A "nem drága" jelzőt nem magyarországi viszonylatban értettem feltétlen, nálunk az is csoda hogy egyáltalán forgalmazzák. De majd pár év múlva sokan fogják szerintem nézegetni a mobile.de-t :)
De hogyha úgy nézzük, 8 millió manapság a golf kategória teteje és a passat/mondeo kategória alapszintje. Ehhez mérten "nem drága".
Annyiban nem értek egyet veled, hogy az a pénz, amit írsz, különösen Magyarországon sok egy játékszerért. Ezenkívül mi egy second hand-ország vagyunk, inkább vesz ennyiért egy 5éves bömöst, merazazigazi. Szóval, az a kérdés, hogy ennyi pénzért ilyen rétegautónak van-e piaca?
Nem hiszem, hogy hirtelen eladnám. Én erre az 1600-2000ccm- tartományba tartozó, sportos gépre vágytam igazán. És ez az. Ezzel már lehet komoly dolgokat mívelni. És lehet fejleszteni. És, hát ugye, keretnélküli ajtó, kétajtó, két duplakarbi....
Hamarosan megnézem, milyen sportjellegű rendezvények lesznek tavasszal, aztán valamit megbeszélhetünk.
Hátsó nyitógombot hol lehet venni (akár gyári fiat vagy abarth)?( mert sehol nem találtam)s ami rajta van már párszor leesett..mivel a pill.ragaszto se igazan fogja oda a bordo folia miatt...ill első jelet is keresek,mivel az alá is befolyhatott a viz s elég rosszul néznek ki.
Szerintem elég sikeres lehet ez a gt86. Nagyon nincs ellenfele 8 milió körül. Mx-5 picit olcsóbb de gyengébb is, cserébe kabrió, a többi meg sokkal drágább (pl.: 370Z). Az pedig szerintem csak egy pillanatnyi állapot, hogy nem árulják gyárilag turbósítva! Egy sportautó nem feltételnül csak a motorerőtől lesz sportos, hanem kell alá egy jó futómű is, jó súlyelosztás és alacsony tömegközéppont. Tapasztalatból mondom, hogy baromi jót lehet autózni egy 90Le-s 1.6-os szívómotoros kocsival is, ha a fent említett dolgok összeállnak.
Ez van... Magam is kíváncsi vagyok, hogy mekkora sikere lesz a 86-nak. Nekem most van egy motor/sebváltó ajánlatom, jóáron. Az kétveztengelyes és 120 lovas, 1.6 létére. Játszani ez is jó, ha csinálsz hozzá egy jó futóművet.
Csak annyi a sprintje? Nem 7,9? Végül is mindegy, mert az igazi különbség az, h a gt86 sportautóként van árulva, a Bravo meg kisközepes családi, átlagos gyorsulással. ;-) Persze, ott a szívó motor, hátsókerék-hajtás, driftelni azt vinném. ;-) Bár állítólag rosszul áttételezett a váltó, s elfogy az erő másodikban, így vissza kell pakolni elsőbe... (pl.: szerpentinen)