Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2017.06.18 0 0 17004

A Magyar-Vietnami Barátság Tsz.-ről nem is beszélve... :D :D :D :D 

Előzmény: LLaurent (16997)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.17 0 0 17003
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.06.15 0 3 17002
IVE-630 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 17001

IEA-687:Szeghalom-Füzesgyarmat, MXU-929 helyett

HIS-488:Szeghalom-Zsadány, GDK-138 helyett

IVE-628:Szeghalom-Vésztő, LHM-772 helyett

LIW-791:Szeged-Békéscsaba-Debrecen, LXN-693 helyett

HPR-237:Békéscsaba-Gyula, KSU-075 helyett

 

W50LA Z Creative Commons License 2017.06.12 0 3 17000

17000 :)))

W50LA Z Creative Commons License 2017.06.12 0 1 16999

A 4810-en sincs évek óta már megálló tábla sem az Egyetértés Tsz megállónál. Ki is maradt annó a bel- és külterületi megálló felújítási projektből.

Előzmény: Komlósfecskés (16998)
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.06.12 0 1 16998

Bélamajor is elesett :) Viszont a szénási ÁFOR még tartja magát.

Előzmény: LLaurent (16997)
LLaurent Creative Commons License 2017.06.12 0 1 16997

NAGY megálló átnevezés ON:

 

http://dakk.hu/images/DAKK-2-2016-2017_menetr_170616.pdf

 

Oda van a "Vörös Október Tsz."... :)

IVE-630 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 16996

A gyulai HSX-003 pedig Szegeden van.

Előzmény: 63-41 001-3 (16995)
63-41 001-3 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 16995

Társult mellé az IVE-629 és a GBG-557 is. Utóbbi csak tegnapra.

A GMK-926 pedig Algyőn van.

Előzmény: sosiforda (16991)
LLaurent Creative Commons License 2017.06.10 0 0 16994

Tudja valaki, hogy melyik Volánbuszis intouro-t reparálják Csabán a telepen?

Előzmény: ex-kristikoma (16993)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.06.08 0 0 16993

A 16:55-ös dobozira, meg ma Debrecenbe is az LLM-145 ment, IES-051 helyett.

Előzmény: IVE-630 (16992)
IVE-630 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 16992

IEA-687: Szeghalom-Füzesgyarmat,MXU-929 helyett

LLM-145: Szeghalom-Füzesgyarmat,CLY-001 helyett

GDK-138: Gyula-Szeged, IAW-046 helyett

IPJ-461: továbbra is Vésztő-Gyula Várf.(LHM-772 helyett)

KBJ-810: Vésztő-Békés-Békéscsaba (visszatért)

IES-036: Pécs-Szeged-Békéscsaba

sosiforda Creative Commons License 2017.06.06 0 4 16991

JXF-835 Szentesen:

 

BPO-105 Creative Commons License 2017.06.05 0 1 16990

A KWX-et biztos nem ok nélkül selejtezték, a DUD viszont elég igénytelen és szívós lett volna még pár összekalapáláshoz.

Előzmény: ex-kristikoma (16989)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.06.04 0 0 16989

Ez a szolgáltató váltás zsákbamacskának tűnik, nem ismert a végkifejlet.

 

A kocsihiányról meg csak annyit, hogy nem kellett volna selejtezni DUD-635-öt és KWX-463-at. Most jól jött volna. Ugyan utóbbinak néhány megálló, meg pályaudvar szűkös...

 

Tegnapról:

 

NIJ-371: Tour de Dakk 2017. Különjárat Bajára.

IES-036: Pécs-Baja-Szeged-Békéscsaba

HPR-237: Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa, LJF-205 helyett

Előzmény: LLaurent (16985)
csimbum01 Creative Commons License 2017.06.04 0 1 16988

A LLL-954 sofőrjét áthozták Orosházára az éppen elkészült 795-ért,DAKK-os Transporterrel...

Előzmény: LLaurent (16987)
LLaurent Creative Commons License 2017.06.03 0 1 16987

Az LLL helyett tegnap a szemlés fordás GXD-869 fordult vissza Szarvasra. Akkor lehet hogy jobb híján a bodzási beérkezést követően hirtelenjében küldték az LLL-t Egerbe. Mondom én hogy nincs busz... ;)

 

Előzmény: .B...B. (16986)
.B...B. Creative Commons License 2017.06.03 -1 1 16986

FLX-727 Budapest-Kecskemét-Szarvas-Békéscsaba (rásegítő)

IES-036 Budapest-Kecskemét-Szarvas-Békéscsaba

Valamint pár érdekesség a kocsihiányról tegnapról:

LLL-954 helyett BOS-795 volt az apácai fordán, NIG-157 helyett pedig MRY-940 járt Újkígyósra a 18:30-as kanyarig, ugyanis:

NIG-157 Eger-Füzesabony-Kisújszállás-Dévaványa-Békéscsaba (rásegítő)

LLL-954 Eger-Füzesabony-Kisújszállás-Dévaványa-Békéscsaba

Sikerül mindig újabbat alkotni... :D

LLaurent Creative Commons License 2017.06.03 0 1 16985

A Békés megyébe került MXU-k miatt már érkezésüket követően selejtbe került jó néhány busz. Azóta viszont azt látom, hogy minden pótlást helyi kivitelű buszok csinálnak, GNX-343-345, GTZ-536, és persze a kirobbanthatatlan IVE-628 (ami egyébként épp Szarvason riogat a héten...).

 

Emellett helyközibe került az összes, eleinte helyi fordás MNX és MRY, ami bár jó, mert van klíma meg "lóentri", de nem arra valók.

 

Néha tényleg az az érzésem, hogy jöjjön inkább a szolgáltatóváltás, ha az az új szolgáltató ugyanúgy oldja meg a kocsikérdést, mint a Budapesten a BKK-nál: új buszok akár lízingelve is, a szállító által vállalt, több évre szóló karbantartási szerződéssel, mert csak ez oldaná meg érdemben a teljes flottafrissítést. Vajon erre egy DAKK képes lenne? (Előre megválaszolom: IGEN, ha az államnak is az az érdeke. Már ha tényleg az az érdeke, hogy továbbra is a KK-k szolgáltassanak.)

 

;)

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (16982)
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.06.02 0 0 16984

Nálam 207, már amennyire követni tudom... Viszont csak a régiós átcsoportosítással + a honvédségi járatokkal lett 7 plusz forda, tehát egyértelműen több kocsit kell kiadni kevesebb darabból, mint mondjuk 5 éve. Az átlagéletkor meg nőtt, 6 év alatt 17 új kocsi jött összesen. 

Előzmény: trizs77 (16983)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 16983

 

 

   2010-ben 213 db autóbusza volt a Körös Volánnak.

 

Most mennyi van ?

 

 

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 16982

Most nincsenek előttem számok, de az elmúlt néhány évben azért elég sok kocsi érkezett a céghez. Amihez jó ideig közel 0 selejt társult.

Előzmény: LLaurent (16981)
LLaurent Creative Commons License 2017.06.02 0 0 16981

Könyörtelenül fogy a helyközi állomány... pótlás nélkül :O

 

Így végképp nem értem, hogy mit keresnek a Kiskunság kellős közepén az ex-Körösös Credok, miközben kell a busz, mert azt veszem észre egyre több forda csinál egyre kevesebb járatot (14 órás forda szinte csak 6 órát gurul), miközben jónéhány fordát lehetne jobb szervezéssel összevonni. Ezzel valóban kevesebb busz is elég lenne, sofőrt meg már így is lasszóval kell fogni (még jó hogy vannak nyugdíjasok)...

 

Szerintem a szarvasi "helyi" forda is inkább percekben mérhető, mint órában, hogy mennyit megy? De van mellette éjszakás, 2 órát ha megy este, meg 2-őt hajnalban.

Előzmény: IVE-630 (16979)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.06.02 0 1 16980

Ha selejt, kár érte. Remek 256-os volt...

Előzmény: IVE-630 (16979)
IVE-630 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 16979

Rendszám: DUD-635
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 E
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

sosiforda Creative Commons License 2017.06.01 0 0 16978

Mostanában is látni véltem -messziről - az orosházi 4-esen.

Előzmény: Komlósfecskés (16971)
csimbum01 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 16977

Melyik credo bal első kereke pukkant el??

csimbum01 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 16976

Áll ott még egy csuklós MAN is...

 

Előzmény: bencuska2004 (16975)
bencuska2004 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 16975

Sziasztok! Csorváson a KXY-292 áll ott este és az MXU-907 áll ott 23:30-tól.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!