Keresés

Részletes keresés

_nyunyuka Creative Commons License 2019.01.05 -2 2 448992

Szép jó reggelt, BÚÉK!

 

Menedzseljék nyugodtan. Csak előtte győződjenek meg, kik az utastársak. Amik most is elhangzanak, simán fegyelmi, ha valaki ért hozzá, "jóindulatú", telóval fölveszi és továbbítja. Üdv Gyárvárosból a piros villamosról, itt is "menedzselnek".

 

Előzmény: sörösgigant (448986)
zjakabfi Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448991

462 sokat indul késve.

Nem lehet, hogy a gépe a 147-ről fordul, ami ma késett belépőben is, kocsikisorozás? miatt?

 

 Dacia ritkán lép be este pontosan. 

Előzmény: gjovar (448990)
gjovar Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448990

SZiasztok!  most nézem,  h  DACIA  mennyit  csuszik...  nem keveset.   Aztán  amit kevésbbé értek,  KÁLMÁN IMRE   ""  forgalmi okokból""  hogy a fenébe  indul   el majd plusz   40 -el  Keletiböl.  /Én  szerettem  ezzel jönni többször,  de  megingott a  bizalmam és legutobb  is az ARRABONÁ-val jöttem  győri átszállással/.   Ami igy pontos volt.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.01.04 -1 1 448989

De, a gyesevnél is.

Előzmény: sörösgigant (448985)
paca664 Creative Commons License 2019.01.04 -1 3 448988

Akkor kiemelem a lényeget részemről. Felőlem csinálhatják, a ténye nem zavar. Alkalmatlan helyen (pl. IC vonat 1. osztályán), öblös hangon, fontoskodóan kiabálva, az már zavar.

Előzmény: sörösgigant (448986)
nazareth Creative Commons License 2019.01.04 -1 1 448987

Tudtommal Városlőd a rekorder... Vicces, hogy
 - az ív végig töltésen fut, így csak láncfűrész kérdése lenne beláthatóvá tenni, illetve
 - ha már láncfűrész nincs, a MÁV is kölcsönlophatott volna valami "sakktábla"-, vagy annak megfelelő csíkos-pöttyös-négyzetes-háromszöges jelzést valami olyan (német, cseh, lengyel, román, satöbbi) vasúttól, akiket már 80 éve sem ért váratlanul egy beláthatatlan ív, és nemes egyszerűséggel kitaláltak egy jelzést, hogy a jelzőt a "rossz" oldalra is lepakolhassák... úgy kijött volna a buli egy ismétlőjelzővel és némi bádoggal.

Előzmény: zjakabfi (448974)
sörösgigant Creative Commons License 2019.01.04 -7 3 448986

Nagyjából igen....

 

Viszont máig nem értem, hogy egy kívülállónak miért baj ha a kollégák menedzselik a vonatjukat. Közösen, megegyezve hogy mindenki jól járjon. Ez így megy maszekéknál is, dolgoztam két maszeknak, és ma is két másiknak....

Előzmény: paca664 (448972)
sörösgigant Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448985

Itt nem, de még BDV-t is vezet a legidősebb asszonyság...

Előzmény: segélyvonókészülék (448984)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448984

Vagy bármit.

Előzmény: Vendégsín (448983)
Vendégsín Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448983

Jó pár olyat is láthatsz már, ahol a hölgy saját felelősségére vezeti az NPV-t...

Előzmény: zjakabfi (448974)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448982

Kelenföld bejáratán az 1-es vonal felől legalább két ismétlőjelző van. Harmadik szerintem nincs, de a kelenföldi ív sugarának fényében el tudom képzelni, hogy az általad írt helyszínen indokolt a három.

Előzmény: zjakabfi (448974)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448981

Aztán van persze olyan hely is az országban, ahol van, de nem kellene, ahol meg (inkább) kellene, ott meg nincs (pl. Tata bejárata Hegyes felől).

 

Országunkon éppen kívül is van ahol van és nem (feltétlen) kéne:

Szob bejárat Párkány felöl jobb vágány.

Nincs és inkább itt kéne:

Szob bejárat Párkány felöl bal vágány.

(A jelzők ott hozzánk tartoznak, csak a pálya és egyéb a Szlováké.)

Előzmény: István Gyuri (448978)
_Nyuszi Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448980

"Felügyelet nélkül is vezetnek már régóta..."

Na, olyant már sokat láttam magam is. :)

Előzmény: István Gyuri (448978)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448979

Ez így van amióta a 2-es megnyílt.

Előzmény: zjakabfi (448975)
István Gyuri Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448978

zjakabfi: felügyelet mellett - egy hölgy vezette, ilyet még ne láttam.

Felügyelet nélkül is vezetnek már régóta...

 

De fura volt Esztergom-kertváros előtti ívben található 3 ismétlőjelző is. Ban valahol még ilyen megoldás, és tényleg indokolt?

A Bakonyban a 20-as vonalon van négy ismétlőjelző is (Szentgál bejárata Veszprém felől) és igen, indokolt, ha a szabadlátás korlátozottsága miatt az előírt (az adott pályaszakaszra engedélyezett sebességtől függő) rálátási távoláságból nem látható a főjelző jelzése.
Aztán van persze olyan hely is az országban, ahol van, de nem kellene, ahol meg (inkább) kellene, ott meg nincs (pl. Tata bejárata Hegyes felől).

Előzmény: zjakabfi (448974)
_Nyuszi Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448977

"A 2062-es vonatot ma - felügyelet mellett - egy hölgy vezette, ilyet még ne láttam."

Megelőztél, én még nem láttam nőnemű jelöltet felügyelet alatt vezetni.

 

"Ban valahol még ilyen megoldás, és tényleg indokolt?"

Pár helyen, ahol szűk az ív, van ilyen. Talán a 20-as vonal rémlik.

Előzmény: zjakabfi (448974)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.01.04 -1 1 448976

Ritkán járok Sg-n ,de én úgy tudom mióta átadták a 2-t ez így van.

Előzmény: zjakabfi (448975)
zjakabfi Creative Commons License 2019.01.04 -2 0 448975

Félig Off.

 

Lehetséges hogy az 1-es vilamos a 2 pályaudvar között óránként egyszer megy?

Ez régen is így volt, vagy összefüg a tramtrain építéssel?

Előzmény: gyoparOHs (448956)
zjakabfi Creative Commons License 2019.01.04 -3 0 448974

A 2062-es vonatot ma - felügyelet mellett - egy hölgy vezette, ilyet még ne láttam.

 

De fura volt Esztergom-kertváros előtti ívben található 3 ismétlőjelző is. Ban valahol még ilyen megoldás, és tényleg indokolt? (gyakorlati oldalról érdekelne, nem szabály szerint.)

haha 1970 Creative Commons License 2019.01.04 -2 0 448973

Köszi, végül is egy kocsit lehet még találni a meglévő három Keletis kocsihoz!

Előzmény: D F T (448970)
paca664 Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448972

Szóval egyetértünk, ennek örülök. Megelőlegezem, hogy Andor is erre gondolt, amikor azt írta hogy inkább átmegy a 2. osztályra, minthogy ezt a műsort nézze.

Előzmény: sörösgigant (448967)
gjovar Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448971

Kösz,  info térképen láttam  ezt a  számot,, nem tudtam mire vélni, mert a szöveg mellette: "12344  ilyen vonat nincs" Azt meg már nem néztem, h  a zugradar  hogy  fogadta. 

Előzmény: zjakabfi (448961)
D F T Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448970

Semmivel nem megy tovább, utasoknak másik vonatot ajánlanak. (átszállítják)

A pót Avalát úgy állítják össze mintha lenne benne beogradi kocsi.

Előzmény: haha 1970 (448966)
jwkllr Creative Commons License 2019.01.04 -1 0 448969

startklubkártyás mv-k nem utaznak hazafelé?

Előzmény: paca664 (448965)
zjakabfi Creative Commons License 2019.01.03 -1 0 448968

Gondolom a Lehárral.

Előzmény: haha 1970 (448966)
sörösgigant Creative Commons License 2019.01.03 -8 3 448967

Az ott gyülekező büdöslábú vasútőrökkel, a VIP kártyával a VIP váróteremben potyázó prolik ámokfutásával is....Viszont mennyire más mint ha büfé-ruhatár szakos egyetemisták elemezgetnék az ókínai művészetben a Cheng-Fing Chu és Fing-Che Lao művészetében található eltéréseket ? ! 

Ezért van pl a Jettán a kussolós szakasz....

 

Azon kaptam fel a vizet, amikor valakinek nem tetszett a gördülékeny-vonatmenedzselős munkaszervezés...Hát ahhoz senkinek semmi, de semmi köze ! Ahhoz igen, hogy ne emelt hangon a kocsiba üvöltözve, amivel én sem értek egyet...

Előzmény: paca664 (448965)
haha 1970 Creative Commons License 2019.01.03 -1 0 448966

Köszi az infót, a Belgrádi kocsi mivel ment ki Bécsbe?

Előzmény: zjakabfi (448961)
paca664 Creative Commons License 2019.01.03 -1 10 448965

Szándékosan nem akartam eddig hozzászólni, de remélve hogy segít megérteni, mégis megteszem.

 

Én mint, az első kocsiosztályra rendszeresen jegyet váltó kívülálló, egyetértek veled abban hogy semmi közöm nem kellene legyen a magánvasúti mozdonyvezetők operatív munkaszervezéséhez.

Aki viszont bármilyen jogcímen utazott már 1. osztályon, az tapasztalatból tudja hogy egy de-facto vasutas szeparé kellős közepén találja ott magát az egyszeri utas. A szolgálat végeztével kedélyesen és emelt hangon sörözgető vasutasokból, vasútközeliekből álló társaságok nem ritkák. A vonaton szolgálatot teljesítő jv-k, vasútőrök is a legnagyobb eséllyel itt lesznek megtalálhatók. A szolgálatba igyekvő startklubkártyás mozdonyvezetők nyilván csak a háttérzaj miatt kénytelenek még hangosabban intézni a telefonjaikat.

 

Ez viszont sajnos azt eredményezni, hogy bár egyetértenénk, de a gyakorlat az, hogy mégis közöm van a dologhoz. Pedig hidd el, én is szívesebben volnék nélküle.

Előzmény: sörösgigant (448906)
jwkllr Creative Commons License 2019.01.03 -1 0 448964

Dáciáról is kezdenek.

Előzmény: haha 1970 (448957)
paca664 Creative Commons License 2019.01.03 -1 0 448963

Ld. előbb. Mert közben kisorozták a fékhibás kocsit.

Előzmény: gjovar (448927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!