Lemosni, és betenni pár órára melegebb helyre, avagy hagyni, hogy kikristályosodjon rajta a só és az apró résekbe belefolyva ez óriási kárt okoz az évek alatt.
Én -2, -3 fokban még szoktam mosni, de este +10 fokos garázsban áll. Ha kint állna, szerintem nem mosnám le, csak ha plusz van.
Az egyik legszarabb szitu ha kint kell állnia és esik a hó. A kocsit leállítva befolyik a résekbe a hólé, majd később megfagy. :)
Akkor reggel ne rangasd az ajtot mert letepheted a gumit. Ha nem nyilik (mert a gumik osszefagytak) akkor jegoldot oda is (mondjuk utana nem art letorolni rola).
Pedig az befagyott hiába gondolod, hogy téli van benne. Valószínű télit töltöttél rá a nyárira és így azért éjjel megfagy, de aztán már mínusz pár fokban elkezd felengedni.
A vizpumpaházba hátulról becsatlakozó vizcső gumi tömbszelence öregedett el neked is .Cseréje kb. 2óra,a turbótól elkezdve az összes vizcső stb. kiszerelésével lehet hozzáférni.Az alkatrész k. 2e ft.De nagy cumi a szerelése.
Kinézetre tényleg kaka, nekem is. Akkor inkább az előző, kicsit megültetve.
Ja, ott van neked a gt86, az nem tetszik? Bár, kicsit gyenge. ;-)
Ma ültem Z4-ben, szalonban. :-D Persze, nem váltok, már csak az ahhoz hiányzó pénz miatt sem (a kiállított modell 16 milka volt...). Jól nézett ki, kívül belül, s még pont megfelelő lábterem is volt, bár csak épphogy... Az apropó, amiért bmw szalonban voltam: csabán nem nyitott még ki az új Fiat, legalábbis, a szerviz. Profin megcsinálták az olajcserém, mondjuk nem csoda, hisz Fiat szerelő végezte a melót, azért vittem oda. Ami viszont gond, h egy kicsit szivárog a hűtővizem, a blokk alján, a vízpumpa környékén. Ha csináltatom a vezérlés cserét, akkor a vízpumpa mellett mit kell még cseréljek, ami sokaknál gond volt? Vmi gyűrű, vagy mi volt a bűnös? Gondolom, megvan a cikk pontos neve, száma, ami majd kell. :-)
Remek téli utam volt reggel, néhol szinte semennyire se takarítva, lehetett hófüggönyt húzni. ;-)
"Papíron 5,9-et fogyaszt, ennek tükrében kétszeresen is szégyellem magam a 9,0-10,2 között változó átlagfogyasztási értékek miatt, amiket a kijelzőn láttunk."
Ez 1.6 szívó 120 ló. Látszik a fejlődés,különösen a fogyasztáson, na. :-DDD
Azért nekem ilyen értékekhez vagy dugóban kell állni, vagy tiporni erősen a városban.
Bajannal egyetértek amúgy, nekem is jobban tetszik, mint az előző.
Amúgy nagyon durva, hogy a belépő START verzióban négy milláért még klíma sincs. Ebben a méretosztályban van egyáltalán ilyen más gyártónál?
Abban egyetértunk, hogy 12 egy tucat... Meg sem néztem a tesztet pedig már itt virít egy ideje. Most hogy szóltál a képeket megnéztem és én inkább ezt választanám mint az elődjét. Egyébként a felépítése tisztára mint a versonak.
Valahogy nem is kompakt lett ez, hanem inkább egyterű.Nem is értem.Ja és hátulról egy az egyben Outlander.
Nem is értem a Toyota-t, anno tudtak csinálni egy Twin-Turbo Suprat zseniális formával, mostanra pedig pont úgy vagyok vele mint SAS (Tényleg, mi ez az új név?, kitiltottak az Astrafórumról is?:) ) a passattal, persze nem a megszokott szociopata módon.