Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gambl-R Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130443

Na, én pontosan mindenféle borokkal vagyok elfoglalva éppen. Aztán, holnapután mehetek én is vissza...

Előzmény: -carcass- (130442)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130442

Danke, megvolt.Szigorúan rövidet ittunk.Nem mondom, hogy mértékkel, de azt se, hogy anélkül.;-)

Itthon mindenféle borok állnak hűvös halomba...tegnap meg is egyeztünk az egyik cimbivel, hogy iszunk egyet, mielőtt visszamegy melóba a németekhez.

Előzmény: gambl-R (130441)
gambl-R Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130441

Akkor egészségedre/egészségetekre! :)

Előzmény: -carcass- (130439)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130440

koncentrálok

Mondom én, hogy megy.;-)

Előzmény: -carcass- (130439)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130439

Azé megy még, ha koncetrálok...

Előzmény: gambl-R (130438)
gambl-R Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130438

Nem ragozod?

Valld be, hogy beszélni/írni se nagyon tudsz már! :)))

Előzmény: -carcass- (130437)
-carcass- Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130437

Most jöttünk a sógoréktól...;-)

Nem ragozom, csatlakozom az előttem szólókhoz.:-)

Előzmény: gambl-R (130436)
gambl-R Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130436

Buon Natale a tutti!

krisz164 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130435

Sziasztok!

Boldog és békés karácsonyt kívánok minden topiktársnak!

 

Hooli75 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130434

Boldog Karácsonyt Kívánok minden Car-társnak!

seewer Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130433

Boldog Karácsonyt Kívánok a Bravosoknak, Seewer.

ferrike Creative Commons License 2012.12.24 0 0 130432

Srácok..,megint eltelt egy év...

 

Minden kedves Cartársnak és családjának boldog, békés karácsonyt kívánok!!!

 

 

 

dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130431

Meglátjuk.....

Előzmény: nbalazs__ (130430)
nbalazs__ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130430

A "nem drága" jelzőt nem magyarországi viszonylatban értettem feltétlen, nálunk az is csoda hogy egyáltalán forgalmazzák. De majd pár év múlva sokan fogják szerintem nézegetni a mobile.de-t :) 

De hogyha úgy nézzük, 8 millió manapság a golf kategória teteje és a passat/mondeo kategória alapszintje. Ehhez mérten "nem drága". 

Előzmény: dirige (130428)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130429

Amit én a driftről tudok, az alapján csak egyedi, épített autóval lehet/szabad csinálni. A futóműnek köze nincs az utcai cuccokhoz.

Ahogy, egyébként írtad.

Előzmény: bajan122 (130422)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130428

Annyiban nem értek egyet veled, hogy az a pénz, amit írsz, különösen Magyarországon sok egy játékszerért. Ezenkívül mi egy second hand-ország vagyunk, inkább vesz ennyiért egy 5éves bömöst, merazazigazi. Szóval, az a kérdés, hogy ennyi pénzért ilyen rétegautónak van-e piaca?

Előzmény: nbalazs__ (130420)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130427

Bocs: Sunyika földrajzilag se ment messzire - XVI. -, emberileg sem, barátom fiánál van.

Előzmény: bajan122 (130423)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130426

Nem hiszem, hogy hirtelen eladnám. Én erre az 1600-2000ccm- tartományba tartozó, sportos gépre vágytam igazán. És ez az. Ezzel már lehet komoly dolgokat mívelni. És lehet fejleszteni. És, hát ugye, keretnélküli ajtó, kétajtó, két duplakarbi....

Hamarosan megnézem, milyen sportjellegű rendezvények lesznek tavasszal, aztán valamit megbeszélhetünk.

Előzmény: bajan122 (130423)
nbalazs__ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130425

Szerintem azért a gt86 inkább sportautó, (már csak a súlya miatt is) mint mondjuk egy 6-os BMW, vagy egy Mitsubishi 3000GT, amik valóban GT-k. 

Előzmény: bajan122 (130422)
Norberto8821 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130424

Hello!

Hátsó nyitógombot hol lehet venni (akár gyári fiat vagy abarth)?( mert sehol nem találtam)s ami rajta van már párszor leesett..mivel a pill.ragaszto se igazan fogja oda a bordo folia miatt...ill első jelet is keresek,mivel az alá is befolyhatott a viz s elég rosszul néznek ki.

köszi

Előzmény: vinjo (130382)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130423

Na ja, aztán ha megvan a futómű meg a motortuning, akkor majd suttyomba ezt is eladod mieltőtt egy minitalin megnézhetnénk ;-)

 

 

Előzmény: dirige (130417)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130422

Driftelni miata való, meg a hátsókerekes könnyített pályaautók.

 

Szerintem a gt86 túraautó.

Előzmény: mcI_2.0 (130415)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130421

Valami hasonlót akartam írni a sportautók kapcsán.

 

Talán még annyit, hogy a turbó motoros autóknál tapasztalható késedelem a gázpedál lenyomásakor sokak szerint nem illik egy sportautóba.

 

A gt86 a tesztek alapján pont azt adja amit egy túraautótól vár az ember: vezetési élményt.

 

A gyorsulásra meg ott vannak az izomautók 300Le+ teljesítménnyel.

Előzmény: nbalazs__ (130420)
nbalazs__ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130420

Szerintem elég sikeres lehet ez a gt86. Nagyon nincs ellenfele 8 milió körül. Mx-5 picit olcsóbb de gyengébb is, cserébe kabrió, a többi meg sokkal drágább (pl.: 370Z). Az pedig szerintem csak egy pillanatnyi állapot, hogy nem árulják gyárilag turbósítva! Egy sportautó nem feltételnül csak a motorerőtől lesz sportos, hanem kell alá egy jó futómű is, jó súlyelosztás és alacsony tömegközéppont. Tapasztalatból mondom, hogy baromi jót lehet autózni egy 90Le-s 1.6-os szívómotoros kocsival is, ha a fent említett dolgok összeállnak. 

 

Előzmény: dirige (130418)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130419

A Sunyinál is ez volt, csak 2/3 vonatkozásában. A 2 rövid volt, a 3. ahhoz túl hosszú.

Előzmény: mcI_2.0 (130415)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130418

Ez van... Magam is kíváncsi vagyok, hogy mekkora sikere lesz a 86-nak. Nekem most van egy motor/sebváltó ajánlatom, jóáron. Az kétveztengelyes és 120 lovas, 1.6 létére. Játszani ez is jó, ha csinálsz hozzá egy jó futóművet.

Előzmény: giuliettafan (130409)
dirige Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130417

Igen, 6500-ig szépen szól, onnan kicsit rezonál. Egyszer szét lesz majd szedve, akkor kicentrírozzuk az alkatrészeket.

Kari után kapok egy veztengelyt, elviszem Szuromyhoz, hogy csináljon belőle egy sportos utcai tengelyt.

A belső az ilyen is, olyan is. Mindenesetre az skat jelnt, hogy pl a műszeralpárna nincs szétrepedezve. De azért lesz vele meló.

Csináltatok alá egy hiper-futóművet, még a motortuning előtt.

Előzmény: bajan122 (130408)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130416
Amiről csak lehet, a szép magyar nyelvünkkel. ;-)
Előzmény: bajan122 (130414)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130415
Csak annyi a sprintje? Nem 7,9? Végül is mindegy, mert az igazi különbség az, h a gt86 sportautóként van árulva, a Bravo meg kisközepes családi, átlagos gyorsulással. ;-) Persze, ott a szívó motor, hátsókerék-hajtás, driftelni azt vinném. ;-) Bár állítólag rosszul áttételezett a váltó, s elfogy az erő másodikban, így vissza kell pakolni elsőbe... (pl.: szerpentinen)
Előzmény: giuliettafan (130409)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 130414
Khm, most mirol is beszelunk?! ;-)
Előzmény: mcI_2.0 (130413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!