Az én vasam 2005.04 havi. ennél már szerelhető a kulcsos kapcsoló vagy marad a szoftveres rész. Azért előbbi jobb lenne, kicsit egyszerűbb kezelni. Árban mit kóstálhatnak ezek? A navit kipróbálom, bár jó lenne ha az angol megfelelőjét írnád a menüpontnak:-) A német kicsit távoli nekem...
Nem fogják megköszönni az abroncsok, ha évente kétszer fel-le szereled ôket (fôleg a runflat). Szerintem nézz elôbb valami olcsóbb, de rávaló felnit, amit nem sajnálsz téli használatra. Az az elônye is megvan, hogy nem kell évente kétszer fizetned a gumist :)
Ha felrakták, csak az RPAt kell a menüben resetelned. A többiek biztosan tudnak jó gumisokat ajánlani.
Holnap megyek feltenni az új téligumikat (ozapft, goodyear, amit Te ajánlottál). A felni marad- ilyenkor kell vmit állítani a számítógépen, vagy felismeri a helyzetet?
Hát lehet igazatok lesz. Holnap azért elmegyek megnézni az autókat, aztán még nem tudom mi lesz. De már nagyon jo lenne egy autot találni, amire nem kell folyamatosan költeni mert szar...
Nem torzul, a szélvédőben van egy speckó felület a HUD miatt, azon belül kell maradni, akkor nincs szellemkép, sem torzítás. Létezik egy tesztábra, amit aktiválni lehet, ott észreveszi az ember ha kicsúszna, vagy torzításba csúszna át.
Oldalra nem feltétlen kell rolót vegyél, vannak gyári, milliméterre pontosan passzoló oldalsó napvédô panelek, ugyanabból a fekete lyukacsos anyagból. Olcsóbbak, és semmit nem kell szerelni, csak bepattintani. A roló persze valamivel elegánsabb, a panel viszont a széleken is takar.
Ha memóriás az ülésed, a tükörválasztó gombot a bal állásba tolod, és ha ezután beteszed a rükit, a Bordsteinassistent lehajtja neked az utasoldali tükröt.
not.tomi én is kb 3 hónapot keresgéltem itthon úgy lehetne összefoglalni hogy vagy a km nem igaz, vagy a gombócá volt törve, esetleg motorcsere aktuális az itthoni kereskedésekben. Ezért kint vettem meg nem volt olcsó (de drága sem) viszont semmi bajom vele azóta sem kb 15 hónapja
Mert szvsz NEM LEHET 5-6 ezer EUR-val olcsóbban normális autót kínálni itthon mint amennyiért a mobile.de-n árulják a rendesebb autókat.
A pár centi, amit te írsz, az nem más mint az állítási tartománya a HUD-nak gyárilag.
Alaphelyzetben a legfelső pozícióban van minden HUD. Te a célszerszámoddal ezen már nem állítasz semmit sem, nemhogy centiket. De igen is lehet nyerni pár millimétert a felső állásponton is túl, de nem 3 perc alatt...
Eszem ágában sem volt elijeszteni senkit, nem hinném hogy ilyen íze volt a válaszomnak, mindössze céloztam rá, hogy lehet orvosolni a problémát...
nem akarlak elkeseriteni de annak az eselye,h ebbe az autoba annyi km van amennyit irnak konkretan kb 0%. 2005os modell lassan 5 eves.szerintem elkepzelhetetlen.az meg,h a kozelbe van 3 szerviz ami megmondja,h nincs semmi baja az nem jelent semmit tuti ismerik egymast.ha nem akarod a gatyadat is rakolteni jobban jarsz ha itt a forumon szolsz annak az 1-2embernek aki ert hozza es hozzajuk elviszed bevizsgaltatni.igy jarhatsz a legjobban...
Részben én is saras voltam, nem néztem bele a hűtőbe, akkor kiderült volna az elején, hogy hengerfejes. De volt a miskolci bmw szakszervízben átvizsgáláson, és ott sem derült ki. Nem most lett az, olyan olajsár állt a rendszerben hogy ilyet nem láttam még, mikor masziék szétbontották, háááááát elég gáz volt, szerintem azóta is emlegetik :D Már kintről is így jöhetett, szerintem azért volt benne csak 93e, inkább eladták mint megcsináltassák. De qrva jó munkát végeztek, most tip-top az autó, igaz rohadt sokba került. Nem sikerült átadniuk mikor megbeszéltük, valamit elbasztak az átiratásnál, úgyhogy volt egy felesleges köröm feléjük. Azt hiszem akkor kellett volna otthagyni őket.