Menedzseljék nyugodtan. Csak előtte győződjenek meg, kik az utastársak. Amik most is elhangzanak, simán fegyelmi, ha valaki ért hozzá, "jóindulatú", telóval fölveszi és továbbítja. Üdv Gyárvárosból a piros villamosról, itt is "menedzselnek".
SZiasztok! most nézem, h DACIA mennyit csuszik... nem keveset. Aztán amit kevésbbé értek, KÁLMÁN IMRE "" forgalmi okokból"" hogy a fenébe indul el majd plusz 40 -el Keletiböl. /Én szerettem ezzel jönni többször, de megingott a bizalmam és legutobb is az ARRABONÁ-val jöttem győri átszállással/. Ami igy pontos volt.
Akkor kiemelem a lényeget részemről. Felőlem csinálhatják, a ténye nem zavar. Alkalmatlan helyen (pl. IC vonat 1. osztályán), öblös hangon, fontoskodóan kiabálva, az már zavar.
Tudtommal Városlőd a rekorder... Vicces, hogy - az ív végig töltésen fut, így csak láncfűrész kérdése lenne beláthatóvá tenni, illetve - ha már láncfűrész nincs, a MÁV is kölcsönlophatott volna valami "sakktábla"-, vagy annak megfelelő csíkos-pöttyös-négyzetes-háromszöges jelzést valami olyan (német, cseh, lengyel, román, satöbbi) vasúttól, akiket már 80 éve sem ért váratlanul egy beláthatatlan ív, és nemes egyszerűséggel kitaláltak egy jelzést, hogy a jelzőt a "rossz" oldalra is lepakolhassák... úgy kijött volna a buli egy ismétlőjelzővel és némi bádoggal.
Viszont máig nem értem, hogy egy kívülállónak miért baj ha a kollégák menedzselik a vonatjukat. Közösen, megegyezve hogy mindenki jól járjon. Ez így megy maszekéknál is, dolgoztam két maszeknak, és ma is két másiknak....
Kelenföld bejáratán az 1-es vonal felől legalább két ismétlőjelző van. Harmadik szerintem nincs, de a kelenföldi ív sugarának fényében el tudom képzelni, hogy az általad írt helyszínen indokolt a három.
zjakabfi: felügyelet mellett - egy hölgy vezette, ilyet még ne láttam.
Felügyelet nélkül is vezetnek már régóta...
De fura volt Esztergom-kertváros előtti ívben található 3 ismétlőjelző is. Ban valahol még ilyen megoldás, és tényleg indokolt?
A Bakonyban a 20-as vonalon van négy ismétlőjelző is (Szentgál bejárata Veszprém felől) és igen, indokolt, ha a szabadlátás korlátozottsága miatt az előírt (az adott pályaszakaszra engedélyezett sebességtől függő) rálátási távoláságból nem látható a főjelző jelzése. Aztán van persze olyan hely is az országban, ahol van, de nem kellene, ahol meg (inkább) kellene, ott meg nincs (pl. Tata bejárata Hegyes felől).
A 2062-es vonatot ma - felügyelet mellett - egy hölgy vezette, ilyet még ne láttam.
De fura volt Esztergom-kertváros előtti ívben található 3 ismétlőjelző is. Ban valahol még ilyen megoldás, és tényleg indokolt? (gyakorlati oldalról érdekelne, nem szabály szerint.)
Szóval egyetértünk, ennek örülök. Megelőlegezem, hogy Andor is erre gondolt, amikor azt írta hogy inkább átmegy a 2. osztályra, minthogy ezt a műsort nézze.
Kösz, info térképen láttam ezt a számot,, nem tudtam mire vélni, mert a szöveg mellette: "12344 ilyen vonat nincs" Azt meg már nem néztem, h a zugradar hogy fogadta.
Az ott gyülekező büdöslábú vasútőrökkel, a VIP kártyával a VIP váróteremben potyázó prolik ámokfutásával is....Viszont mennyire más mint ha büfé-ruhatár szakos egyetemisták elemezgetnék az ókínai művészetben a Cheng-Fing Chu és Fing-Che Lao művészetében található eltéréseket ? !
Ezért van pl a Jettán a kussolós szakasz....
Azon kaptam fel a vizet, amikor valakinek nem tetszett a gördülékeny-vonatmenedzselős munkaszervezés...Hát ahhoz senkinek semmi, de semmi köze ! Ahhoz igen, hogy ne emelt hangon a kocsiba üvöltözve, amivel én sem értek egyet...
Szándékosan nem akartam eddig hozzászólni, de remélve hogy segít megérteni, mégis megteszem.
Én mint, az első kocsiosztályra rendszeresen jegyet váltó kívülálló, egyetértek veled abban hogy semmi közöm nem kellene legyen a magánvasúti mozdonyvezetők operatív munkaszervezéséhez.
Aki viszont bármilyen jogcímen utazott már 1. osztályon, az tapasztalatból tudja hogy egy de-facto vasutas szeparé kellős közepén találja ott magát az egyszeri utas. A szolgálat végeztével kedélyesen és emelt hangon sörözgető vasutasokból, vasútközeliekből álló társaságok nem ritkák. A vonaton szolgálatot teljesítő jv-k, vasútőrök is a legnagyobb eséllyel itt lesznek megtalálhatók. A szolgálatba igyekvő startklubkártyás mozdonyvezetők nyilván csak a háttérzaj miatt kénytelenek még hangosabban intézni a telefonjaikat.
Ez viszont sajnos azt eredményezni, hogy bár egyetértenénk, de a gyakorlat az, hogy mégis közöm van a dologhoz. Pedig hidd el, én is szívesebben volnék nélküle.