Mondjuk ezen én is elgondolkodtam és megmosolyogtam :)
Mindenesetre valami hivatalos Conti táblázat ezt hozta a srác szerint. Ôt meg nem olyannak ismerem aki kamuzna (nekem semiképpen, ahhoz túl régi barát, szinte családtag).
Diag sajnos elkerülhetetlen, sokkal okosabbak lesztek! Ha a lábán megy el ha tréleren, az kell!
AC pumpa hiba nem ritka A osztályon, igaz, az nem magyarázza (legalább is gyors kútfőből nincs rá emlékem) azt, hogy 3.-tól kezdve dadog csak... bár...
Van nekem egy Mercedes Benz A 160-as 1.6 benzines injektoros autóm. (motorkód: 160.960) 1998-as évjárat.
A gond az vele, hogy eddig elment az alapjárat a hiba előtt nehezen indult. A fojtószelepházat kicseréltem az alapjárati probléma megoldódott. Most más a hiba jelensége. 1-be és 2-be szépen megy nincs dadogás fulladás, de mikor 3-ba rakom felengedem a kuplungot adom a gázt neki akkor fullad, rángat az autó. 4-5-be is ugyan ezt csinálja. Gyertyák cserélve, gyújtásmodul cserélve benne. Aznap mikor ki lett cserélve még ezt csinálta másnap reggel viszont már jó volt nem volt gond az autóval!
Máig! Ma indításra leállt és a fordulatot nem veszi.
Mi lehet a probléma a kocsival? Én gondoltam arra, hogy az üzemanyagrendszerben van a hiba de lehet elektromos hiba is. Diagnosztikai gépre még nem tudtuk rá kötni mert az autó még odáig nem jutott el saját lábán.
Hogy fogsz majd örülni tata az üresen 12, trélerrel 14 literes fogyinak! Egy Skócia oda-vissza 700 liter gázolajból lazán megvan, ha tojást teszel a gázpedálra :-)))