Keresés

Részletes keresés

_roadrunner_ Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19412
Nekem kb. így jön össze:

2x2 sávos új gyorsforgalmi (vagy gyf. jellegű) utak
===================================
M3 autópálya Füzesabony - Polgár 2x2 61,0
M3 autópálya Polgár - Görbeháza 2x2 12,7
M30 autópálya M3 autópálya - Miskolc déli csp. 2x2 22,8
M3 autópálya Görbeháza - Nyíregyháza (403) 2x2 47,0
M5 autópálya Kiskunfélegyháza - Röszke 2x2 61,0
M6 autópálya Érdi tető - Dunaújváros 2x2 53,0
M43 autópálya Szeged-észak 2x2 3,0
M7 autópálya Zamárdi - Balatonkeresztúr 2x2 58,0
M7 autópálya Nagykanizsa - Becsehely 2x2 18,0
M7 autópálya Becsehely - Letenye 2x2 8,8
M8 autópálya M6 autópálya - 51. sz. főút 2x2 8,8
M0 autóút M5 - 4. sz. főút 2x2 12,0
M70 autóút Letenye-Tornyiszentmiklós 2x2 6,0
M70 autóút Tornyiszentmiklós (oh.) 2x2 1,1
M7 autópálya Balatonkeresztúr - Nagykanizsa 2x2 35,5
M7 autópálya Letenye 2x2 1,1
M7 autópálya Mura híd 2x2 0,2
M6 autópálya M0 - Érdi tető 2x2 7,7
M0 autóút 4. sz. főút - M3 2x2 26,5
M7 autópálya Balatonkeresztúr - Nagykanizsa 2x2 35,5
M6 autópálya M0 - Érdi tető 2x2 7,7
M0 autóút 4. sz. főút - M3 2x2 26,5
4. sz. autóút Vecsés Üllő 2x2 11,0
M0 autóút 11. sz. főút - 2. sz. főút 2x2 3,2
M30 főút Miskolc elkerülő 2x2 5,0
354. sz. főút M35 autópálya és 35. sz. főút között 2x2 4,0
8. sz. főút Székesfehérvár (M7 - 8) 2x2 10,5
8. sz. főút Csór elkerülő 2x2 4,9
86. sz. főút Vát elkerülő 2x2 4,5
összesen 557,0

2x1 sávos gyorsforgalmi utak
=====================
M70 autóút Letenye-Tornyiszentmiklós 2x1 12,6
61. sz. autóút Kaposvár elkerülő 2x1 12,1 +7,3 km 2002 előtt
M9 autóút 6. sz. főút - 51. sz. főút 2x1 20,5
összesen 45,2

nincs benne főutak, gyorsforgalmi utak bővítése, valamint 2x1 sávos emelt sebességű főutak (csak autóutak)
Előzmény: haasz.janos (19393)
BoGar Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19411
Akkoriban Budapestnek is más volt a formája. De nem ez a vita tárgya, de nagyon nehezen megy ennek a megértése részedről. Vagy próbálsz menekülni a tény elől, hogy más autópályát lassabban hoznak létre, mint az általad emlegetett M0-t? Nagyon gáz ez az értetlenkedésed, és kibújásod a tények alól.
Előzmény: Béla6 (19409)
BoGar Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19410
Lyaly! Még most sem érti! Szánalmas!
Előzmény: Béla6 (19409)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19409

perszepersze...

 

az ne zavarlyon 1 cseppeccse, hogy akkor kicsit más vót a zország formálya...

 

a cikkíró meg egy véresszályú polpotfan, mint sokan mások... :-))

Előzmény: ghosty9 (19408)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19408
"az M9 csak az utóbbi 10 évbe került szóba"

Jó, hát máshogy hívták, az lehet. Meg nem is teljesen ott ment a terven, mint a mostanin, na bumm, szerinted az M0-ra ez nem igaz? (Hetven éve nem is volt még Nagy-Budapest...)

"pödig már 70 évnél jár..."

Hát jó, leírom harmadszor is. Amikor "70 éve" ('41-ben, történetesen) megtervezték az "M0-át", kicsit többet is tettek ennél. Csekkdisz.
Előzmény: Béla6 (19398)
BoGar Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19407
Hagyd! Láthatóan nem érti, mint sok minden mást sem. Szomorú.
Előzmény: ghosty9 (19397)
kvte Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19406

Hát, a tiszta magánberuházás kapcsán nekem nem ez a konstrukció jutna eszembe. A jelenleg elérhető leírásokból nekem nagyon úgy tűnik,  hogy egy magánpénzből induló, de az állami pénzekre jócskán számító projekttársaság volt, néhány, a térképre firkantott vonallal.

Előzmény: attus germanicus (19405)
attus germanicus Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19405

'90 körül fel sem merült a PPP. Az egy egészen más világ volt, mifelénk akkor még nem is volt PPP. Ez tiszta magánberuházás lett volna, és semmi köze az M0-hoz, szimplán a lehetséges befektetők rájöttek, hogy nem éri meg.

Előzmény: kvte (19404)
kvte Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19404

"Végül elvetették az egészet, Budapest körül akkor még kevés autópálya volt."

 

Értem én a sértettséget, meg könnyű ráfogni erre, hogy a pesti M0 miatt nem lett M9, csak nem igaz. Az sem, hogy magánpénzből épült volna. A PPP nem magánpénzt jelent, hanem magánhitelt egy közpénzes beruházáshoz.

Ha tisztán magánpénzből ment volna, és tényleg akkora biznisz lett volna, akkor megépül 1989 után.

 

 

Előzmény: g8-s15 (19401)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19403

nemis kell.

hiszen arra nincs semmi fontos, csak nagy büdös pußta...

Előzmény: radio100jozsi (19399)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 19402

lya, emléxem rá, de az csak egy helyi fantazmagória volt, nem az országos terv része.

 

de tőlem hozzátehessük azta +10 évet, sokat nem osztszoroz... :-))

Előzmény: g8-s15 (19401)
g8-s15 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19401

Nem tudom mennyire lehet az M9 elődjének tekinteni, de 1989-ban török befektetők saját erőből (most úgy hívják PPP) akarták megépíteni a déli autópályát. Erről rengeteget írtak, az akkor népszűrű Tér-Kép című, nyugat-magyarországi heti lapban. Végül elvetették az egészet, Budapest körül akkor még kevés autópálya volt.

Előzmény: Béla6 (19398)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19400
Ez nagyon szar hír, tényleg. Ez volna szerintem az 1 számú főútfejlesztések legfontosabb szakasza...
Előzmény: radio100jozsi (19399)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19399
Sajnos az M4-es folytatásáról, azaz az Üllő-Albertirsa szakaszáról a Monori körzet jelenbeni, és várhatóan jövőbeli Ogy. képviselője, és egyben Monor polgármestere annyit mondott (annak ellenére, hogy a várható kormányzati szerep hátszelet jelenthet a megakadt ügyre), hogy mivel teljesen az elejéről kell kezdeni az egész beruházást, ezért az sem biztos, hogy a következő (2010-2014) közötti választási ciklusban megépülhet az új út.
Béla6 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19398

az M9 csak az utóbbi 10 évbe került szóba, és 2070-re ölég nagy valószínűséggel mög fog épülni.

 

az M0 viszont még nincs kész, pödig már 70 évnél jár...

Előzmény: ghosty9 (19397)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19397
Megint nem tudod követni a gondolatmenetet?

(Aszondtad, az M0-t nem lehet überelni, mert már 70 éve megtervezték. Én meg aszondtam, mikor az M0-t megtervezték, terveztek másokat is, amik egy része ilyen-olyan formában azóta megépült, más részük meg jóval az M0 után fog, és ilyen az M9 is. Szóval voilá, überelés. Na. Most már tiszta?)
Előzmény: Béla6 (19396)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19396
perszepersze, direkt neked szöged, meg zalamucsaröcsöge közé, vagy hovais szoktál néha leruccani a hawerjaiddal... :-))
Előzmény: ghosty9 (19395)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19395
"az M0-ást semmi nem bírja űberelni...

a 40es évek óta tervezik, de még mindig nem látni a végét, pedig már 70 évnél járunk..."

Csak mondom, hogy '41-ben nem csak M0-t terveztek, hanem sok egyebet is (M9, teszemazt). :-)

Szóval hogy semmi nem bírja überelni, hát.
Előzmény: Béla6 (19389)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19394
Készen csak az M1 és 11-es közti szakasszal lenne...
Előzmény: felucca (19390)
haasz.janos Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19393
jah, még annyi, hogy én kb 570 km-t tudok, de nem tudom, ezt helytálló-e
Előzmény: haasz.janos (19392)
haasz.janos Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19392
emberek, gyors segítség kellene nekem: hány kilométer új autópályát adtak át 2002. január 1-je és 2009. december 31-e között?
Béla6 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19391
hát ahogy a hejzet állását nézem, egy lyóideig nyugottan al6c...
Előzmény: felucca (19390)
felucca Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19390
Csak az M5-ös térségében hiányzik a közvetlen átkötés és készen van.
Előzmény: Béla6 (19389)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19389

az M0-ást semmi nem bírja űberelni...

 

a 40es évek óta tervezik, de még mindig nem látni a végét, pedig már 70 évnél járunk...

Előzmény: cyber.greg (19388)
cyber.greg Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19388
Még jó, hogy ilyen keveset kellett rá várni.
Előzmény: Fricy (19387)
Fricy Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19387
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19386
Hát igen, a 30a fejlesztése után alaposan át kell gondolni a vonatközlekedést, hogy legyen az ilyen P+R parkolóknak vonzereje (Nagytétény, Érdliget, Háros).
Előzmény: Fricy (19385)
Fricy Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19385
Budafok-Belvárosnál épülő parkoló az első nap meg fog telni, de nem P+R-ező autósokkal. A környéken parkolóhiány van, ez látható is a jelenlegi állapotban.
Hároson meg a kutya sem fog autóról voantra szállni. Jó, ha óránként egy-egy vonatpár megáll ott. Így nincs értelme az egésznek.
Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (19382)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19384
Aluljáró helyett inkább 2 szintes mélygarázs kéne az ilyen nagyobb városokba, lényegében az aluljáró veszélyes, kevesen használják és folyamatosan rongálják. Nem értem mi szükség rájuk. Lenne 2 peron a 2 iránynak, amik meg lennének lejtetve és szintben tudnál kimenni az állomásépület mellett a P+R-hez, vagy alulra a felszín alatti parkolóba.
Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (19382)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19383
Úgy tudnál mégtöbb autóst vonatra ültetni, ha a normál BKV bérlet helyett zónás bérlet lenne (Hungária - budai körgyűrűn belüli bázis terület + tortacikk alakban kiegészítő bérletet lehetne váltani) Aki a központba dolgozik az megvenné a vonatbérletét + belvárosi bázisbérletet, aki a külvárosban az meg megvesz egy adott kerületre érvényes zónás bérletet. Így már versenyképes lenne a P+R rendszer de ehhez ész is kéne ám
Előzmény: Béla6 (19381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!