Olyan gondom lenne, hogy egy hónapja kb fél nap állás után indítom az autót, akkor elsőre beröffen, majd pár másodperc múlva leáll. Második indításkor nehézkesen, de beindul. Mi lehet a baj? Üzemanyagszivattyú probléma vagy levegős a rendszer? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
2.0 HDi 2008-ás évjárat. Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
Szia, WD40-el be ne fújd! Szerintem kis gépzsírral/olajjal valami kenő anyaggal kicsit oda pöttyintesz és működnie kell, de lehetséges h kapott egy ütést és ezáltal nem/nehezen tud mozogni, vagy gátolja valami a mozgásban. Lehet, hogy elöregedett a motor, ilyenkor sok lehetőség van. Elsőként próbáld meg azt, hogy kicsit bekened a forgóját zsírral (Nem WD40-el), de előtte kicsit takarítsd meg amennyire tudod. (így férsz hozzá a legegyszerűbben: https://www.youtube.com/watch?v=JJNbcq_bZ4w )
Nem tudom valakinek van valamilyen tapasztalata a visszapillantó tükörrel? Értem ez alat , hogy bezárom a ajtót akkor behajtódik rendesen . De ki már nem igazán akar kijönni csak akkor ha segítek neki vagy ha egy kicsit megmozgatóm a tükröt fel le jobbra balra . De utánna hallóm a motor hangján hogy erőlködik egy kicsit .
Nem tudom miehet a baja . Szét kel szedni ( ha lehet ) s be kell wd 40 el fújni ?
Szia! Tegnap volt egy kis időm és szétszedtem teljesen a bal hátsót... Valóban a csatlakozónál a testkábel villájánál van egy kis olvadt rész, és valószínű, hogy amiatt csipog. Biztos, hogy a csatlakozónál van a baj, mert ahogy mozgatom a vezetékeket, akkor semmi, csak, ha a csatlakozókat piszkálom, akkor jelez. Annyival lett jobb, hogy mostmár balra indexeléskor nem csipog. Úgyhogy valamelyik nap jön a jobb hátsó is. :-)
sziasztok.407sw-n 1.6hdi motoros autón, levegöszüröt cseréltem,és észrevettem hogy a légszürö ház alja kívülröl kormos.Mi lehet a gond? Mert a kipufogó a másik oldalon van elvezetve.Köszönöm a gondolatokat a megoldáshoz.
Szia! Nálam szét égett az egyik csatlakozó, és emiatt nem működött a jobb hátsó lámpába, de viszont szerintem neked megtört a kábel valószínűleg... Ha mozgatod a kábelt akkor is jelentkezik-e a hiba? és ha igen akkor mondjuk ott kezd ahol jelzi h ki ment az izzó, de amúgy ha van egy multimétered simán bemérheted, h van-e szakadás. Vagy esetleg kontakthibás a csatlakozód? Az is elképzelhető.
Köszönöm a választ, most volt csak időm ranézni. A kasztnihoz való testelés az jónak tűnik, semmi hiba nincs rajta... Ezek szerint ki kell vennem a lámpákat és benne szétnézni?
Eladova valt szeretett "kisautom". 2006 dec evjaratu, 407 sw Platinum felszereltsegü, piros metallic, börüleses, full extras, elsö kezböl 140000km.rel, megkimelt allapotban. Az auto 2020 juli-ig ervenyes müszakival rendelkezik. Münchenben van es az ara 3500 Euro. Szivesen küldök fotokat is..sajnos ide nem sikerült feltölteni öket.
Segíteségre lenne szükségem! 407 sw-m van 1.6 HDI motorral. Pár hónapja küzdök a hibával...
Ha indexelek, fékezek, belemegyek egy gödörbe, állandóan visszajelzést kapok, hogy kiégett valamelyik izzóm. De mindig másikat jelez, viszont nincs kiégve.
Valamikor gondol egyet és nincs hátsó világításom. De amint leállítom és újraindítom, akkor megint van.
Tapasztalt már valaki ilyet? Hol keressem a hibát?
Érdekes.. A hibakódokat innen olvastasd le? De amúgy több helyen rá kerestem (saját okból kifolyólag...), hogy a P1644 a gázpedálnál lévő szenzorra jelez. De nem csak neked volt ilyen hibád http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/po-startu-se-hada-407sw-2-0-100kw-2006-32121 itt is ugyan az a két hibakódról van szó. De keress rá google-ben "P1644 Peugeot". Viszont ez a P1614 nem tudom mi a fene lehet, erről értelmes leírást nem találtam.
Szia, én nem ezeket tapasztalom, de ilyen hibakódjaim vannak, elv. adagoló hiba, de olvastam már olyat is, hogy gázpedálnál van egy szenzor és az a hiba. Milyen típúsu a magasnyomású szivattyú? Esetleg, ha megoldódott érdekelne mit cseréltek rajta.
Üdv ! A napokban vettem egy 407 2.0 hdi-t automatát és olyan probléma jelentkezik nála néha,hogy menetközben torpan és nem gyorsul.Mintha lefeleződne a lóerők száma,viszont újrainditás után újra jól megy.Hibakód kiolvasás után P1644 és P1614 a hibakód.Találkozott már valaki ilyennel ?Köszönöm
szisztok. segítséget szeretnék kérni. 2-2hdi-m van, amiben a porlasztóknál lévő O gyűrűt szeretném kicseréltetni,mert szivárog a gázolaj...reggel beindítottam és járattam egy kicsit a kocsiba beülve gázolaj szag volt. motorháztető felnyit és láttam,hogy a motortakaró alatt füstöl. :(
már volt szerelőnél,de nem tudta kiszedni a porlasztókat,mert nincs hozzá szerszám. tudnátok ajánlani valaki aki kicserélni és nem kell rá hónapokat várni? igy egyáltalán lehet közlekedni?
Saját tapasztaltot osztánék meg veletek, ha netántán valakinek ugyan ilyen hiba jönne elő. Egyik este indunék haza, várok szokásos pár másodpercet amíg kialszik az izzító gyertya meg a többi visszajelző... Eddig minden oké kb. 9 fok lehetet, az önindító egy ütemnyit tekert kb. és megállt (valószínű ekkor olvadt ki a biztosíték), majd pár újra próbálkozás és küzdés után kiadott egy PRND hibát is, majd az alábbi hibakódokat olvastam ki: P1644 P1198 majd a váltónak az ECU-ja is dobott párat, P706 (akkor írta ki a hibát amikor N-ből próbáltam indítózni). Töröltem a hibakódokat másnap, és ezzel a lendülettel észhez is tért a váltó, de az önindító még mindig nem forgatott. Ilyenkor érdemes megnézni, h az aksi nem merült-e le, illetve az önindító kap-e áramot. Végül egy biztosíték olvadt ki, de elég nagy kellemetlenséget tudott így okozni a szerkezet.
Végül egy kérdésem is lenne, valaki tudja-e, hogy mi okozhatta ezt a biztosíték kiolvasdást? Esetleg a biztosíték elöregedett volna?
Ezt ertem. Nem en csereltettem, meg az elozo tulaj. Viszont a bal oldalon szinte semmi fekpor. Ez feltuno nekem. Bar nem tudom, de nem hinnem hogy a ket oldalra ketfajta betetet tettek volna. Bar ezeknel az angoloknal minden lehetseges😀
A fékport nehéz megítélni távolról, mert igazából normális valamilyen szinten. Általánosságban a puha betét jobban porol, viszont cserébe nem kopik annyira hamar a tárcsa és nem szokott nyikorogni.
Ha zavar a porosodás, legközelebb próbáld ki a Jurid White betétet (ha kapható a te gépedhez). Az elvileg nem porol ill. nem látszik ?! talán. De a lényeg, hogy azt pont emiatt hirdetik. Én eddig egy autóba tettem be, de nem jött vissza még, úgyhogy nincsenek még saját tapasztalataim sajnos.
Egy masmilyen kerdes. Jobb elso kerekem hamar fekporosodik. Mielott megvettem az autot az elso fektarcsak, fekbetetek cserelve lettek. ( Playmout Peugeot serviz-ben).
Ennek mi oka lehet?Nem latok kopast, jelentos elterest a ket elso fekbetet kozott. Ez a "fekporozas" okozhat e ABS hibat? Neha irja ki az ABS-t aztan el is tunik a hiba. Vagy valamelyik jeladom haldoklik?
Bar ha jobban megnezem a zajcsokkento kis fem fuleket elfelejtettek cserelni. Gondolom az is okozhatja, mivel a fekbetet nem tud megfeleloen mozogni.
Bocsi belekeverem a Thesist, de anno mikor megvettem azon is cserelni kellett a feknel mindent. De oda feltakaritva, festve mentek vissza a dolgok. Latom az Angoloknal nem szokas mindent cserelni, illetve rendbe rakni ha kell. Eleg zavaro szamomra.
Elviekben lesz egy szerelo aki ki tudja olvasni. Holnap kiderul, aztan veszem az uj ddolgokat, ami kell.
Igen, annak van, de a Multiecuscan nem gyártmányspecifikus (gyári) diag, míg a Lexia meg az.
Olyannyira, hogy anno akartam diagot rendelni az Actia-tól (ő gyártja a Lexia interface-t is, meg a program is az öve úgy tudom), de akkor a 4,5 milliós műszerükben sem volt benne az összes funkció, amit a gyári interface-el el lehet érni, pedig akkor az volt a csúcs készülékük és nem is béta volt. :-P
A gyári diagoknak tudtommal nincsen béta verziója csak a jó drága licenc-elt.
Mindennek van beta verziója. Legalábbis magyarban van egy thesisem és a multiecuscannak pl van beta verziója, meg ugye van a nem jogtiszta is. Ahhoz van beregisztrált programom.
Mivel Peum még eddig nem volt, így nem tudom ennek van e. Bár az ebayről rendeltek is kulcsosok, szóval azok is regisztráltak valahol. Gondolom én, de nem vagyok ebben járatos. Nem is akarok ezen vitázni. Csak és ezt ne értse félre senki, csoport és csoport között is van külömbség. Van ahol csak a jóindulat van és ha pl benéztek a Kappa fórumba, elég összetartó társaság. természetesen ezt a csoportot még annyira nem ismerem, így megbántani sem akarok senkit.
de úgy néz ki, ha már más mód nincs, akkor elviszem kiolvastatni valahova, aztán ami kell, megveszem és kicserélem.
Mivel otthon hozzá vagyok szokva, hogy munka után szerelek. Itt viszont csak az unalom öl meg meló után.
Köszi még egyszer.
( esetleg ha valakit érdekel egy 2004es, 2,0 dizzel sedan, nagy navis angol, akkor hazaviszem ) :))