not.tomi én is kb 3 hónapot keresgéltem itthon úgy lehetne összefoglalni hogy vagy a km nem igaz, vagy a gombócá volt törve, esetleg motorcsere aktuális az itthoni kereskedésekben. Ezért kint vettem meg nem volt olcsó (de drága sem) viszont semmi bajom vele azóta sem kb 15 hónapja
Mert szvsz NEM LEHET 5-6 ezer EUR-val olcsóbban normális autót kínálni itthon mint amennyiért a mobile.de-n árulják a rendesebb autókat.
A pár centi, amit te írsz, az nem más mint az állítási tartománya a HUD-nak gyárilag.
Alaphelyzetben a legfelső pozícióban van minden HUD. Te a célszerszámoddal ezen már nem állítasz semmit sem, nemhogy centiket. De igen is lehet nyerni pár millimétert a felső állásponton is túl, de nem 3 perc alatt...
Eszem ágában sem volt elijeszteni senkit, nem hinném hogy ilyen íze volt a válaszomnak, mindössze céloztam rá, hogy lehet orvosolni a problémát...
nem akarlak elkeseriteni de annak az eselye,h ebbe az autoba annyi km van amennyit irnak konkretan kb 0%. 2005os modell lassan 5 eves.szerintem elkepzelhetetlen.az meg,h a kozelbe van 3 szerviz ami megmondja,h nincs semmi baja az nem jelent semmit tuti ismerik egymast.ha nem akarod a gatyadat is rakolteni jobban jarsz ha itt a forumon szolsz annak az 1-2embernek aki ert hozza es hozzajuk elviszed bevizsgaltatni.igy jarhatsz a legjobban...
Részben én is saras voltam, nem néztem bele a hűtőbe, akkor kiderült volna az elején, hogy hengerfejes. De volt a miskolci bmw szakszervízben átvizsgáláson, és ott sem derült ki. Nem most lett az, olyan olajsár állt a rendszerben hogy ilyet nem láttam még, mikor masziék szétbontották, háááááát elég gáz volt, szerintem azóta is emlegetik :D Már kintről is így jöhetett, szerintem azért volt benne csak 93e, inkább eladták mint megcsináltassák. De qrva jó munkát végeztek, most tip-top az autó, igaz rohadt sokba került. Nem sikerült átadniuk mikor megbeszéltük, valamit elbasztak az átiratásnál, úgyhogy volt egy felesleges köröm feléjük. Azt hiszem akkor kellett volna otthagyni őket.
Na, amit egy magyar műszaki vizsga szervízben meg tudnak neked állapítani egy E60ról, azt jobb ha meg se hallgatod. Kb. annyit értenek hozzá hogy van elöl egy motor, meg egy kardán ami hátraviszi a hajtást. De az utóbbiban már nem vagyok biztos, hogy menne... :D
Az óra visszatekerésbe meg reménykedhetsz, de Kazincbarcikai figuráknál, ahol ráadásul a fórumozó társ szerint mindig hazudnak,(én nem ismerem őket, úgyhogy passzolom) jobb eséllyel mehetsz rá a lottó ötösre, mint a nem visszatekert E60-ra.
Személyes tapasztalat, hogy itthon a bmw tekergetés kb. 80 % körül van. De lehet még jóindulatú voltam...
Miért mi történt? Holnap megyek hozzájuk, most van 4-5 530D-jük. Van ott a közelbe 3 szerviz azt mondta és oda eltudom vinni állapotfelmérésre. (műszaki vizsga szervizek).
Szivesen odaadnám Neked belőle a rolot. Engem se a rolo se a nagyfénytető nem érdekel. Igen elég kevésnek tűnik a 82ezer km-er. De csak nincs visszapörgetve. Legalább is bizok benne.
Facekift előtti modellbe extra vagy alapfelszereltségnek számit, hogy R-be a tükrök lemennek maguktól?
Az, legszívesebben felgyújtanám az egész kócerájt. Mindenre amit mondanak, olyat vigyél magaddal aki tényleg ért hozzá, vagy hozzátok fel valakihez. És el ne vidd szakszervízbe, lófaszt sem érnek.
A faceliftes E60-nál állítható, hogy bezáráskor a tükör beforduljon? Esetleg, hogy tolatáskor megdőljön lefelé? Az X5 tudja.
A másik kérdésem, hogy csak a hátsó üléssor előtt van benne AUX IN? Valahol máshol nincs? Elég hülye kérdes, legalább azt magyarázzátok meg, hogy miért ide tették? Ahol a gyerek ül...
A harmadik, hogy a könyöktámasz felső boxában van egy gomb, de nem tudom, mire való! Az előző E60-ban nem találkoztam vele.
Negyedik (tudom, pofátlan vagyok), hogy a hangvezérlésnek van-e valami gyakorlatban is jól használható, praktikus funkciója?
Az enyém is le van fóliázva, de azért az nem árnyékoló, az csak sötétít. igaz én még nyáron nem próbáltam, de az őszi napsütés volt már sírás kiváltó oka...
Mindegy az, csak oldalsó rolló legyen. Az a gyengém. A gyereknek nagyon kell!!! Jut eszembe gyerek. Úgy látom az én automban nem lehet kikapcsolni az utas oldali légzsákot (vagy csak nem találom hogy hol kell). Mivel a következő beruházásunk egy bébi lesz, így ez nagyon kéne. Van erre vmi szoftveres megoldás? Vagy mi a teendő ilyenkor?
Az auto viszont nagyon szép. Felszereltségében pont az amit nekem kéne. És benne van az álmom, az oldalsó motoros árnyékoló!!!! Imádom:-))) Sajna amikor én vettem az autót nem találtam ilyet. Remélem megtalálod a számításodat benne. A 82.000 km valóban gyanus, bár nem kizárt...
A fényérzékelés problémám megoldódtt valóban be olt kapcsolva a nappali fény. A balra menő tompított menet közben valóban működni látszik. A magasságot majd megoldatom vmi szervízben, azt hiszem azt magamnak sosem fogom tudni beállítani műszer nélkül.
Akkor most további kérdéseim:
1, Az index karon lévő BC felíratú gom igen csak meg van lazulva, és bizonyos fordulatnál rettentően zörög. Megoldási javaslata van vkinek?
2, A navihoz egy egész új térképem van (csak norisz híddal). Olyan probláma jelentkezik, hogy van (nak) bizonyos utak, ilyen például a IV. ker Baross Gábor ut amit egyszerűen nem tudok neki megadni mint célpont. Amikor ott vagyok és az auto helyzetét kérem, akkor pedig jol láthatóan azt írja hogy ott vagyok. Mi okozhatja ezt? Illetve van e olyan megoldás a navin, hogy adott pontot megjelölök, mint cím (a Mionál ezt POI nak mondják)