Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19398

az M9 csak az utóbbi 10 évbe került szóba, és 2070-re ölég nagy valószínűséggel mög fog épülni.

 

az M0 viszont még nincs kész, pödig már 70 évnél jár...

Előzmény: ghosty9 (19397)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19397
Megint nem tudod követni a gondolatmenetet?

(Aszondtad, az M0-t nem lehet überelni, mert már 70 éve megtervezték. Én meg aszondtam, mikor az M0-t megtervezték, terveztek másokat is, amik egy része ilyen-olyan formában azóta megépült, más részük meg jóval az M0 után fog, és ilyen az M9 is. Szóval voilá, überelés. Na. Most már tiszta?)
Előzmény: Béla6 (19396)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19396
perszepersze, direkt neked szöged, meg zalamucsaröcsöge közé, vagy hovais szoktál néha leruccani a hawerjaiddal... :-))
Előzmény: ghosty9 (19395)
ghosty9 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19395
"az M0-ást semmi nem bírja űberelni...

a 40es évek óta tervezik, de még mindig nem látni a végét, pedig már 70 évnél járunk..."

Csak mondom, hogy '41-ben nem csak M0-t terveztek, hanem sok egyebet is (M9, teszemazt). :-)

Szóval hogy semmi nem bírja überelni, hát.
Előzmény: Béla6 (19389)
cssz74 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19394
Készen csak az M1 és 11-es közti szakasszal lenne...
Előzmény: felucca (19390)
haasz.janos Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19393
jah, még annyi, hogy én kb 570 km-t tudok, de nem tudom, ezt helytálló-e
Előzmény: haasz.janos (19392)
haasz.janos Creative Commons License 2010.03.24 0 0 19392
emberek, gyors segítség kellene nekem: hány kilométer új autópályát adtak át 2002. január 1-je és 2009. december 31-e között?
Béla6 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19391
hát ahogy a hejzet állását nézem, egy lyóideig nyugottan al6c...
Előzmény: felucca (19390)
felucca Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19390
Csak az M5-ös térségében hiányzik a közvetlen átkötés és készen van.
Előzmény: Béla6 (19389)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19389

az M0-ást semmi nem bírja űberelni...

 

a 40es évek óta tervezik, de még mindig nem látni a végét, pedig már 70 évnél járunk...

Előzmény: cyber.greg (19388)
cyber.greg Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19388
Még jó, hogy ilyen keveset kellett rá várni.
Előzmény: Fricy (19387)
Fricy Creative Commons License 2010.03.23 0 0 19387
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19386
Hát igen, a 30a fejlesztése után alaposan át kell gondolni a vonatközlekedést, hogy legyen az ilyen P+R parkolóknak vonzereje (Nagytétény, Érdliget, Háros).
Előzmény: Fricy (19385)
Fricy Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19385
Budafok-Belvárosnál épülő parkoló az első nap meg fog telni, de nem P+R-ező autósokkal. A környéken parkolóhiány van, ez látható is a jelenlegi állapotban.
Hároson meg a kutya sem fog autóról voantra szállni. Jó, ha óránként egy-egy vonatpár megáll ott. Így nincs értelme az egésznek.
Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (19382)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19384
Aluljáró helyett inkább 2 szintes mélygarázs kéne az ilyen nagyobb városokba, lényegében az aluljáró veszélyes, kevesen használják és folyamatosan rongálják. Nem értem mi szükség rájuk. Lenne 2 peron a 2 iránynak, amik meg lennének lejtetve és szintben tudnál kimenni az állomásépület mellett a P+R-hez, vagy alulra a felszín alatti parkolóba.
Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (19382)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19383
Úgy tudnál mégtöbb autóst vonatra ültetni, ha a normál BKV bérlet helyett zónás bérlet lenne (Hungária - budai körgyűrűn belüli bázis terület + tortacikk alakban kiegészítő bérletet lehetne váltani) Aki a központba dolgozik az megvenné a vonatbérletét + belvárosi bázisbérletet, aki a külvárosban az meg megvesz egy adott kerületre érvényes zónás bérletet. Így már versenyképes lenne a P+R rendszer de ehhez ész is kéne ám
Előzmény: Béla6 (19381)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19382
Valamint még cca.: 600 P+R állás épül Rákoshegy, Rákoskert, Rákoscsaba, Rákoscsaba -Újtelep és Budafok Belváros és Budafok-Háros állomásokon a Parking Kft. beruházásában.

Azonban sajnos a menniység igen kevés. A Fömterv által készitett felmérés szerint minden munkanap cca.: 3500 autó parkol P+R jelleggel Budapest körül. Ma azonnal 14000 P+R parkolóra lenne szükség.

Bécsben (1,5 M lakos) 25000 P+R parkoló és 77000 közforgalom számára megnyitott garázs áll rendelkezésre
Düsseldorfban (0,6 M lakos) a főpályudvar mellett a 3768 sorszámú parkoló álláson álltam
Kölnben (0.9 M lakos) a P+R parkolók mellett a belvárosban legalább 6000 parkoló érhető el. (Lásd mellékelt foto)Köln belváros
Előzmény: Béla6 (19381)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19381

na, itta központi infó a projectről:

 

Parkolj és vonatozz! Kezdetét veszi az ország legnagyobb P+R beruházása

 

persze ettől a 834 parkolóhelytől érzékelhető agglós forgalomcsökkenést nem lehet várni - különösen, hogy azért ezek eddig is igénybe voltak véve: kiépítetlen sárdagonya formában...

 

de így legalább aki p+r-ni akar, az kultúráltan teheti meg...

 

nemmellesleg kicsit keveslem a projekt volumenét, mer a 3 vonalon kb. 30 állomás van az agglón belül, és normális p+r biztos, hogy nem csak 13-on nincs...

 

(a péz meg nem lehet akadály, mert legfeljebb 300m-rel megrövidítik a 160as pályafelújítást a 100ason, és máris meg van duplázva a büdzsé... :-)

Előzmény: Roger Preed (19380)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19380
Budafokon is épül. Bár gondolom inkább lesz póóógármesteri parkoló, mint P+R.
Előzmény: Béla6 (19379)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19379

navégre: nemcsak pofázás megy a P+R-ről, hanem keverődik 1 kis aszfalt is...

 
http://sulysap.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=476&Itemid=2


 
A BKSZ, a MÁV és tizenhárom Pest-megyei település (köztük Sülysáp) összefogásban indult a Közép-Magyarországi Operatív Program „Parkolók és csomópontok fejlesztése” nevű pályázatán.(folytatás - képpel!)

A pályázók együttesen 600 millió forint támogatást kapnak az átlagosan 10% önerőt igénylő beruházásra, aminek keretében 834 parkoló és 540 kerékpártárolót alakítanak ki a 70, 100a, 120a jelzésű vasútvonalak melletti pályázó településeken.

 

A 120a vonalon Gyömrő, Sülysáp, Tápiószecső, Szentmártonkáta és Nagykáta vesz részt a közös konzorciumban.

Sülysápon 69 db P+R parkoló és 30 db B+R kerékpártároló épül a vasútállomás közvetlen közelében. A parkolók szilárd útburkolattal lesznek ellátva, valamint felújítják a buszforduló burkolatát is. A sülysápi beruházás több mint 50 millió forintba kerül, amiből 5 millió forint önrészt kell állnia a településnek. Az autók és kerékpárok felügyeletére kamerás térfigyelő rendszert építenek ki.

 

http://sulysap.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=863&Itemid=2

 

2010.március elsején – a térségben elsőként Sülysápon – megkezdték a P+R parkolók és B+R kerékpártárolók kialakítását a vasútállomásnál.


 

ilyen volt...
 
 

ilyen lesz...

 

 

 

sajnos a pár éve felújított állomás és környéke horror módon néz ki. FOTORIPORT

 

jóhányást mindenkinek.

 

(ezúton érdeklődöm, hogy az autósokat a biztonsági öv miatt basztató rendőröket nem-e lehetne-e átirányítani ide iccakai műszakba??)

Fricy Creative Commons License 2010.03.22 0 0 19378
cssz74 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 19377
Én megnézem magamnak ezt az M6-60-at április első napjaiban...
Előzmény: Béla6 (19376)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 19376
köszi ali, mán csak ez hiányzott a bódogságunkhó...
Előzmény: Aladár46 (19374)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 19375

Már hogy lenne full, amikor M9 félpálya hiányzik, + leállósáv sem lesz 1000 évig, amíg M6 felüljáró elporlad, és egy szélesebbet építenek helyette.

 

 

és?   ez a full lóherének nem feltétele...

 

attól, hogyaz M9 csak 2x1, attól még megvan a teljes lóhere forma, ráadásul gyűjtőelosztó pályákkal, ami csak 5-10x ekkora forgalomnál lenne indokolt...

 

sőt: itt annyira alacsony lesz a forgalom, hogy egy féllóhere is elég lett volna, mezei kanyarodósávokkal az M9-en...

 

2 hónapja már mérgelőttem rajt...

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=97018766&t=9013571

 

 

 

Off: Ne haragudj, de ez a j, ly annyira bántja a szemem, hogy a hideg futkos a hátamon.

 

 

nalyó... izé... najó, a te kedvedé'... :-))

Előzmény: hotrod25 (19372)
Aladár46 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19374
A link elpárolgott, sajna, de most, talán:

M6
Előzmény: Aladár46 (19373)
Aladár46 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19373
Átadás előtt. :)))

M6 Dunaújváros-Szekszárd U/C by toomee

Előzmény: hotrod25 (19372)
hotrod25 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19372

Már hogy lenne full, amikor M9 félpálya hiányzik, + leállósáv sem lesz 1000 évig, amíg M6 felüljáró elporlad, és egy szélesebbet építenek helyette.

 

Off: Ne haragudj, de ez a j, ly annyira bántja a szemem, hogy a hideg futkos a hátamon. Még azt hiszi valaki, tényleg így kell írni. Nem tudnád kicsit megerőszakolni magad? Vagy viseld a felelősséget az ifjuság elrontásáért :]

Előzmény: Béla6 (19370)
Fricy Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19371
10,5 méter lesz az autósoknak rendelkezésre álló hely. Ez 2x1 sávnak elég. Ehhez hozzájön még a járda, kerékpárút, korláttal elválasztva.
Előzmény: hotrod25 (19367)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19370

M9*M6 nem lesz full lóhere:

 

 

valóban nem LESZ, hiszem MÁR AZ, de a fő baly, hogy gy/e pályákkal.

Előzmény: hotrod25 (19368)
Béla6 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 19369

A 20,4m szélesség 2*1-nek kicsit sok...

 

 

lyó észrevétel...

 

ezexerint keresztbe is gigantomán lesz... :-))

 

(vagy ez valójába 2x2, csak 1előre 2x1 konfigurálják...)

Előzmény: hotrod25 (19367)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!