Köszi, akkor semmi különös...vagy "ördöngös" nincs benne. ,-)) ,-)) Gondoltam reá kérdezek, mielőtt nagy meglepetés érhet. Mivel "ragasztjátok"..ha és amennyiben mégis csak moccanna a kamra ? üdv.
Adott egy kisfülkés 50-es, d240-es motorral. Az adagoló adattáblából viszont kiderül, hogy régi típusú, d50-hez való (gondolom belül lett átalakítva a ngyobb fordulatszámhoz) és az adagoló rögzítő pajzsi s még a kompresszor nélküli verzió. Kérdésem, hogy miként tudom megállapítani, hogy a motor maximális fordulata valóban 2200 ford/perc ?
Már csak abból kifolyólag, hogy ha motor ki lett cserélve, ami fordulatban 1600(1700)-ról 2200-ra való növelést eredményez elméletben, bizonyos sebességekben gyorsabbanak is kell lennie a gépnek, vagy tévedek? Vagy ezeket lekorlátozták a d50 motor fordulatára ?!
A gyertyákat és a kamrákat rögzítő csavarokat vedd ki, utána a porlasztó lyukán keresztül lehet óvatosan (!!!) megkocogtatni, mert ha megsérül a porlasztó fészke, azt rendbe kell hozatni. Nekem egyszer egy hatszög keresztmetszetű csavarhúzó oldala kiütés közben megsértette, a hengerfejes hozta rendbe. Ha már kint van a pereme, érdemesebb csapágylehúzóval folytatni. Az új kamrákat érdemes lefagyasztani, a hengerfejet felmelegíteni, hogy könnyen menjen be a helyére. Utána a csavart azonnal be kell húzni, hogy a kamra még igazodhasson. Ha nincs szerencséd, és az új kamra lötyög a helyén, akkor be kell ragasztani síkolás előtt, mert elmozdul.
Lehet ott is lehet valami gond mert nem hiszem hogy lett benne valamikor is cserélve.Az eröszabájzót most cseréltem.Az szó szerint hullott szét amikor szedtem ki. azon a felén ahol a szabájzó pálcák vannak rárakva az a tengely teljesen forditva ált mint az ujon.
Hidegen melegen nem próbáltam csak alapgázon meg nagyobb gázon.Alapgázon is ugyan ojan magasra emeli mint teljesgázon.Vagyis elemeli a talajtól egy 10 cm de fordulattól független.
Szerbusztok MTZ-ek... van egy 50-es hengerfejem, sajnos három kamra repedt benne.( Ez van)...most a síkolás előtt ha cserélem, a kamrákat ,(van fiókban)...akkor milyen kihívások, meglepetések jöhetnek ?? Minden infót szeretettel meghallgatnék és egy sopronival viszonozok... ,-)) üdv. mindcen idevalósi fórumtársamnak...
Csak óvatosan az emelőképesség növelésével...egyrészt a hátsó gumik terhelhetősége,meg az egyéb részeké is,véges,másrészt gondolj a gép hosszstabilitásának változására is.Kollégának van kombinátora a nyolcvanketteshez,3.2 méteres,simitós,rugós kapás,két rögtörő hengeres szerkezet.Néha megkapom,és az ötvenesem,bár felemeli,de bizony csak emelgeti az orrát is hozzá,he emelkedő van-éppen ezért bizony inkább ugy kell vele hegynek feltolatni.Mikor benne van a szerszám a földben,egész jól viszi,de közlekedni vele,hát nem egyszerű..
Majd keresnem kell akinek van mérője.160bar körül hallottam hogy kellene lennie.Ha a nyomás megvan akkor lehet enyit bir emelni.Akkor valahogy lehet növelni az emelüképeségét?Láttam neten segédteleszkópos megoldást.Egyiknél mintha kormánymunkahengerek lennének felrakva.szerintetek érdemes lehet belefektetni ijenbe?Esetleg valakinek van fent segédteleszkóp?Vagy a c100 hengert kellene cserélni nagyobbra.
Azért kérdeztem mert nem tudom hogy az emelö képességének a határát értem e el vagy csak a szivatyu gyenge vagy valami más meghibásodás.A haverom vett vetögépet és nem nagyon akarta felvenni.Vigyázni kell vele menyi magot teszel bele mert lent marad.