Mikor a Carlsson garin belül meghalt Vácon a Mercedes szervízben gépre dugták, az azt írta ki, hogy ha van teljesítménynövelő csatlakoztatva a motorvezérlőre, azt kösse le, utána ismételje meg a kiolvasást.
Volt egy tuningboxos autóm. Persze azt hogy van benne nem lehetett tudni. Angliából hazafelé megállt Regensburgnál, pont a Mercedes szervíztől pár méterre. Bevontatták a szervizbe. Öt perc múlva a szerelő mondta, hogy ha ezt a nem belevaló vackot kidobja, akkor az autó hibátlan.
A box ki volt öntve műgyantával (gondolom másolás elleni védelem), a műgyanta kiszáradt és kettéhasadt. Na meg kettéhasadt vele a panel is. Az ennyire volt megbízható. Persze ha az ember tudja, hogy van benne, akkor ha megáll, azzal kezdi, hogy kihajítja.
Két kérdésre keresek választ, talán tudtok segíteni.
Úgy néz ki, hogy beköszön megint egy 124-es. Van egy 220 benyás, és a 250 TD. A TD nagyon tetszik, de én keveset használnám, mert a jelenlegi helyzetem ilyen, Kérdés, hogy miként viszonyul az autó ahhoz, hogy ritkán megyek de akkor se sokat? Turbó, szelepek, nem kokszosodnak el?
És ide kapcsolódik, hogy tudtok e "jó biztosítót" a kötelezőhöz. Anno volt a Trabant biztosító. Él még ez? A telefonszámokat mélben
Két kérdésem lenne hozzátok a fojtószelepeimmel kapcsolatban.
1. Megpróbáltam szétszedni, de a csavarok kiszedése után nem jön széjjel. Mit lehet vele csinálni hogy szétjöjjön? (Nem flexelésre gondolok:) ) Jó lenne meglesni a belsejét mielőtt elküldöm őket felújítattni.
2. Tudtok valamilyen megbízható szerelőt/szervízt, akikre nyugodt szívvel rá lehet bízni egy M120-as fojtószelepeinek felujításait? (Már amennyire arra szorul. Autó nélkül csak a fojtószelepeket eljuttatva) De olyanokat olvastam hogy a fojtószelep kábeleinek szigetelése pontosan olyan mint a motorkábelkötegé. Tehát valószínűleg szét van hullva...