Figyeld meg a 70-es és 79-es rendszámok stílusát, teljesen eltérő.
A 79-eseknek van egy fekete külső alapja aztán jön bele egy fehér keret, a 70-eseknek pedig mindig fehér a külső alapja. Vagy máshogy fogalmazva a 79-es matrica fekete szélű, a 70-es pedig fehér szélű.
A betűk és számok stílusa, mérete szintén teljesen más.
De még ha teljesen le is lenne kopva az enyém rendszáma, a modernebb műszerfal így is elárulja, hogy 79-es.
Téged a fehér keret maradványa tévesztett meg, arra hitted, hogy a nulla felső része.
Ezt találtam ma a méhtelepen. Nem tudom milyen játék autónak, esetleg gokartnak a kormánya lehet (alumínium vagy spiáter az anyaga). Ha érdekel valakit, elhozhatom :-) (ha még meglesz, bár eldugtam)
Kettes löki vagy gömbié? Az előzőeket én két vágódeszka segítségével szoktam/ azt találtam a legmegfelelőbbnek a megfelelő szerszám kereséskor/ .
Olyat kell választani ami hasonló vastagságú mint a löki középvonala. Ráteszed hosszába majd a deszkát kalapáccsal ütögeted és egyenesre tudod lapítani a löki középvonalát.
A sarkok kinyomásánál pedig a a nyelének a legömbölyített vége hasonló nagyságú. Egyébként a többi részt ujjal is tudod nyomogatni és "formázni".
szeretnék megint egy kis segítséget kérni! hogyan lehet szépen kikalapálni az alu lökhárítót? milyen segédeszközt használtok hozzá? illetve a nagyon durva és mély karcok és kopások tompítására milyen módszerek vannak?
A színe ritka, meg van visszapillantója, ez az előnye. Én 12-re saccoltam, hogy megáll...
Pár éve volt egy hasonló bontott, hiányos, aminek az alja ugyanolyan fehér volt, mint ennek a teteje. Az akkor 35 körül ment el. Az állítólag a legritkább.