Keresés

Részletes keresés

hakijani Creative Commons License 2011.06.16 0 0 760

szia 8 szem borst adtál nekik az sok csak egy szemet kell adni és egyszer  szerintem.

Előzmény: Törölt nick (758)
capricorn18 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 759

Én tökre kezdő vagyok a pulykák terén, az enyéim ma voltak 2 hetesek.

Nekem tisztán kapják a pulykatápot, reggel túrót kapnak aprított hagymával és aprított petrezsejem levéllel, estére kapnak főtt tojást. Hála istennek, eddig semmi gond nem volt velük. A kotló jól el van velük, remélem ez így is marad még sokáig.

Én borsot nem adtam nekik egy szemet sem, nem is tervezem, ez az értend úgy tűnik bevált.

Nappalra ketrecbe ki vannak téve az udvarra, tudnak legelni is. A vizükbe kapnak ekovit forte vitamínt.

Előzmény: Törölt nick (758)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.15 0 0 758

Sziasztok!

 

4 hetesek a pulykáink és elkezdtek gubbasztani sorba sorba és nem is nagyon esznek.

4 napon keresztül reggel este kaptak borsot, minden etetéskor egy nagy csokor hagymát  egy kevés bodza levelet meg sok csalánt.

Fosni nem fosnak csak sárgát piszkolnak. Tengerin vannak nevelve 2 hetes koruktól azért?

Ja és annyit hogy 2 napja a toruklebenyük elkezdett nőni  de a piros taknya még nem.

Azt mondták hogy lehet hogy azért gubbaszt mert beteg.

Ez igaz vagy csak a mérgét hányja?

Kérlek segitsetek!

köszi!

Minizsarnok Creative Commons License 2011.06.14 0 0 757

Hát ahogy én tapasztaltam 1 hét alatt lezajlik néha csak akkor vettem észre mikor már piroslott a nyaka némelyiknek hogy átesett a dolgon.

Előzmény: pacsirta001 (756)
pacsirta001 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 756

Meddig tara  méreghányásuk?

 

Előzmény: Minizsarnok (754)
Minizsarnok Creative Commons License 2011.06.13 0 0 755