Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dano76 Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24083

A légszűrő tényleg elég macerás, azt nem vállaltam be, így nyilatkozni sem tudom, de a pollenszűrő kárpótol:

Ha benézel a motorborító műanyag fölött, látni fogsz egy kis "ajtót". Oldalán a karokat elforgatod és kiveszed a pollenszűrőt. Ha elég vékony a kezed, a motorburkolatot sem kell levenni.

Előzmény: szalaics (24082)
szalaics Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24082

Érdeklődnék, hogy 2007.10 GS2-nél a légszűtőt hogy lehet cserélni (házilag legkönnyebben)? :)

Amit találtam leírást az nem pontos, vagy én balkezezek el valamit. Nem hiszem el, hogy a fél elejét ehhez is le kell szedni /ablaktörlő elötti burkolat, alatt valami fém lemez még van aminek a végét sem látom... :) /

 

A pollenszűrő csere is ennyire macerás? még a végén fél nap szabit kell kivennem :D

Ezek a franciák olyanok mintha rejtegetnének valamit....(minden el van dugva) bár nem vagyok rá kíváncsi mit is, főleg úgy nem mint jani 19dci. :(

 

Esetleg ha tudtok leírást? /kereső nem dobott ki semmit :(

Help: stevie-w; jani 19dci and many others

szalaics Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24081

Üdv! Egy kérdés: A Nick neved a lakhelyed? :) Mert akkor hazai pálya :)

Előzmény: kormend (24080)
kormend Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24080

Még csak most megy a nagyszervizre, ez a dolog jobbik oldala. köszi az információt!

Előzmény: stevie-w (24059)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24079

Ma szedik le a hengerfejet,és meglátjuk!

Előzmény: advocatusdiaboli (24078)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24078

Hát, ha elgörbültek a szelepek, akkor az nem lesz kellemes.. Ugyanakkor azért javítható.

Előzmény: Törölt nick (24074)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24077

Köszi!!

Előzmény: Zsuppim (24075)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24076

Szerencsés esetek. Persze az sem mindegy, miben megy az ezerötös - én GS flottára látok rá, és ott bizony az amúgy igen sokat és vidéki utakra (tehát sokszor rendesen megnyomva) hajtott motorok gyakorlatilag mindegyikével problémák adódtak 150-200 után. Nagyon úgy tűnik, hogy köznapi használatban valahol ennek környékére van belőve ezek élettartama. Taxinak semmiképpen nem venném...

 Ugyanakkor egy Clioban lehet, hogy tényleg kimegy a világból, közel nem erőlködik annyit.

Előzmény: Zsuppim (24073)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24075

elküdtem email-ben.

Előzmény: Törölt nick (24070)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24074

A főtengely átfordúl de nehezen,akad valahol,a vezérlés ugrott át valamelyik szelepbe akadhat!

Előzmény: advocatusdiaboli (24072)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24073

De. A barátom autója már tavasszal elhagyta ezt az értéket és szépen működik most is. A császáros szerelő ismerősöm sem tud 1.5 dci halálról, pedig megfordul nála minden évjáratból pár darab. Most az új mesterekkel küzdenek, hol egy kis váltó, hol egy kis motorcsere.

Előzmény: advocatusdiaboli (24065)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24072

Az baj...

 

A főtengely mi a búbánattól szorul emiatt?

Előzmény: Törölt nick (24069)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24071

Pedig nem is biztos, hogy a motor tehet a dologról - elég egyértelműen gagyi volt az utángyártott tárcsa...

 

Persze tudom, hogy ez most nem vigasz, meg, hogy mennyire meg lehet ettől utálni egy kocsit... Ugyanakkor nagyjából ki is szolgálta már az idejét.

Előzmény: Törölt nick (24067)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24070

Hol vetted az ujat??

Előzmény: Zsuppim (24068)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24069

A beszerelésről nincs, :(

Előzmény: advocatusdiaboli (24066)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24068

Igen. A csapágyazása kezdte megadni magát a kompresszor oldalon. Az olaj mellett rájöttünk még egy hibalehetőségre, ami a cseréhez vezetett: a mágnesszelep nem zárta rendesen a vgt-t, ezért előfordulhat hogy a turbó tengelye erősen túlhevült. A Rh árajánlatához képest féláron vettem egy újat, most meg egy felújítás áráért becserélték a régit, egy bontatlan  csomagolású újra. Ezt meg majd vagy eladom, vagy szépen megtartom, hiszen eláll.

Előzmény: Törölt nick (24064)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24067

200.000 km- ig mindenkinek dicsértem a renaultot,akkor még komolyan álmodoztam egy 2.0dci grand-150le ról,És látjátok testvéreim milyen az úr kálváriája!!! 257.000 és feldták a leckét rendesen.

Előzmény: advocatusdiaboli (24065)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24066

Semmiképpen se hagyd annyiban, mert ha mind a tárcsáról, mind a beszereléséről van számla - akkor érvényesíthető lesz a szavatossági igény. Így ez nem mehet tönkre ennyi idő után - csak akkor, ha vagy nem jól tették fel, vagy hibás volt az alkatrész.

 Nem kell félni egyébként adott esetben perrel fenyegetni az érintetteket - a legtöbb esetben ez sajnos szükségszerű, de általában perbe híváskor fel szokták ajánlani a kompenzációt, mert ilyen ügyben pert veszteni könnyen megtöbbszörözheti a számlát...

Előzmény: Törölt nick (24061)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24065

Ezek szerint még egyik ezerötös sem futott igazán sokat. Ennyi futásnál még janinak sem volt semmiféle problémája...

Előzmény: Zsuppim (24060)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24064

Uj turbót vettél??

Előzmény: Zsuppim (24062)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24063

Igen ismerem őket,nem tudom de a bánásmodót némely esetekbe kizárnám,itt más gondok vannak x-aktás szituációk :)

Előzmény: Zsuppim (24060)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24062

Én nem rágódnék sokat a helyedben, hoznék némethonból egy hátulról totálos 1.9 bármilyen dci-t, motor ki, motor be, aztán a következő műszaki alkalmával át is iratnám a forgalmiban a motorszámot. Amikor halódott a turbóm én is ezen gondolkoztam, csak nem motor ki-be célzattal. Találtam is 1 éves 43000 km-s autót, de mégsem vettem meg. Egyébként 344000 forint+ hazaszállítás lett  volna, de az utatere az teljesen használhatatlan volt. A hazai alkatrészárak mellett lehet hogy meglépem a  jövőben ezt a dolgot, aztán felhasználaom ami kell ( vagy elrakom ami jól jöhet - befecsk, szivattyú - ), a többit meg szépen eladogatom.

Előzmény: Törölt nick (24046)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24061

Megprópáltam,számlát kértek a beszerelésről,de azért elküldik bevizsgáltatni!ismerős az üzletvezető és a szerelőt is ismeri aki felrakta semmi jóval nem bíztat.

Előzmény: advocatusdiaboli (24054)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.12 0 0 24060

Taxisként lehet hogy ismered Zeg-en a volt Centrum taxisokat, egyedül a "nagyembernek" van S-Max, aztán van még három civic sedan ( az egyik hibrid ), egy az enyémmel majdnem egyidős 1.5dci Laguna kombi ( 140000 km feletti futással ), kettő 1.5 dci Fluence, nem panaszkodnak, sőt....

Talán Gabi bácsit is ismered a dísz térről, neki mostanáig egy Sharanja volt, tavaly költött is rá 900000 forintot. Közös unszolásunkra ő is beállt az 1.5 dci-sek táborába, múlt héten ránéztem az összátlagára, akkor 4,3-at mutatott. Nem hiszem hogy a megbízhatóságukkal lenne a gond, inkább a bánásmódon van a hangsúly. Az enyém is kezd újra összeérni, sajnos mostanság kevesebbet tudok menni a Megane-al, turbócsere óta 8000 km van benne, most kezd igazán jó lenni a gép, feltettünk rá egy 1.9 dci mágnesszelepet, hogy ne huzogassa annyira erősen a nullkilóméteres turbót, most került rá vissza a rávaló és hát a két vákumszabályzó közt ég és föld a különbség. Motorikus problémákkal nálunk nem küzd senki 1.5 dci motoroknál.

Előzmény: Törölt nick (24044)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.11 0 0 24059

És ez micsoda pontosan?

 

 

Ez, kérlek szépen, három darab Deák Ferenc :-)

 

:-(

 

Az 1.6-os motorban (és csak abban) van egy tárcsa, ami a szelepvezérlés átváltását végzi. Ez az alkatrész úgy néz ki, mint egy öklömnyi fogaskerék, és különböző kenési hiányosságok miatt (ami szerintem egyértelműen visszavezethető a Renault nagyvonalú karbantartási politikájára) hajlamos 80-120e km között elhalálozni.

 

Utángyártottra nincs esély, csak gyári alkatrész van. Hivatalosan 35 és 40 ezer között van az ára, plusz a cseréhez a fél autót szét kell szedni. A javítást nem érdemes sokat halogatni, mert egy idő után előfordulhat, hogy az autót be sem lehet majd indítani.

 

Annyi szerencse lehet a dologban, hogy a csere műveletsora megegyezik a vezérléscsere műveletsorával, így ha elvégzed a vezérléscserét egy füst alatt, annak a munkaköltsége "ingyen" lesz. 

 

Ha most voltál nagyszervizen, és már megcsinálták a vezérléscserét, akkor rácsesztél. (Mint én...)

 

Előzmény: kormend (24040)
donacztamas Creative Commons License 2011.07.11 0 0 24058

meg is találtam a számod.

Előzmény: donacztamas (24057)
donacztamas Creative Commons License 2011.07.11 0 0 24057

Szia!

 

Nem tudom hol kell megnézni a számodat,

inkább csörögj meg te és visszahivlak.

Köszi

 

 

Vagy ha esetleg valaki tudja develooper számát elküldhetné nekem

Köszönöm

 

0620 9297006

Előzmény: develooper (24036)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.11 0 0 24056

Mindenkinek van olyan kocsi, ami bár még tetszene is, de igazából félne megvenni a vélt vagy valós előitéletei okán. Nekem például kimondottan tetszik az új Ford Galaxy, de azért nem merném megvenni, meg már majdnem nagy is volna, de azért ha mellém parkol valahol, azért csak körbejárom.

Aztán ha esetleg mégiscsak rá szánnám magam, lehet kellemesen csalódnék, de az is lehet hogy a pokolba kívánnám.

ZsZsP Creative Commons License 2011.07.11 0 0 24055

Meg kéne próbálnod valami 2 hengeres (netán 2 ütemű) léghűtéses mocit beleapplikálni.. :-) Konkrétan Trabi vagy kisfityó motorra gondolok. Nincs vezérműszíj, nincs PK szíj, nincs turbo! :-) Egy 10 gangos rövidváltóval akár 60-at is menne a boci, ha jól belendül.. úgy 2 perc alatt :-))

Egyébként az az ékszítárcsa milyen gyártmány? Azért az sztem nem úgy van, hogy csak úgy elolvad. Én tuti utána járnék ki a felelős!

Előzmény: Törölt nick (24051)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.11 0 0 24054

Még egy éves sincs, azért ezt megpróbálnám megreklamálni. Nem igen lehet vitás, hogy nem volt megfelelő a minősége...

Előzmény: Törölt nick (24053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!