Akkor valszin szétszedés közben vmit "elcsesztél". Ha együtt jelent meg. nézd meg, hogy biztos mindent jól raktál-e vissza.(csatlakozók, vákuum csövek, stb.) Ha nem segít, akkor diagnosztika.
Radardetektorból én vagy 5öt használtam, olcsótól, a drágábbakig. Amelyiknél kikötöttem, és ez meg is marad, az az Amerikai Escort 9500ix. Ez GPS, és összes sávot tudó radar/lézer detektor. Önmagától tanul, és szűri a frekvenciákat, vagyis ha egy helyen 3x egymás után ugyanazt a frekvenciát látja, akkor eltárolja,és ott többet nem jelez. Ugyanakkor te is beállíthatsz a számára helyeket, hogy hol jelezzen fixen (pl.: ismert mérő helyek) vagy ahol csenget még, de te tudod hogy csak kút, ott ne jelezzen, vagyis te is kizárhatsz fals riasztásokat (az x, és K sávon, KA-n sosincs zavarás). Én megszokott utakon járok, 3-4 hét után teljesen néma lett, eddig háromszor jelzett összesen, abból az egyiknek 30ezres csekk volt az eredménye, mert lézer volt, ami ha sipol, akkor nagyjából 90% az esély, hogy enm szórt fényt kapott, hanem téged mértek, a másik 2 alkalommal meg lassítottam, és valóban ott mértek.
Egy hátránya van, USA cucc, itthon nem kapni, behozatala elég körülményes, és drága. (kb. 180k)
Lézerblokkolóban meg a AL G9 valóban jó, Laser interceptor is, ha kell, ezeket én is tudok kedevzményesen szerezni.
Magyarországon igen, külföldön változó. Pl. az osztrákok leveszik a rendszámodat is, náluk tiltva vagyon.
Nekünk egyenlőre a párom Volvoján van, de természetesen, mióta fent van a lézerzavaró, azóta nem találkozott mérővel...
Lényeg: kombinált rendszer kell. Egy e60-asra minimum 3 fejes lézerblokkoló (2 elöl, 1 hátul) szükséges, és egy beépített radardetektor sem rossz. Sokan nem tudják, hogy a lézeres mérőt (pl. Fáma-család) lehet zavarni, de a radarosat (pl. a kihelyezett trafik az M1-esen) nem, azt csak jelezni lehet. A radarjelző, ha jó, 1500-2000 m-ről tudja érzékelni a radarhullámokat, viszont a mérő csak 800 m-ről tud okoskodni. Így látható, hogy kb 2-5 mp van arra, hogy lelassíts.
Lézeres mérés esetén azonban a jel beérkezését egy dióda érzékeli, és abban a pillanatban kismillió sugarat tol vissza a lézeres mérő pofájába. Ekkor a mérő megzavarodik, nem tudja megkülönböztetni a saját visszaérkező jelét a sok fals adattól.
Magyarországon csakis a "forgalmi rend zavarásáért" tudnak beperelni, de azonnali büntetés nincs. Ezt is csak akkor, ha van elfogóautó, és meg tudnak fogni a helyszínen. Egyébként elmehetnek a fenébe.
a lézekkütyükről sokat nem tudok, csak annyit, hogy egy barátom nagyon komolyan nyomja, mégis több büntetést kap mint én. De mindig van magyarázata, hogy bezavarta valami, vagy leárnyékolta... Én laikusként azt gondolom, hogyha a detektor jelez, akkor már bemértek. Máskülönben mit jelezne?
akkor ne tartsd magadban! :) engem érdekelne, mert eddig csak használhatatlan volt a kezemben, ami vagy állandóan csicsergett, vagy csendben volt egész úton
Megszületett a nagy döntésem. 3 nap intenzív kutatás után a Dunlop SP 3D 225/55/16 téligumi mellett döntöttem. (az X3-masunkon is ez van, tavaly jól vizsgázott) Online megrendeltem.
Érdekes: a Dunlop oldalán kikattingatva az Wintersport M3-at ajánlja a 3-mas, 5-ös BMW-khez. Ha viszont ennek az SP 3D menüjébe beleméssz "view details" és azon belül "car band homologations" akkor kiadja, hogy ajánlja a BMW 5sr F10 2010-2017. Jááá, ezek tudnak valamit. :-)
Sziasztok! küldhetnék valakinek emailben egy alvázszámot és utánajárna nekem az autó előéletének. Olyat is meglehet tudni, hogy alapból M pack.-el rendelték e vagy sem? Előre is köszi.
napokban kaptam a BMW-től az új lifestyle katalógust, amiben mindkettő méretet ajánlja az 525d-re. Nem tudom melyik jobb a "hazai" télre, a keskenyebb, vagy a szélesebb?
Nekem van 16-os téli felnim, az 520d alap felnije. (134-es) Csak gumit kell rá vennem. Szerintetek a téli 205/60/16-os kicsi az autó alá? min. 225/55/16 kellene?
Persze hogy elég. V-s baromi ritka téliben, nem is minden méretben létezik: UltraGrip méretek Nálunk az összes E60ason ott szokott virítani télen a mûszerfalon a "max.210km/h" matrica. Kizárt, hogy ki tudnád használni télen a V-st. A másik dolog, ami nekem kicsit gyanús, hogy megnéztem a saját téli méretemben (205/55 R16) a gumikat, és a V-s Hankook/Nokian gumik átlag 30-40 euróval voltak olcsóbbak a "szarabb", H-s Dunlop / Goodyear / Michelin / Pirelli / Bridgestone / Continental gumiknál (ezekbôl nem is volt V-s). Ennek tükrében nem merném bevállalni sem a Hankook-ot, sem a Nokian-t.
miért ne lenne elég télen a H-s??? 210 max. Én most is kaptam egy 45.000 -es csekket, hogy támogassam a rendőrsége alapítványt. Vagy magsabb sebességet tervezel?? V Y gyorsabban is kopik! Szóval akinek a H nemelég, az festi magát