bizony hogy japan, pont erre celoztam, hogy denso ami amugy "swiss made". tehat akkor most mi is? es egyebkent is, ilyen hanyag munka japan es/vagy svajci kooperaciobol?! hat mindjart feje tetejere all a vilag! :)
Te + ixi! Én meglepődtem, hogy a denso svejci, mert az egyik legnagyobb japán beszállító, tudtommal. Mintha valamelyik F1-autón is rajta lennének, talán Toyota.
Új taggal bővult a családi flotta: Lada niva :-D (Sajnos kép még nincs, bár szerintem mindenki el tudja képzelni.) Kíváncsi vagyok nagyon hogy milyen is egy ilyen.
a terelomotorok amugy denso gyartmanyuak. ami amugy "swiss made"
Ma leszedtem a krossz motor egyik oldal idomát, az meg "made in Itali". Ez egy Suzuki ugyebár. :-) Globalizáció hatásai. :-)
(Amúgy minden motoros lelkületű embernek javaslom, hogy legalább egyszer próbáljon ki egy krossz motort mert nagyon jó móka. Az utcait is szeretem de össze nem lehet hasonlítani a kettőt. Teljesen függő vagyok, például ma is voltam kinn, pedig jeges eső volt és a szemgolyómat is szúrták a jég darabkák :-D)
A mostani időjárási viszonyok között kissé keveselltem a befúvott levegő mennyiségét. Éltem a gyanúval és megnéztem a pollenszűrőmet. Érdemes volt.
Bár nem tűnik olyan vészesnek a fotó alapján, de brutális mennyiségű szösz, aprított falevél volt a befúvás iránya felőli oldalon. A szűrőházban is volt egy gyerekmaroknyi. A szűrőt nyár elején sk. cseréltem, úgyhogy nem a szerviz sinkofálta el a dolgot.
A tiszta szűrő beszerelése után az előző állapothoz képest orkán erejű lett a befúvás.
Számomra ez azt jelenti, hogy, jól működik a szűrés, illetve bizony az évente történő cseréről átállok a félévi gyakoriságra. kb. 2700 ft+ 5perc munka.
plane, hogy ezek a terelomotorok amugy denso gyartmanyuak. ami amugy "swiss made". csunya iranyba tart ez a vilag... :) de mindegy, az olaszok raktak bele, nyilvan ez volt a legolcsobb. erthetetlen, hogy a bravoba miert ez kerult. mondjuk az is, hogy mig a puntoban valodi ket zonas a klima, addig a bravoban csak egy terelomotor kevergeti a levegot, oldalankent a befujast nem lehet valtoztatni. ami amugy szerintem nagyon hasznos.
nalad valoszinuleg a 120 vagy a 150 fokos terelomotorod adta meg magat, megint. ami azert erdekes mert 2-3 eve valtoztattak a konstrukcion. cikkszam alapjan ellenorizd szerintem, hogy mit epitettek be neked.
regiek (ezek a problemasok):
46723704
46723703
ujak (ezekkel mar nem szabad ilyen problemanak lennie):
46723329
77365919
illetve, ha most nem akarsz szanni penzt erre, akkor aki latott mar ilyet (pl fiat szervizes :) az 2-3 perc alatt be tudja neked kezzel manualra ugy allitani, hogy nagyjabol mindenhonnan meleg levego jojjon, a hideg helyett. csak ugye akkor a digitklimarol nem tudod vezerelni. de szerintem te nem is akarod, csak ne fazz. :)
A szerelő elindította aki elvégezte az olaj+gyertya cserét. De ő is mondta, hogy nehezen indult el. Aztán Fehérvárról feljött Pestre 1 hétig itt állt, úgy hogy a saruk nem voltak leszedve.
Rég írtam már, de 7 hónap után most értem haza. Az autó eddig állt és most nem indul. Ráadom a gyújtást, elindul a klima+rádió, aztán amikor indítanám a kocsit, akkor minden fény elalszik, villog a befecskendezési rendszer ikonja illetve a fordulat és kilóméter óra mutatója ugrál. Kulcs kivesz aztán utána már gyújtást sem tudok adni. Pár párc után ismét van klima+rádió csak jönnek sorozatba a hibák, ABS+légzsák...
Én az aksikra tippelek... 5 év után megadta magát, érthető módon. A gyertyák teljesen újak. Mi a véleményetek?
Úgy döntöttem, hogy eladom a lefújószelepemet.A hirdetésben mindent leírtam róla, ezenkívül annyit tennék hozzá, hogy T-Jet motorba vállalom a beépítést is.
Persze, hogy ki lehet, csak figyelni kell a szintet mindig.Nem olyan nagy gáz egyébként, ha minimum alatt van, de persze ha lehet, akkor ne legyen.Vagy próbáld meg keveset használni, járj a cica gt-r-rel.:)
:), valószínűleg szegény a keverék, úgyhogy nem biztos, hogy ez hosszútávon jó.Most számoltam ki,hogy kb. százezer km óta van más program a kocsimon.(A jelenlegivel mentem már 70k km-t.)