Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

borgasz Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6338

Ezzel szinte azt mondod, hogy az anyuka aki mondjuk E61-el hurcolja a gyerekeket a városban az oviba/iskolába ( amin természetesen az alapméretű gumi van, mert ere a célra valóban teljesen felesleges egy 18-as kerék peremes gumi kombó ) az nem kaphat szöget a gumijába vagy szerencsétlenül/figyelmetlenül nem hajthat bele egy kátyúba.

 

És ők talán még hálásabbak lennének a BMW-nek/férjüknek, hogy alkalmazták/megrendelték ezt a technológiát és nem kell kihívni az Asistance emberét ( mert nyílván nem fognak nekiállni kereket cserélni ) .

Előzmény: Törölt nick (6308)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6337
Itt 1200-1300 EUR körül van kompletten, beszerelve. Webasto vagy Eberspächer, másért nem érdemes pénzt adni.
Előzmény: riplac74 (6336)
riplac74 Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6336

Sziasztok.

Állófűtés utólagos beszerelése drága mulatság?

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6335
Szerencsétlen volt kissé a fogalmazás: 25C alatt megy ÉS hideg motornál nem lehet bekapcsolni.
Előzmény: G.Gambino (6334)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6334

Köszönöm neked is a választ.

Gondolom, hogy azt szeretted volna írni, hogy 25 celsius fok felett nem lehet bekapcsolni, csak elütötted nem?

Előzmény: Törölt nick (6328)
not.tomi Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6333
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy utólagosan lehet e tükörbehajtást szereltetni gyári helyre, mert most fogok venni egy 530D-t és az hiányzik belőle.
Előre is köszönöm a választ

Üdv
Tomi
bmwlaci Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6332
köszönöm a gyors választ.Megnézetem mielött cserélem.
Előzmény: Törölt nick (6331)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6331
Sima xenonod van, nem kanyarkövetôs. Nem tudok róla, hogy külön indexrészt lehetne cserélni, lámpatest cikkszámok: 63 12 7 160 193 (bal) és 63 12 7 160 194 (jobb).
Viszont mielôtt kicseréled a lámpákat kompletten, nézesd meg egy szakszervizben a tömítéseket.
Előzmény: bmwlaci (6330)
bmwlaci Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6330
A jobb első lámpám index része párásodik. Csak az index rész. Ki szeretném cserélni a lámpát, mert eléggé idegesítő látvány. Viszont fogalmam sincs róla hogy kanyarkövetős-e vagy sem. Gondolom kinézetre ugyanolyan, mint a sima. Esetleg meg tudná nézni valaki extra listából a lámpám adatait? Köszi (B965242)

Dice&Clay Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6329

Szia dzsémsz,

 

Én azért voltam Janinál,mert még gyári volt a kocsi software szempontjából és gondoltam nem árt neki, ha kicsit megfrissül! Lettek bixenon lámpáim és adaptív féklámpák eddig nem tudta az autó ezeket a funkciókat 2003/12 havi a kocsi és közel alap felszeretség. A váltóval kapcsolatosan Jani mondta hogy kicsit durvábban fog még az elején váltani, mert még tanul és finobabb lesz szépen lassan, de nekem még így is finomabban vát, mint előtte és azóta már 400km mentem vele és érezhetően sokkal selymesebb és talán gyorsabb is a váltója az autónak. Volt még egy kis ugrálása a km. óra mutatójának- az is megszűnt és a motor is előzéseknél csak egy pici füstöt nyom és annyi - nekem előtte amigí padlóztam az autót addíg végig füstölt feketén egy kicsit, most csak dob egy pamacsot és annyi! Még amit észre vettem, hogy az addig a kicsit sistergős rádió adók azok most kivállóan szólnak ahól eddig nem. Más különösebb változást nem érzek még, de biztosan van oka a sok frissítésnek, nem hiába dolgoztak rajta a fejlesztők. Szal szerintem érdemes megcsináltatni, hosszú távon biztosan meghálálja az autó.

Ja és Janitól profibb és hozáértőbb szakemberrel ritkán találkozik az ember, bár gondolom ezzel senkinek nem mondtam újat.

 

Üdv. Zoli.

Előzmény: dzsémsz (6299)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6328
Megnyugtatott, hogy nem fogja megenni az akksit.

Pont emiatt van az akksiregisztrálgatós cirkusz, hogy az energiamenedzsment tudja, mibôl lehet gazdálkodni. Amúgy az elektromotorok szépen eszik az akksit, ezért az állószellôztetés is lekapcsol egy idô után, nemcsak a Restwärme. (RWt 25°C alatt, és hideg motornál nem lehet bekapcsolni.) A többit Maszi már leírta.
Előzmény: G.Gambino (6323)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6327
Természetesen szerepel, a szokásos "made in..." feliratot keresd.  
Előzmény: dorog.zultan (6326)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6326
Igen, köszi a gyártás évét,hetét tudom hogy rajta van, csak példaként hoztam fel hogy valami hasonló módon szerepel-e a gyártás helye is.
Előzmény: G.Gambino (6318)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6325

Még valami Jani. Milyen külső hőmérsékleti tartományban üzemképes? Pl. 5 celsius foktól 15 celsius fokig? 

Előzmény: G.Gambino (6323)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6324

Nyilván nem használható az akku megállapítására, de ha nem kielégítő a mérleg az energiaháztartásban, akkor bekapcsolást követően azonnal, vagy hamarosan kikapcsol a rendszer.

Előzmény: G.Gambino (6323)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6323

Köszönöm a kielégítő választ Uram. :) 

Megnyugtatott, hogy nem fogja megenni az akksit. Ezek szerint az akkumulátor állapotáról a REST funkció bekapcsolásával is meggyőződhetünk? Ha nagyon haldoklik akkor a REST sem üzemképes?

 

Október 28.-a körül hívlak, nagy valószínűséggel addigra megoldjuk Danival a kábelezést és a beépítést.

Előzmény: maszibmw (6320)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6322
Lektorálod őket? És kiadom nyomtatásban.
Előzmény: G.Gambino (6321)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6321

OK, én voltam a figyelmetlen fasz. ;) Egyébként mostanában sokat publikálsz, úgyhogy nemsokára akár kötelező olvasmány is lehetsz. :)

Előzmény: Bazsa 525d (6319)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6320

A Restwärme funkció a gyújtás levételétől számított 15 percig működőképes, a bekapcsolás feltételei közé tartozik az akku számított állapota, a külső hőmérséklet, valamint a hűtővíz hőmérséklete. Ha minden feltétel teljesül, bekapcsolható a dolog. Otthagyni nem fog a kocsi, mert rég ki fogja kapcsolni magát a rendszer, ha az akku állapota nem megfelelő.

 

Jani

Előzmény: G.Gambino (6313)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6319
Kötelező olvasmány lettem?
Nem írtam, hogy minden esetben EU-van rajta, de nagyon sokszor! ;-)
Előzmény: G.Gambino (6317)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6318

Fel van tüntetve rajta. Egy négyszámjegyű összeget keress egy elipszishez hasonlító kb. 2 cm széles, 1 cm magas alakzatban a gumi oldalfalán. Ha pl. 1208 szám szerepel az elipszisben, akkor az azt jelenti, hogy 2008.12. hetében gyártották a gumit.

Előzmény: dorog.zultan (6314)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6317
Szerintem ennek fuss neki újból, vagy maradj a testehezálló pukizós, álló szellőztetés témádnál. Csak, hogy megértsd: Ha minden esetben EU lenne írva, nem hoztam volna fel példákat.
Előzmény: Bazsa 525d (6315)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6316
Megnézem, bár nem emlékszem, hogy láttam volna rajta, de persze attól még ott lehet...
Előzmény: Bazsa 525d (6315)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6315
egyszerűen rajta van, hogy made in észak... de mondjuk egy made in EU-ból nehéz kinyomozni
Előzmény: dorog.zultan (6314)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6314
szia

Vásárlásnál miből derül ki, hogy hol gyártották a gumit?
Van rajta valami jelölés mint pl. a gyártási év+hét?

üdv
dz
Előzmény: G.Gambino (6313)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6313

oz!

 

 

A Restwärme funkció elindítása hány celsius foktól történhet? Illetve hány percig tartja melegen az autót? Gondolom, hogy az utóbbi időtartományt a külső hőmérséklet is befolyásolja. Illetve még valami: Az akksi szereti, ha ez a Restwärme funkciót gyakran üzemelteti a júzer? Az útjaim során 2-3 óránként megállok 15 percekre pihizni az Alpokban, aztán nem szeretném, ha ez a pihenő az örökkévalóságig tartana. :)

 

Gumi ügyben én felelőtlen vagyok, ezt már sokszor megbeszéltük. Én a kényelemre helyezem a hangsúlyt, ezért nem pártolom az RF-et. Illetve délen és Magyarországon valóban nagyon kevés ember tudja ésszel szerelni ezt az abroncsot, 2 garnitúrát emiatt is kellett kidobnom 1-1 év használat után. Északon merőben más a helyzet, más mentalitás, mások az utak, ott bevállalnám az RF-et. Szerintem működhet a normál gumi. Kizárólag arra kell vigyázni a kurrens gumigyárak termékeinél is, hogy azok ne cseh, lengyel, szlovák stb. országok gyártósorairól származzanak. A 245/40/18-as Conti Sportcontactjaim a cseh származásuknak köszönhetően bírták 1,5 évig, majd a gumik belső felén szépen körben elszakadtak. Ugyanennek a guminak a német testvérei, melyek hátul voltak, 3 évig bírták. Egyébként azonos évjáratú volt mind a 4 gumi. Szóval ha jó a márka és jó a származási hely, nem valószínű a durrdefekt. Persze ettől még beüthet a krach. RF-el és RF nélkül is ésszel kell vezetni. 

Előzmény: Törölt nick (6312)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6312
Állófűtés hasznos lehet, de az állószellőztetés??? Amíg magára haszom a szekeret, ki pukizik bele, hogy szellőztetni kelljen?

Hôségben baromi hasznos, ha otthagyod pl valahol a kocsit egy idôre. Strandolásnál ha kijössz a vízbôl, csak rányomsz a távkapocsra (vagy elôre beállítod, ha nem elég a hatótáv), és mire megszárítkozol és a kocsinál vagy, szellôztetett autó vár, nem kell megrohadni a beszállásnál.

Nekem csak a szegény ember állófûtése van, az IHKA-ban a Restwärme funkció :)
Kúton télen pl mindig belövöm, addig a 15 percig míg bent vagyok, fûti a kocsit. Elôre fûtött / hûtött kocsiba beszállni nem egy kellemetlen dolog.
Előzmény: Bazsa 525d (6294)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6311
Feláras az USB. Bár szerintem elôbb-utóbb széria lesz, mert ma már a jóformán a kutyáknak és a macskáknak is van iPod-juk.
Előzmény: Bazsa 525d (6305)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6310
Runflatre van méretezve a futómû. Ezért is tilos pl E39re rakni.
Előzmény: dzsémsz (6300)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6309
még annyit ebben a témában, hogy sokan azt írták, hogy a RF engedi a légnyomást, igaz ez? Bár én 1 év alatt nem tapasztaltam

Nem tudok róla. Nekem sem a nyárival (Continental SC2), sem a télivel (Goodyear GW3) nem volt ilyen gondom. 3-4 havonta ellenôrzöm, 1 max 2 tizedet kell rátölteni, szerintem ez normális. Említette valaki az egyenetlen kopást, és nekem is úgy tûnt a nyomvályúkban érzésre hogy el van kopva, de megnézettem és semmi különös. A gumis majdnem megszivatott, hogy elkoptak már, de utánamérettem egy másik helyen és teljesen jók. 30.000km van a kocsiban, most van rajtuk 5mm körül (igaz, ebbôl lejön a téli használat, de akkor nem sokat megyek).

Azt tudom elképzelni, hogy azért eresztheti némelyik runflat a levegôt, mert állat módon rakták fel és sérülés van a perem környékén. Tényleg nem láttam még élôben ilyen esetet, de írnak ide szervizesek többen is, gondolom szólnak, ha létezik a jelenség.
Előzmény: Bazsa 525d (6293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!