Az a jeladó minden újabb BMW-ben benne van, az a pördületből számolja, hogy nincs-e defekted. Ez "csak" ennyit tud. De van olyan extra, ami kerekenként a pontos levegőnyomást méri, azaz bárra kiirja, mennyi van egy-egy kerékben. Na annak van érzékelője a szelep tövében a felnin (gumin belül).
Na akkor:az amerikai kivitelben van jeladó.Azért kérdeztem, hogy láttad e. Szerintem egyszerü user error van, nem tudod lenullázni a rendszert.Ezért írtam a használatit. Európában az ABS-ből számítja az értékeket.
na, most jól megkavartatok. mintha pont itt a fórumon olvastam volna, a nyomást az abs jeladó alapján, a fordulat sebességéből számolná ki, nem effektiv nyomás szenzor alapján... vagy akkor ez most hogy van? több megoldás is létezik? ha most télire felrakom a sima lemezfelnit (amiben gyanitom, hogy nincs jeladó), akkor folyamatosan panaszkodni fog az auto? (2007 e91) Ha meg sima gumit rak fel az ember, nem runflat-et, akkor mi a helyzet? köszi
valószínű nem fogalmaztam érthetően bár 50%-ban így is megválaszoltad a kérdésem.. a kérdésem az volt eredendően hogy a dvd lejátszóm tud e olvasni Dl lemezt...amennyiben nem tud akkor hogyan készíthetek az 5.1 GB-os lemezből két DVD-t...közben utánanéztem,mint ahogy Te is írtad ez az 5.1 Gb-os a nyugat európa és van egy másik sima DVD kelet európához...egyébként a kelet európai DVD működik az alaplemez nélkül?vagy hogyan tudom akkor majd használni a 2 DVD-t?másik kérdés a lejátszót át lehet programozni hogy lejátszon mp3-at? köszi : kalur
Ha megtanítanád az uj nyomásértékekre, nem lenne gond.(használati) Ha tul vagy rajta, bocs. Tényleg van benne nyomásérzékelő?Láttad a felniben a jeladót?
Ez alapján a tapasztalat alapján egy Faceliftes E60-ban mennyiért vállalnál egy sízsák újítást? Ehhez kell a teljes üléssor csere is, vagy megoldható külön is? Barmolásnak nem vagyok híve, de nehezen értem meg, hogy miért nem lehetett a könyöklő és a csomagtér közé egy lenyitható fedelet tenni az összes modellnél (nekem elég lenne a síalagút is, az ülés nem létkérdés...). Valami ilyen megoldás nincsen?
Szia.Nem értem a kérdésed? Most azt szeretnéd hogy dual-t olvasson?? Mert azt tudnia kell! Csak akkor nem értem miért szeretnéd két dvd-re írni. Amugy 2 DVD egyik egy sima ezen van kelet-európa a másik a dual ami a bázis DVD többek között az eddig ismert országokkal.Üdv Steeef.
Van egy 2004.X. havi E60 525DA-m...Business navigációval (ami csak nyilakat rajzolgat.:-))Letöltöttem hozzá a 2009/2-es navigációs szoftvert ami 5,1 Gb-os
A kérdésem a következő :
A benne lévő dvd lejátszó képes e dual layer-es lemezt lejátszani vagy hogyan tudom megoldani másképp a lemezre írást hogy két lemezre kerüljön?
Vannak azért dolgok, amiket nem raksz be. Ilyen pl a tetôablak, vagy régi modelleknél a dönthetô hátsó ülés, mert ott még külön karosszéria volt rá. Aztán van ami aránytalanul drága, esôszenzor vagy a HUD pl szélvédôcserével indul. Aktív kormányzást meg szerintem nincs ember, aki elvállal neked. De az ilyen eseteket leszámítva nagyjából minden berakható, csak gyôzd fizetni :)
Én ImportEUR-tól kérdeztem, természetesen van megoldás. Kell hozzá egy új kapcsolópanel a vezetőoldali ajtóhoz, plusz maga a 2 tükör, kábelezés..ez kissé kemény lesz, minimum 300k.
BMW-nél, ahogy látom, minden megoldható utólag. Úgy képzeld el, mint egy bazi drága LEGO-t (elnézést a hasonlatért). Szinte mindent be lehet szabni utólag, de k sokba kerülhet.
Bár, sztem én vagyok itt a legtapasztalatlanabb:))
Szia.Minden megoldható BMW szinten.Ebben a kérdésben talán Maszi tudna a legjobban hozzászólni,de sztem memóriás ülés kell hozzá egy másik ajtókapcsoló és persze két behajthatós tükör.Aztán kábelezés programozás összegben nem tudom mennyi lehet de sztem a két tükör a leghúzosabb a dologban.Üdv Steeef.
Köszönöm mindannyiatoknak a tanácsokat. Sorban kipróbálok mindent. A lapátos dolgot viszont nem értem. Az ablaktörlő lapátokra gondolsz, vagy a motorban is vannak lapátok. :)
Lényeg a lényeg, akkor az általatok leírtak szerint nem valószínű, hogy a mosó motorja haldoklik és emiatt csökkent ilyen drasztikusan a nyomás?
Vagy ha lehet én is adnék neked még egy ötletet, :D
A szivattyú úgy van tervezve, hogy maga az ablakmosó folyadék (ha nem tesco-s gayit tölt bele a sok hozzá nem értő...) akkor keni a lapátozást, így ha szárazon járattad, akkor könnyen lehet hogy egy egy lapát leszakadt, és ezért van a kisebb nyomás.(nekünk már volt klienseinknél hasonló eset). Bár a nyitás során bekövetkező megjavulásból én is cső megtörésre gondolnék... igazából ez a kettő lehet, más nem.
Szia.A fényszórómosó és az ablakmosó két külön motor egy tartályban elhelyezve.
Valószínűleg a motorod szűrője van eldugulva.Ki kell hozzá szerelned a bal sárvédő doblemezt ott találod meg a tartályt.Egyébként vannak módosított szórásképű fúvokák amelyek jobban terítik a mosófolyasékot a szélvédőn.
A segítségeteket szeretném kérni. Ma egy bosszantó jelenség ütötte fel a fejét az autón. Az ablakmosó üzemelésével van a gond. Kb. negyed akkora nyomású vízsugárral spricceli (inkább csak locsolja) a szélvédőt, mint ezidáig. A lámpákat azonban ugyanolyan nagy nyomással tisztítja, mint eddig. Érdekes, hogyha felnyitom a motorháztetőt és úgy kapcsolom be a mosót, semmi gond, teljes nyomással működik a rendszer. Létezhet az, hogy a motorral van gond. Bár én laikusként úgy gondolom, hogy akkor se kép, se hang, tehát egyáltalán nem működne az ablakmosó funkció. A fúvokákat kitisztítottam, a helyzet nem lett jobb. A történethez hozzátartozik az is, hogy 1-2 hete teljesen kifogyasztottam az ablakmosót, de megfeledkeztem róla és csak tegnap töltöttem újra a tartályt. Az, hogy szárazon állt, előidézhette a fent leírt jelenséget.
Egyébként a fényszorómosót és a szélvédőmosót ugyanaz a motor hajtja. Mert, ha igen, akkor gondolom nem a motor beteg.