban klíma nélkül 12 litert is tudok produkálni. Ha nagyon kell...

Ezt már csak a fanatikusoknak szabad a Kárpát utca felé vinni, de a szervizigénye átlagos, és a költségek sem vészesek.

AltF4

Előzmény: kendtamas (10628)
altefnegy Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10645
Figyellek! ::))))

AltF4

Előzmény: Sanya_ (10636)
Sanya_ Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10644
Köszönöm a választ. Én is hathengeres gépet szeretnék elsősorban, de elég ritkák. Majd meglátjuk.

A Volvot meg hagyjuk, mert a márka a szívem csücske :-). Automata váltóban pedig pl. a 960-as egysége eléggé ott van a szeren. De inkább hagyjuk itt a Volvot.

Előzmény: GeryV8 (10640)
GeryV8 Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10643
sorry, rámszállt az index.
GeryV8 Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10642
Sportivot kihagytam...C180

ha van még vkinek C-je ordítson!!! :)

Előzmény: GeryV8 (10640)
GeryV8 Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10641
Sportivot kihagytam...C180

ha van még vkinek C-je ordítson!!! :)

Előzmény: GeryV8 (10640)
GeryV8 Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10640
jól tudod, nehéz ezekre válaszolni, hiszen mindenkinek mások az igényei, egyik ember imád vmit a c-ben, a másik pont azt utálja...túl szubjektív.

én rövid ideig használtam c220at. alapvetően nem szeretem a 4hengeres+kéziváltós MB-ket. ez van idegenkedem tőlük. egy S után kicsit spártainak éreztem a belsejét, de ez nem a c hibája, hanem az S előnye.
viszont hamar észrevettem, h ez is igazi MB, minőségi, kénylemes, stbstb. a 220as moci szvsz nagyon jó a 4henger ellenére, azóta már bővebb tapasztaltom is van erről a motorról. a kéziváltóval viszont nem tudtam megbarátkozni, nehezen ment, pontatlanul, de gyanítom, h ez egyedi dolog volt.
Én 6 hengeres és automata gépet vennék mindenképpen!
Ronin kollégának van c220-a. és Bcsocsan szemezget c280-nal (C36AMG?:)). ők is biztos tudnak pár adalékinfoval szolgálni.

egy V40 meg sem fordulna a fejemben egy c kombi ellenében. ennyi. ültem már sok volvóban is. az s60 2.5t awd-ben pl kellemesen csalódtam, de konstatáltam is, pl hogy automata váltó terén az MB még mindíg utcahosszal....
de a 40es kategória a volvónál engem elszomorít.
nah...kb ez az én véleményem. :)

Előzmény: Sanya_ (10639)
Sanya_ Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10639
Persze hogy nekem kell döntenem, de az MB-t egyáltalán nem ismerem, spec. a Volvokat meg nagyon is. Tehát azt tudom, hogy miért jó és miért nem jó pl. a V40, de azt nem, hogy a C klasse-ban mi a jó és a rossz. Tudom, hogy igazából nem lehet válaszolni erre a kérdésre, de annak pl. örülnék, ha egy C tulaj elmondaná, hogy mit szeret és mit nem az autójában. Mert hiába próbálok ki egyet 5 perc erejéig, sok minden rejtve maradhat előlem. Aztán meg van-e általatok nem javasolt motor (pl. az 1.8-as lomha, a kompresszorosak zajosak - ezeket csak úgy hasból írtam), stb.

Azért valószínűleg ki fogom próbálni a C-t, de pl. az a példány, amit elsőre kinéztem magamnak (C 240), Győrben van.

Előzmény: GeryV8 (10638)
GeryV8 Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10638
Sanya

hogy miért, azt neked kell eldöntened, de annyit elárulhatok, hogy egy V40 és egy C kombi között, messze nem csak az a különbség, h a C-nek csillag van az elején és ezért drágább...:))

de szerintem próbáld ki mindkettőt és okosabb leszel.

nagyon jó gépek a C-k. persze vétel előtt, egy nagyon alapos átvizsgálás szükséges, mert, mint egyéb autóknál, itt is van pár lepusztultabb darab.
természetesen van a márkaszervízen kívül is élet. az alkatrészárak pedig szvsz elfogadható árban vannak...mondhatnám azt is, h olcsók.

Előzmény: Sanya_ (10636)
GeryV8 Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10637
kendtamas

nagyon jó gépek ezek. ha jók.
nézesd meg rendesen.

nekem ugyan "csak" SE van, de brutális, a coupe az rátesz még 1 lapáttal. :)

Előzmény: kendtamas (10628)
Sanya_ Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10636
Sziasztok!

Ha nem baj, megszakítanám egy kicsit a talitok megbeszélését, és kérdeznék párat :-).

Úgy néz ki, hogy a közeljövőben lecserélem a mostani gépemet, és szóba került az MB is. Kizárólag automata váltós kombit keresek. Mivel szeretnék minél fiatalabb és minél kevesebbet futott gépet, ezért a C osztály lehet esélyes nálam. Milyen tapasztalatok vannak vele? "Szabad"-e ilyen kocsit venni, vagy inkább E osztályt? Hogy alakulnak az alkatrészárak egy MB esetén (egyszer azt hallottam, hogy meglepően olcsók az alkatrészek hozzá)? Van-e tuti jól bevált szerelő BP-en, vagy csak a márkaszervíz? Vannak-e kimondott típushibák?

Amúgy az egyetlen gondom az MB-kel, hogy kib. drágák. Pl. a szintén esélyes V40-es Volvoból még a jobban motorizált darabok is megállnak kábé 3,5M Ft-ból 3 évesen, ezzel szemben ennyiért mondjuk C kombit 6 évesen kapnék. Ez azért durva különbség. Szóval miért is vegyek inkább MB-t? :-)

Előre is köszönöm a válaszokat,
Sanya

johnnie_w Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10635
Üdv!

Csatlakoznék az előttem szólókhoz. A tali nagyon hangulatos volt és kellemes. Mindenkinek köszönet érte.

Balo. A news-t én találtam meg (enyimé a sör! :), legalábbis azt hiszem, hogy az volt az. Az elnök úrnak adtam le. Rajta kell keresni. :-) (Valahol a hátsó ülése környékén...:)

Üdv. J.

Előzmény: Balo (10632)
kendtamas Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10634
Balo ,
Egyszerűen azért akarok venni 1ilyen autót , mert vágyom 1mercire és ez még tetszetős is számomra.
Persze vennék 500SL-t ha telne rá, de az eléggé magas árakon van.A javítás nagyrészét magam fogom végezni, szerdán lefotózom a gépet, és felteszem a netre.Amúgy a kaszni, mennyire nyűgös pontja (rozsdásodás, törés, egyebek)fogyira kb ennyire tippeltem én is, ami persze nem kevés de azért a ritka használat mellett beleférne (amúgy céges autóvan járkálok máskor)
Előzmény: Balo (10632)
Stern_ Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10633
Üdv!

Én is jól éreztem magam a talin, és sajnálom hogy nem tudott mindenki ott lenni; ugyanakkor nagyra értékelem, hogy kijöttek a márkatársak az indulásra, ezzel bizonyítva hogy nem rajtuk múlott.

Ha még valaki nem tudná, igen, a Puding azért állt le, mert kifogyott belőle a gázolaj, és a műszer ezt nem jelezte előre, meg akkor sem amikor már nem volt benne semmi. De mivel visszafelé is konvojban jöttünk, így kevesen maradtak le a erről az élményről.

Köszönet HPG kollégának a fuvarért és a Puding tankolásakor nyújtott segítségért, LEX-nek a 260SE tesztvezetésért és a kajáért, a.nem-nek és Mr. Cool-nak is amiért lekűzdötték a távolságot.
Mr. Cool-nak még a fordulatszámmérőért na meg azért hogy megtapasztalhattam a 280-ast gázon.
Hű, ezt befejezem mert nem érek a végére. Mármint a köszönetnyilvánításoknak.

:-))

Stern
sor5 rulez :-)))

Előzmény: candle (10626)
Balo Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10632
Részemről is jó volt a tali… EKR-nek külön köszönet a helyszini szervízért… képeimet minél előbb eljuttatom hozzá, hogy bekerülhessenek a galériába…

A tali az „ebédlőben” felejtettem a Mercedes nevű újságomat (2003/2 szám) a becsületes megtalálót szívesen meghívom egy sörre…

KendTamás:

A 126 500 SEC egy nagyon jó autó..J Karbantartás esetén elpusztíthatatlan járgány. Nálam városban 16 l, országúton 13 l körül lakmározik. Üzemeltetési költsége részben adottak (kötelező bizt, egyebek), részben használatmód kérdése. Ha városban elkap a gépszíj akkor a fogyasztás 20 l-ről indul…

HooK Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10631
Üdv mindenkinek!

Remélem, jól éreztétek magatokat a szombati kiruccanáson, és sikerült kipihenni az intenzív, idegileg és fizikailag is hatalmas megterhelést jelentő egésznapos evés-ivás fáradalmait. Vérzett a szívem az indulásnál jelenlévő sok szép csillagos autó láttán, hogy én nem lehetek a bandában. És még az idő is gyönyörű volt. Mivel már többen a következő találkozó időpontjáról érdeklődnek, remélem, azon is hasonlóan nagy számban, + én is fantommal együtt már részt tudunk venni. Sziasztok

Hook

zs_sanya Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10630
Sziasztok!
Örülök, hogy legalább a startra ki tudtam menni és találkoztam Veletek, megismertem új arcokat is.
Remélem, a legközelebbi talin teljes mellszélességben ott tudok lenni.

a.nem: Tied volt a hibátlan ezüst 300D? Huhh, nagyon pöpec az autó. Én az előző 240D-vel szopt@m koszos üzemanyag miatt. Tank kiszedés segít, más nem. Az előző tulaj étolajjal járt, bár ő az összes Mercijébe azt rakja, állítólag víztisztaságú, még sosem volt gondja vele. Akkor valószínüleg nekem sikerült anno koszos üzemanyagot tankolni.

üdv: zssanya

ps.: Mikor lesz a köv tali? :))

a.nem Creative Commons License 2003.09.22 0 0 10629

Csatlakozom a talival kapcsolatban az előttem szólókhoz, nagyon király volt (noha nem tudtam sokáig maradni).

A hazaút viszont kissé kalandosra sikeredett: az Osztyapenkó-nál tovább nem bírt menni a verda, de köszönhetően Nektek, már tudom hol van a kézi üzemanyagpumpa a 300d-n, így ha a szokásosnál lassabban is, jópár megszakítással, de sikerült hazaérnünk (Zalaegerszegre!).

Úgy tűnik, ráfér a kocsira egy alapos gyomormosás (még jó, hogy az összes szűrőt nemrégen cseréltem újra). Mint utólag kiderült, az előző tulaj előszeretettel tankolt HTO-t :(((( Amúgy mi a tapasztalat, kivitelezhető ez a művelet házilag?

(Ja, Fonyódnál meg a tőzeg égett...;)))

Üdv,
a.nem

Előzmény: stefi190 (10627)
kendtamas Creative Commons License 2003.09.21 0 0 10628
all,
Gondolkodom 1985 500SEC W126 vásárlásán.
Mi a véleményetek a tipusról, mennyire megbízható, milyen fentartási költségekkel rendelkezik, szervízigény stb.
1996óta van MOn, most a 2.tulaj koptatná, de főleg garázsban áll a gépezet. gondolom a fogyi miatt...tényleg mit kajál 100on???ha szolidan megy vele az ember.
stefi190 Creative Commons License 2003.09.21 0 0 10627
Sziasztok. Örülök hogy ezen a talin megismertem a csapatot. Remélem lányos zavaromban nem felejtettem ki senkit a bemutatkozásomnál.Tényleg jó dolog a személyes találkozás, hiszen így a nevekhez arcok is társulnak. A jövő hónapban amikor már kicsit zordabb az időjárás lehetne a tali az Orczy kertben,ha ez megfelel a csapatnak. Lehet bogrács,vagy grillezés. Rossz idő esetén van egy berendezett jó nagy faház. Csak az időpontot jó előre tudni kellene, mert ezt le kell foglalni. Rendezvényekre szokták kiadni talán lesz valamennyi protekcióm ha az ig.nő nem akar itthon 1 hét ajtócsapkodást, akkor a miénk a terep. A kert BP.en a Nagyvárad térnél van, kocsival a Ludovika tér felől lehet behajtani. Üdv.Stefi
Előzmény: Törölt nick (10625)
candle Creative Commons License 2003.09.21 0 0 10626
nohát:-))

megvolt a találkozó,magam rendkívül jól éreztem magamat.

engedjetek meg pár gondolatot a talival kapcsolatban:-))

köszönet azon klubtársaknak, akik ugyan nem tudtak velünk jönni egyéb elfoglaltságok miatt, mégis a "rajtnál" tiszteletüket tették, evvel is kiemelve kicsiny csapatunk összetartását.

szeretettel láttuk azon új és leendő tagokat, akiket ezentúl nemcsak interneten üdvözölhetjük ismerősen, hanem élőben is láthattunk. megtudtuk, hogy zalaegerszegi új klubtagunk nem egy "szellem", hanem valóban létezik:-))

külön tiszteletem bora és steffi kollégáknak,akik egyszercsak megjelententek a konvojban ill a dunaparton és részesei lettek a találkozónak:-))

Kiemelve külön köszönet a nap 2 hősének, Sternnek és Pudingnak.

Pudingnak egyáltalán a létezéséért, azt hiszem aki látta az tudja, ez mekkora szó:-))

Sternnek pedig azért, mert a nap végére felismerte ama igazságot miszerint, a mercedes hihetetlen strapabíró szerkezeteket gyártott 68-ban, de üzemenyag nélkül azok sem "mennek":-)

ÉS természetesen külön köszönöm mindannyiótoknak, hogy így, együtt ezt az 1 napot közösen "bandáztuk" végig:-)))

a köv nagytalit, valahol zárt helyen, pedig nekiállhatunk lassacskán szervezni:-))

Előzmény: a.nem (10624)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.21 0 0 10625
Elegge olcson kinalja a 124-est,raadasul a motorhaz nem eredeti.
Előzmény: Stern_ (10614)
a.nem Creative Commons License 2003.09.20 0 0 10624
kéretik copy-paste-zni (aki nem copy-paste, az 1 rekesz sör mindenkinek:-))))

urak. akkor most szombaton, szob

randi 11-kor a felvonulásin, indulás ezerrel

1) candle
2) ekáer
3) lex és kompánia (lehet, h 2 autóval)
4) kúl
5) Gaben kb.13,00-ig :((
6) Balo
7) CYZ + 1nő :) (nem tudunk sokáig maradni)
8) Johnnie
9) molnár99
10)Stern és a Sárga Szörny
11)Bora11 és nem tudom melyik autó
12)CSF
13)Hpg

14) a.nem + W123 300D

Csak a teljesség kedvéért...;))

Üdv,
a.nem

CSF Creative Commons License 2003.09.20 0 0 10623
a grillt, széket stb. persze viszek, csak berakom vkihez.
Előzmény: candle (10622)
candle Creative Commons License 2003.09.19 0 0 10622
ááácsi.

nem úgy volt, hogy tudsz hozni 1 grillezőt, lex-ét kiegészítve?

Előzmény: CSF (10621)
CSF Creative Commons License 2003.09.19 0 0 10621
Üdv. mindenkinek!

Az a nagy helyzet, hogy nem sikerült még teljesen összerakni a szürkét, nem tudok vele menni, de a talin persze ott leszek. Faternek van dolga arrafele, majd kirak, aztán beülök vmibe, pl. a pudingba :)) Egyébként az öreg is bírja a régi technikákat, majd megnézi a téren a gépparkot.

CSF

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!