Jovoheten veszem at az autot 3 eves 83 ezer km van benne 7 honapot allt!Egybol olaj csere meg osszes szuro ,gondolkodom a vezerles cseren is az a biztos,eddig csak nemet autoim voltak ez az elso francia :)
SZIA SZOBATHELY KISZEDIK BELÖLE A fap szüröt az ecubol töbet nem lessz gond vele irj sopronban vagyok hétközbenui pug 407 1.6 hdi az enyémben sincs carbonos az enyém fekete
sziasztok egy kis segitségre lenne szükségem porlasztokat cseréltem a pugeotban 407 1.6 hdi csak sajnos pp2000 nem birom feltanitani öket probáltuk ecu szoftver frissitésel is ugy sem ment aztán egyik ismerös mondta hogy a motort kell feltanitani ö pesten csináltatta az M5 citroennél 1 ora és kész voltak nekem FÜSTÖL MINT ATOM :) ez ügyben kérném segitségeteket aki profi a pps2000 pogramozásában
oja chippelve van de leszedtük és ugy sem ment +i van ütve a partikel filter is szoval helppppp
szia nekem van 2 db 407 é volt nem használtam csak megvettem 40 e ft darab áron mert vártam egy lámpára jo áron és kiderült hogy 2 db jobbos volt azota is itt van a dobozában
Üdv! Nos uraim, végre 3 hét legózás után, mire mindent átnéztek meglett a hiba. Úgyhogy ezúton kérnék sgítséget, tippet, ötletet az összes főleg computer mágustól. Kiderült ugyanis, hogy a 4-ből 3 porlasztó lett kuka, zárlatos. Kérdés, hogy mitől? Miért csak 3? És miért mind a 3? Mi okozhatta? Addig nem cserélünk míg ki nem derül mi nyírta ki őket. A számítógép? Valami zárlat? Vagy mi? És ha már itt tartunk, nincs valakinek bontott, de jó porlasztója jutányos áron? 2004-es 2.0 HDi Kérlek segítsetek!!! :(
Szerintem valamelyik kerékszenzorhoz vezető drót kontakt hibás. Azok vannak szar helyen, mozognak, koszolódnak. Ha szerencséd van és pont akkor van a hiba, amikor diagolnak, hamar lebukik a szemét.
Az ABS és az ESR sárga kijelző egyszerre ég, de mindezt változatos időközönként teszi. Azaz, egyszer jelez, egyszer nem, mikor hogy szottyan úri kedve. Van olyan is, hogy indítás után azonnal jelez, de van úgy, hogy menet közben, mondjuk 50-100 km megtétele után.
Újraindításkor aztán sokszor sokáig semmi, majd megint kezdődik a szeszélyes játék.....
Van tippetek mi lehet a hiba? Működik-e jelzéskor az ABS? Vagy "csak" kontakthiba a jelzőrendszer elektronikájában? Esetleges szervizköltség?
A vezető oldali tükröm csak félig nyílik ki. Ha nyitás vagy zárás közben megpróbálok kézzel segíteni neki, azonnal megáll, mintha érezné a kezemet. Kenjem meg valahol? Fújjak be a réseken WD40-et?
Kétes állapotú kerékszenzorokat garancia nélkül 4eft/db áron adok , mindenki magának bontja ki !!
Ha kivételkor tönkremegy akkor is meg kell venni !
Én nem ebből élek, senkit nem akarok becsapni ezért nem foglalkozom vele , mivel a szenzorban egy elem van aminek az állapota ismeretlen ezért lutri , a másik hogy kiszereléskor sok esetben a alu szelep szár egyszerűen eltörik.
A delphi befecs az evjaratfuggo vagy szerencse az enyem 2011.10 havi 83 ezer van benne! 4 eve gyartjak nem tudom hogy valtottak a beszallitot vagy befecskendezo markat!
Az 1.6 es a 2 .Literes es a 2.2 -es HDI motorban Delphi-k vannak vagy kulombozo?