A Carlsson a Sprintert is, meg a C270-est is olyan 200 Le-re tornázta fel. A Sprinter konkrétan 140-ig ment gyári állapotban, Carlssonnal 180-ig egyenletesen húzott.
A C270 pedig 140 után is úgy húzott 6.-ban mint előtte 100-tól 4,-ben.
Mikor belekerült a gépekbe előtte--utána is megmértük mezei módon stopperrel a 60-100 ill. a 100-130 gyorsulásokat, nekem teljesen megfelelt.
Mivel itt írogatok most is a fiam meg a másik szobában veri a billentyűket, előzést nem vétettünk egyikkel sem teljesítményhiány miatt:-))
A Sprinter akkor volt durva, mikor a gyári vezérlőt a Kollár Szabi felhúzta egy kicsit, arra meg rátoltam a Carlssont.........
A C270-est mikor elcseréltem, (ebben a Carlsson is ludas mert 6 év után elkezdet szarakodni), be akarták cserélni 6 hengeres CDI-re az elektronikát. Jó mondom ez fasza, mert 6 hengeresre kellene.......háááát sajnos a V6-ra nem jó, csak a sor6-ra.
Ugy is probaltam.. :/ Amugy eszrevettem mar egy bug-ot, ha kulcsrol nyitom a csomagtartot, akkor nem vilagit ott a feny, csak ha az ajton levo "kapcsoloval".
Rakom össze a 26-ot elektronyikailag, nincs nehéz dolgom, mert érintetlen, sértetlen kábelköteget húztam be ( A 91-es donorból).
Összedugtam a fűtés dolgait, tehát hőfokszabályzók, ventikapcsolók, fűtésboxban a hőfokérzékelőket, csak a plafon beltérhőmérséklet érzékelőt nem. Ha gyújtásra teszem a kocsit rögtön megy a vízkeringető motor, ami ugye melegre tekerve normális is, de hidegen is úgyanúgy megy. A szabályzók szerintem rendben, mert külön-külön vezérik a fűtéscsapot.
Létezhet, hogy mivel nem kap beltérhő jelet a nem feldugott beltérérzékelő miatt, így vészüzemben megy a motor?
Vagy csak én emlékszem rosszúl, és az megy mindig, vagy nem csak az én beállításom függvénye, hogy megy e?
Na ma rátankoltam, hogy mennyi lesz az annyi... Fele város és környéke, fele hosszú út 6.7 liter.. Automata! 203 270cdi.. Egész jó.
A kesztyűtartó világításnak lehet külön biztosítékja? Kicseréltem az izzót, és nem akar úgy sem üzemelni.. Megvártam még sötét lesz, és úgy is próváltam.. :)
Tudod, hogy hallgatok a tanácsaitokra, no meg azért tényleg vannak fenntartásaim a típussal kapcsolatban, pláne a saját igényeim ismeretében, úgyhogy szívesen meghallgatlak majd. Csak hát ugye így 40 felé, amikor minden nap mínusz egy milliméter odalent, akkor könnyen rákap az ember az efféle hosszabbítókra :))))))))*
*ha Csabai Sanyival nem csak néhány talis kézfogáson volnánk túl, hanem kvázi baráti-haveri viszonyban lennénk, akkor most felhoznék ide valamit a W124 -> W220 folyamat kapcsán :) De így természetesen nem is gondolok ilyesmire :)))))))))