Nekem sem százas még a jobb kezem.Egyébként azt kell mondjam, szinte tök mindegy, hogy milyen fényviszonyok vannak.Én a plafont kémleltem végig, mert nem láttam a saját kezemtől.
Akkor vehették le, amikor cserélték a szivárgó tömítést.Persze akkor a tömítéscsere csak hirtelen akció volt, mert eredetileg azért vittem be, hogy nézzék át a kábeleket,csöveket, mert előtte való éjjel egy nyest nem csak hogy megette a fél motortérkárpitot, de még egy madarat is elfogyasztott a jó meleg motor mellett.A burnyákja!
Úgy vettem észre, hogy valami nem kóser, hogy a garázsban az autóm körül tiszta toll volt minden, meg ilyen újrahasznosított filc.(Persze, hogy a motortérkárpit.)Így gyanakodva kinyitottam a motorháztetőt és mint a riói karneválban, megtámadott egy háromnegyed madárnyi toll.Hát kiszaladt a számon néhány miatyánk.Persze mindezt megfejelte még a centikkel minimum alatt lévő hűtőfolyadék látványa.Nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek, komolyan.
Ugye egyszer már megjártam egy nyesttel a bajoroknál.Ott a legnagyobb turbócsövet rágta meg, nem volt olcsó kaland az sem.(Szerencsére akkor bennemaradt a körme vagy a foga a kis rohadéknak!)
Teszem hozzá, azért lehet benne vmi. Hangra mindenképp el kell váltani már másodiktól, bőven tiltás előtt. Ha kikapcsolnám a sport gombot, melyet nagyon ritkán teszek, akkor talán tovább elforogna, "jobb kedvvel"...
Szóval a leírásodból egyértelműen kiderül, hogy gyenge az autód: egyesben mégtalán leforog, lejtőn hátszéllel még kettesben is, de fölötte még csak el sem forog tiltásig hiába padlózod.
Ne tegyél rá nagy tétet... :-) Az, h sokszor padlógázzal közlekedek, és szeretem forgatni a motort, nem jelenti azt, h jellemző lenne a tiltás. Ismerem a váltót, és nem félek használni. :-)
Dehogy sértődöm. Én mindig is mondtam, h nem vagyok huligán, csak a cartársak akarják rám fogni. ;-)
Nekem elsőben tiltott párszor, másodikban nagyon ritkán, fölötte meg nem is nagyon emlékszem. Talán 3-ban esetleg... Még ha csúszós az út, akkor sem nagyon szabályoz le, inkább játszom a gázzal.
Felrakattam egy eredeti nyitógombot az Abarthos helyettt, valamint leszedettem a nagyn csúnyás megfakult (pedig fém alapon égetett festékes :-( ) Abarth jelvényt . Csak a 120T maradt, most így sokkal jobban is tetszik.