"De kis cégek ezt simán csinálják,ha ez hiányzik Neked. "
Nem tudom hiányzik-e, de holnap megpróbálom meglovagolni a kiszemelt melletti 220 CDI-t is.
A francos nagy gondom inkább ott van, hogy felszereltség terén ez a 200 CDI tűnik a legremekebbnek.
Namost, ha tohonya a 200 CDI, még lehet vele mit kezdeni. Ha viszont átsóvárgok a 220-ból az előbb említett extrái közé, akkor azt baszarinthatom.
Szia,
találsz a www.ebay.de címen tunert 300-400 Euro közt. Kinti szalon ára kb 500 Euro, itthon pedig ne tudd meg mennyi a Kárpátban...
Egyébként tényleg csak bedugod és már megy is.
Laci
Programozni nem hiszem,hogy átlehetne 220-á,
de holnap azért megkérdezek egy nálam okosabbat:)
(a régi vitokat még lehetett igy tuningolni)
De chippelni persze lehet öket.
Foglalkoznak vele egy páran.
Ha Commandos,akkor egy TV tunerrel meg lehet oldani a Barátok közt,csak sok értelme nem sok van szvsz.
több 100000 huf,és menet közben elég szar a kép legtöbször:(
De Te tudod.Mielött belevágsz ebbe,mindenképpen probálj ki menetközben egy másikat.
Üdv,cdl
Most ugrott be,hogy kb.két hete te nagyon nyomtad az olaj témát,igy nem igazán értem miért kérded,hogy jó-e a 20W50-es oil,az autódba.
Nem akarom én variálni a dolgokat,csak furcsa.
Köszi, óriási vagy :)))
A következő érdekelne. A 200 CDI esetleg csipcsirippelve lehet 220 CDI, vagy van akadály.
Itt rögtön kérdezem, is, hogy töltőlevegő hűtő akad-e benne.
A típuskódja asszem 203. Ez az a nem szögletes fajta. Adnak bele bűrkét, színes navit, meg egyebet.
Tényleg ismét egy kérdés. A nagy színes navigációt szokták gyárilag TV ként is nyomatni. Az általam kinézettben a szerkezeten a TV-nek csak a gombocskája van meg, és a kereskedő szerint csak egy tuner és indulhat a Barátok közt ézelődés. Igaz lehet ez ???
Ez a 20W50 szvsz nagyon jó bele.Az olajnyomid is teljesen rendben van.
Egyik haver 123-as 300D-jében alapjáraton 0.05!!! bar,fordulaton se ment 2 bar fölé,igy járt egy jódarabig,de a vége motorfelújitás lett,mert ezek az értékek azért tényleg kevésnek bizonyultak.
Azért érdekességképpen kiváncsi lennék a viszkozitási értékeire ennek az olajnak.Egyébbként ki a gyártó?
Nem tudom milyen olajat használsz,de a 15W40-es ásványit nem ajánlom,még ha az autó könyve engedi is.Márpedig engedi,mert 91-ben nem nagyon voltak szinti olajok.94-95-t?l terjedtek el igazán.Min.félszint kell a vasba,ha még sokáig akarod használni.
Én kikisérleteztem mi a jó ezekbe a motorokba.190 2.0D,124 300E.
Tehát:15W40-es ásványi a nagy melegekben nagyon felhigul,nekem is lement az olajnyomi 1-1.5-re.Télen meg nagyon ledermed,és megn? a hideginditási kopás,tehát manapság az ásványi olajat inkább mell?zük.
10W40-es félszint is nagyon felhigult,és nagy melegekben ilyen-olyan csattogások jöttek a mociból.Egyébbként 300.000 van a dizelbe,a benyásba ki tudja(rossz a számláló)de tökéletesen mükszik,alig esznek olajat.
Ami bevált,az a 15W50-es félszint.Ez naggyon kircsi,melegben fingatás után sem megy 1.8 alá az olajnyomi.Viszont télen is könnyen indul a gép,mert a félszint mivolta miatt nem dermed le annyira,mint egy 15W40-es ásványi.
De ha nyárra nagyon jót akarsz a vasnak,akkor Castrol 10W60 RS.Az er?sebb benyások meghálálják ne félj,de a dizel is.Ez kicsit drágább mert fullszint,de szvsz megéri a kis többlet ráforditást.Én is öntöm bele az RS-t nyárra.De ha nem akarsz annyit költeni rá,akkor a
15W50 is megoldja a problémádat,csak a 15W40-et,és a 10W40-et kerüld nagy ivbe.
15W50-et a Motul-nál találsz,4100 power néven,2200huf/lityi.
Ja,egyébbként a könyv szerint a min.oilnyomi 0.3 bar,de ennyi kilóméter után megn?nek egy kicsit az illesztési hézagok,és a nem megfelel? olaj miatt csökken az olajnyomásotok.Gázadáskor viszont ki kell azonnal térnie fullig.
Most a MEGUIN nevezetű 10W40 szintetikus olajat próbálom, sokan meg vannak vele elégedve. az ára pedig nagyon jó. 1l:950Ft 5L:3500Ft 20L:12500Ft
Állítólag a német taxisok is ezt használják, nekem meg a kárpát utcában S 500-ba és E 230-ba is berakták.
w126 380se-be milyen olajat javasoltok? 250e km futásteljesítmény után?
mennyire eszik ezek a motorok az olajat?
13,2-13,8-as fogyasztás vegyes használatban jónak tekinthető?
Nekünk 2 autónk is ugyanezt csinálja,évek óta.
Gyári adat szerint min.olajnyomás alapjáraton :0.8 bar,de 3000 fordulaton el KELL érnie a 3 bart. Mienk eléri már 1500-on.
+ olajtó is függ. Nekünk a CASTROL GTX3 jó hozzá.
Van egy 91' es évjáratú 124 300D mercim, 6 henger kipufogógáz visszavezetés+katalizátor... Mostanában (mióta jobb idő van) hosszabb használat után (30-40km, 130km/Ó) az olajnyomásjelző gyakran az 1 bart közelíti, ritkábban 0.8 -0.9 re is lemegy. :(( Nem vagyok autószerelő, de úgy gondolom hogy ez valami komoly hibára utalhat. Ezen kívül más gondom nincs vele, rendszeresen szervizeltetem, 235.000 km van benne. Deka füstje sincs megy mint a rakéta, semmi más egyéb.
Ha valaki ért hozzzá, vagy van ötlete hol kezdjem a hibakeresést, szóljon. Vagy ha valami tuti szerelőt tudtok.....
decemberben letettem az autót garázsba, ma értementem, két indítás után válaszolt a cucc ott az elejében, és elgurultam a szervizbe.
kicsit magasan fogott a fék, de azért örültem, hogy nem kell egyedül tologatnom 1400 kg-t.
tetszik ez a típus :)
ráadásul azt mondta a mester, hogy csoda, mivel elindult szivató nélkül, ui. nincs benne (bár télen is indult, igaz, kicsit macerásan).
az autó értéke ezálatal növekedett (nálam :)
télleg, nem érdekel valakit egy felújított W123 230C (vil.met.zöld)?
Sziasztok! Lehet hogy motorcserére szorul a lovam. Talán így jobban jönnék ki mint a felújítással. Viszont egyes hírek szerint reg.adót kellene fizetnem,ami ekkora motornál már elég durva lenne.Van valaki aki tutira tudja mi igaz ebből? Előre is kösz. Stefi
A 200-as még nem egy repülögép,de haladni azért lehet vele.
Fogyi: olyan 6-11-ig kb.(persz ez eléggé lábfüggö:))
Nyügök:
Elsö futomű stab.rudjának támaszto rudjai+felfogato gumijai.40,50 ezrenként biztos cserélni fogod.Alapbol:(
Nem tul drágák.
A válto,difi szinte hibátlan,alig van velük gond
(a difi a kardán kihajtásánál azért szokta ereszteni az olajat.)
Az elektromos rész: Hát... ezekkel minden Merciben vannak problémák,de talán a 'C" vel kevesebb
Tényleg ez 202 vagy 203??
A motor:
Ez nagyon zsákbamacska!
Van aki gond nélkül jár,de cseréltem már nagyon sok befecs.fuvokát,légtömegmérőt,1 2 turbót.
(multkor 'E" 270 cdi dugattyu átégve! mondjuk ilyet még láttam.)
Semmiképpen nem szeretnélek elriasztani,de én csak a sötét oldalát látom az autoknak rendszerint,Horvátországba nem egy ilyennel megyek nyaralni sajnos.
Szoval csodálatosak,csak készülj fel,hogy eseteleg nem olcso a fentartása.
Francos rég jártam nálatok, de pusszantás mindenkinek, és jöhetnek az infok...
Van közöttetek C 200 CDI tulaj ???
Akadt egy vas amire holnapig választ kéne adnom, de nem ösmerem ezt a motort.
Sziasztok! A Pécsi tali nekem ill. az autónak nem jó mert a motor kosárban van addigra nem hiszem hogy sikerül összerakni. Gaben! ha erre jársz légyszi.dobd be a könyvet,mert a szerelő kiváncsi lenne rá. Üdv. Stefi
Nagyjából u.a. a válasz, de, ha már nagyon szeretnél valami képet kapni, akkor szerintem nézz fel az autotrader.hu-ra, és ott keresgélj a Mercik között.
A sérülésmentes nagyon relatív dolog egy 11 éves autónál, úgyhogy azért nézd át, ha van rétegvastagság mérőd, főként azzal. Kb. 100-110 között van a helyes érték, legalábbis a '90 előtti 190-eseknél. Motorikusan dieselben nem vagyok képben, de ahogy a mondás tartja a 123-as dieselekre - fél millió km-nél még csak bejáratós...
Ezen kívül a diesel mindig drágább minden autóban, ha végignézel pár árat a hirdetésekben, akkor látod ott is.
Amúgy a privát véleményem, hogy állapottól függően 900e-től 1.5e forintig határolható be.
Meg tudnátok mondani mennyi a piaci értéke (tehát mennyiért szabadna megvennem) egy 93-as 190-es mercit? 2.0D 140.000 valós kilóméter, sérülésmentes, első tulajtól?
1. nap (péntek)
Start Bp-ről, etap Hőgyészen át Pécsre
2. nap (szombat)
Start Pécsről, (Széchenyi tér) pknik jellegű ebéd Orfűn, utána vissza Pécsre
3. nap (vasárnap)
Start Pécsről, érkezés Bp
Az orfűi programot mintha nekünk találták volna ki :-)))