Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19371
10,5 méter lesz az autósoknak rendelkezésre álló hely. Ez 2x1 sávnak elég. Ehhez hozzájön még a járda, kerékpárút, korláttal elválasztva.
Előzmény: hotrod25 (19367)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19370

M9*M6 nem lesz full lóhere:

 

 

valóban nem LESZ, hiszem MÁR AZ, de a fő baly, hogy gy/e pályákkal.

Előzmény: hotrod25 (19368)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19369

A 20,4m szélesség 2*1-nek kicsit sok...

 

 

lyó észrevétel...

 

ezexerint keresztbe is gigantomán lesz... :-))

 

(vagy ez valójába 2x2, csak 1előre 2x1 konfigurálják...)

Előzmény: hotrod25 (19367)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19368

Mai termés:

 

55 Tataháza környékén:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

511 Baja elkerülő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M9 kisajátításra már nem kell költeni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M9*M6 nem lesz full lóhere:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M9*M6 teljesen késznek tűnik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M9 InterState Highway Junction Bogyiszló:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comment:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ideiglenes M9 vég:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51 11,5t után Kalocsa Dunapataj között kissé hullámos...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...meg egy picit kanyargós:

 

 

hotrod25 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19367

2*1, vagy 2*2 lesz? A 20,4m szélesség 2*1-nek kicsit sok, 2*2 nek meg szűköcske. Amit láttam tervek, rajzok 2*1-es kiépítésre vonatkoztak első ütemben, http://www.youtube.com/watch?v=02533AI1294 de úgy rémlik mintha valahol láttam volna egy olyan rajzot, amin egy ugyanolyan 100 méteres pilonú 2*1 félhíd lenne Nyugatra, de így a 2*20,4 m-en már 2*4 sáv is elférne ????

Előzmény: Fricy (19363)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19366
Gyakran járok ott, van erős forgalom annak ellenére, hogy nincs messze sem a Szentmihályi, sem a felüljáró. Mondjuk az igaz, hogy kifelé van szervízút, ott így fizikailag megoldható lenne, hogy 3 sáv maradjon. Szerintem mindenképp szükséges, mint csomópont, de a kialakítás életveszélyes...
Előzmény: Béla6 (19364)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19365

Az átkelő hossza 590 méter.

 

inkább 623m...  (http://www.pont-terv.com/komaromuj.htm)

 

 

de még így is rövidebb, mintaz M43 tiszahíd (660m) 

 

hiába, no: a duna csak egy folyócska, de a tisza az egy FOLYAM...   :-))

 

 

A pillérek kiosztása: 66m + 252m + 120m + 96m + 66m.

 

 

megalománia rulez?

a vasúti híddal megegyező pillérkiosztás miért nem lyó?

 

 

A magyar parton 1200 méternyi út is épül a hídhoz...

A szlovák oldalon további 800 méter út épül, különszintű csatlakozást biztosítva a 63-as számú úthoz.

 

A beruházási költséget 67 millió €-ra becsülték, amiből 40 milliót áll a magyar és 27 milliót a szlovák fél...

 

 

tehát a magyar oldalon 400m-rel több út épül (mínusz különszintű csp.), ami 13M ajró?

 

vagy hogy van ez megosztva???

Előzmény: Fricy (19363)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19364

Az valóban egy agyrém, a 2x3-ból, ha 2x2-t felüljárón vinnének át, akkor a szélsőkből ügyes lámpaállítással jó lehajtó/felhajtók lennének kialakíthatóak.

 

 

affenét, éppenhogy végig biztosítani kellene a 2x3-at azzal, hogy a lassító/gyorsító nélküli le- és felhajtásokat megszüntetnék...

 

a szerencsétlent meg 1 felüljáróval kéne átvezetni, ha egyáltalán...

Előzmény: cssz74 (19356)
Fricy Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19363
Kicsit utánanéztem az új komáromi Duna-hídnak
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19362

hátlya.

 

és aza frankó, hogy kerülési lehetőség se nagyon van, hiszen ez 1 mellékúti főút...

 

legjobb lenne tészecső előtt kóka-dány-isaszeg ill. sülysápnál úri-gomba-monor felé terelni a forgalmat...

 

(persze ez utóbbi lehet, hogy hüje 5let, mert az úri-gomba szakasz kb. olyan állapotban van, minta kóka-zsámbok vót a komplett újjáépítés előtt...)

 

Előzmény: attus germanicus (19359)
AcidMan Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19361
Ez nem hungarikum.
Előzmény: :Snoopy: (19360)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19360

Hát de akkor megszünne ez a hungaricum :)

 

Amúgy mi szükség arra hogy keresztezze a szerencs utca az M3-ast?  Feljebb ott van egy felüljáró ahol a buszok is közlekednek (talán 600 méterrel van lejjebb)  nemigaz hogy nem lehetne arra ráterelni a szerencs utca átmenő forgalmát.

Előzmény: cssz74 (19356)
attus germanicus Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19359
Ma reggel mondagatják a rádióban, hogy Maglód és Mende közt az útépítés miatt 30 perccel is megnőhet a menetidő, olyan torlódások vannak.
cssz74 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19358
Elképesztő, hogy egyesek mit bevállalnak...
Azzal a megoldással, amit írtam, megoldható lenne akár a balra, akár a visszafordulás is...De szerintem sose fogják megoldani a problémát, ha már vagy 25 éve így van...
Előzmény: kvte (19357)
kvte Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19357

Az elmúlt egy évben a Szerencs utcánál járva kétszer lepődtem meg.

 

Az egyik: M3-on jövet kifelé egy autó az M3 kivezető belső sávjából az éppen zöldre váltó lámpánál visszafordult az M3 bevezető oldalára, nem kis meglepetést okozva többünknél...

 

A másik: viszonylag már a csúcson kívül ment a forgalom szépen kifele a korábban megindult zöldben. A belső sávban az egyik autós a lámpához érve szép szabályosan kitette balra az indexet. Megállt, majd megvárta hogy a szembe 3 sáv átengedje (gondolom nagyon számítottak rá), és bement a Szerencs utcába...

Előzmény: Roger Preed (19355)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19356
Az valóban egy agyrém, a 2x3-ból, ha 2x2-t felüljárón vinnének át, akkor a szélsőkből ügyes lámpaállítással jó lehajtó/felhajtók lennének kialakíthatóak. A probléma, hogy miként lehetne a forgalmat biztosítani, míg a felüljárót építenék...
Szörnyű, hogy délután is mennyire vissza torlasztja a forglamat a város felé ahelyett, hogy engedné ürülni a várost...
Előzmény: Roger Preed (19355)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19355
Ott csak azt a rohadt lámpás keresztet kéne kicsapni, hogy a ráfutásos balesetek szűnjenek meg.
Előzmény: AcidMan (19340)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19354

Tatáig az összes csp aluljáróban keresztezi M1-et, tehát olyan csp bontás, mint M3 Gödöllőnél, M5 Gyálnál, nem lenne. Van 3-4 földút/mellékút keresztező híd amit bontani kellene, de a csomópontokban csak az ap híd szélesítése lenne, meg némi fel/lehajtó nyomvonal korrekció, ami a forgalmat nagyon nem zavarná. A töltés szélesítése csak Tbányánál okozhat gondot, ahol az egyik oldalon a hegy, másikon a szakadék.

Bicskénél pedig ALAGUTAT! :)

Előzmény: Roger Preed (19338)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19353
1füst alatt aláír6nák a zesztergomi hídról szóló kontraktust is... :-)
Előzmény: kofy (19352)
kofy Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19352
:Snoopy: Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19351
Úgy értesültem építik a Ráróspusztai Ipoly hídat. Nem tudjátok hogy áll az ügy, és kb mikorra lesz kész a híd? (Ott régen volt egy híd, csak lebontották, épp ideje volt újjáépíteni, csak akkor nem értem hogy minek kellett zsír új, széles burkolat az ipolytarnóci határhoz ha az út elkerül tarnócot)
AcidMan Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19350
Ez így korrekt, thnx.
Előzmény: Béla6 (19348)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19349

Az utóbbi időkben történ felújítások ezen a szakaszon a burkolaton nem eredményeztek jelentős javulást a nagy teherforgalom miatt, helyenként olyan a külső sáv, mint a 8-as úton várpalota és Veszprém között...

 

 

gondolom ezér akarnak betonburkolatra átállni...

Előzmény: Dilemma78 (19347)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19348

Persze, a napi átlag ugyanannyi, de személyes tapasztalat, hogy a reggeli csúcs balhésabb, mint az esti.

 

 

hátha ígyis van, az 2 ok miatt lehet:

 

- vagy rövidebb időszakra koncertálódik...

- vagy a város nem bírja nyelni és visszatorlaszt...

 

 

Persze ez teljesen szubjektív - és az M3-as bevezetőt nem szoktam használni.

az M3 bevezetőnél leginkább a szerencsétlen uccai fényrendőr a ludasmatyi...

 


Visszatérve, még mindig nem értem, hogy miért jó befelé a városba egy "palacknyak"?

 

 

palacknyak mostis van befele, csak nema szentmisi csp-nál, hanem a szilas pihenőnél...

 

a 2x3 ezt a palcknyakat helyezné át a szentmisi csp-hoz, ami azé lenne lyó, mera csp-ban lehajt a forgalom 1 része...

 

ésugye a csp-tól befelé már ismét 2x3, tehát a 2x2es palacknyak csak a csp. le- és felhajtó ágai közötti pár100m-en lenne...

 

 

igazándiból ez a 3. sáv nem is forgalmi sáv lenne, hanem egy hosszú gy/e sáv a szentmisi csp és M0 csp között...

 

erre van jópár példa az M0K-n, és nagyon frankón műxenek...

Előzmény: AcidMan (19346)
Dilemma78 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19347
a műtárgyak tuti nem bírják a többletet, nem véletlen az engtervek és kiviteli tervek előtti hatásvizsgálat. A legérdekesebb rész a nagyegyházi rejtett csomópont és Tatabánya-Újváros csomópont közötti szakasz, ami hegyvidéki jellegű és Tatabánya Óváros után lakott terület a hegyoldalban, közvetlen a pálya mellett. Bár ezt ha máshol megoldják itt is meg lehet oldani :)

Bicske csomópont után tatabánya felé van egy 120-as korlátozás ívben, amúgy meg 130-as tervezési sebességhez kedvezőek az ívviszonyok.
A folyamatos kamionoszlop miatt illő is a bővítés. Az utóbbi időkben történ felújítások ezen a szakaszon a burkolaton nem eredményeztek jelentős javulást a nagy teherforgalom miatt, helyenként olyan a külső sáv, mint a 8-as úton várpalota és Veszprém között...
Előzmény: Roger Preed (19338)
AcidMan Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19346
Persze, a napi átlag ugyannnyi, de személyes tapasztalat, hogy a reggeli csúcs balhésabb, mint az esti. Persze ez teljesen szubjektív - és az M3-as bevezetőt nem szoktam használni.

Visszatérve, még mindig nem értem, hogy miért jó befelé a városba egy "palacknyak"?
Előzmény: Béla6 (19345)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19345

De tudnod kell, hogy ez most fájt. :-)

akkólyó, mer nekem is... :-)



Én a bal pályára gondoltam. Azon is segít?

 

 

azonmeg pláne...  :-))

 

amúgy mitől lenne más a bal, minta lyobb?

 

ugyanaz a forgalom lyelenik meg mind a 2n, csak az egyiken reggel, a másikon meg este van nagyobb terhelés...

Előzmény: AcidMan (19344)
AcidMan Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19344
régóta.
ez olyan vörös posztó, mint egy vébének vonatot mondani a mozdonyra, vagy egy röpcsisnek le/felszállópályát mondani a futópályára.


Rendben, nem fogok magyarázkodni.
De tudnod kell, hogy ez most fájt. :-)


nem.
az M0 elviszi a forgalom 30-40%-át, ráadásul az M31 is csapolni fog, úgyhogy onnan mán elég a 2x2...


Én a bal pályára gondoltam. Azon is segít?
Előzmény: Béla6 (19343)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19343

-Mióta vagy erre is érzékeny? :-)

 

 

régóta.

ez olyan vörös posztó, mint egy vébének vonatot mondani a mozdonyra, vagy egy röpcsisnek le/felszállópályát mondani a futópályára.

 

szagtopikban csak szaxerűen... :-)


-Tudom, hogy nagy a szósz, de megoldja egy 2 km-es bővítés a problémát? Ezzel inkább csak áthelyezet a leányzót, nem?

 


nem.

az M0 elviszi a forgalom 30-40%-át, ráadásul az M31 is csapolni fog, úgyhogy onnan mán elég a 2x2...

 

Előzmény: AcidMan (19342)
AcidMan Creative Commons License 2010.03.18 0 0 19342
-Roger kérdése az volt, hogy van-e tartalék a műtárgyakban. Én arra válaszoltam. Mármint hogy sztem hol benne. ;-)
A dózerolás szükségtelenségével egyetértek. Egy kicsit szlalomoznia kell a "KPM"-nek, de ők úgyis csak éjszaka járnak.

-Mióta vagy erre is érzékeny? :-)

-Tudom, hogy nagy a szósz, de megoldja egy 2 km-es bővítés a problémát? Ezzel inkább csak áthelyezet a leányzót, nem?
Előzmény: Béla6 (19341)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!