Csepelen vagy annak közelében ki tudná kiolvasni a W210 diesel '96 hibakód listáját?
Kör csatlakozós természetesen a diagnosztika csatlakozó.
A legjobb lenne szombaton, ha lehet. Központizár, ablak mozgatás a kérdéses.
Ablak mozgatás be van kötve a elektronika dobozba, ami a motortér jobb sarkában van vagy semmi köze hozzá és indító kulcs kicsi elfordulására tápfesznek lennie kell?
Köszi a tippet! Se az az érdekes hogyha "kézzel" rövidre zárom a kört akkor jó 1-2 mp késleltetéssel,arra gondoltam,hogy lehet maga a vezető ajtó szolenoidja van gyesen vagy pedig nem fordul eleget hogy össze zárjon kellőképpen. Mert jövőre 30 éves a drága és ilyesmi azért ebben a korban gondolom előfordulhat!
Csepelen vagy annak közelében ki tudná kiolvasni a W210 diesel '96 hibakód listáját?
Kör csatlakozós természetesen a diagnosztika csatlakozó.
A legjobb lenne szombaton, ha lehet. Központizár, ablak mozgatás a kérdéses.
Ablak mozgatás be van kötve a elektronika dobozba, ami a motortér jobb sarkában van vagy semmi köze hozzá és indító kulcs kicsi elfordulására tápfesznek lennie kell?
Érdekes a probléma,de nyitáskor csukáskor nem hallasz valahonnan sziszegést ?Ezeknél az öregeknél, gondolom a leggyakrabban használt ajtó dolgozik a legkönnyebben.A többinek meg nem jut szufla..Nekem az egyik hátsó ajtónál tört el a cső, de mégis akkor is nyitotta csukta a maradékokat Vegyük sorra, 4 ajtó, tanksapka, csomagtér.Ezeket kéne megvizsgálnod, meg lesd a motort a hátsó ülés alatt, dolgozik-e.Vannak ott ilyen finom y gumik, azok is szeretnek néha leesni.De ezt csak tapasztalatból sejtem, vannak itt hozzáértők is :-)
Saját (és haveri kör) tapasztalat alapján azt mondanám, hogy a Merci automata váltók megbízhatóak.
A legtöbb 400-600.000km-t futott kocsikon az olajcserén kívül nem kellett semmit javítani.
A W210 a 722.6 os típust az egyik legmegbízhatóbbnak tartják.
A többit a szerelő kollégák jobban e tudják mondani :)
A W210 vásárlásánál pedig ,futómű, kényelmi extrák működése, karosszéria állapotát érdemes megnézni (én ezekre költöttem), szóval hasonló mint a többi kocsinál.
Az előélet az itt már nagyon fontos, sokkal több minden extra van benne ami tönkre tud menni, mint pl. 124-es Merciben.
Keresek kontaktot, aki kijár angliába rendszeresen, és elfér egy nagyobb tárgy a kocsijába, úgy 150x70.
Természetesen nem ingyen. Futár nagyon drága lenne, viszont ha valaki rendszeresen jár ki, gondoltam megérné neki ha egy alkalommal megtérűlne pl az üzianyaga jó része!
Valamelyik nap hoztak be hozzám egy ilyen adásvételit fénymásolni.Két tanú aztán annyi. Én is gondban vagyok az öreggel, mert AF-es alvázszámú, tizenegy éve vettem Barcson, Simán átírták a nevemre üzembentartóként, most hogy tudom eladni üzembentartóként akár alkatrésznek is...Törzskártya nincs, ahogy tulajdonos sem. Megoldás lehetne valamelyik szomszédos országba akkreditálni....