Sziasztok! Nyitott már közületek valaki eBay shoppot? Segítségre lenne szükségem. A német ebay-n vagyok regisztrálva, az így feltöltött termékek a német oldalra is feltölthetők? És vajon a német oldalon is ugyanazok a feltételek mint az amerkiain? Hol és hogy tudom személyre szabni, megtervezni a saját shoppomat. Meg vannak ezek előre szerkesztve, vagy saját magamnak ekll megtervezni? Előre isköszi a segítségeteket!
Köszi a segítséget. Újabb kérdésem lenne: megcsináltam a Paypal-t, regisztráltam, kártyaszám megadás, miegyéb. Az összeget látom a rendszerben, viszont azt nem értem, miért csak az illető (eladó) e-mail címét kellett megadnom, IBAN-t, stb. nem kért. Kijelezte, hogy az összeg utalva. Mit rontottam el? Hálás köszönet!
Volt itt konkrétan régebben valaki, aki használta, és működött neki emlékezetem szerint, furcsállanám egyébként ha nem menne, hiszen a bank itt csak másodlagos szereposztást kap, a kártya típusa a lényeg (de persze kishazánk furcsa hely).
Egy kis segítség kéne. Életemben először ebay.de-n keresztül licitáltam, nyertem. Jött a mél, hogy intézzem az utalást. Itt rákattintottam a "Jetzt bezahlen" ablakra, előjött az ebay oldal, itt is leokéztam valamit, kész, kiléptem. Újabb e-mail érkezett, hogy "Zahlung in Höhe von X Euro wird gesendet: Ihre Kopie.
Ennyi? Ezzel elutaltam, kész, nincs más dolgom? Paypalt nem csináltam.
Nem tudod megnézni mennyi a minimálár, de valószínűleg nincs is. Úgyse 1 EUR lesz a vége, de ha igen, akkor el kell küldeniük annyiért. A postázást egyeztesd, egyiknél sincs feltüntetve, hogy szállít Mo-ra is.
Sziasztok. Német Ebay-en találtam két aukciót is, ami 1 euróról indul. Nem tudom, van-e minimálár, illetve hogy azt hol tudom megnézni, hogy van-e, és esetleg hogy az mennyi? És ha én leütöm 1 euróért, akkor el kell küldenie, vagy ha megtagadja, akkor max tudok neki adni egy negatívat?
Alakítsd át claim-mé, azt bármikor lezárhatod majd. Viszont ha lejár a dispute 22-én, már nem tudsz újat nyitni az adott tranzakcióval kapcsolatban, ez eladó meg vagy visszautal vagy nem. Claim-nél általában a vevő javára döntenek meg nem kapott áru esetében.
Ha Paypal-lal fizettél akkor náluk kell reklamálnod. Az eBay-ből indítsd a dispute-ot, az automatikusan átirányít a paypal-ra. Vigyázz ki ne fuss az időből, mert 45 napod van a dispute megnyitására a vásárlástól számítva.
Az az eladó problémája. Akkor fizet a claim, ha az eladó nem tud hiteles bizonyítékot adni arra, hogy feladta a csomagot. Hiteles bizonyíték pl. a tracking number, ÉS ha az alapján látható hogy átvetted.
Az eladó beleegyezett abba, hogy visszafizeti? Mert egyébként már claim-mé kellett volna változtatnod a dispute-ot, talán még megteheted, a PayPal csak claim-ben dönthet tudtommal.
Ha engem kérdezel, abszolút inkorrekt volt: negatívot adnék neki. Alapszabály, csak azt hirdetheti meg, ami van neki. Felajánlottad, hogy vársz, erre lemondja, egyértelmű a rosszhiszeműség. Ebaynél is felnyomnám, ha rossz napom lenne, de a minimum a negatív, amit megérdemel.
Egy amcsi eladó felrakott 8 tárgyat. Megkérdeztem, h. elküldi-e Magyarországra? Azt válaszolta, h. igen (x dolcsiért). Vasárnap leütöttem (még 2 db volt a 8-ból). Kedden kifizettem PayPal-lal.
Ezt válaszolta:
'Apparently I have oversold this item. I do have one with 100 hours on it if you are interested. If you want it I will give you a $50 partial refund. Otherwise I will refund your payment.'
Megírtam neki, h. csak új érdekel és tudok várni 1-2 hetet.
Ma visszaküldte a pénzt.
Ilyenkor mit szokás adni? Pozitív - semleges - negatív?
Nagy szükségem lett volna a dologra. Az eladó Powerseller (dwallen2: 2555 csillaggal).