Igen az utolsó kanyart le vágják, a régészek dolgoznak is rajta. Elvileg enyhébb ívű lesz majd, de ki lesz véve még az Úszoi-patak hídja is (ez az első híd, a dányi bekötő út után Zsámbok irányában), helyette csak egy nagy teherbírású gyűrű lesz berakva és a kanyar le lesz vágva.
na, akkor csak lyól sejtettem, hogy azt a hidas szakaszt ki fogják váltani, mert marhára kanyargós ebben a formában... :-))
Azért nem csinálták meg, mert nem sikerült a tél előtt befejezniük (többek között a régészek és telekviták miatt)...
jaja, mindig a szokásos szarakodás.
(CSINÁJJON MÁN VALAKI EGY ÉPKÉZLÁB KÖZHASZNÚSÁGOS KISAJÁTÍTÁSI TÖRVÉNYT!
köszike...)
amúgy lehet, hogy nem is kéne levágni azta kanyart, mert a leendő ZSÁMBOK-GYŰRŰbe úgyis T-becsatlakozás kell... :-))
mint a mellékelt ábrán is lát6ó, 1km már készen van belőle, tulajdonképpen már csak be kellene fejezni a maradék 7km megépítésével...
"(bár a zsámbok előtti 200m nem rémlik, igaz, csak 1x jártam arra a felújítás óta...
viszont a zsámbok előtti derékszögű kanyarban mintha nagyobbra akarnák venni az ívet, csak azt nem értem, ezt miért nem a felújítással együtt csinálták meg, mért utána állnak neki barkácsolni? )"
Ahol véget ér a felújított út és a kereszteződés után elkanyarodik Zsámbokig. Van egy híd, amin átmenni sem egyszerű hacsak nincs egy terepjáród. Plusz Kóka határában az a 20 m, amit tényleg semmiség lett volna megcsinálni!
Igen az utolsó kanyart le vágják, a régészek dolgoznak is rajta. Elvileg enyhébb ívű lesz majd, de ki lesz véve még az Úszoi-patak hídja is (ez az első híd, a dányi bekötő út után Zsámbok irányában), helyette csak egy nagy teherbírású gyűrű lesz berakva és a kanyar le lesz vágva. Azért nem csinálták meg, mert nem sikerült a tél előtt befejezniük (többek között a régészek és telekviták miatt), elvileg az új határidő április 14. A tél viszont komoly nyomot hagyott ezen két említett szakaszon, a koptató szétszakadt és nagy tankcsapdák állják utunkat. De pozitívum, hogy jó mélyen megcsinálták az út alapját, végre a teherautókra is gondoltak.
Valószínű az nem véletlen, hogy végre elkezdték a 31-es M0-Maglód közti szakasz felújítását!
nem hát: már olyan szar állapotban van, hogy kénytelenek voltak nekilátni... :-)
Bár egy teljesen új elkerülő (lásd. 4-es út) sokkal jobb lenne.
hát erről brekegek mán mióta...
mer a jelenlegi nyomvonal felújítása a túlterhelt átkelési szakaszokat nem fogja tehermentesíteni, ezt a szar mellékúti nyomvonalat meg totál felesleges 11,5t-ra megerősíteni...
Az infót a tenderről egy havertól kaptam, aki az utak melletti vízelvezetéssel foglalkozik. Ő mondta, hogy megvan az építő már a Mende-Tápiószecső szakaszra. Eddig jók voltak az infói, remélem most is azok!
csakhogya hawer nyilván a felújításról beszélt, nem az új nyomvonal építésről...
Sülysáp - Kóka -Zsámbok (3105 - Sülysáp -Aszód összekötő) közti útépítéshez mit szólsz? Sülyben 200 m új út, majd a kanyarban felborul az ember, utána jó egészen Kóka északi részéig, ahol ismét 20m (!!) kimarad a felújításból, utána hiper-szuper út (ha végre befejezik), majd ismét 200m katasztrófa Zsámbok előtt! Komolyan agyon kellene verni, azt aki így írja ki a pályázatot!!
igen, ez elég gyalázatos, bosszankodtunk is mán rajta...
(bár a zsámbok előtti 200m nem rémlik, igaz, csak 1x jártam arra a felújítás óta...
viszont a zsámbok előtti derékszögű kanyarban mintha nagyobbra akarnák venni az ívet, csak azt nem értem, ezt miért nem a felújítással együtt csinálták meg, mért utána állnak neki barkácsolni? )
Valószínű az nem véletlen, hogy végre elkezdték a 31-es M0-Maglód közti szakasz felújítását! Bár egy teljesen új elkerülő (lásd. 4-es út) sokkal jobb lenne.
Az infót a tenderről egy havertól kaptam, aki az utak melletti vízelvezetéssel foglalkozik. Ő mondta, hogy megvan az építő már a Mende-Tápiószecső szakaszra. Eddig jók voltak az infói, remélem most is azok!
Sülysáp - Kóka -Zsámbok (3105 - Sülysáp -Aszód összekötő) közti útépítéshez mit szólsz? Sülyben 200 m új út, majd a kanyarban felborul az ember, utána jó egészen Kóka északi részéig, ahol ismét 20m (!!) kimarad a felújításból, utána hiper-szuper út (ha végre befejezik), majd ismét 200m katasztrófa Zsámbok előtt! Komolyan agyon kellene verni, azt aki így írja ki a pályázatot!!
én renceresen arra szoktam bringázni, deha gondolod bejárhassuk együtt is, legalább megismered a környéket... :-))
Dánynak miért? Eddig sem erről jártak az M0 vagy Bp felé! Ha meg igen, akkor Kókán keresztül!
dánynak azért, hogy ne kelljen isaszegen v. kókán át kerülniük szírszar mellékutakon...
(amúgy ha nem vetted volna észre ez épp az északi nyomvonal melletti érv volt... :-))
De a szántókon megy és nem kell erdőt irtani! A déli nyomvonal erdőirtással (!!) és sok gépi földmunkával jár!
a déli nyomvonal is túlnyomórészt szántókon megy, egyedül mendénél van egy nagyobbacska erdőfoltocska... lásd:guglimepsz
És ugyanúgy hullámvasutat eredményez! Úriban szép kis dombok, lejtők vannak - ezt Te is tudod! :) Miért kellene felvinni a 31-est a környék egyik legmagasabb pontjára? Mikor elvezethető a Tápió-völgyben!
Úgy tűnik hogy a topográfia még mérhetne a környéken magasságot és mélységet! !!!
miről beszélsz ember?
otta 2 nyomvonalrajz, mind2 felett ott a terep hosszmetszet diagramja...
a vakablaknál is világosabban látható, hogy az északi nyomvonal ou. magasra vezet fel, csakhogy az északi terep sokkal dimbesdombosabb, azaz nem 5-10m-es huplik vannak, mint délen, hanem 50-70m-esek...
ezeket már bevágás/töltés kombóval ugyan ki nem egyenlíted, ide völgyhidak kellenek, ha nem akarsz frankó hullámvasutat csinálni...
És ahogy elnézem az északi nyomvonal nem olyan kacskaringós! Km-ereket spórolhatunk meg!
ez igaz, némileg valóban rövidebb...
szóval minden szempontot figyelembe véve, valszeg az északi nyomvonal jön ki kedvezőbbre...
én elsősorban a terepviszonyokat néztem, ami a déli nyomvonal esetében egyértelműen sokkal kedvezőbb...
a déli területet kapcsolatait meg pár mellékúttal lehetne jelentősen javítani... :-)
Gyere május 1.-én járjuk be az általad javasolt útvonalat:
Sülysáp - Nádas-völgy - Úri halastó - Felsôfarkasd - Mende
Rajt: Sülysáp, vasútállomás melletti vendéglő Cél: Mende, vasútállomás Indítás: 6.00-8.00 óra Nevezési díj: 200 Ft/fő Táv (térképen): 25.4 km Szint (térképen): 250 m Szintidő: 7 óra MTSZ pontszám: 43 pont
Nah ez a környéken élés! Ismörni kell az erdőt, mezőt ott kell járni! Saját szemmel látva! Erdők(!) és szintkülönbségek!
dehogynem: dánynak és sülysápnak kellene róla 1-1 bekötőút kb. 2-3km hosszban...
Dánynak miért? Eddig sem erről jártak az M0 vagy Bp felé! Ha meg igen, akkor Kókán keresztül!
a tápióvölgyben a jelenlegi 31es számú szekérút fut, az északi nyomvonal pont a völgyekre keresztbe menne, úgyhogy qrva sok földmunkát kell csinálni, ha nem akarnak hullámvasutat...
(ezexerint hiába élsz a környéken, nem ismered eléggé... :-)
De a szántókon megy és nem kell erdőt irtani! A déli nyomvonal erdőirtással (!!) és sok gépi földmunkával jár! És ugyanúgy hullámvasutat eredményez! Úriban szép kis dombok, lejtők vannak - ezt Te is tudod! :) Miért kellene felvinni a 31-est a környék egyik legmagasabb pontjára? Mikor elvezethető a Tápió-völgyben! És ahogy elnézem az északi nyomvonal nem olyan kacskaringós! Km-ereket és emberi életeket spórolhatunk meg! Ha valóban itt élsz, tudod miről beszélek!
Én a környéken élek, nem a térképek alapján beszélek!
énis, igaz, én nem kókán... :-)
(amúgy sztem nem elég a környéken élni, a térképeket sem árt ösmerni, mert kicsit objektívebb, mint a környékenélés fíling... :-)
A kék nyomvonal logikus (jól átgondolt - vmikor 99-ben már volt róla szó) hiszen nem kell külön utakat építeni pluszba a környező településekről...
dehogynem: dánynak és sülysápnak kellene róla 1-1 bekötőút kb. 2-3km hosszban...
...illetve a Tápió völgyben fut, ahol sok földmunkát nem kell végezni!
a faxt nem.
a tápióvölgyben a jelenlegi 31es számú szekérút fut, az északi nyomvonal pont a völgyekre keresztbe menne, úgyhogy qrva sok földmunkát kell csinálni, ha nem akarnak hullámvasutat...
(ezexerint hiába élsz a környéken, nem ismered eléggé... :-)
A piros nyomvonal plusz kilométereket róna Kóka (4000), Sülysáp (8200) 12200 lakójának nyakába, szemben Úri (2700) és Felsőfarkasd (100!!) 2800 lakójával
jogos az észevétel, csak annyiban pontatlan, hogy sülysáp nem jáccik, mivel mindkét nyomvonalat egyformán el tudja érni...
(viszont dány, zsámbok igen, úgyhogy vonzáskörzetileg valóban az északi nyomvonal a kedvezőbb...)
És az Úri nyomvonalat tekintve kicsit több a szintkülönbség! Nézd csak meg jobban a térképet!
gyakorlatilag biztosítana 1 nagytarcsa/pécel elkerülést az isaszeg felől jövőknek...
valamint ha a csp-hoz kapcsolódóan építenének egy nagytarcsa északi elkerülést a 3as útba kötve (kb. 3km), akkor a kerepes felől jövők kistarcsa átkelés nélkül érhetnék el az M0K-t dél felé menet...
Én a környéken élek, nem a térképek alapján beszélek! A kék nyomvonal logikus (jól átgondolt - vmikor 99-ben már volt róla szó) hiszen nem kell külön utakat építeni pluszba a környező településekről, illetve a Tápió völgyben fut, ahol sok földmunkát nem kell végezni! 2 kis domb van az útban! Míg fel Úriba azért érdekes a terep és erdő irtás nélkül nem valósítható meg! Az alagutat túlzásnak tartom, de ha az Alföldre jár, akkor a Gödöllői-dombságnak is jár! A piros nyomvonal plusz kilométereket róna Kóka (4000), Sülysáp (8200) 12200 lakójának nyakába, szemben Úri (2700) és Felsőfarkasd (100!!) 2800 lakójával!
Ebben igazad van, de nem is ez lett volna előnye. Én pl. gyakran járok Keresztúr irányából Isaszegre, és át kell mennem Nagytarcsán vagy Pécelen. Ha lenne csomópont, és ingyenes lenne, elkerülném a településeket...
Nem, ami kell, az nagy részben megvan. Biztos van jónéhány hézag, de teljes sosem lesz. Nektek ajánlottam programot arra, ha komplett site-oket akartok letölteni akár az extra bezárása miatt, akár bármi más okból.