Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6460
miért ne lenne elég télen a H-s??? 210 max.
Én most is kaptam egy 45.000 -es csekket, hogy támogassam a rendőrsége alapítványt. Vagy magsabb sebességet tervezel?? V Y gyorsabban is kopik!
Szóval akinek a H nemelég, az festi magát
Előzmény: bmwkk (6459)
bmwkk Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6459
köszi mindenkinek!

ozapft.is, a H-s elég télen? Én V-st keresnék, de egyszerűen nem találok. Csak hankook w300-ast, de azt inkább kihagynám. Vélemény?
Előzmény: Törölt nick (6420)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6458
ez nem botrány, egyenesen gyilkosság! :-)
Előzmény: Rityifi (6457)
Rityifi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6457

Mondjuk szerintem botrány, hogy egy 82.000-et futott autóban még nem volt levegőszűrő csere. (Gyári előírás szerint)

Holnap azonnal kicseréltetem...

Rityifi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6456

köszi a választ!

Előzmény: G.Gambino (6450)
Rityifi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6455

Szia Jani!

 

Köszi az infót!   15-önként én is kicserélem az olajat...

hívlak hétfőn!

Előzmény: maszibmw (6454)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6454

Szió !

 

2007/03-tól (LCI) változtak a CBS paraméterek. Először is a mikrofiltert mint olyat, kivették a CBS-ből, minden mortorolajcserénél cserélni kell.

A levegőszűrő a gyári előírás szerint minden 3. motorolajcserénél esedékes ( a dieselüzemanyagszűrő szintén ), elmeltszintű porkoncentráció esetén sűrűbben.

 

Mi amúgy minden olajcserénél kicseréljük, és én pl a motorolajamat sem engedem el a végéig, megfelezem az intervallumot. De ez már a saját hülyeségem :)

 

Üdv, Jani

 

Előzmény: Rityifi (6445)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6453

Szia !

 

1. Az, hogy a kanyarlámpád csak jobbra működik, teljesen normális jelenség, álló gépkocsinál. Feltételeztem így tesztelgetted a garázsfalon :)

Amint sebességjelet kap a vezérlő, már működni fog balra is. Hátramenetben meg semerre sem mozog.

 

2. A lámpamagasságot be lehet állítani: Gyújtásra tenni a kocsit, 1 percet várni, majd 6-os imbusszal beállíthatod a magasságot. Fontos tudni, hogy két paraméter van, az összetartás és a magasság, de bármelyik elcsavarása kihatással van a másikra. El kell játszani vele.

 

3. Ahogy már itt írták, a "Tagfahrlicht" be van pipálva a Licht menüben. ( ha nem, akkor fényérzékelő probléma vagy szenzitivitás )

 

Üdv, Jani

Előzmény: norbifun (6444)
Laciboy Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6452
Szia,
Engem érdekelne a felni, de több infora lenne szükségem. Emailben keress meg mihamarabb, mert a hétvégén szándékomban áll megvenni a télikerék készletet.
Üdv: Laci E60
Előzmény: Rityifi (6445)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6451
Ez gyönyörű Jani. :) Alakul a dolog, azért az első sajtófotók alapján még azt mondtam, hogy az E60 szebb. Ezen képek láttán megváltozott a véleményem. :)
Pont a jelenlegi trendnek megfelelő nagy veséktől írtózom, amit az új 7es, X6-os és GT kapott. Úgyhogy ez a visszafogott vese méret számomra nagy pozitívum, illetve a fehér szín is. Szerettem a fehér E39-et. :) Oldalnézetből is fantasztikusan jól néz ki. Ugyanaz a Maserati Quattroporte jellegű ékforma, a hosszú orrésszel mint a 7esnél. Ozapft majd elküld a levesbe, hogy olasz autókhoz hasonlítom. :) A hátsó rész talán az egyetlen,amely nem tetszik. Na, majd 3 év már múlva megszokjuk ezt is, amikor beleülünk. ;)
Előzmény: maszibmw (6400)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6450
Ciao,


A nagy öregek azt mondják, hogy márkától függetlenül olajcserénél minden egyéb szűrőt is cseréljen az ember. Meghálálja az autó. A légszűrő csere tehát alap minden olajcserénél.
A computer által kiírt "microfilter" egyébként az aktívszenes pollenszűrőt jelöli E60-nál. Ennek cseréjekor 30e v. 40e kilométert ír ki a gép asszem, és innen számol visszafelé. Nekem azt ajánlották, hogy minden tavasszal cserélni kell a pollenszűrőt függetlenül attól, hogy mit ír ki a computer, mert a pollenszűrő telítettsége nem feltétlenül a megtett kilométerek függvénye. A gyári pollenszűrő ára egyébként jelentősen több, mint a többi szűrőé. Én gyárit használok, de után gyártottban is van aktívszenes, viszont azoknál aztán halmozottan nem áll fenn ez a 40 ezres csere intervallum.
Nekem ezt mondták a szűrőkkel kapcsolatban, így én a fent leírtak szerint járok el.



üdv,



G.
Előzmény: Rityifi (6445)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6449
Ciao,


Könnyen lehet, hogy valamit játszott az előző tulaj a lámpával. Talán törve jött az országba, vagy itthon törték meg, aztán csak úgy bekerültek az új lámpák. Akkor is produkálhat ilyen jelenségeket, ha nincsen szoftveresen újraprogramozva a fényszóró a csere után. Nekem anno lámpa párásodásból következően új lámpák lettek behelyezve. Na, akkor produkált hasonló jelenségeket, mint amit Te most leírtál. Javaslom tehát, hogy első körben próbáld meg beállíttatni a fényszóróidat. Lehet, hogy nem ártana egy teljes szoftverfrissítés sem. Ártani nem árt, viszont qrva sokat használ. A párásodásra meg készülj fel lelkiekben, ha LCI előtti modelled van. Előbb-utóbb elér téged is a végzet. :) Lámpa párásodásnál egyébként a végleges megoldás a csere. Sok felesleges idegeskedéstől megóvja magát az ember, ha rögtön ezzel kezdi. Nekem elhiheted, mert szerintem nálam többet itt ezzel senki sem szívott. :)

Maszi ebből a topikból tökéletesen megoldja a fényszóró beállítást és az egyéb szoftveres problémáidat. Illetve az autó előéletéről is hasznos információkat kaphatsz a helyszínen.


üdv,


G.
Előzmény: norbifun (6444)
Steeef Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6448

Amugy ez a video jól bemutatja az Adaptiv headlight működését:

http://www.youtube.com/watch?v=qeERkO4oDVU&feature=related

Üdv Steeef.

Előzmény: Steeef (6447)
Steeef Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6447

Szia.A véleményem a problámáidról a következőek:

1.Az adaptív fényszóró mindkét irányban kitér szóval jobbra és balra is.A hiba megállapításához diagnosztikára lenne szükség egy lámpa öntesztet elvégezni ill vizsgálni a vezérlő SMC modult is.

2.Az hogy éjjel nem tudsz közlekedni nem normális.Lehet ez egy lámpa rossz beállítási probléma is viszont lehet égő hatásfoka is.Először állítsd be a lámpát hogy ne magad elé szórja a fényt. (felnyitott motorháztetőnél a lámpánál látható 2 6os imbusz fejű csavar azzal tudsz állítani magasságot ill összetartást is.

3.Ha van A állás a kapcsolón akkor autómata funkciót is képes a világításod.

2 dolog lehet egyik hogy rossz a fényérzékelőd másik hogy nagyon érzékenyre van állítva.Szintén diagnosztikával dönthető el a dolog hogy mitől van ez a probléma.

Üdv Steeef.

Előzmény: norbifun (6444)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6446
Csaó!

Mint user mondanám, az adaptiv xenon csak jobbra kanyarodik, ez így normális, második passz, bár a szintszabályozás miatt jónak kellene lennie, a harmadikra pedig, ha A állásban van akkor a fényviszonyok alapján kapcsol be, kivéve ha a menüben állandó nappali világítás be van kapcsolva (angol menüben - daytime runing lights).
Grat a kocsihoz, jó kis dögök ezek :D
Előzmény: norbifun (6444)
Rityifi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6445

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy a német szervízkönyvben nem látom feltüntetve a levegőszűrő cseréjét.

Azért ki szokták cserélni 30.000-enként a levegőszűrőt? 

Vagy ha olajat cserélnek, akkor autómatikusan levegőszűrőt is?

(Pl: első szervíz 33.000km-nél motoröl+mikorfilter van beikszelve.)

Köszi a választ!

 

Továbbra is eladó 535d első fékbetét GYÁRI! jeladóval.

még van 17-es gyári bmw téli felni garnítúra 138styling

a felnik gyönyörű állapotúak, Dunlop sp winter sport gumikkal.

norbifun Creative Commons License 2009.10.24 0 0 6444
Sziasztok

Szeptember közepén jutottam hozzá egy 525D M Packett-hez. A kormányával kapcsolatban már tettem is fel kérdést anno. Mára, 5000 km-er belezavarása után már felmerült bennem jópár kérdés, illetve van kialakult véleményem. Nagyon sok mindennel elégedett vagyok, de sok minden nem tetszik. Mivel megpróbálok aránylag rövid lenni, ezért egyenlőre csak pár kérdést tennék fel, a többit majd folyamatosan.
1, Az auto adaptív xenonnal bír. Viszont a kanyarkövető funkció nem működik csak jobb oldalra. Ez természetes jelenség? Ha nem akkor mi okozhatja?
2, Szintén a lámpára vonatkozó kérdés, hogy természetes e az, hogy a sima országúti lámpa 90 km-es temponál max 30 m-ert világít meg az útból, azt is igen haloványan. Gyakorlatilag este nem lehet vele haladni. Lehet-e a magasságán vmilyen módon állítani, illetve ha izzót cserélnék benne az milyen problámák forrása lehet (párásodás stb)? A fényszóróm az maga a tökéj! (csakhát általában jönnek szemben:-( )
3, Még mindig lámpa. Honnan tudom azt megállapítani, hogy fényérzékelős-e a lámpám, vagy csak nem működik? Az előző tulaj állította, hogy az, nekem egyenlőre abszolut nem reagál a fényviszonyokra , ha "A" funkcióra kapcsolom, folyamatosan világít.

A lámpa témát kimerítettem, a többi hasonló kérdésemmel jelentkezem.

Üdv mindenkinek
not.tomi Creative Commons License 2009.10.23 0 0 6443
Kedves Gusztáv!
köszönöm a választ, kicsit hozzáértőbbnek tünik mint amit én irtam:)
Az van megbeszélve, hogy megveszem az autót, ha minden meglesz rajta csinálva és utána befogom vinni egy állapotfelmérésre, most már nem csak bmw szervizbe, hanem a győri bmw szakszervizbe.
De már nézegettem két másik autót is, fent vannak a használtautón.
Előzmény: Gugu_m (6442)
Gugu_m Creative Commons License 2009.10.23 0 0 6442

Ezért szoktam azt mondani, hogy a diagnosztikai műszer, önmagában, ha vki nem ért magához a rendszerhez, mindegy milyen drága, (vagy éppen gyári rendszer) semmit nem ér.

Az összes égő azért volt beírva, mert ahányszor vmelyik kiég, akkor az bekerül az FRM hibatárolóba, ha nem törlik utána, benne marad.

Ha az autó komoly szervízbe sose járt, ezt gyüjtögeti 100.000km-eket, és ugyanez igaz a többi hibára is amik esetleg sporadische fellépő apróbb hibák. Aki ezeket, és a még ehhez hasonló jópár dolgot (van vagy kismillió) nem tudja leszűrni egy diagnosztika során, az jobb ha nem diagnosztizál, mert nagyon drága alkatrészeket fog nagyon drágán kicserélni, úgy hogy a hiba nem múlik el... a kliens meg csak fizet.

 

Arról nem is beszélve, hogy az autó amit emiatt nem vettél meg, lehet hogy egy jó vásár lett volna. Persze az is lehet hogy nem, de ezt pont csak a megfelelő diagnosztika, és teljes átnézés döntheti el.

 

A belső anyagokra azért nem hagyatkoznék amúgy, mert a BMW mostani szériái egytől egyik olyanok, hogy ha foglalkoztak vele kicsit az eladók, tapasztalt szemnek is igen nehéz megállapítani, hogy mennyi van az autóban, csak ezek alapján. Persze az egész autó átnézésével együtt már össze lehet rakni a képet.

 

A DSC-ben valszin nem töröltek tárolót, hiába raktak új fékérzékelőt, ez is benne marad mint hiba, valszin csak kombiinstr. ből nullázták a szerviz funkciót.

 

üdv: Gusztáv

Előzmény: not.tomi (6437)
borgasz Creative Commons License 2009.10.23 0 0 6441
Ikea Family tagoknak szol az ajanlat. A vasarlasnal be kell mutatnod a kartyadat.
( dijmentesen es kotelezettseg nelkul regisztralhatsz a neten, postan kuldik. Es ez csak az egyik kedvezmeny amit igenybe vehetsz a segitsegevel, sok van. Pl Holiday Inn lanc 50% )
Előzmény: Bazsa 525d (6429)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.23 0 0 6440

A kérdésem csak az lenne, hogy milyen géppel, milyen szoftverel, és kik nézték ezt neked.

 

Jani

Előzmény: not.tomi (6437)
Csumi960 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6439
Ja! Még 1 probléma.
A tolatólámpám nem világít, a computer is írja. Izzó, biztosíték állítólag jó. Szokott lenni valami egyéb hiba?

Köszi!

Csumi
Csumi960 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6438
Sziasztok!

Végre 2 hónap után összerakták a törött E61-esem.
Problémám az, hogy azóta mindkét fényszoró bepárásodik.
Mondanám, hogy amit betettek biztos repedt, mert bontott volt, de akkor miért párásodik a másik is, amihez elvileg nem nyúltak?
Szerelésnél el lehet cseszni a tömítéseket? Cserélhetők ezek?

Üdv.

Csumi
not.tomi Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6437
DTC-re jelzett a fékek miatt, pedig kivannak cserélve újakra. Az összes égőt bejelezte minden világit, a pdc-t is hibásnak jelezte és az is teljesen jól működik.
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6436
Látni kéne a listát. A "minden elektronikát kiírt hibának" nem úgy hangzik, mintha egyszerû feszültségszintes DTCkrôl lenne szó. Bár valóban nem túl konkrét.
Mindenesetre ha csak ennyi volt a gond, és utána törölték, nem lehet megint tele, itt valami bûzlik.
Előzmény: cdl1 (6433)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6435
Igen. Valamilyen oka mindig van a hibakódnak. Mik voltak pontosan a hibatárban?
Előzmény: not.tomi (6434)
not.tomi Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6434
Ki lett minden törölve belőle. Mert voltak olyan dolgok amik működtek mégis hibának irta ki. Ugye ugy van, hogy ha törlöd utána azok vissza jönnek amik ténylegesen nem megfelelően működnek?
cdl1 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6433
Ő nem azt írta, hogy levették, hanem lemerült:)
Tényleg televeri hibával, de oda is van írva, hogy unterspannung.
Meg kell nézni a hibakódokat, kiderül úgy is.
Előzmény: Törölt nick (6432)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6432
A computer minden elektronikát kiirt hibának, de azt mondták, hogy azért mert egyszer lemerült az aksi, mert tény minden működöt

muhaha

Remélem nem vetted be. Akksilevétel után max annyi gond lehet, hogy nincs pontos idô, meg 1-2 dolgot (tetôablak, ablakemelôk, SZLben a kormányfordulatok száma stb) újra kell inicializálni. Ha egy sima akksilevétel tömeges hibakódokat generálna, sírva fakadna az összes BMW szerviz (minden második szervizutasítás úgy kezdôdik, hogy kösd le az akksit).
Előzmény: not.tomi (6431)
not.tomi Creative Commons License 2009.10.22 0 0 6431
Sziasztok!
tartok egy kis ,,élménybeszámolót,, a mai napról. (akit nem érdekel attól bocs)
Elmentünk ma Sopronba, úgy volt ma végre meglesz az első BMW-m (E60 530DA M pack 2004/8), egy nagy álom válik valóra. Hát nem igy lett. Eszembe jutott azért a papirok előtt vigyük csak el állapotfelmérésre. Jól tettem....
Sok szilentel gond volt, meg a légtömegmérővel is gondok voltak. A computer minden elektronikát kiirt hibának, de azt mondták, hogy azért mert egyszer lemerült az aksi, mert tény minden működöt (lámpák, pdc stb...) De azt nem tudom, hogy miért voltak leszedve a lökösök (lehet nem gyári M packet) és kinyomtattuk amit a gép kiirt és a kmer óránál egy szép 0-a volt. Ez miért lehet???? Amikor az autóba 142e km-er van és tiptop állapotban van, a bőr sincs megviselt állapotban se a váltó bőr se a kormány, de attól még lehet vissza van pörgetve!?!?
Kiváncsi lennék a véleményetekre, mert biztos jobban értetek az autóhoz, mint én.
Ha valaki tud 530DA M packosat(anyagiak miatt facelift előtti) azt szivesen megnézném

Üdv:
Tomi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!