Na, amit egy magyar műszaki vizsga szervízben meg tudnak neked állapítani egy E60ról, azt jobb ha meg se hallgatod. Kb. annyit értenek hozzá hogy van elöl egy motor, meg egy kardán ami hátraviszi a hajtást. De az utóbbiban már nem vagyok biztos, hogy menne... :D
Az óra visszatekerésbe meg reménykedhetsz, de Kazincbarcikai figuráknál, ahol ráadásul a fórumozó társ szerint mindig hazudnak,(én nem ismerem őket, úgyhogy passzolom) jobb eséllyel mehetsz rá a lottó ötösre, mint a nem visszatekert E60-ra.
Személyes tapasztalat, hogy itthon a bmw tekergetés kb. 80 % körül van. De lehet még jóindulatú voltam...
Miért mi történt? Holnap megyek hozzájuk, most van 4-5 530D-jük. Van ott a közelbe 3 szerviz azt mondta és oda eltudom vinni állapotfelmérésre. (műszaki vizsga szervizek).
Szivesen odaadnám Neked belőle a rolot. Engem se a rolo se a nagyfénytető nem érdekel. Igen elég kevésnek tűnik a 82ezer km-er. De csak nincs visszapörgetve. Legalább is bizok benne.
Facekift előtti modellbe extra vagy alapfelszereltségnek számit, hogy R-be a tükrök lemennek maguktól?
Az, legszívesebben felgyújtanám az egész kócerájt. Mindenre amit mondanak, olyat vigyél magaddal aki tényleg ért hozzá, vagy hozzátok fel valakihez. És el ne vidd szakszervízbe, lófaszt sem érnek.
A faceliftes E60-nál állítható, hogy bezáráskor a tükör beforduljon? Esetleg, hogy tolatáskor megdőljön lefelé? Az X5 tudja.
A másik kérdésem, hogy csak a hátsó üléssor előtt van benne AUX IN? Valahol máshol nincs? Elég hülye kérdes, legalább azt magyarázzátok meg, hogy miért ide tették? Ahol a gyerek ül...
A harmadik, hogy a könyöktámasz felső boxában van egy gomb, de nem tudom, mire való! Az előző E60-ban nem találkoztam vele.
Negyedik (tudom, pofátlan vagyok), hogy a hangvezérlésnek van-e valami gyakorlatban is jól használható, praktikus funkciója?
Az enyém is le van fóliázva, de azért az nem árnyékoló, az csak sötétít. igaz én még nyáron nem próbáltam, de az őszi napsütés volt már sírás kiváltó oka...
Mindegy az, csak oldalsó rolló legyen. Az a gyengém. A gyereknek nagyon kell!!! Jut eszembe gyerek. Úgy látom az én automban nem lehet kikapcsolni az utas oldali légzsákot (vagy csak nem találom hogy hol kell). Mivel a következő beruházásunk egy bébi lesz, így ez nagyon kéne. Van erre vmi szoftveres megoldás? Vagy mi a teendő ilyenkor?
Az auto viszont nagyon szép. Felszereltségében pont az amit nekem kéne. És benne van az álmom, az oldalsó motoros árnyékoló!!!! Imádom:-))) Sajna amikor én vettem az autót nem találtam ilyet. Remélem megtalálod a számításodat benne. A 82.000 km valóban gyanus, bár nem kizárt...
A fényérzékelés problémám megoldódtt valóban be olt kapcsolva a nappali fény. A balra menő tompított menet közben valóban működni látszik. A magasságot majd megoldatom vmi szervízben, azt hiszem azt magamnak sosem fogom tudni beállítani műszer nélkül.
Akkor most további kérdéseim:
1, Az index karon lévő BC felíratú gom igen csak meg van lazulva, és bizonyos fordulatnál rettentően zörög. Megoldási javaslata van vkinek?
2, A navihoz egy egész új térképem van (csak norisz híddal). Olyan probláma jelentkezik, hogy van (nak) bizonyos utak, ilyen például a IV. ker Baross Gábor ut amit egyszerűen nem tudok neki megadni mint célpont. Amikor ott vagyok és az auto helyzetét kérem, akkor pedig jol láthatóan azt írja hogy ott vagyok. Mi okozhatja ezt? Illetve van e olyan megoldás a navin, hogy adott pontot megjelölök, mint cím (a Mionál ezt POI nak mondják)
sehogy nem akart elaludni a lampa ugyhogy nagynehezen raszantam magam,h levegyem az akkusarut.legutobb amikor levettem vihettem a kocsit szervizbe,h ussek ki a az ovfeszito meg a legzsakhibat mert kidobta hibanak.azt mondtak,h az akksi miatt.azert egy ket ilyen aprosag van ami bosszanto de mitol lehetnek ezek?a segitseget meg koszi szepen mert nagyon idegesitett:D
Régi modelleknél, ahogy ozapft.is is írta, nincs szofveres magasság korrekció.
Ennek ellenére, egy jó pár millimétert tudunk emelni a dolgon fizikailag a monitor kiszerelése után, az adott kereteken belül. A komplett művelet kb fél órát vesz igénybe, elég szar helyen van az állító csavar és kontraanya. Nem te vagy az egyedüli ezzel a problémával, ezért is integrálta az állítási lehetőséget a BMW a fiatalabb modelleken.