Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Döme15 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1974

Az nem csak a nagyon magas vízhőfokra figyelmeztet?

 

Nálam (mióta megvan az autó) menet közben időnként elkezd rendszertelenül villogni a STOP a vízhőfok piros lámpájával. Azonos ütemben teszik ezt, mintha összeérne 2 drót a rázkódástól valahol.

(Közben a mutató stabilan mutatja a 80-90 fokot, télen-nyáron egyaránt.)

 

Próbáltam szimulálni a jelenséget, mégpedig a hűtővíz kiegyenlítő tartályában lévő érzékelő ki-be mozgatásával.

Csak a STOP lámpa világított ha kihúztam a vízből.

Előzmény: VÉNYOLC (1969)
ferixa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1973
Csak oldalanként lehet állítani.
Előzmény: Törölt nick (1972)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1972
Sikerült kicserélnem a fékbetéteket de a kéziféken hol állítok?Ott ahol kiakasztottam vagy lehet beljebb is,központosan,egy helyen?
fogasg Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1971
Citroen Xantia 1.6i eladó!

Gyönyörűen megkímélt, rendszeresen karbantartott, friss zöldkártyával, igényesnek eladó! Kitűnő légrugózás, légzsák, klíma, plüss, színezett üvegek, központi zár, elektromos ablakok, téli-nyári gumigarnitúra, szervo, hifi, metálfény. Érdeklődni telefonon 70/3256198 e-mailben fogasg@gmail.com

VÉNYOLC Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1970
Apeti, nem is mondtam, sikerült beállítani a karbantartás visszaszámlálót, de csak 15000-re lehet. Érdekes, mert 10000-nél van olajcsere. Vagy nem erről szól?
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1969
Többen írtátok, hogy kevés hűtővíznél csak a STOP világit. Igazából a vízhőfokmérő órában a 120-as szám fölött lévó piros lámpának is kellene világítani.
Előzmény: Döme15 (1932)
gekko9 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1968
Jaa...és hűtőtömítő is lett már belenyomva.
gekko9 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1967

Sziasztok!

 

2 dolog lenne amiben remélem, h tud vki segíteni. egy Xantia S2-m van 2000-es évjárat, klímás. Büdös szagot fúj be a szellőzőn fűtéskor, és hűtéskor is, de legjobban akkor érezni mikor áthúzom hűtésről fűtésre, vagy fordítva. pollenszűrő cserélve lett, és klímatisztító is kétszer bele lett fújva. A szag sztem leginkább a fagyállóéhoz hasonlít sztem...

Másik dolog, hogy a fűtőventillátornak néha felerősödik hangja....de nem akárhogy, hanem a motor fordulatszámával arányosan erősödik és gyengül....olyankor mintha egy V8-as duruzsolna elöl :D

Ötletek?...leginkább az első probléma az idegesítő...

macimoci Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1966
A lehetséges megtakartás a pszichikai hibahatáron belül van, ehhez képest túl sok benne a ha.
Előzmény: yoyo001 (1965)
yoyo001 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1965

Sziasztok!

Szeretném megtudni mia véleményetek erről, mert egy ilyen kütyü beszereltetésén gondolkodom a 97es 2,0 16V SX-be csökkentendő az étvágyát.

http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_elmelet&termek_id=606

Szóval?Mit szoltok hozzá?

Mindenkinek további jó hétvégét!

 

AlarmPeti Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1964
Igen, de tegyük hozzá, hogy S1-esnél.
Előzmény: ferixa (1957)
Döme15 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1963
Köszi.
Előzmény: ferixa (1957)
macimoci Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1962
Az első egy kicsit macerás, a kézifék miatt a dugattyút csk forgatva lehet visszanyomni.
Olyan mint a BX-é régebben már írtunk róla.
Előzmény: Törölt nick (1959)
Kolin22 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1961
Magyar forgalmis!
Előzmény: TeddyCx (1960)
TeddyCx Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1960
Angol is jo?
Előzmény: Kolin22 (1958)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1959
holnap cserélek fékbetéteket,korábban írtatok pár sort róla.Mire ügyeljek,nagyon nehézkes elöl,vagy nem vészes?
Kolin22 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1958

Sziasztok!

Bocs az offért, de nem tud valaki forgalmis Xantiát olcsón? (Sérült is lehet) Dieselt!

ferixa Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1957
Igen
Előzmény: Döme15 (1956)
Döme15 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1956

Sziasztok,

 

Xantiában hol található a központi zár vezérlő?

Esetleg a kéziféknél, mint a BX-ben?

forrasr Creative Commons License 2008.02.28 0 0 1955
Hali, persze, a gömbök szögállása változik a futóműgeometriából adódóan kormányzáskor,az nem rendellenesség, leszerelésnél ki is kell tekerni a kormányt a jobb hozzáférhetőség miatt, inkább az lehetséges hogy gömbök belsejében van a gond
Előzmény: karadzsi82 (1954)
karadzsi82 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 1954
Sziasztok!

Hibajelenség: Ha lassan megyek és kanyarodok, olyan érzésem van, mintha kockakerekeken gurulnék + nagy gödrök felett szinte átsiklik a verda, de ha megyek pl. autópályán a legkisebb úthibát és gödröcskét durván megérzem (pattog, mint kecskeszar a deszkán). Felnyitottam a motorháztetőt tegnap és elkezdtem jobbra-balra tekerni a kormányt. Az normális jelenség, hogy a gólyaláb tetején csücsülő gömbök bólogatnak kormányzás közben, mint állat? Gólyalábak rendben vannak úgy láttam áll mint Katiban a gyerek, kirohadva sincsen. De úgysejtem a "kockakerék" feeling ennek köszönhető.
Valakinek hasonló?
marci3_ Creative Commons License 2008.02.27 0 0 1953
xactiva.de
nem tudom, hogy van-e mégegy az országban, szerintem ez is azért van mert Pásztor Tamás anno nem akart átlagos xantiát.
Előzmény: bxbreak85 (1952)
bxbreak85 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 1952
HDI ACTIVA xantia..Most tudtam meg..Van róla valakinek némi infója?
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 1951

A szélvédő alatti levegőbeszívó nyíláson a hálón kicsit felnagyítottam egy lukat. Ott küldtem be, ameddig bírtam. Majd nyomva a szelepet kihúztam. A pollenszűrőt kivettem arra az időre. A belső rostélyokon is feldugtam, kaptak onnan is egy spriccet.

Egy negyed óra után nyitott ajtóknál beindítottam a ventit full gázon, pár percre.

Ennyi volt. Utána sokáig nem volt olyan áporodott szaga.

Van olyan fajta, amire azt írják, befújás után rögtön be kell indítani a ventit, hogy mindenhova benyomja az anyagot.

Az enyémnél ezt azért nem mertem megcsinálni, mert rá volt írva: propán-bután hajtógáz. No a venti meg szikrázhat alaposan. Bár a hab elég tömény és nedves.

Idén is kell vennem majd, meglátjuk arra mi van írva. Egy flakon 4 menetre volt elég.

Előzmény: Törölt nick (1950)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 1950
Melyik járatnál kell bedugni,hol kezdjem?
Előzmény: Törölt nick (1949)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 1949
Arról van szó, amelyiknek egy hosszú csöve van. Végig lehet dugni a levegőjáratba, majd 1 méter hosszon lehet. Kifújva egy hab, ami gombaölő. Minden rést kitölt mikor felhabzik. 10-15 perc után ki lehet szellőztetni a rendszert. Nem csodaszer, de jó pár hónapra segít.
Előzmény: kicsizs (1948)
kicsizs Creative Commons License 2008.02.26 0 0 1948

Ezek a klíma szagtalanító sprék hatásosak, néhány hónapig.

Ugye nem az aeroszolos változatra gondolunk?!

Már volt téma párszor, hogy a habzós fajta a legjobb! Abból is van ugyan néhány...

Előzmény: Törölt nick (1947)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.26 0 0 1947

Klímás gépekben rendszeres hiba, hogy eltömődik az elpárologtató kivezető csöve. Ami a jobb kerék mellett viszi ki a kondenzvizet a szabadba. Megáll a lötty belül és poshad. Aztán a venti kifújja 1-2 perc alatt.

Ha nem klímás, akkor ez nem játszik.

Ezek a klíma szagtalanító sprék hatásosak, néhány hónapig.

Előzmény: Törölt nick (1946)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.26 0 0 1946
Por szag,vizes áporodott szag,Ja ilyesmi de a falavéltől stb. ki lett takarítva.
A fűtőradiátort a szerelő rakta bele és nemtom milyet mert egy szemétláda volt és így a sok javítás és átbaszás után már el is felejtettem rákérdezni.Az ára ha jól emlékszem jó fajtára utalt,de hogy mi lett beletéve?Ki cserélve biztos,hogy ki lett,mert csonkba letört mikor felfort a vizem.Megpróbálom a klímatisztítót.A párásodást akkor sem értem,mitől párásodik egyálltalán?Ha padlón fújom neki akkor leviszi.
Előzmény: ferixa (1938)
Image Creative Commons License 2008.02.26 0 0 1945
karadzsi82
Örülök, hogy megoldódott! Figyeld ezután, mert nekem ez kétszer is elszállt, igaz, > 200 ezer km alatt :)
Még egy javaslat: illik néha megnézni a hátsó lengőkar csapágyait. Megfelelő időben kell cserélni, mert hajlamos arra, hogy idővel hozzárohadjon a csonkhoz és akkor nem lehet egyszerűen kicserélni. (én szerencsére mások kárán tanultam...)
Előzmény: karadzsi82 (1930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!